Şimdi Ara

Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
1.337
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selam, buradan sonra şikayet var' a da yazmıştım, orada daha sade ve net dille durumu anlatıp asla iadeden başka seçenek kabul etmediğimi ve fotoğraflarla desteklenen şikayetimi gece yazmıştım. Sabah 9 gibi aradılar, son kararın HB'ye ait olduğunu ve süreç içerisinde benim elimi güçlendirmesi için ek şerh düşeceklerini söyleyip, endişelenmemem gerektiğini, müşteri memnuniyetinin en önemli öncelikleri olduğunu söylediler. Bu sayede oylama yapılırken 2 farklı müşteri temsilcisi ilgilendiği için 2 kat daha güçlü olduğumu söylediler :) Neyse Geçen hafta Cuma günü satıcıya ihtar çektirmiştim, o ellerine ulaşmış, bizzat konuştuğum adam almış. Sanıyorum ihtarında etkisiyle bugün iade gerçekleşti, 8 iş günü içerisinde hesabıma yansıyacakmış. TANTECH FİRMASINDAN UZAK DURUN! AMAZON DIŞINDA YÜKLÜ MİKTARLARDA ALIŞVERİŞ YAPMAYIN TR SERVERLARINDA.








    Asıl olay:

    Arkadaşlar selam, 28 Şubat tarihinde Hepsiburada üzerinden TANTECH firmasından 6500 TL'ye Huawei Mateview GT 34" 165 Hz 4ms VA Monitör aldım. Monitörün kurulumunu yaptım kullanmaya başladım ilk izlenim çok iyi projeleri geliştirirken tek ekranda 3 farklı uygulamayla aynı anda çalışabiliyorum büyük rahatlık, renk tonları çok iyi tam aradığım monitör vs ama o da ne? Tam ekran video izlediğimde, oyun oynadığımda, masaüstünde pencereleri vs hareket ettirdiğimde yaklaşık 3 cm kadar görüntüler aşırı titriyor ve siyah bir gölge takip ediyordu. Yani bildiğiniz Flicker free ve ghosting sorunu bariz bir şekilde vardı. Neyse dedim çok oyun oynamıyorum iş odaklı kullanıyorum belki idare ederim çünkü VA ve İps panellerin hemen hepsinde bu sorun olabiliyor, idare edeyim dedim o da ne ortalama 45 dakika 1 saat sonra mide bulantısı yaşıyorum.


    Neyse dedim yapacak bir şey yok, 1 hafta dolmadı zaten 14 gün içerisinde de koşulsuz iade hakkım var, iletişime geçeyim, gelsin alsınlar. Bu kararı verirken de internetten alış veriş yaptığım ve Türk firmalarıyla iş yaptığımın bilincinde olduğum için ürünün ambalajlarına gözüm gibi baktım. Fotoğraflarıyla mevcut hepsi, birazdan paylaşacağım. Yani ürünü iade almamaları için tek gerekçe firmanın şerefsizliği olabilir, başka da herhangi bir gerekçe gösteremezler diye düşünüyordum ki tam da öyle oldu.


    İade süreci başladı, Hepsi Jet geldi ürünü aldı, sorunsuz hasarsız teslim ettim. Satıcıya ürün ulaştıktan 1 saat sonra iade talebiniz olumsuz sonuçlanmıştır, ürününüz adresinize iade edilecektir diye bildirim geldi. Neden kabul etmediler acaba diye merak ettim çünkü herhangi bir gerekçe yok, hatta geçenlerde Amazon'dan Logitech MX Keys Mini aldım 1800+ liraya, o kadar çok sevdim ki klavye zaten ne olacak diye de kutusuna falan dikkat etmeden açtım ama o da ne ürün kronik arızalıymış. 1 hafta sonra iade ettim 2 gün içinde ücret iadesi yaptılar.


    Neyse hepsiburadayla konuştum ürünün kutusu açıldığı için satıcı iade kabul etmiyor dendi, aradım buldum numarasını, işte selam ben Semih KURNAZ, ürünün durumunu öğrenmek istiyorum iadesi neden reddedildi diye sordum, olay bu noktada patladı. Daha hiç bir şey yokken ortada tek kelime etmemişken;


    +Arkadaşım sizinle mi uğracaşağız lan biz, aha fotoğrafını attım ürün çalışıyor, kutusunu açtığın ürünü ben müşteriye nasıl satacağım dedi.


