Şimdi Ara

Hepsiburada Kazandıran Şubat Günleri 22-23-24 Şubat

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
6
Favori
10.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 39
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Serkan4554 (7 mesaj) Komedidansshow (7 mesaj) meeb (5 mesaj) Ussuz (4 mesaj) chatlaxs (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (40 mesaj) Mobil (19 mesaj) Mini (9 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Günlük İndirimler >> Hepsiburada Kazandıran Şubat Günleri 22-23-24 Şubat
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    468 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/da/12/46/da12468292536be014ca4514d8db1e45.png&t=0&width=480&text=1



    Sanırım HB Trendyola özenmiş süper ekstra muhteşem derken kazandıran şubat günleri demişler  Şuan için bir şey yok sanırım, çamaşır makinası bakıyorum fiyatlar aynı değişen olmadı. Uygun fiyatlı ürünler olursa konu altında paylaşabiliriz  




  • +1

    Tamamen aldatmaca. İndirim adıyla satılan 2 ürüne baktım, birisi başka sitelerde 3500'ken burda süper über efsane indirim sekmesinde 4300 lira. İkinci üründe ise başka yerde 900 lira olan bir ürün indirim sekmesinde 1460 lira.

    Yorum sizin.

    Edit: Telefonlardan da M51'e baktım, 3499'a süper indirimli fiyat diye girmişler. Ulan zaten aylardır bu fiyata satıyosun.

  • Yüzbaşı
    295 Mesaj
    Bi kez olsun dogru düzgün indirim görmedim hb de



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Takip
    |
    |
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj

    aynen bende çamaşır makinesi bakıyorum ama fiyatlar çok artmış evdeki idare ediyo daha ama takipteyim.model olarak bosch düşünüyorum.bi kıstırabilirsem 2900 3000 bin gibi alıcam.


    https://www.hepsiburada.com/bosch-wga142x0tr-a-9-kg-1200-devir-camasir-makinesi-p-hbv00000qmpfw

  • Çavuş
    56 Mesaj

    Kargo bedava yaparlar anca

    |
    |
  • Onbaşı
    36 Mesaj

    türkiye üretimiyse uzak dur boschtan

    |
    |
    Serkan4554 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    468 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan4554

    aynen bende çamaşır makinesi bakıyorum ama fiyatlar çok artmış evdeki idare ediyo daha ama takipteyim.model olarak bosch düşünüyorum.bi kıstırabilirsem 2900 3000 bin gibi alıcam.


    https://www.hepsiburada.com/bosch-wga142x0tr-a-9-kg-1200-devir-camasir-makinesi-p-hbv00000qmpfw

    benim acil almam lazım evdeki makinayı emekli ettik  50-100 TL fark olacaksa mahalledeki satıcıdan alıp geçeyim dedim profilo satıcısına gittim CGA141X0TR için kampanyada 3900 dan 3200 e düştü falan dediler kartla ödemede 100 lira üste koyuyor aynı cihaz nette 2850 lira   samsungta 400 tl ye kadar migros hediye çeki yada paracard kampanyası varmış dün bitmiş onu kaçırdık. Makinedede karar kılamadım açıkçası yorumlarda herkes bişey yazmış kafa karıştırıyor  





  • Teğmen
    154 Mesaj
    Çek satıştaki 300/70 kodu nereden geliyor?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: martelersin

    türkiye üretimiyse uzak dur boschtan

    hocam bu fiyatlar dahi yüksek geliyo ithali düşünemiyorum bile yapacak bişey yok mecbur alıcaz yerli.

  • Yarbay
    3523 Mesaj

    indirim göremedim. tamamen aldatmaca. sıcak fırsatlar tayfa bunu yemez ama bilmeyene kampanya diye para harcatırlar yine.

  • Kurmay Yarbay
    2588 Mesaj
    Takipte kalalım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    526 Mesaj

    bekleyebilirsen biraz daha bekle dicemde yenge başının etini yer  .fiyatlar düşebilir biraz daha dolar düşüyor fiyatlara yansır diye diye düşünüyorum inşallah düşer.bosch profilo aynı diyolar zaten benim alacağım 1200 devirli onun profilosu var 2950 civarı nette bosch 3400 yaklaşık 500 tl farklı.bakacaz artık hangisini kıstırabilirsem alıcam.bayide taksit dedimmi hemen 100 200 koyuyo üzerine.

    |
    |
    chatlaxs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    26379 Mesaj

    300/50 visa var 20'si de kişiye özel sepet indirimidir

    |
    |
    melikazim kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    118 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vikernes

    indirim göremedim. tamamen aldatmaca. sıcak fırsatlar tayfa bunu yemez ama bilmeyene kampanya diye para harcatırlar yine.

    +1

    Tamamen aldatmaca. İndirim adıyla satılan 2 ürüne baktım, birisi başka sitelerde 3500'ken burda süper über efsane indirim sekmesinde 4300 lira. İkinci üründe ise başka yerde 900 lira olan bir ürün indirim sekmesinde 1460 lira.

    Yorum sizin.

    Edit: Telefonlardan da M51'e baktım, 3499'a süper indirimli fiyat diye girmişler. Ulan zaten aylardır bu fiyata satıyosun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buİnsansa -- 22 Şubat 2021; 0:26:13 >
    |
    |
  • Yarbay
    3890 Mesaj

    gün boyu takip etmiştim sözde indirim geldi.

    |
    |
  • Yarbay
    4275 Mesaj
    EW8F229ST Electrolux öneririm.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    154 Mesaj

    Bu yalandan indirimlere dur deseler artık bütün firmalar böyle neredeyse, tüketiciyi kandırmadan başka bir şey değil, dalga geçiyorlar yada hiç indirmedikleri fiyatı; zam yapmadık bu da bir indirim sayılır diyerekten mi avutuyorlar bizi.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    indirim yok, fiyatlar aynı

    indirim SADECE BAŞLIKTA var



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    |
    |
  • Yüzbaşı
    378 Mesaj

    Bi hediye çeki yükleyin vicdansızlar alış veriş yapalım :))

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
konkasör
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,047
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.