Şimdi Ara

Hepsiburada, Efsane Kasım'da en çok satan ürünleri açıkladı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada, Efsane Kasım'da en çok satan ürünleri açıkladı
    Hepsiburada’nın 1 Kasım’da başlayan Efsane Kasım indirimleri sona erdi. Hepsiburada, kampanya dönemi boyunca en çok satılan ürünleri ve yapılan satış miktarlarını açıkladı.



    30 milyon ürün satıldı



    Bu sene 1-28 Kasım tarihlerinde 30 milyon adet ürün satıldı. Verilen sipariş sayısı, geçen senenin aynı dönemine kıyasla yaklaşık 1,7 kat arttı. Aylık satış hacmi rekoru kırıldı. Bu dönemde 207 bin farklı üründe indirim kampanyası yapıldı. Hepsiburada’nın açıklamasına göre müşteriler Kasım ayı boyunca yaklaşık 907 milyon TL tasarruf elde etti. Kampanya döneminin en çok sipariş alan günü olan 11 Kasım'da Hepsiburada tarihinin günlük sipariş ve ciro rekoru kırıldı.



    En çok satan ürünler neler?



    Efsane Kasım’da müşteriler en çok temel tüketim ve gıda, giyim, sağlık ve güzellik, züccaciye ve kozmetik kategorilerine ilgi gösterdi. En çok satılan ürünler çamaşır deterjanı, tuvalet kağıdı, bebek bezi, çay, ıslak temizlik havlusu ve kağıt havlu oldu. Satın alınan tuvalet kağıdı miktarı 5 milyon ruloyu buldu. Giyim kategorisinde ise satışlar aylık ortalamanın 3 katına çıktı.



    En çok satan cep telefonu iPhone 11



    Teknolojik ürünlerde ise en çok bilgisayar, monitör, klavye ve mouse setleri satıldı. Teknolojik aksesuarlarda en çok kulaklık, şark aletleri ve kılıflar tercih edildi. En çok satan cep telefonları iPhone 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro ve iPhone 13 oldu.



    50 bin airfryer satıldı



    Son dönemde ortaya çıkan airfryer çılgınlığını bu indirim döneminde net şekilde görebiliyoruz. Küçük ev aletleri kategorisinin en çok satanı airfryer ürünleri oldu. Yaklaşık 50 bin adet air fryer satışı gerçekleşti. Kozmetik kategorisinde en çok yüz bakımı ürünleri tercih edildi.



    Ayrıca Bkz.Kasım indirimlerinde telefon satışı yüzde 16 arttı



    11 Kasım ve 25 Kasım tarihlerinde uygulamada aynı anda bulunan anlık kullanıcı sayısı 1 milyonu buldu. Müşteriler Kasım ayı boyunca en çok akşam 20.00 ila 23.00 saatleri arasında alışveriş yaptı. Hepsiburada müşterileri, saat 20.00-21.00 civarı temel tüketim ve süpermarket kategorilerinden harcama yaparken, saat 22.00'den sonra en çok giyim, sağlık-güzellik, spor malzemeleri kategorilerine ilgi gösterdi. Öğlen saatlerinde ise en çok kitap alışverişi yapıldı.



    Hepsiburada, bu ay LinkGelir kampanyası başlatmıştı. Müşteriler tıpkı influencerlar gibi arkadaşlarıyla link paylaşıp, link üzerinden yapılan satışlarda yüzde 10 Hepsipay Papel kazandı. Yaklaşık 48 bin kullanıcı, 185 bin liste oluşturup yakınları ve arkadaşları ile paylaştı.









  • Deterjan, çocuk bezi, ıslak mendil, kağıt havlu vb gibi en temel ihtiyaçları dahi indirimde bizi kovalatanlara yazıklar olsun. Yakında ekmek indirimi gelene kadar ekmek almamaya başlayacağız bu gidişle.

  • Gerçekten öyle. Durumumuzun ne kadar içler acısı olduğunu özetleyen cümle: ''En çok satılan ürünler çamaşır deterjanı, tuvalet kağıdı, bebek bezi, çay, ıslak temizlik havlusu ve kağıt havlu oldu''

  • Ben de eve tuvalet kağıdı deterjan şampuan çay falan alıp black fridayi kapattım. Eskiden giyime, kulaklığa, telefona vs. indirim kovalardık. Şartlar değişti

  • iPhone 11’den midem bulandı artık. Kızılay dağıtmış gibi herkesin elinde iPhone 11 var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknolojik ürünlerin fiyatını yükselttiler çünkü

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Benim için tam anlamıyla kara cumaydı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sürü psikolojilerine bitiyorum bunlarin airfryer mismis bizde de olsun bak pelinsularda almis mantığıyla alınan mini fırınımsi şey

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün incehesaptan aradılar. Sepetinizde ki ürünleri alacak mısınız diye. Hayır dedim eğer düşünürseniz yardımcı olmak isteriz çünkü fiyatlarda artış olacak dedi. Yani sanki bilmiyoruz artış olacağını... Türkiye burası indirim nerde gördünüz?

