Şimdi Ara

Hepsiburada ürünü tedarik edemedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
2
Favori
7.981
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • %20 indirim ve 75/300 kod ile 130 liralık montu 80 liraya aldım 3 hafta önce, bugün mail geldi başka ürün alın ya da iptal edin diye.
    Hangi fiyattan yapılacak işlemler? İndirim ve kod çöpe mi gidecek?



  • Ürünü istediğinizi, tedarik edememenin bir bahane olmadığını siparişlerin ss lerini aldığınızı ve eğer sizin iradeniz dışında alışverişi iptal ederlerse tüketici hakem heyetine başvuracağınızı bildirmenizi öneririm. Beğendiğiniz içinize sinen bir model olursa onları tercih edebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mk4Ever.

    Ürünü istediğinizi, tedarik edememenin bir bahane olmadığını siparişlerin ss lerini aldığınızı ve eğer sizin iradeniz dışında alışverişi iptal ederlerse tüketici hakem heyetine başvuracağınızı bildirmenizi öneririm. Beğendiğiniz içinize sinen bir model olursa onları tercih edebilirsiniz.

    Şikayetvar'a yazdım ve cevap daha gelmedi. Tüketici hakem heyetine gitmeyi düşünüyorum, sizce sonuç alır mıyım? Bu şekilde dava gördünüz mü? Forumda var mı acaba şu şu yapılmalı şeklinde rehber gibi bir başlık?
  • Gümrük ve Ticaret Bakanlığının MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİ
    DÖRDÜNCÜ BÖLÜM Diğer Hükümler başlığı
    Sözleşmenin ifası ve teslimat
    MADDE 16 – (1) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin siparişinin kendisine ulaştığı tarihten itibaren taahhüt ettiği süre içinde edimini yerine getirmek zorundadır. Mal satışlarında bu süre her halükarda otuz günü geçemez...
    (4) Sipariş konusu mal ya da hizmet ediminin yerine getirilmesinin...
    Malın stokta bulunmaması durumu, mal ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.
    [link=http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm][/link]

    Tüm yasal hak ve alacaklarımın saklı kalması kaydı ile;
    1-) Tarafınızla yapılan sözleşme koşullarına,
    2-) 27 Kasım 2014 tarih ve 29188 sayılı Gümrük ve Ticaret Bakanlığının MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİNE,
    3-) 6102 sayılı Türk Ticaret Kanununa,
    uymanızı ve satın aldığım ürünü göndermenizi tarafınıza ihtaren bildiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Remlak -- 9 Kasım 2016; 20:31:34 >
  • hepsiburada.com'un huyudur alışkanlığıdır beklet beklet sonrası tedarik edemedik ettiremedik anlayış beklerler eskiden hediye çeki verirlerdi şimdlerde zırnık vermiyorlar cevap bile vermeye tenezzül etmiyorlar

    dikkat ettiniz mi: hepsiburada ürünü kendisi veya satıclarına sattırdığı ürünlerin fiyatını şişirip şişirip ptlatır ve sipariş ettirmek için kırk takla atar: sepette indirim,hediye çeki,reklam alavera dalavera sonra almaya gör: ürünün hayrını hiç göremezsin ürün gelmez perişan eder

    hepsiburada şu n11 çıktı çıkalı n11i taklid eder oldu veee çok pis satıcı firma çakallığına kurban gitti.
    bunlar ve özellikle hepsiburada.com e-ticaret etiğini duayen site olarak kaybetti malesef HB bitti artık

    THHye vaktiniz sabrınız varsa mecbur çile çekmeye devam malesef
  • Çok teşekkürler, bunu mail ile mi yollayacağım? Sipariş kodunu da ekleyeceğim galiba değil mi?
  • Firmaların binlerce ürünleri var bazen bi anlık dalgınlıkla stok bitmiş oalbiliyor bir kişi gelip tüm stogu tüketebiliyor. Bu yuzden abartmamak lazım durumları. Stok sorunu kısaca dunyanın her yerınde var olan bırsey amazonda bıle oluyor hb demi olmasın
  • Hesabım > mesajlarım > bize sorun SİPARİŞ SONRASI & TESLİMAT BEKLERKEN bölümünde "Siparişimin nerede olduğunu merak ediyorum"u tıklayın
    açılan sayfada "Hala sorunuz varsa bize ulaşın formu için tıklayın" ve oraya yazın.
  • soul_spear S kullanıcısına yanıt
    Sistemleri dalgınlıkla yönetiyor olamazlar, Bakkal amca değil ki bunlar, stok takip ve yönetim programları var, kontrolü sağlasınlar.
    Kanun maddeleri açıkça yazıyor. Herkes kanuna uymak zorunda.
    Üstelik bu arkadaşın durumunda olasılıkla puan vs. kaybıda olabilir, bence abartmıyor hakkını arıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soul_spear

    Firmaların binlerce ürünleri var bazen bi anlık dalgınlıkla stok bitmiş oalbiliyor bir kişi gelip tüm stogu tüketebiliyor. Bu yuzden abartmamak lazım durumları. Stok sorunu kısaca dunyanın her yerınde var olan bırsey amazonda bıle oluyor hb demi olmasın

    Stok sorunu değil.

