Şimdi Ara

Hepsiburada iade bozuk monitör İadesi :)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 14
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 5 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 9
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • xtesla (14 mesaj) Curimo (4 mesaj) kesbi (3 mesaj) thedeparted (2 mesaj) incubus (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (44 mesaj) Mobil (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> Hepsiburada iade bozuk monitör İadesi :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    137 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkaşlar eskiden olsa hiç sizi de uğraştırmazdım direk hepsibura.com a ürünü sorunsuzca iade ederdim ama şimidi o eski HB gitmiş yerine bambaşka bir site gelmiş. Herkes müzdarip..

    Oyuzden size danışmak istedim.

    Bugun yeni bir monitor aldım hepsiburada dan kutuyu açtım bilgisayara bağladım olmadı playstation da denedim ama monitör bozuk çalışmıyor.

    Sanra HB müşteri hizmetlerini aradım onlar ürünü bu şekilde iade alamayacaklarını LG yetkili servisinden servis raporu almam gerektiğini söyledir.
    Bende hemen LG servisini arayıp durumu anlattım kayıt açtırdım.Eve gelip monitör e bakacaklarmış. Tabi nezman belli değil bekliyeceğiz :)


    Sonrasında tabii birazda araştırdım servis gelip kargoda hasar görmüş yada bozuk bir ürünmüş raporu verince
    HB Buseferde kargodan tutanak istiyormuş :)
    Şaka gibi ama devlet dairesine çevirmişler koca siteyi heryerden bir imza tutanak vs işimiz iş gözüm epey korktu.

    Acaba bu duruma benzer bir olay ile karşılaşan var mı arkaşlar ?
    Özelliklede iadesi kabul gören

    Tavsiyeleriniz nelerdir ne önerirsiniz ?

    Gelişmeler:(20.03.2017)

    Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüştükten sonra LG servisini aramıştım.
    Lg Servisinden gelen arkaraş ürünün ekranının kırık olduğunun tespitini yapıp servis ücreti olan 50 TL yi aldı.
    Yalnız LG ye de bir eleştirim var telefonda servis kayıtı yaparken bu servis çağırmanında bir ücretinin olduğunu ve tutarınında nekadar olduğunu söylemesini beklerdim. Şuda var o 50 TL yi vermmek hiç koymadı arkaşlar bir yanda monitörün atıl kalmasından korkuyurz ya :)

    Sonra HB ya iade kayıdı açıp kayıda servis raporunuda ekledim.
    Beklerkedne korkuyorum işi yokuşa sokmak için servis raporunuz yetersizdir birde kargodan tutanak isterlermidiye .
    Şayet korktuğum başıma gelmedi bugun onay verilmiş kargo ile gönderin dediler.

    Tabii tam anlamıyla iade kabul edilmiş değil ama bu gelişme benim için çok olumlu bir gelişme olduğu için şimdi sizinlede paylaşmak istedim.
    Bundan sonra ki adımlarıda aynı sorunu yaşayabilecek arkaşlar için buradan paylaşacağım.

    Gelişmeler 22.03.2017

    Hepsiburada ürünü iade aldı:) kaç gündür alacaklar mı zorluk cıkartmak için birde kargo tutanağıda isteyeceklermi diye düşünürken birde baktımki iade kabul olmuş.

    Tabi güzel bir gelişme ama şuda var eskiden Hb iade için servis kayıdıymış tutanakmış bir şey istemeden iade alırlardı.

    Müşeterim uğraşacağına ben uğraşayım derdi.
    Şimdi ise servis kayıdı istedikten sonra iade alıyor. İşler birazdaha zorlaştı ama iade alıyorlar.
    Bu işlerin zorlaşmasıda iade hakkını suistimal edenler yüzünden herhalde ..

    Sorusu olanlarada cevap verebilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xtesla -- 23 Mart 2017; 14:28:49 >







  • Binbaşı
    1497 Mesaj
    Birkaç başlıkta uyardım, elektronik ürün alacaksanız hepsiburada'dan kesinlikle almayın artık diye, artık yazmıyorum.