  • Bu kasimin en avantajli firsat-kampanya-avantaj sunan siralamasinda 1 nolu platform hb, 2 numarada amazon (yine de benim beklentimin altında kaldi, bu sene cok ivme kazanmis, cok pazar payi artirmislardi fakat bu kasimda beklenen atagi bence yapamadilar, ne yeterli indirim, ne yeterli kupon, ne yeterli caziplik hatta prime daysdeki kadarini dahi sunamadilar, cekilis dahi yapilmadi, kasim rekabetinde prime daysde yapilanin iki kati kampanya, 2 kati daha fazla kupon, 2 kati geri iade vb. durum gormeyi bekliyordum ama onun kadar bile olmadi), 3 numarada n11 (ozellikle 1-2-3 kasimdaki kuponlari cok iyi, 11 kasim kuponlari da fena degildi ama adet veya total rakamda cok asiri alisveris yaptirtmadi), son sirada gudubet trendyol yer aldi (iste tek tuk kampanya-kupon birlesimi ile urun aldirdi.. Zaten son 2 yildir kampanya yapma, influencera yedir mantığında calistiklari, musteriyi gram umursamadiklari icin gayet de beklendigi gibi kotu bir rekabet sundular diye dusunuyorum, ama bu onlara bir ders olabildiyse seneye degisime hatta keskin bir degisime girerler ve tekrar musteriye yonelik gercek kampanya, musteri memnuniyetine odaklanirlar)…

    Simdi al subatta odeye uygun kartim olsaydi muhtemelen %20-30 daha fazla hbden alisveris yapardim.. Oyle olmamasina ve taksit dezavantajina rağmen amazona harcadigimin 3 katini hb ye harcadim… Premiumdan, linkgelirden ve yarisi bizden kampanyasiyla geri gelecek olan puanlarla daha da beni kendine en az 1-2 ay baglayacak gibi gorunuyor.. Acikcasi uzun suredir boylesi cazip bir kampanya donemi sunan platform ortada yoktu.. Amazon prime days de fena degil gibiydi fakat o tarafta urun cesidi-stok azligindan aninda tukenme sorunu mevcut oldugundan veya her urunde muthis avantajlı olma durumu ortaya cikmadigindan almak istesem de alamadigim bir kampanya donemi olmustu.. Bu kasimda hb kredi karti dolduktan sonra almak istemesemde cogu urunde hala aldiran bir yapidaydi desem yeridir…

