Şimdi Ara

Hepsiburada rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburadadan Almış olduğum Xiaomi BİP Lite akıllı saatimde oluşan bataryanın 1 günü bile çıkaramamasından dolayı sanal iletişim teknik servisine gönderdim. 27.05.2020 tarihinde ellerine ulaştığına dair mesaj aldım. Gerekli incelemenin yapılıp bilgilendirmesi yapılacağı yazıyordu. Aynı gün yapılıp tarafıma gönderilmiş fakat bu gönderimle ilgili ne bir mesaj ya da kargo geldi 23 haziranda ben ne oldu durumu diye aradım ürün size gönderildi cevabını aldım. Ama bana gelen bir ürün yok 23 hazirandan 22 temmuza kadarki sürede garanti inceleme süresi dolmasına rağmen beni oyalıyorlar. onarım istiyordum ama artık ücret iadesi istiyorum.Tüketici Hakem Heyetine başvurdum. Onu bile sallamıyorlar.Arkadaş kurumsal diyorsun güvenilir diyorsun ama nafile adamlar iyi tezgah kurmuşlar kendileri(hepsiburada)bizim ilgimiz yok diyor.Tüketici hakem heyeti hepsiburada paşa paşa bakıcak ilgilenecek diyor.








  • Bilgi tüketici mahkemesi para iadesini yaptı
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.