    Wise marka montu 3 hafta önce aldım, her gün takip ediyordum ne olup bitiyor diye. 2 gün önce, aldığım montun yayından kaldırıldığını gördüm. Birkaç saat sonra bütün Wise marka ürünler kaldırıldı. Satıcısı Hepsiburada idi.
    Ellerinde olmadan ürün sattılar, tedarikçiyle anlaşamayınca böyle iptal ettiler, anladığım kadarıyla yani.
  • Çok normal çünkü site Hepsiburada.com Bu siteden bedava bir şey dağıtsalar alır mıyım gerçekten bilmiyorum. Geçmiş olsun hocam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RapperKabus -- 9 Kasım 2016; 23:21:42 >
  • evet çok doğru : tedarikçiyle anlaşamayınca böyle iptal etme olayları çok arttı:

    başta HB kurnazlık yapıyor satıcı firma ellerini ovuştururken HBnin çakallığını son anda farkedince ANLAŞAMIYORLAR ve olan tabi her zaman müşteriye oluyor ne teselli çeki veriyorlar ne de memnuniyet(hep anlayış bekliyorlar) ben hepsiburadayı anladım anladım da geç anladım


    yakın zamanda yaşanan bir örnek: bir sandıklı baza olayı vardı satıcı hepsiburada idi ama ürünü tedarikçi üretici asıl firma yurtiçi kargoyla gönderiyor üstelik kurulu demonte değil
    daha sonra ne oldu anlaşamadılar galiba : hepsiburada kargo ücretsiz diye üstelik sepette 20 tl indirimle sattığı sandıklı bazayı ağır ürün konumuna soktu ve inanamazsınız kargo ücreti 96 tl kadar oldu kim alır lan seni derken birden o firma markasının tüm ürünleri buhar oldu sildiler demekki kavga ettiler ürünleri sipariş eden müşteriler de sakata geldiler
  • Aldığın ürünün normal fiyatından ürün bak ve onu istediğini söyle.
    Geçen sene hatalı fiyattan SteelSeries QcK mauspad almıştık, onun yerine 10liralık frisby önerdiler, hiçkimse kabul etmedi, ondan sonra ürünün normal değerinden de pahalı olan asus marka mauspad yolladılar.
  • soul_spear S kullanıcısına yanıt
    öyle saçma şey mi olurmuş ?
    teknoloji çağında bir stok kontrolu dahi yapamayanlar bıraksın bu işi
    o zaman işine gelmeyen herkes bunu söyleyip ,ister satar istemezse satmaz
    ürünü satışa sunuyorsan ,ilana dikkat edeceksin ,stok miktarını ve fiyatını doğru gireceksin (isterse bin tane ürün olsun)
    yani bu işlerde ya yaptık bir hata idare edin diyemezsin ,para işlerinde hatanın bedeli vardır
  • Bugün şikayete bakmışlar ve şöyle bir mail attılar.

    "Değerli Müşterimiz,

    Şikayetvar.com üzerinden iletmiş olduğunuz talebiniz üzerine size ulaşmaktayız.

    47723630 nolu siparişinizde yer alan Wise Uzun Kapsonlu Şişme Mont-Siyah-XL ürünü iptali sağlanması halinde tarafınıza 79,47 TL geri ödeme yapılacak olup, sipariş tutarınız 250 TL’ nin altına düşecektir. Kampanya kapsamında belirtilen harcama tutarının altında kalmanız sebebi ile kampanya hediye çeki kazanımı sağlanamayacaktır. Herhangi bir mağduriyet yaşamamız için, iptal edilen ürün bedeli kadar yeni sipariş oluşturmanızı ve sipariş numaranızı tarafımıza iletmeniz halinde hediye çeki hesabınıza tanımlanacaktır.

    İlgili işlem süreci sizin için uygun ise; siparişinizi oluşturarak, oluşturduğunuz sipariş numarasını bu maile yanıt olarak göndermenizi rica ederiz.

    Yaşanan bu durum için siz değerli müşterimizden özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla."

    Burada ne kadarlık sipariş oluştacağımı anlamadım. Yazdım ama cevap vermediler. 79.47TL mi yoksa indirimsiz hali 120.28TL+KDV mi? Para ödemeden nasıl sipariş oluşturacağımı da anlamadım.
    Rahatsız ediyorum ama sizce ne demişler burada? Teşekkürler tekrardan.