    Kampanya vs. olarak evet 1 numara hb idi fakat musteri memnuniyeti-sorun karsisinda takinilan tavir konusunda cok kotuler, gecen seneden bile kotuler.. Trendyol ile paralel rezil satis sonrasina sahip olmuslar, trendyolu taklit ediyorlar sanirim.. Amazondan sadece premium hesabi degil musteri memnuniyeti kismini da taklit ederlerse trendyolun başlayan cokusunde hb kendine pazar payi kazanabilir, yoksa yalnizca amazon sivrilmeye devam eder uzun surecte-yil boyu olusan durumlarda…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Bu sene hepsiburada en iyi indirimleri yapti bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mr. Jingles kullanıcısına yanıt
    Katılıyorum, parasını hak etse bari.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Uzunca yazan arkadaşa ithafen;Evet dediklerinin çoğuna katılmakla birlikte katılmadığım ya da bize öyle gösterilmeyen bir dh. kaynaklı haber var.Trendyolun 71m ürün sattığına dair!?Bu adamlar bu atbaşı 4 e ticaret şirketi olarak nasıl oluyorda en kazık liste fiyatları ve indirim kuponları yokken bu kadar ürün satabiliyorlar?..Tamam stratejisi reklamlar üzerinden bu dönem de insanların gözüne en çok sokulan ticaret sitesi olması,Tarkan gibi bir ismi kendilerine dahil etmesi(ki size fiyat olarak geri dönüyor:)Bizim eski toprak dh cilerin fiyat,banka kampanyaları,indirim kuponları hatta kendi platformu tarafindan alışveriş üzerinden yüzde veren siteler 3lü 4lü kombinasyonu olmadan kesenin ağzını kolay kolay açmazken bu adamların bu rakamlara ulaşması çok tuhaf!N11 in eski N11 tadı vermediği;gidip kupon verirken skt sinin günlük olması hatta ilk bilmem şu kadar kişi için gecerli deyip,binbir zorlukla aldığiniz kuponun 5dk içinde gorevini yerine getiremeyen bir balon edasına dönüşmesi ayrı trajedi:)Gelelim gözümüzün nuru,çiçeğimiz Amazon'a;tamam ilk 2018deki piyasaya girdiği zaman ki gibi ürunüne göre gerçek anlamda piyasaya göre %40-50-60-70 indirimli kampanyalı ürünler beklemesekte(özellikle ülkelerin ve ülkemizin yaşadığı enflasyon sorunu varken)arkadaşın bahsettiği gibi primeday zamanı kampanyaları ile kasım ayı kampanyalarının arasında epey fark vardı.Amazonda iyiden iyiye Türk e ticaret sitelerinin hastalığı olan"tüketiciye iteleme" taktiğini benimsemeye başladı.Bu gidişle yılın bir önceki indirim zamanı olan primeday de takip ettiğim ürünlerin fiyatlarının olduğu ekran görüntüleriyle,kasım veya aralıkta indirim yaptık dedikleri aynı ürünlerin ekran görüntülerinde yer alan fiyat farklılıklarını ifşa edeceğim!Amazon eski toprak dh.cileri asla ama asla kandıramazsın.Aydan aya enflasyon artıyorda o kadar da değil be kardeşim!..Hepsiburadaya gelince;n11 ve amazon indirimlerinin kümülatif toplamı tarzı bir fiyat ile takılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jackal34 -- 2 Aralık 2022; 2:12:49 >




  • Doğru düzgün indirim yoktu bir çok üründe aksine zam oldu. Belli başlı 3-5 üründe net indirimler olabilir ama çok kısıtlıydı bence. Enflasyonist ortamda zaten indirim demek 1 hafta önceki fiyatı demek...

  • Millet ıvır zıvır aldığı için 1.7 kat artış olmuş. Yani nitelik - nicelik durumu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşeye zam gelecek diye, şampuan, duş jeli, ıslak mendil, kağıt havlu, tuvalet kağıdı stokladık, yalan yok.
    Elimize para geçtikçe almaya devam.
    Eskiden ya teknolojik eşya alırdık( pc parçası, telefon)vs ya da bolca kıyafet ve ayakkabı.
    Ne yazıktır ki. Onları toplu alabilecek paramız kalmadı.
    Ayrıca gerçek indirim falan da yoktu.
    Aldığımız ürünlerin bir çoğu 5-10 tl gibi komik rakamlarda indirimler mevcuttu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gscarbon -- 2 Aralık 2022; 6:11:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jackal34 kullanıcısına yanıt
    Trendyol kismi icin, forumdan birisi soyledi: O 70 kusur milyon siparis rakamina trendyol market ve yemek dahilmis! Ayni durum hb icin de gecerliymis fakat hb nin market pazar payi yok kadar az olduğundan (en son kuryelerini kaldirmislardi) bu total sipariste etkisi belki de %1 bile yokken, trendyol market-yemek kisminda muthis pazar payina sahip oldugundan dolayi rakamlar boyle yuksek gorunuyor deniyor…

    Tabi ki resmi agizdan su kadari market, su kadari yemek, su kadari da e-ticaret denmeden bilemeyiz ama bu sene ilk defa trendyolun su kdar adet su urun satildi, en cok bu talep oldu diye aciklama yapmamasindan da suphelenebiliriz.

    2 yil evvel trendyol evet hakikaten doruk noktadaydi, market-yemek muhabbeti yeni acilmisti ve o donem 60 milyon civari siparişte idi.

    Gecen sene 60 kusur milyon civari siparis acikladilar ama market-yemek yuksek orana sahip olmustu yani dusus mevcuttu..

    Simdi de muthis market-yemek oranina sahip haliyle satis adedi artti deniliyor… Trendyol cuzdan da kalkmisken o market-yemek satis oranlari da duser… Trendyol ciddi bir cokuse girdi, muhtemelen hb ile e-ticaret satisinda kafa kafaya veya biraz onunde yer alacak (35-40m satis) sekilde bir durumda olabilir.. O influencerlara parayi basayim kampanya yapmaya gerek gok mantigindan cikmak zorunda kalacaklar bir gun..

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.