Şimdi Ara

Hepsiburada rezillikleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
545
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • requiemm (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle ÖNEMLİ NOT agresif ve bu kadar olumsuz olmamın nedeni geçmişte yaşadıklarım


    15 kere tüketici hakem heyetine gitmişim hepsiburada ile ilgili,

    • Bir keresinde durduk yere bana ait olmayan, benim siparişim olmayan bir ürün gönderdiler iade etmek için 3 ay uğraştım. o zamanın 15 bin tl'lik laptopunu durduk yere bana göndermişler. bir şekilde sahibi olan sipariş veren kişiye ulaştım onu da 1 haftadır kargoda diye oyalıyorlarmış o olayda beni stresten strese soktular.
    • 2 tane arızalı ürünümden 1 tanesini 3 ay göndermediler. zar zor 3 ay sonra para iadesi aldım. diğerini ise penta teknoloji aynı ürünün sıfırını göndermiş servis ile görüştüm kayıtları var. bunlar o ürünü alıp bana daha alt modelini göndermişler bi nevi hırsızlık. 
    • Daha bir sürü yalanları anlatamayacağım kadar çok bunlarla yaşadığım stres öyle böyle değil en çok zoruma giden hem yalan söyleyip hem de sıkıştıklarında sanki hiçbir şey olmamış gibi  otomatik cevap vermeleri.
    • 10-15 civarı olay böyle yalanlar sahtekarlıklar ile geçti.


    Son yaşadğım olay ise. şimdi süreç şu şekilde oldu. 

    • Hepsiburadaya arızalanan ürünüm için talep açtım
    • Talep kabul edildi kargo kodu verildi. göndermemi istedikleri kargo firması horoz lojistik.
    • Kargoya verdim. kargo daha ellerine ulaşmadan talebiniz olumsuz sonuçlanmıştır yazdı.
    • Bende bunun üstüne müşteri temsilcisine bağlandım.

    (1 ve 2. fotoda gözüküyor.) adam benim zaten talepler kısmından gördüğüm şeyi bana anlatıyor ben zaten görüyorum oradan. daha ürün kargoda olumsuz sonuçlanmış nedeni nedir hangi birim bu kararı vermiş soruyorum otomatik pilot cevapları sen o zaman müşteri temsilcisi değilsin bi anlamı yok. Daha sonra ürün kargo karışıklığı vs diye bir çok kez ürün ile ilgili bilgi alamıyorum. Bir temsilci arıyor ürün bize ulaştı yetkili servise gönderdik diyor. akşamına başka temsilci arıyor daha ürün bize gelmedi horoz lojistikten bilgi istedik diyor.

    5-6 gün zaten birbiRlerinden haberi olmayan müşteri temsilcileri ile mesai harcamakla geçti.


