Şimdi Ara

Hepsiburada faturasındaki seri no dalavereleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada faturasındaki seri no dalavereleri


    Hepsiburada'dan 25 Kasım 2020'de MSI marka bir monitör siparişi verdim (satıcısı doğrudan Hepsiburada'nın kendisidir). Monitör geldi ve kutu üzerindeki seri numaranın (Sonu .....244 ile bitiyor) faturadaki seri numarasından (Sonu .....042 ile bitiyor) farklı olduğunu gördüm. Hemen müşteri hizmetlerini aradım ve bana ürünün üzerindeki seri noya bakmamı söyledi. Ben de kutuyu açtım ve monitör üzerindeki seri no ile faturadaki seri no yine farklı idi. Müşteri hizmetlerini yine aradım ve bana 14 günlük cayma sürecinden bahsettiler ve kurulum yapmadıysam bana ürünü değiştirebileceklerini ya da paramı hemen iade edebileceklerini söylediler. Bu yapılandan midem bulandığı için para iadesi istedim. Bu te bir bit yeniği olmalı dedim ve kurulum yapmadan kendi monitörümün adaptörünü ve display port kablosunu kullanarak ölü piksel testi yaptım ve ne göreyim. Kırmızı ekranda 3 adet ölü piksel kümesi (her bir kümede birkaç ölü pikselin yan Yana-üst üste oluşu) ve siyah ekranda 1 adet ölü piksel bulunuyordu. Hemen monitörü kendilerine yolladım. Paramı doğrudan iade edeceklerine ürünün kutusunu açtığım için (oysa kendileri açmamı söylemişti) ürünü servise yollayacaklarını ve incelemeden sonra para iademin olup olmayacağını söylediler. Bugün 17 Ocak 2021 ve paramı hala iade etmediler! Sözün özü ayıplı ürünü bana faturaya farklı seri no yazarak vermeye çalıştılar. Neyse ki 14 günlük cayma süreci içerisinde fark ettim ama bu kez de 3 bin liranın üzerindeki paramı ödemeyi geciktirdikçe geciktiriyorlar ve paramı bana gönderecekleri de meçhul.


    DÜZENLEME: Fatura resimlerimi kaldırdım, çünkü kimlik no, adres, telefon vb. bilgilerimi karartmadan yüklemiştim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoTemKiN_02 -- 9 Nisan 2022; 0:1:13 >



  • Yaşadığım 2. sorun ise şu şekilde:


    Hepsiburada'dan (satıcısı Hepsiburada'nın kendisi) ASUS marka bir ekran kartı aldım 14 Ocak 2021 tarihinde (3 gün önce). Aynı gün faturası kesilip bana gönderildi, faturadaki açıklama bölümünün altında "seri no:" karşısında sayılar yazılacağına model adı yazılmış. 2 gün sonra da kart elime ulaştı. Kartın kutusu üzerinde koruma jelatinleri var ama daha önce Hepsiburada bana faturadaki seri No'dan farklı seri no.da üzerinde hayli çok ölü piksel bulunan ayıplı monitör gönderip beni kandırmaya çalıştığı için kutuyu açmadım henüz. Kartın kutusu üzerindeki seri No'yu ASUS garanti sorgulamadan sorgulattığımda 13 Ekim 2023'te garantisinin biteceği yazıyor (asus müşteri hizmetlerini aramıştım 2 gün önce ve bana ASUS ekran kartlarında garanti süresinin 3 yıl olduğunu söylemişti). Ben bu kartı 14 Ocak 2021'de aldığım için garantisinin 14 Ocak 2024'te bitmesi gerekmiyor mu? Neden garanti bitiş tarihi 13 Ekim 2023 yazıyor olabilir? Garantisi 3 yıl değil de 2 yıl desek bu kez de garantisinin 14 Ocak 2023'te bitmesi gerekmiyor mu? Hepsiburada yine dalavere peşinde olabilir mi? Çünkü hem garanti bitiş tarihinde sıkıntı var hem de fatura üzerinde seri no karşısında alakasız bir şekilde model adı yazıyor, ürün kutusu üzerindeki seri numarası yazmıyor. Ekran kartı eğer kullanılmışsa kutusunu açmadan doğrudan iade edeceğim. Öyle sanıyorum ki bana bir başkası tarafından iade edilmiş ve garantisi başlamış ürün sattılar. Yanılıyorsam lütfen bilgilendirin beni.

    Hepsiburada faturasındaki seri no dalavereleri




    Hepsiburada faturasındaki seri no dalavereleri


    DÜZENLEME: Fatura resimlerimi kaldırdım, çünkü kimlik no, adres, telefon vb. bilgilerimi karartmadan yüklemiştim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PoTemKiN_02 -- 9 Nisan 2022; 0:0:55 >
  • PoTemKiN_02 kullanıcısına yanıt

    oradaki garanti süresi distribütörün firmaya gönderdiği günden başlıyor ama elinizde faturanız olunca fatura tarihinden itibaren garanti başlamış oluyor. o konuda sorun olmaması lazım. asus ürünün satıcı tarafından ne zaman faturalandırıldığını bilemiyor henüz.

  • PoTemKiN_02 kullanıcısına yanıt

    Buradan bakın Asus'un sitesi yerine. Asus distribütörlerinden biri, buradan garantiniz. 3 yıl.

    https://www.koyuncu.com.tr/tr/destek


    Hepsiburada faturasındaki seri no dalavereleri
  • Hocam sorun nasıl çözüldü?

  • lofer_freud kullanıcısına yanıt

    Yanıtım biraz geç geldi, kusura bakma. Bir süredir girmiyordum. Ekran (monitör) sorunu için ürünü geri yolladım ve hepsiburada 50 küsur gün paramı alıkoyduktan sonra yatırdı. Ekran kartının faturası ise düzenlenip tarafıma gönderildi (Artık üzerinde seri no yer alıyor). Hepsiburada'dan artık alışveriş yapmamaya çalışıyorum mümkün oldukça, eski sipariş tutarımın 10'da 1'îni falan yapıyorum artık en fazla.

  • Benim anlamadığım şu. Kutuyu açmadan ürüne bakmadan nasıl iade hakkı kullanilacak?

    Çok saçma bu olay. Yani ben ürünü alacağım acmazsam iade edebiliyorum açar isem edemiyorum. Yahu niye alayım ben zaten. Açıp bakana kadar bir sorun varsa bilemem ki. Bunu görebilmem için açmam lazım , gerekirse kullanmam lazım.

    Sonra 14 güne kadar ister iade talep hakkım olmalı
    İster değişim

    Burda da belli bir süre kısıtı olmalı. En fazla 15 gün içinde benim islemim yapılmalı.

    Simdi ben de monitör almayı düşünüyorum. Kara kara dusunceler alıyor beni. İnternetten mi alsam yoksa direk vatan bilgisayar dan görerek ve deneyerek mi alsam. 1.si ucuz ama riskli 2.si pahalı ama riski yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ihtiyar.gamer -- 9 Nisan 2022; 14:43:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ülkede zincir marketlerden (5 büyük market, ortak kararla etiketleri düzenliyorlar) en büyük alışveriş sayfalarına (Karacuma indirimlerindeki tezgahlarına bakın) birçok büyük dolandırıcılar var.. Kişi bazındaki küçük dolandırıcılardan bahsetmiyorum bile onlar yığınla... Ben ülkeyi bu vb. sorunlar nedeniyle terkettim. Aylık tatilim için şu an Türkiye'deyim gerçi ama ülkeyi terkettiğim için çok mutluyum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.