Şimdi Ara

Hepsiburada sorunu (*) (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
9.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
344 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 3 mayista aldigim kargo hala gelmedi. Kaybettiler heralde,her ay alisveros yaparim 2.defa basima gelio. Onceden baska satici olmasina ragmen 10 gunde para iadesi yapildi. Bu sefer bilerek satici hb olan urunleri oldum hepsijet kaybetti. 100 lirayla nr ben zengin olurum ne onlar batar ama insanin muhatap bulamamasi,sorunuyla ilgilenilmemesi sinir bozucu. Su dk dan somra ne alacaksam ilk once amazona bakicam. Amazondan ne aldiysam gerek zmaninda gelmesi gerek mh gerek sorun yasamamak anlaminda hic sorun yasamadim. Hb kendini ipini cekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Defalarca karşılaştım adam haklı beyler .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hepsiburadayı uzun yıllardır kullanırım ama son 1-2 yıldır gerçekten saçmalamaya başladırlar, kargolar geç veriliyor ve fiyatlar piyasadan pahalı olmaya başladı...
    özellkle satıcı kendisi değilse çok mağduriyet oluyor. mesela 3 mayısta pentiden markalı çamaşır sipariş ettik 21 mayısta kargolandı. Eğer hb başka satıcılarla bu işi yürütemeyecekse sadece kendisi satış yapmalı..
  • aynısı trendyolda başıma geliyor. 1 yıldızlı yorum kabul etmiyorlar şaka gibi
  • Maalesef aynisi benim de basima gelmisti. Hb bu tarz olumsuz eleştirileri yayinlamak istemiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu site tam bir kolpa olmuş rezalet ötesi bir durumda.Müşteri temsilcisine bağlanmak tam bir kabus bağlandıktan sonrada yüzüne kapatıyorlar bir anda.geçen aylarda toplu siparişim olmuştu hepsiburada.com un satıcı olduğu 5 ürün aldım tam 1 ay sonra ürünleri yolladılar.tek bir kargo numarası ile kargoda gelen ise tek bir üründü.Neyseki başıma geleceğini bildiğim için anında kargocuya tutanak tutturdum eksik olan ürünler için.indirimde aldığım ürünü tekrar indirimli fiyatı ile yollamamak için 2 gün içinde para iadesi yaptılar ben iade talebinde bulunmadığım halde diğer 3 ürün için beni süründürdüler tam 1 ay sonra da onların ödemesini yaptılar.Artık satıcı olarak hb yi seçmiyorum diye söz verdim bu sefer siteden satıcının farklı olduğu evim için raf aldım ama ürünler tam 20 gündür sürat kargoda kayıp malesef ne kargoya ulaşabiliyorum ne müşteri temsilcisine ulaşınca klasik ticket açıyoruz vs size fdönüş yapıcaz yalanları atıyorlar.inşallah en kısa sürede batarlar abi bu ülkede bi tane millet için faydalı kurumsal bir firma olmazmı ya sonra insanlar neden kaçıyor bu ülkeden diyorlar.firması firma değil kargosu kargo değil gına geldi artık yemin ederim ya.




  • Normal gayet iyi alt model gelmiş keçi boynuzu pekmezide gelebilirdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende en son mi box almıştım hepsiburadanın kendisinden, ürün açılmış ve kullanılmış bir şekilde geldi. İade edip durumu açıklayan yorum yaptım ve benim yorumumu yayınlamadılar bu olaydan sonra Hepsiburada benim için bitti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • N11 de benzerini yapıyor yorumlara karışmasa da yüzde 25 olumsuz puan almış satıcı genel puanı yüzde 99 olumlu ya da yüzde 100

    Nasıl bir matematik lan bu? Kullanıcı yorumları çok önemli ama

    Yorum yapmayı bilmeyen denyo dolu! Nasıl mı?

    Daha denemedim ama çok hızlı geldi 5 yıldız.

    Kargo 10 günde getirdi 1 yıldız

    Daha kullanmadık ama orjinale benziyor. 3 yıldız.

    Yanında küçük bir hediyede göndermişler 5 yıldız.

    Hayır beğenmedim 1 yıldız.

    Ve benzeri.

    Adamlar ya kargo şirketini değerlendirmiş ya da sevgilisine trip atan ergen bunlar.

