Şimdi Ara

Hepsiburada satıcı hesabını kapatmış.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
319
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 11.10.2019 tarihinde saat 00:50'de hepsiburada.com'dan Bosch GST 8000 e markalı dekupaj testere aldım. Kargoya verilme tarihi 18.10.2019 olarak sistemde görünüyor. Hergün kargolandımı acaba diyerek takip ediyorum. 23.10.2019'da uygulamaya girdiğimde birde ne göreyim Satıcı hesabını kapatmış. Hepsiburada çağrı merkezini aradım hemen, satıcı ürünü kaldırmıştır sorun yok 18'inde kargoya verilcek dedi. 1 hafta geçti sipariş vereli. Neyse 3 gündür arıyorum paramı iade edin, etmiyorsanız ürünü kendi deponuzdan gönderin diye. Sürekli oyalıyorlar 19'unda arayın teslim tarihi 24ü 24'ünde arayın diye. Çocuk oyuncağına çevirdiler. Satıcı sizinle anlaşamadığı için hesabını kapatmış, bunu gördükten sonra bi şekilde satıcıya ulaştım daha öncede aynı satıcıdan Zımpara almışım ordan ulaştım. Adam benim ilişiğim kesilmiştir dedi bitirdi. Konuşmayıda uygulamadan resmini gönderdim kanıt olsun diye. Yahu biz kimseye güvenip alışverişte yapamayacak mıyız artık. Nedir bu milletin işgüzarlığı böyle. 1 hafta ürün bekle yok sonra 1 hafta para iadesi bekle gelirse oda. Satıcı aldığınız komisyonların yüksek olmasından dolayı sizinle anlaşamayabilir anlarım kargoyu göndermeyedebilir onuda anlarım, anlatıyorum durumu paramı iade edin diye haftalarca oyalayacaklar beni anlaşılan. Tv'de bangır bangır reklam yapmayı biliyorlar, insanlar alışveriş yapsın diye ama kendi işlerinin arkasında durmuyorlar.
    Hepsiburada satıcı hesabını kapatmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 10 ürün





  • Geçmiş olsun hocam konuyu yanlış yere açmışınız fazla yardım bulamazsınız o yüzden. Para HBnin hesabında olmalı çünkü daha ürün yola çıkmamış bile satıcıya aktarmamıştır neden uzatıyorlar direk geri ödeme işlemi yapması lazım.
  • Sağol kardeşim, alışveriş kısmına açtım konuyu, burada şikayet olarak belirtmiyorum, başkarınında başına gelebilir, okuyan olur bilgi vermek amacıyla diye. Benimde anlatmaya çalıştığım bu, satıcı hesabını kapatmış, göndermese bile umrunda olmaz artık sizinle çalışmıyor zorunda değil dedim, ama prosedür öyle işlemiyor diyorlar, bellemişler bir bürokrasi almış başını gidiyor robota döndü insanlar. Defalarca aradım çağrı merkezini resmen takmıyorlar nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamıyorum. Para kimseyde güçde onda. Napalım çalalım başkalarının hakkını yiyelim gücü elde edip insanları kullanalım mı, vicdan micdan kalmamış bu millette. Yarın bir gün kendi başlarına gelse onlarda köpürürler. Allah bu milleti ıslah etsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 10 ürün

  • hallederler tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eraytasforum -- 20 Ekim 2019; 13:46:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün yazdım, az önce aradılar kendi depolarından gönderecekler, yoksa Tüketici Hakem Heyetine gidecektim, ben değil onlar uğraşsın. Bi ben yokum sorun yaşayan müşteri fakat bu sorunları çözümlemek o kadar zor olmasa gerek, bizde fabrikalarda çalışıyoruz sıkıysa yapmıyon de vardiyan bitmeden kapının önündesin. Neyse hallettik ama böyle kavga dövüş olmamalıydı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    ______________________________


    Bu kullanıcının dükkanına eklenen son 10 ürün

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.