Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Hepsiburada iade almıyor (sorun çözüldü iade geldi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
56
Cevap
0
Favori
5.361
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar Konu Dışı >> Hepsiburada iade almıyor (sorun çözüldü iade geldi)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    cok güzel cok sevindim adam gibi bir telefon alırsın kendine artık. tuşu olmayan.

    Kahkaha attım :D valla hala aklım onda ama akıllandım s7 edge siparişi geçiyorum şimdi :D



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    100 Mesaj

    Epey uğraştınız ama hayırlı olsun sevindim iadenizin kabul gördüğüne.

    Şimdi bayrağı sizden ben devrardım bıraktığınız yerden devam ediyorum :D
    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-iade-sorunu-bozuk-monitor-yardim--124847749#124852303

    Engin tecrubelerinizden de faydalanmak isterim. Monitör aldım bozuk çıktı ne yapmamı önerirsiniz.

    Şuan LG nin servisini çağırdım bekliyorum servis kayıtı oluştursun diye

    İnsallah HB nin prosedürlerine göre ilerleyip sonrasında da ürünü iade edeceğiz :)
    |
    |
    Tek suçu kopya çekmek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1031 Mesaj
    Selamlar. Konuyu okudum, ben de hepsiburadadan 3 gün önce bir laptop aldım, freedos'lu. Ürün geldi fakat beğenmedim, hiç bir ambalajını yırtmadan kaybetmeden geri toplayıp kargoyla iade için Hepsiburada'ya geri gönderdim.

    Ürün ulaştı ertesi gün ve iademi reddettiler. Açıklama olarak da "Ürün hata veriyor BOOT DEVICE NOT FOUND" yazılmış gerekçeye. FreeDos alette işletim sistemi açılmasını beklediler herhalde. Neyse, reddedmişler, bugun açıklayıcı bir mesaj attım bakalım ne olacak.
    _____________________________
  • Onbaşı
    15 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Heartseeker

    Selamlar. Konuyu okudum, ben de hepsiburadadan 3 gün önce bir laptop aldım, freedos'lu. Ürün geldi fakat beğenmedim, hiç bir ambalajını yırtmadan kaybetmeden geri toplayıp kargoyla iade için Hepsiburada'ya geri gönderdim.

    Ürün ulaştı ertesi gün ve iademi reddettiler. Açıklama olarak da "Ürün hata veriyor BOOT DEVICE NOT FOUND" yazılmış gerekçeye. FreeDos alette işletim sistemi açılmasını beklediler herhalde. Neyse, reddedmişler, bugun açıklayıcı bir mesaj attım bakalım ne olacak.



    İade kabul ettiler mi hocam?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1031 Mesaj
    3. Defa geri yolladim ettiler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj

    Hocam konu hortladi fakat bugün benimde başıma böyle bir olay geldi geçen hafta Meizu 16 siparişi verdim 1 gün kullandıktan sonra telefonun anteninde sıkıntı olduğunu anladım telefon 4G çekse bile yeterli hız gelmiyordu hemen iade başvurusu yaptım telefon salı günü ellerine ulaştı bugün gelen mesajda uygun bulunmadığını geri iade edeceklerini söylediler.
    Telefon pazartesi elime ulaşacak, e devlet üzerinden THH başvurmak istiyorum.
    Gönderdiğim kargonun fişi duruyor ve ürün iade formuyla beraber THH ye mi başvurayım ?
    Siz hangi belgelerle başvurmuştunuz ?
    Cevaplarsanız sevinirim.
    Şimdiden teşekkürler...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tek suçu kopya çekmek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SavaqarY

    Hocam konu hortladi fakat bugün benimde başıma böyle bir olay geldi geçen hafta Meizu 16 siparişi verdim 1 gün kullandıktan sonra telefonun anteninde sıkıntı olduğunu anladım telefon 4G çekse bile yeterli hız gelmiyordu hemen iade başvurusu yaptım telefon salı günü ellerine ulaştı bugün gelen mesajda uygun bulunmadığını geri iade edeceklerini söylediler.
    Telefon pazartesi elime ulaşacak, e devlet üzerinden THH başvurmak istiyorum.
    Gönderdiğim kargonun fişi duruyor ve ürün iade formuyla beraber THH ye mi başvurayım ?
    Siz hangi belgelerle başvurmuştunuz ?
    Cevaplarsanız sevinirim.
    Şimdiden teşekkürler...
    Geçmiş olsun hocam. Öncelikle böyle durumlarda bi dahakine memnun kalmadım diyerek iade yapın sorun var diye yapmayın. Benim sorunum tüketici haklarına gitmeden çözüldü müşteri memnuniyeti adı altında ama thh ye giderken faturalar faturaların fotokopisi nüfus cüzdanı fotokopisi ve dilekçe ile başvuru yapılıyor. Dilekçe formu ilçenizin thh heyetinden alabilirsiniz. Ayrıca internetten başvuruda gene arayıp imza için çağırıyorlar diye biliyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Çavuş
    63 Mesaj