    not: ŞİMDİ ESAS EŞŞEKLİK BENDE GÖNDERDİĞİM ÜRÜNÜN SERi NUMARASINI BİR YERE KAYIT ETMEDİM BU YALANCILARA KALDIM O YÜZDEN

    • Daha sonra sitelerindeki destek talebi kısmından ürünü yetkili servise gönderdiklerini söylediler. Bende hangi servise gönderdiklerini sordum direkt asus dediler.
    • Asus'u aradım bize direkt gelmez yetkili servislerimiz var onlardan birine gitmiştir diye. Yeniden sordum asus'a gitmemiş yine yalan yanlış bilgi dedim. bu sefer penta dediler bu penta'yı öğrenmem 2 gün sürdü. Daha sonra penta'yı aradım. Ürünler hakkında bilgi almak için gerçekten ürün onlara ulaştı mı ulaştıysa durum ne diye. Benden hepsiburada'nın onlara ürünü gönderdiği takip no veya irsaliye no'yu vermemi istediler. Bunun üstüne hepsiburada'ya sormak için bağlandım.
    • Şimdi 3. resimde arkadaşa diyorum ki sizden aldığım ürünü arızalanınca size gönderdim siz de yetkili servisi penta teknolojiye gönderdiniz o gönderdiğinizin gönderi kodu veya irsaliye kodunu verin diye. Bana kodu veriyor. Ama ne kodunu vermiş dersiniz. benim horoz lojistik ile hepsiburadaya gönderdiğim gönderi kodunu vermiş. Bakın sürekli zaman kaybı sürekli aptal kişilerle uğraşıyoruz. Penta bu kodun yanlış olduğunu genelde yurtiçi ile geldiğini 11 haneli bir kod olması gerektğini söylüyor. Sonra ben bu kodun benim horoz lojistik kodu olduğunu mailimdeki horoz lojistiğin gönderi kağıdından görüyorum :)
    • Sonra başka yetkiliye bağlanıyorum. (4. 5. 6. resimler) oda sıkışınca teknik hata alıyorum diye yalan söyleyip çıktı konuşmadan çıkmadan bir sonraki arkadaşa not olarak paylaşacağım direkt görecek dedi. 
    • Sonra başka temsilciye bağlanıyorum (7. 8. resimler) not paylaşımını soruyorum. kontrol ediyorum diyor herhalde not paylaşılmış ki hayır demiyor. aptal bana asus rma form doldur diyor. Ben pentaya gönderdiğiniz ürünümün takip no'sunu istiyorum o bana asus rma form doldur diyor. bu kadar gerizekalıyı bi arada görmek şaşırtıcı
    • Sonra başka bir temsilciye bağlanıyorum (9. 10. 11. 12. 13. resimler) penta'ya gönderdikleri kodu istiyorum bana bir kod veriyor 2019 yılında hepsiburada'ya arızaya gönderdiğim ürünün horoz lojistik kodu. orda bende film kopuyor yani kodu telden sorgulamasam penta'yı arayıp 2019 yılında horoz lojistik ile hepsiburada'ya gönderdiğim bir ürünün kodunu penta'ya soracağım bu kod ile gelmiş size diye. Bu kadar saçma salak bir şey olamaz.
    • Üstüne horoz lojistiğin sitesi çalışmıyor ulaşamıyorum diyor. aynı anda horoz lojistiğin sitesine girip kod ile arama yapıyorum site tıkır tıkır çalışıyor. Hem yalan söylüyor hem de sıkışınca şu an sistemde kontrol edemiyorum lütfen bilgi verin diye kaçıyor 

    Bu arada daha sonrada bağlandıklarım oldu onlarda aynı şekilde tüm gerizekalılarını önüme serdiler.

    • 2 tanede telefon ile temsilciye bağlandım. 1 tanesi asus rma veren kapasitesinde idi. dedim tane tane anlatıyorum. sizden aldığım x ürününü arızalanınca size gönderdim. gönderdiğim tarih 3 hafta önce. siz de bu ürünü ürünün servisi olan penta teknolojiye gönderdiniz hah işte o gönderdiğiniz kargo takip kodunu veya irsaliye kodunu verir misiniz dedim bekletti. 2020 yılından bir horoz lojistik kodu verdi. Bu kodu verdi sonra horoz lojistik dedi 2020 yılındaki kod dedi bununla bakabilirsiniz dedi. Artık söyleyecek bir söz kalmadı bende. Dedim ki hangi yıldayız burası neresi dedim. artık tane tane anlatmakta işe yaramıyor hecelemek mi lazım diye düşündüm.



    sonuç olarak sabahtan beri bir kod alamadım. yarın da alabileceğimi düşünmüyorum ürünü penta'ya gönderdiler mi oda meçhul.



    Kısaca hepsiburada pişmanlıktır.


    Şimdi yok çalışanlar şöyle çalışanlar böyle demeyin. İnsanlarla alay edip sonra ne şartlarda yok şu paralarda demesin kimse. Kimseyi küçümsediğimiz yok. Ama sürekli bizle alay eder gibi dalga geçer gibi yanıtlar verirseniz sıkıştığınızda yalan söylerseniz bizden ne bekliyorsunuz. Bu işte kimse sizden büyük vasıflar beklemiyor. Türkçe yazıyorum alt tarafı pentaya gönderdiğiniz gönderi kodunu istiyorum diyorum. gerizekalı diye tabir edeceğimiz bir şekilde biri asus rma linki atıyor biri kaçıyor biri 2019 yılından kod veriyor. biri 2020 yılından veriyor.



    Hepsiburada rezillikleri


    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri
    Hepsiburada rezillikleri



    |
    |




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.