    Konu burada:https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=124072528

    Bu arada bizim THH hepsiburada'dan savunma istemiş, 1 ay cevap verme süreleri varmış, bakalım ne olacak?
    |
    |
  • Yarbay
    2651 Mesaj
    Bu gibi durumlarda direkt sadece beğenmedim iade edeceğim demelisiniz.
  • Çavuş
    67 Mesaj
    bozuk demekten ziyada cayma hakkınızı kullansaydınız belki uğraşmazdınız ama bi şekilde mağduriyetiniz giderilir dye düşünüyorum
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    yakında hb. şikayetleri başlar demiştim ve çok geçmeden başlamış bile :)
    |
    |
  • Teğmen
    113 Mesaj
    50 GÜNDÜR ÜRÜN GÖNDERİLMEDİ PARAM İADE EDİLMİYOR. SS EKLEYECEM. THYY VE SAVCILIĞA BAŞVURACAĞIM. SSLERİ ÇEKEYİM EDİTLEYECEM MESAJI
  • Teğmen
    125 Mesaj
    banyo ürünleri indiriminden duş başlığı aldım. borunun mafsala bağlanan somunun yivleri yok bağlayamadım bende kamapnayasız 1 adet daha satın aldım ürün geldi şimdi onun borusu ile değiştirip. son aldığımı beğenmedim diye iade edecem. hb bize hokkabazlık yaptırıyor. sizin sorununuz ise çözülür. üründe kırık darbe yoksa servis gelip yolda bozuk falan diyemez. endişelenecek bir şey yok. müşteri temsilcisine takım liderine bağlamasını söyleyin diretin. bir yetkiliyi esir alıp. oradan hemen açtığın talebi iptal ettir. cayma ile talep açsın kargolayan gelsin bize desin sende gönder iade olur. diğer arkadaş bu şekilde çözdü. hb kafayı yedi. bizede kafayı yedirtmeye uğraşıyorlar.
    |
    |
  • Çavuş
    75 Mesaj
    Benzer problem yaşayan forumda bir arkadaş var çözüm elde etmiş
    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-iade-almiyor-sorun-cozuldu-iade-geldi--124632633-2

    Bu tür durumlarda cayma hakkınızı kullanmanızı tavsiye ederim. Üründe arıza var demek yerine cayma hakkınızı kullanın bence.
    Sebep istediklerinde ürünün kusurlu geldiğini iletirsiniz. Yeni gelmiş bir ürün için servisle uğraşmak doğru değil.
    |
    |
  • Teğmen
    137 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Cevap için teşekkür ederim.
    Ama ozamanda kutu açılmış iade almıyorum muamelesi goruyormuşuz :D
    Diğelim ki kutu acık ama monitorun jelatini vs çok iyi
    Yani sıfır gibi duruyor
    Ozaman da monitör gitti geldi diye kontrol etmiyorlar mı?
    Etmiyorlar ise bu sefer başka bir müşteriye gidecek ki o adamın başıyanacak .


    Ben oyuzden servis kayıtı yaptım . Sonrasında da HB ya iade edeceğim

    Oluşan gelişmeleride yazarım :)
    |
    |
    TNTB kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1103 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lot

    50 GÜNDÜR ÜRÜN GÖNDERİLMEDİ PARAM İADE EDİLMİYOR. SS EKLEYECEM. THYY VE SAVCILIĞA BAŞVURACAĞIM. SSLERİ ÇEKEYİM EDİTLEYECEM MESAJI

    Yavaş

    savcılıkla alakası yok bu işin yasal yollar belli ya thh

    yada hizmeti alamadığınıza dair bankanıza itiraz yazın paranız iade olur
    |
    |
  • Yarbay
    2974 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: xtesla

    Cevap için teşekkür ederim.
    Ama ozamanda kutu açılmış iade almıyorum muamelesi goruyormuşuz :D
    Diğelim ki kutu acık ama monitorun jelatini vs çok iyi
    Yani sıfır gibi duruyor
    Ozaman da monitör gitti geldi diye kontrol etmiyorlar mı?
    Etmiyorlar ise bu sefer başka bir müşteriye gidecek ki o adamın başıyanacak .


    Ben oyuzden servis kayıtı yaptım . Sonrasında da HB ya iade edeceğim

    Oluşan gelişmeleride yazarım :)

    Hocam bundan yaklaşık 1 ay önce 3 tane monitör alıp iade ettim, hiç bir sıkıntı çıkmadı, kutuyu açsanız dahi eğer monitörün sağında solundaki jelatinleri çıkarmadıysanız(Hoş çıkarılsa dahi iade almamaları için bir neden değil) sorunsuz iade edebilirsiniz. Tek yapmanız gereken iade oluştururken beğenmedim olanı seçip cayma hakkınızı kullanın.
    |
    |




