Şimdi Ara

Hepsiburada ile Yaşadığım iPhone Uyuşmazlığı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
12.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 hafta önce tam bugün bu saatte hepsiburadadan telefon aldım hızlı gönderimle ve saat 1'de telefon elimdeydi.

    12 saat içinde elime ulaştı kısacası. her yoruma aldırış etmeyin.

  • Sampler kullanıcısına yanıt
    Hepsijet ile mi geldi acaba ? Memnun kaldınız yani..?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynen öyle. bu kadar hızlı bir alım gerçekleştirmemiştim. cumartesi sipariş pazar 1'de elimde.

    bu istanbul için geçerli tabii ki..

  • ea_wanted kullanıcısına yanıt

    Benim kargoyla ilgili bir şikayetim yok. Satış sonrası ihtiyaç olursa satış sonrası sorunlu.

  • bu bahsettiğim standart gönderim dışında yalnız. 19 tl kargo ücreti verdim.

    zaten açıklamasında pazar günü elinizde diyordu. 13-18 arası. tam 13:03 gibi geldi.  

  • Apple TR nasıl oluyorda kendisinin garanti vermiş olduğu ürünün arkasında durmuyor?


    HB olsun, Amazon olsun bunlar retail satıcılar. Distribütörler birden fazla. Benim bildiğim Bilkom, Troy var.


    Burada problem AppleTR'da bence.

  • Apple alıyorsan ve kullanıyorsan asla üçe beşe bakmayacaksın zaten yüksek meblalık telefonlar gidip Apple Store'dan alacaksın.Bende HB'den telefon aldım ama 1500 TL'ye General Mobile bozulsa tamir etsinler sorun yok ama 3 aylık Apple'ın tamir görmesi insanı üzer.Tecrübe edinmiş oldunuz geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt
    Allah böyle büyük dert vermesin, çok trajik bir durum...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burada bence hepsiburadalik bır sorun yok. Sorun Apple tarafında. Telefon bir gün sorna da bozulsa Apple yetkili servisi bakmak ve almak zorunda. Hepsiburada satıcı ne alaka yeni almışsınız onalra gönderin

    Ben olsam önce Apple Türkiye'ye yazarım sonra Apple Amerika sonra cimer.

    Mutlaka hak vereceklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İster yaptırırım istersem ilk 6 da bozulanı iade eder değiştirim Apple servisine ne siz en iyisi hb ye Gönderin demek aptallık ayrıca heyet bakmıyor evet ama tüketici mahkemesi size bakıyor verin oraya dosyayı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsiburadadan cevap beklerseniz boşa beklemiş olursunuz tühketici mahkemesine başvurabilirsiniz. apple ürünlerini asla apple mağazası dışından almam. belki daha pahalı ama hepsiburada gibi firmalarla uğraşmak yerine anında çözüm almak isterim.

    teknik servisler size yeni bir telefon vermez size bir rapor verirler ve bu şekilde ücretinizi servisten alırsınız. apple mağazasından logitech klavye almıştım perpada bu raporu verdiler apple’ın o muhteşem zekalı geniusları o raporu saymamak ve burası apple burda apple kuralları geçerli diyecek kadar cahil insanlardı ama sonra tabii ki bana ücret iadesi yaptılar ve ben yine logitech almıştım.

    yani bu rapor verildiyse size sizden habersiz tamir yaptırma hakları yok siz ne isterseniz onu vermek zorundalar. size ücret iadesini verecek kişi teknik servis değil satın almış olduğunuz mağazadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufd84 -- 18 Ekim 2020; 11:19:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @astegon hocam kesinlikle doğru. Bir defa benim onarım istemiyorum raporu aldığım ürünü bir Apple servisinin onarması bile vahim.


    @Mojidozirikato konunun amajı biraz da ben yandım siz yanmayın aslında. Binlerce insan iPhone 12 serisine geçecek. Bu durumu da akıllarına düşürmek.


    @s.volkan aslında rapor verip beni HB’ye gönderene kadar haklılardı. Şu an haksız duruma düştüler.


    @hazarcep kesinlikle vereceğim hocam.


    @yusufd84 hocam doğru, teknik servis iade etmiyor. Ama teknik servis de benim onarmayın dediğim ürünü onardı. Şu an iki tarafa da dava açmam daha mantıklı olacak.

  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    Bence de haklısın.Çok garip geldi yaşanılan durum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon TR'den alsaydın rapor mapor gerekmeksizin iade edebilirdin. Konuyu öne çıkarın da bu orta doğulu esnafların ne olduklarını herkes görsün iyice.

  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt

    Hocam ben Apple akasya mağazasından İPad Pro aldım.Cihazı aldım eve götürdüm açtım ekranda nokta kadar leke vardı getirdim Apple store a yenisini verdiler.Yeni cihazı da açtım şarj yerinde ufak bir darbeye bağlı bir yamulma vardı onu da değiştirdim.Bunları Apple store harici bir yerden alsaydım yanmıştım.Apple ürünleri alacaksanız Apple store dan alın.Fiyatta cidden pahalı ürünler ve sorun yaşamak insanı baya üzer.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onboardx -- 18 Ekim 2020; 14:44:12 >
  • Adamlar fail üstüne fail. Hem 20 iş günü içerisinde cihaz onarımını yapama, hem servis raporuyla ayıplı ürün olduğu belli olan cihazı kullanıcıya danışmadan onarımını yap, geri yollamaya çalış. Hem 40 gün beklet. Apple USA ile iletisime geçilebilir. Zira daha önce de bazı kullanıcılardan duymuştum Apple Türkiye 14 gün geçtikten sonra cihazlara iade veya değişim hakkı tanımıyor yahut tanımazdan geliyor. Kronik sorunlu pil değişimi yapılan seride yaşandı bu. Cimer ve hakem heyetine başvurmak gerekiyor bu durumlar için. Gerekirse dava açın, uğraşın ama bu ülkenin yasasına, kurallarına uymayan sözde kurumsal şirketlere haddini bildirin. Altı ay bir yıl sürsün ama elinizdeki kanıtlar, belgelerle haksız çıkmanıza imkan yok. O süre zarfında da alın bir ekran koruyucu cam ve kılıf sonuçlanana kadar kullanmakta özgürsünüz o telefonu. Vakti zamanı gelince de verirsiniz, alsınlar onardıkları cihazı refurbished olarak satsınlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburda sitesinin şikayetleri aşırı arttı.
    İyi ki Amazon açıldı da kafamız rahat.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun, PM`leri açma imkanınız var mı? Ben de benzer sorun yaşıyorum da.

  • @Buİnsansa Amazon hakkında yorumlar olumluyken hata yaptım, bedelini ödüyorum resmen.


    @hasanandnexus hocam çok ciddi bir hukuksuzluk var ve bunu yapmalarının sebebi tamamen “nasılsa uğraşmaz” diye düşünmeleri. Etik, hukuk hiçbir şekilde umurlarında değil.


    @elophidae sırf reklam. Onun haricinde olumlu müşteri deneyimleri çok az.


    @FatihTSFC hocam pm alımım açık, mesaj kutum dolmuş olabilir. Birkaç mesaj sildim şimdi.

  • Geçmiş olsun. İnşallah telefonum baya gider telefon almak zorunda kalmam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.