    Heyete başvurduğunuz kağıdı siteye mi yüklediniz yoksa kargoyla beraber geri mi gönderdiniz ?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tek suçu kopya çekmek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SavaqarY

    Heyete başvurduğunuz kağıdı siteye mi yüklediniz yoksa kargoyla beraber geri mi gönderdiniz ?
    Ben direk online olarak yüklemiştim hepsini. E imzanız varsa gitmenize gerek bile kalmaz ama yoksa büyük ihtimalle arayıp ıslak imza için çağırabilirler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj

    Heyete başvurduğunuz kağıdı siteye mi yüklediniz yoksa kargoyla beraber geri mi gönderdiniz ?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tek suçu kopya çekmek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SavaqarY

    Heyete başvurduğunuz kağıdı siteye mi yüklediniz yoksa kargoyla beraber geri mi gönderdiniz ?
    Şöyle anlatayım 2 yol var başvuru için biri yüz yüze diğeri internetten. İnternetten başvuruda faturanın fotoğrafı yetiyordu şikayeti internet üzerinden açılan sayfada yazıyorduk. Ama şikayet oluşturulduktan sonra imza gerekli olduğu için sizi imza atmanız için çağırıyorlar. E imza varsa gitmeye gerek yok tabiki. 2. Yol ise yüz yüze başvuru. Bu durumda ise fatura ve fotokopisi kimlik kağıdı ve fotokopisi ve başvuru dilekçesi gerekli. Başvuru dilekçesini heyet size veriyor doldurmanız için. heyete kargo ile birşey gönderilmiyor. İnternet başvurusunda sadece imza gerekli p yüzden sizi çağırıyorlar. Sitede size şikayetinizi yazmanız için bi boşluk olması gerekli zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tek suçu kopya çekmek -- 3 Şubat 2019; 14:24:41 >
    _____________________________




  • Çavuş
    63 Mesaj

    Yok hocam onu demek istemedim, Hepsiburadaya gönderdiğiniz kağıt THH tarafından mi veriliyor ?(İade alsınlar diye mesela 14 günlük cayma hakkı vardır ve hemen iade yapın diye bir kağıt)
    Yoksa başvurduğunuz dilekçeyi mi ürün ile beraber gönderiyorsunuz ?
    Daha önce THH ye başvurdum sürecin nasıl işlediğini biliyorum fakat bu 14 günlük cayma olayı farklı mı oluyor diye düşündüm.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Tek suçu kopya çekmek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

  • Valla hocam süreç aynı işliyor keşke dediğiniz gibi anlık bi olsa her şey. Siz başvuru yapın. Konu açın daha sonra konu linkini thh sslerini onlara gönderin siteden müşteri hizmetlerine mesaj atarak. Ben başvuru yaptım ama süreç uzucağı için hepsiburada ile de çözebilmek adına süreci böyle yaptım ve 1 hafta 10 gün kadar bir sürede çözülmüştü her şey.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    SavaqarY kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj
    Telefon elime ulaştıktan sonra THH ye gidip durumu anlattım,Cayma bildirim formunu doldurup geri gönderin dediler.(Telefonu göndermeyin sadece formu gönderin dediler ama ben uğraşmamak için telefonla beraber gönderdim)
    Ardından e devlet üzerinden THH ye şikayet ettim.
    Bu şikayetleri Hepsiburadaya mesaj üzerinden attım.
    İade süreci hızlandırılsın diye Müşteri hizmetleri ile görüştüm şu an geri dönüş bekliyorum.
    Gelişmeleri tekrardan paylaşıcam.


    Edit:Hepsiburada kadar vurdum duymaz müşteri odaklı olmayan bir firma nadir olabilir.
    Telefon tekrardan iade edildi.
    THH den başka çare gözükmüyor.
    THH ile ilgili sürecide paylaşacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SavaqarY -- 8 Şubat 2019; 12:21:16 >
  • Binbaşı
    1509 Mesaj

    Bir gelişme var mı hocam ?

    Bende telefonumu iadeye yolladım bekliyorum bakalım ne diyecekler diye.
    Ben ürünü beğenmediğimi büyük olduğu için kullanmakta zorluk çektiğimi cayma hakkımı kullanmak istediğimi belirttim.
    Yarın akşam 4 e kadar sitelerinde başvuru takipi kısmında güncelleme olmazsa thh'ye başvuru yapacağım.
    25 şubatta 14 günlük süre doluyor çünkü. Bunların işi belli olmaz bilerekte bekletiyorlar olabilirler. Hiç arayıp muhattap bile olmayacağım. Hemen thh.
    |
    |
    SavaqarY kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    63 Mesaj

    Kargo fişlerini atmadığim için gidip dosyaya eklettim.
    7 8 aya kadar belli olur dediler.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Lxde kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4578 Mesaj

    Hocam Hepsiburada'yı çok suistimal ettiler, benim arkadaşlarımda öyle yaptı simkart taktıkları halde takmadık diyip telefon iade ettiler, gereksiz iadeler falan çok yapıldı artık hepsiburada temkinli yaklaşıyor.
    |
    |
    deblod kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
e-ticaret
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
izmir web tasarım
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.