    -Ya birader önce sakin ol ağzını topla ne azarlıyorsun? Sana insan gibi 6500 lira parasının ödediğim ürünün durumunu soruyorum, bana ne senin müşterilerinden, kanun var, sözleşme var, hepsiburada'da satıyorsun onun iade politikalarına uymuyorsun dedim. İnternetten satın alınan ürünlerde kutunun açılması bir gerekçe değil, kabul etmek zorundasın dedim. Umursamadığını belirten bir yapıya büründü.


    -Dedim belli ki çamura yatıyorsun, şu an yaşadığımız durumun herhangi bir mantıklı açıklaması yok, inadından dolayı kabul etmiyorsun.


    +Nasıl anlıyorsan artık, kutusunu açmışsın ürünün, hasar vermişsin ben nasıl satayım bunu müşteriye dedi.


    -Satma arkadaşım, sizin işbirliği yaptığınız firmalarla sözleşmeniz yok mu? Gönder yenilesin bir sorunu varsa, beni ilgilendirmez senin işin dedim.


    +Çin'e mi göndereyim yani ürünü diyor.


    -Gönder arkadaşım bana ne, kullanamadığım ürünü mü satın alacağım, dedim. Gönder bakalım neresine zarar vermişim kutunun dedim çıt yok.


    +Sizinle mi uğraşacağım lan almıyorum ürünü deyip suratıma kapattı.


    Aha dedim çattık, forumlarda laf anlatmaya çalıştığımız geri zekalının biri denk geldi. Yapacak bir şey yok sakin sakin bütün yöntemleri devreye sokacağız dedim. Hemen hepsiburadaya durumu ilettim. Anlattım durumu, dedim ben babamdan böyle azar yemedim, ürünün iadesinin neden kabul edilmediğini sordum, bana böyle böyle söyledi, azarlayıp, hakaret etti, telefonu suratıma kapattı. Derhal bu firmaya gerekli yaptırımların uygulanmasını talep ediyorum, sizin politikalarınızı tanımayan, müşterisinin haklarını görmezden gelip 6502 sayılı konunda yer alan haklarından mahrum bırakmaya çalışan, 14 günlük iade hakkımı da yakmaya çalışan ve bana zorla bu kullanamadığım ürünü kakalamaya çalışan bu firma hakkında gerekenleri yapın, bu tarz olaylarla karşılaştığım içinde Hepsiburada'ya olan güvenim sarsıldı. Ben size güvenerek almıştım ürünlerimi, güzel bir ürün alıp mutlu mesut yoluma devam etmek isterken, ürünü sizin platformunuzdan satın aldığım için bu haysiyetsiz insanlarla bu tarz durumları yaşamama siz neden oldunuz. Güvenimi sarstınız, bir daha sizi tercih etmeyeceğim dedim. İşte özür dileriz efendim, yaşadığınız durumu anlıyoruz, paramızı hak etmeye çalışıyoruz bizde, elimizden gelen her şeyi yapacağımıza emin olabilirsiniz, dediler. Güvenim sarsıldı, ben olayı tüketici hakem heyetine taşıyorum, sizden de güzel haberler bekliyorum umarım sorunu çözersiniz diye yazdım. 3 gün içerisinde süreç incelenip size ulaşacağız, lütfen yaşadığınız bu olağanüstü durum için özürlerimizi kabul edin diyerek konuyu kapattılar o gün.


    Ben de her ihtimale karşı önce kaymakamlıkta çalışan arkadaşımı aradım durum hakkında bilgi aldım. Sonra hemen Kaymakamlıktaki Tüketici Hakem Heyetine gittim, ihtar çektirmemi söylediler, güzel bir ihtar dilekçesi yazdım, haklarımı bildiğimi ve işin sonuna kadar takipçisi olacağımı gösterir bir dilekçeyi yazdım, bütün sözleşmelerde ve kanunlarda yer alan maddelerle nasıl haklı olduğumu ve işin takipçisi olacağımı belirtip, bu maddelerin, sözleşmedeki cayma hükümlerinin ve platformda yer alan 14 gün içerisinde koşulsuz iade garantisi verildiğini belirten maddelerin yer aldığı ekleri de ekleyerek iadeli taahhütlü adresine yolladım. THH'deki memurun söylediğine göre üründe sorun yoksa 6502 sayılı kanuna rağmen satıcı, platformun ve platformda açıkça belirtilen iade şartlarına ve satış sözleşmesinde yer alan şartlara satıcı mutlaka uymak zorunda. Ve yine kanunda, platformda ve satış sözleşmesinde yer alan maddelere göre satın aldığım ürünün sağlam olduğu sürece kutusunun zarar görmesi kesinlikle iadeye engel olarak bir durum değil! Oradaki memur, İhtar çektirdikten sonra 14 gün bekle, bu süreçte iadeyi kabul etmezse satıcı o zaman THH'ne veririz, oradan yüksek ihtimalle lehine sonuçlanır dedi.