    Bu da sipariş:
     Hepsiburada ürünü tedarik edemedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Diffarensiyel -- 10 Kasım 2016; 17:23:16 >
  • Laf kalabalığı yapıp verdikleri hediye çekini yok sayıyorlar, kullandığınız çekler de yanıyor.
    Kanun açık, sizin yerinizde olsam bu tür önerileri kabul etmem, ya aynı ürünü ya da yerine eşdeğer ürün isterim.
    Vermezlerse alışveriş yapılan tarihten itibaren 30 gün bekler, sözleşmenin çıktısını alırım ve hakem heyetine başvururum.
    Bunlar akıllarınca kurnazlık yapıp kendilerini Türkiye Cumhuriyeti kanunlarından üstün görüyorlar!
    Amazondan bir ürün alın bakalım böyle bir olay yaşar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Remlak

    Laf kalabalığı yapıp verdikleri hediye çekini yok sayıyorlar, kullandığınız çekler de yanıyor.
    Kanun açık, sizin yerinizde olsam bu tür önerileri kabul etmem, ya aynı ürünü ya da yerine eşdeğer ürün isterim.
    Vermezlerse alışveriş yapılan tarihten itibaren 30 gün bekler, sözleşmenin çıktısını alırım ve hakem heyetine başvururum.
    Bunlar akıllarınca kurnazlık yapıp kendilerini Türkiye Cumhuriyeti kanunlarından üstün görüyorlar!
    Amazondan bir ürün alın bakalım böyle bir olay yaşar mısınız?

    Yardımınız için çok teşekkürler. Mail atıyorum muadil ürün istiyorum diye olmazsa heyete gideceğim kararım kesin. Umarım forum için örnek olacak bir karar çıkar.
    80 lirayı ben istemeden iade ederlerse ne yapabilirim? Yine başvurabilirim değil mi?
  • 2 hafta sonra heyete gideceğim ama bu heyet sen 80 lira ödemişsin, sana 80 lira verecekler diyebilir mi acaba? 130 lira verecekler kararı mı çıkacak? Öyle olursa boşa uğraşmak istemem.

    Son attıkları mail:

    "Değerli Müşterimiz,

    47723630 nolu siparişinizde bulunan Wise Uzun Kapsonlu Şişme Mont-Siyah-XL ürününüzü beyan ettiğimiz süre içinde temin edemediğimiz için özür dileriz. Ürününüz için alternatif tüm tedarik kanalları araştırılmış ancak temin edilemeyeceği sonucuna ulaşılmıştır.
    Bu aşamada dilerseniz aşağıdaki şekilde süreci tamamlayabilirsiniz:

    • Tedarikte edilemeyen ürünü sitemizden seçeceğiniz aynı fiyatlı ya da daha düşük fiyatlı, satıcısı Hepsiburada olan başka bir ürün ile değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Değişim işlemi için bu maile geri dönmenizi rica ederiz.

    • Tedarik edilemeyen ürünü siparişlerim sayfasında iptal edebilirsiniz. Bu doğrultuda ödeme tutarınız kredi kartınıza/banka hesabınıza tarafımızdan aynı gün geri ödenecek, bankanızın geri ödeme sürecine bağlı olarak hesabınıza yansıyacaktır. Bankaların geri ödeme süreçleri hakkında detaylı bilgi içinhttp://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=26 linkini incelemenizi rica ederiz.

    "Sipariş iptalinizi siparişinizin tamamı tedarik sürecinde iken gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizde kısmi teslimat varsa, ürün ya da ürünlerin faturası kesilmiş ise ya da siparişinizdeki ürünlerinden biri ya da bir kaçı tedarikçi firma tarafından direkt tarafınıza gönderilen ürünlerden biri ise iptal işleminiz gerçekleşmeyecektir. Siparişinizde buna benzer bir durum söz konusu ise sipariş iptali için bize mail yoluyla ulaşmanızı rica ederiz."

    ÖNEMLİ NOT: Siparişin doğrultusunda sitemizdeki herhangi bir kredi kartı puan ya da hediye çeki kampanyası dahilinde kampanyaya katılım hakkınız var ise siparişi iptal etmeniz durumunda kampanya harcama limiti şartı kapsamına girebilir ve kampanya dışı kalabilirsiniz. Ürün iptal işleminizi bu doğrultuda değerlendirmenizi önemle rica ederiz.

    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla."
  • Sitede HB ile yaptığınız sözleşmenin 3. maddesinde açıkça yazıyorlar "30 gün içinde siparişi teslim edeceğiz" diye.
    Ayrıca kanuna uymak zorundalar. https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=121693915

    İptal işlemi yaptıkları zaman 30 günü beklemeden hakem heyetine ben ürünümü istiyorum diye dilekçe ile başvurabilirsiniz.
    İnternette örnek dilekçe bulursunuz.
  • Süper hızlı gönderi gözüken herhangi bir ürün 1 gün geciksin hemen müşteri hizmetlerine yazın 10TL alt limitsiz çek veriyorlar
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.