  • Binbaşı
    1086 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: lot

    50 GÜNDÜR ÜRÜN GÖNDERİLMEDİ PARAM İADE EDİLMİYOR. SS EKLEYECEM. THYY VE SAVCILIĞA BAŞVURACAĞIM. SSLERİ ÇEKEYİM EDİTLEYECEM MESAJI

    Avrupa İnsan Hakları Mahkemesi (AİHM) e de gitmesen olmaz şimdi
    |
    |
  • Onbaşı
    36 Mesaj

    Malesef ürün bozuksa beğenmedim diyerek iade edemezsiniz. Arkadaşa tavsiyem tüketici mahkemesine gitmesi.
    |
    |
    jawsap kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1685 Mesaj
    6502 Tüketici kanununa göre senin monitörü normal kullanımından ötürü bozulması senin sorumluluğunda değil yani 14 gün içerisinde iade hakkın var iade talebini hepsiburadanın sitesinden ilet onun çıktısını al, tüketici hakem heyetine başvur.

    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.
    |
    |




  • Binbaşı
    1685 Mesaj
    Üstelik kutunun açılması cayma hakkını kullanmana engel değil, cayma hakkı istisnaları aşşağıda yazıyor;

    Kaynak : Mesafeli sözleşmeler yönetmeliği Resmi Gazete Tarihi: 27.11.2014 Resmi Gazete Sayısı: 29188


    MADDE 15 – (1) Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
    a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
    b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
    c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
    ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
    d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
    e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
    f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
    g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
    ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
    h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
    |
    |




  • Yarbay
    2940 Mesaj
    Ürünü geri paketleyip iade edebilirsin. Mesafeli sözleşmeye göre hiçbir sebep belirtmeden 14 gün içinde iade hakkın var. Bende hbye 2 tane monitör iade ettim zamanında. Bozuk dersen rapor isterler ama hiçbişey söylemeyip normal iade edersen ses çıkarmadan iade alırlar.
    |
    |
  • Çavuş
    64 Mesaj
    Benim microsoft marka aldigim mouse , urun acilmis diye iade red oldu, urun geri geldi.

    Hb yi aradim. Efendim iadeniz red olmus ondan, size ondan geri gelmis dedi , salak yerine koyar gibi. Niye red olmus dedim ? Arastirip donelim denildi.

    Urunu tekrar yolladim. Yine geri geldi. Kargodan direkt reddedip, geri yolladim.

    Bu arada da cagri merkezi ile telefonda yasadigim sinir harbi sonrasi, iadem yapildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Yaklaşık olarak 2 aydır eksik gelen ürün ile ilgili sonuç alamadım. İlgilenilmiyor, aynı mail tarafıma 2-3 kez geldi...
    Artık bende hiçbir alışveriş yapmıyorum. Alışverişimi de diğer sitelerden tedarik ediyorum.
    Hepsiburada uzak olsun!
  • Teğmen
    137 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Şunu öğrendim bende HB de olsa başka sitede bu ürünlerin teslimatın yapanlar kargo şirketleri olduktan sorna riske girmemek gerekiyormuş.

    Aldığım son monitörümü Vatan aldıp, mağazada da açtırıp olu piksel varmı diye kontrolunu yaptırıp oyle almıştım. Şimdi biraz ucuz görüp lapin gibi atladık ama uğraşıyoruz ki mağdur olmayalım monitör elimizde patlamasın diye :)
    |
    |
    schock75 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    137 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüştükten sonra LG servisini aramıştım.
    Lg Servisinden gelen arkaraş ürünün ekranının kırık olduğunun tespitini yapıp servis ücreti olan 50 TL yi aldı.
    Yalnız LG ye de bir eleştirim var telefonda servis kayıtı yaparken bu servis çağırmanında bir ücretinin olduğunu ve tatarınında nekadar olduğunu söylemesini beklerdim. Şuda var 0 50 TL yi vermmek hiç koymadı arkaşlar bir yanda monitörün atıl kalmasından korkuyurz ya :)

    Sonra HB ya iade kayıdı açıp kayıda servis raporunuda ekledim.
    Beklerkedne korkuyorum işi yokuşa sokmak için servis raporunuz yetersizdir birde kargodan tutanak isterlermidiye .
    Şaket korktuğum başıma gelmedi bugun onay verilmiş kargo ile gönderin dediler.

    Tabii tam anlamıyla iade kabul edilmiş değil ama bu gelişme benim için çok olumlu bir gelişme olduğu için şimdi sizinlede paylaşmak istedim.
    Bundan sonra ki adımlarıda aynı sorunu yaşayabilecek arkaşlar için buradan paylaşacağım.




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
valorant points
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
1,309
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.