    Bu tarz siteler bencede bu yorumları onaylamasın aga. Ben geçen eşime 10a yakın ürün aldım evin eksikleri, mutfak eksikleri vs. Kullanmadan yapmadım yorum. Eşime soruyorum ondan sonra yorumluyorum. Kargo geç gelmesi vs önemli bilgiler değil ama eyyyy ne tükettiğini bilmeyen tüketiciler eyy almanya eyy amarıga ürünü değerlendir ürünü!! Kargo şirketinş değil. Ürünün performansını işlevselliğini, ürünün orjinalliğini ürüne puan ver kargoya satıcının tavrına ya da hediyesine değil!

    Bu başka bir konu açılası bir durum ama dile geldim. Bende içimi dökeyim dedim.

    Hepsibuarada kendini gerçekten birşey sanıyor. Lava tava alacaktım en uygun fiyat onda 15 mayıs gibi alacaktım adam yazmış en erken 5 haziran teslimat. Ne yapıyorsun bre ön sipariş, ön talep toplayıp üretimemi gireceksin. Tesla elektrikli arabası mı yapıyorsun bre gafil!!!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Valla en son matara aldım içi su dolu geldı. Hedıyeydı ustelık rezıl oldum. Aradım anlattım ne bır özür ne bir kusura bakmayın dedıler. O gunden berı uygulamasını kaldırdım alısverıs yapmıyorum yaptırmıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benimde yaptığım olumsuz yorum yayınlanmamıştı. O yüzden hb den alışveriş yaparsan olumlu yada olumsuz hiç bir yorum yapmıyorum.
  • Geçen bi arkadaş yine hb ile yaşadığı sorunu anlatmıştı. Konuya yorum yazdım alışveriş yapacak yer kalmadı diye. Bir kaç gün sonra pm geldi arkadaş sorunu çözmüş hb kullanacakmış bilginize diye. Şu an tekrar bi pm gelecek mi acaba :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wearesorryserver kullanıcısına yanıt
    O zaman her 1000 alisverisde devlet saticilara boyle bi yetki versin

    ya su yorumlari okudukca niye dh girmedigim bir daha anliyorum ne tuhaf tipler var ya adam neyle neyi kiyasliyor yani

    cuzdanini dusurmeseydin anahtarini unutmasaydin goren derki Amazonu kurmus anasini satim oyle biri! yargi dagitiyor
  • Sadece bu ay 5 alışverişim var. Olumlu, olumsuz en az yüz tane yorumum var. Daha yayınlanmayan yorumum olmadı. Şimdiye kadar bir ürünüm geç kargolandı. Bir tane de kargolanmayan oldu. Önce fatura kesildi denildi ama sonra iptal seçeneği tekrar çıkınca kulandım ve başka sitede daha ucuzuna denk gelip aldım. Yorum olayını bilemem ama satıcı şans işi. En azından HB bu işi diğer sitelere göre bir tık daha sıkı tutuyor.
  • HBD sitesinde hiç almadığım 40.000TL 8K Tv'ye yorum yaptım, tam bir f/p ürünü bu fiyata kaçmaz yazdım, aslında ironi içeriyordu ama yayınladılar , hem de almadığım halde düşünün , övüyorsanız ürünü her türlü yayınlıyorlar.
  • 5 Ay önce nokia 206 tuşlu telefon aldım telefon sahte çıktı satıcı inkar ediyor hepsiburada ile iletişime geçtim umursamadılar 1 yıldız verip insanları uyarmak istedim yorumumu sildiler. Çok acayip işler yapıyolar son zamanlar
  • Tüketici hakem heyetine online form doldur.Gerekirse kaymakamlığa bizzat git.Ama şu aşamada internet üzerinden başvurunu yap.Korona nedeniyle v.s zırvalarsalar elbet birgün virüs illeti geçecek müşteriyi yanılttıkları için sen haklı çıkarsın.Sistemde yok diye bir üst modeli girmişmişte bahaneye bak hemen hazır cevaplar.Başından savmak istemiş adam resmen seni
  • internetten sürekli alışveriş yaparım. sitelerdeki ürünlerin altlarında yapılan yorumları şöyle bir okurum ama ilk işim yeni sekma satıcı ile ilgili yorum var mı ne yazmışlar hakkında diye bakarım. bunu da örneğin şöyle ararım; satıcı ünvanı xyz olsun. xyz forum, xyz güvenilir mi ? vb. şekilde aratır yorumlar varsa okurum.


    bu zamana kadar pek sorun yaşamadım.
  • Sadece hepsiburada da değil hocam trendyoldan bi şarj cihazı aldım çok dandik çıktı ses geliyordu şarj cihazından olumsuz yorum bende her defasın da yorumu kabul etmeyip düzeltmemi istediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demek ki hepsi burada değilmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.