    Bugün Hepsiburada'dan aradılar, gerekli uyarıların yapıldığını, durumun hassasiyetle takip edildiğini, satıcının ürünü kargoyla gönderdiğini, teslim aldıktan sonra geri iadeye göndermek için hepsijet ile gün belirledik. 14 günlük iade hakkımı tekrar tanımladıklarını ve iadeyi kabul etmezlerse süreci yakından takip edip beni mağdur etmeyeceklerini belirttiler.


    Neyse gelelim bugüne kargo geldi. Gelmez olaydı.


    Şimdi gelelim olayın ve rezilliklerin tavan yaptığı noktaya!!!


    Arkadaşlar bu 3 resim benim bir sorun yaşanmayacağını düşündüğüm için ürünün kutusu dışında geri kalanları güzelce teslim ettiğimi kanıtlasın diye ne olur ne olmaz diye çektiğim fotoğraflar. Aptal kafam keşke her şeyi çekseymişim.


    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!








    Satıcı ürünün iadesi yapılamasın diye ürünün kutusuna kasıtlı olarak hasar vermiş, tekmelemiş, içindeki koruyucu beyaz dolguyu kırmış, ürünün her yeri vıcık vıcık terli ellerle lekelendirilmiş, kabloları alelade sarılıp, ambalajları sökülüp gönderilmiş. Hani bana sırf kutusunu açtığım için iadeyi kabul etmeyen firma yetkilisi var ya, ürünüme zarar verip sırf iadesi yapılamasın diye hasarlı ürün göndermiş, monitörü çalıştırmaya cesaret edemedim. Kutusunu toparladım geldiği gibi duruyor. Normalde ellemeyecektim ama kutu böyleyse bunlar kesin ürünü de kırmışlardır deyip bakma ihtiyacı hissettim ve sonuç ortada. Kutusu açılmış diye kabul etmeyen TANTECH firması ürünü böyle iade ediyor. Ürünün koruyucu bantları falan da yok, ağzı açık bir şekilde kargoya vermişler.


    Hemen durumla ilgili hepsiburadayı bilgilendirdim ve asla bu ürünü kabul etmediğimi, kesinlikle iadeden başka bir seçenek kabul etmediğimi belirttim. Şimdi bekliyoruz bakalım.




    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!
    Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B3097644 -- 25 Mart 2022; 23:25:29 >







  • Hepsiburada, n11, trendyol, pttavm işte amazon dahil buralar arkadaşlar pazaryeridir. Yani alacağınızı ürünü sitenin kendisi satmıyorsa kattiyen bulaşmayın. Çünkü thh'e verseniz dahi pazar yeri oldukları için sorumlulukta almıyorlar sizi satıcıyla başa başa bırakıyorlar.


    @LathamKoenig Keşke ürünü ilk iade ettiğinizde size satıcı geri yolladığında teslim almasaymışsınız çünkü siz iade etmişsiniz. Çok basit yani bankanıza gidip harcama itirazı bildirecektiniz hiiiiç böyle satıcıyla hepsiburada ile uğraşmayacaksınız ondan sonra banka hepsiburadadan ücreti tahsil edecek sizde yolunuza bakacaktınız. En kötüsü ile de o an ki haliyle thh başvursaydınız firmaya zaten 15 günde savunması gidiyor savunma isteniyordu firma savunma yapamayacağından karar sizin lehinize çıkardı firma parayı ödemese dahi ilamlı icra takibi başlatabilirdiniz. Şu durumda işi biraz çıkmaza sokmuşsunuz o geri geldiğine aldığınızda. :(

  • esnafımız kalitesini konuşturmuş yine Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği! 

  • Onun bunun çocuğu bir esnafmış Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği! 

  • Kim oldugu belli olmayan yerlerden yüksek mebla alışveriş yapmamak lazım. Bu ne idüğü belirsiz kişileri zengin etmeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada, n11, trendyol, pttavm işte amazon dahil buralar arkadaşlar pazaryeridir. Yani alacağınızı ürünü sitenin kendisi satmıyorsa kattiyen bulaşmayın. Çünkü thh'e verseniz dahi pazar yeri oldukları için sorumlulukta almıyorlar sizi satıcıyla başa başa bırakıyorlar.


    @LathamKoenig Keşke ürünü ilk iade ettiğinizde size satıcı geri yolladığında teslim almasaymışsınız çünkü siz iade etmişsiniz. Çok basit yani bankanıza gidip harcama itirazı bildirecektiniz hiiiiç böyle satıcıyla hepsiburada ile uğraşmayacaksınız ondan sonra banka hepsiburadadan ücreti tahsil edecek sizde yolunuza bakacaktınız. En kötüsü ile de o an ki haliyle thh başvursaydınız firmaya zaten 15 günde savunması gidiyor savunma isteniyordu firma savunma yapamayacağından karar sizin lehinize çıkardı firma parayı ödemese dahi ilamlı icra takibi başlatabilirdiniz. Şu durumda işi biraz çıkmaza sokmuşsunuz o geri geldiğine aldığınızda. :(





  • N11’den akıllı saat almıştım. Aynı gün iade talebi oluşturdum. Firma reddetti. Ben de cayma hakkımı kullandırmadığına dair ekran görüntüsü ile THH’ye şikayet ettim. 6 ay boyunca da ürünü tepe tepe kullandım. 6 ayın sonunda THH iade kararı verdi. Kullanılmış saati iade almak zorunda kaldılar. Size tavsiyem aynısını yapmanız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanlış yaptınız. Satıcı ile görüşmenize hic gerek yoktu. Samsung monitor almıştım, ölü piksel vardı. Samsungla görüştüm 3-5 taneden azsa kusurlu sayılmaz dedi. Servisiyle görüştüm o da aynısını dedi. Ben de madem ürünün standarti bu, o zaman cayma hakkını kullanırım dedim. Ürünü iade etmek istiyorum diye kayıt açtım, ürünün iadesini bekleyemeyecegim için de hemen başka bir marka monitör de sipariş geçtim o arada. Tabi ki de ürünün iadesi kabul edilmedi, hepsiburadayi aradım, yeniden satışa uygun degildir demiş satıcı, bu yüzden iade olmayacağını söyledi. Kanunların, cayma hakkının ne olduğunu anlattım, bir şey yapamayacağını söyledi bana. En son ise iade onaylanana kadar aramayi kapatmayacagimi söyledim. Temsilci, hatta başkalarının da yardım beklediğini falan söylerken o arada iade onaylandı. Yani satıcı onaylamasa bile hb nin onaylayabilme yetkisi var iadeyi. Monitör alırken Amazondan veya vatandan alın derim. Vatan direkt mağazada ölü piksel testi yaptığı için hemen yenisini veriyorlar. Amazon ise Amazon işte. Hepsiburada aslında satıcı kendileriyse iade konusunda sorun çıkartmıyor, sadece. 3.parti saticilarda böyle oluyor .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keremec -- 18 Mart 2022; 16:50:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt

    Güzel bilgilendirme, teşekkürler.

  • keremec kullanıcısına yanıt

    Bende öyle yapıyorum da, aradığım model uygun fiyatla sadece HB'da da vardı, mecburen oradan aldım. Normalde Amazondan alış veriş yapıyorum ne olursa olsun. TR'den almak zorunda kalırsam da Vatan mağazasından, en azından deneyimleyerek alıyordum da işte denk geldi mi geliyor. Hatta hb'den almadan önce monitör iadesi konusunda sıkıntı yaşayan var mı diye de 2 gün araştırmıştım, çoğunlukla sorun yaşanmadığını görünce güvenerek aldım. Yine de uğraşıyoruz işte :/

  • Ne bileyim hocam ya, forum iyice ölmüş, boş ergen konuları ve siyaset dışında hiç bir şey konuşulmaz olmuş, herhangi bir konu açıyoruz, boş drama değilse haftalar sonra cevap geliyor. Arkadaşları arıyoruz ben birkaç sene önce çalıştım THH'de kanunlar değişti yanlış yönlendirmiş olurum diyor, THH'ye gidiyorum ihtar çektir diyor, benzer deneyimler yaşayanlara bakıyorum, işte olmuş bir şeyler thh'ye vermiş almış parasını, kimse neler olduğuyla ilgili detaylı bilgi paylaşmıyor ki. Herkes bireysel yaşıyor. Milleti dolandıran böyle firmalar karşısında da yapabileceğimiz bir şey kalmıyor. Elimden geldiğince yaptım ama bilmiyorum umarım yeterli olur. Önemli önerilerinizi de sonraki alışverişlerim de hassasiyetle uygularım. Başımızda devlet yok ki kanunlar ve sözleşmeler uygulansın..

  • Hiçbir Şey ile uğraşmanıza gerek yok. Cayma Hakkımı kullanmak istiyorum diye iade başvurusunda bulunun. İade red olacak. Ondan sonra da THH’ye e devlet üzerinden “ şu ürünü şu tarihte aldım. 14 gün içinde cayma halkımı kullanarak iade etmek istedim. Fakat satıcı kanuni hakkım olan cayma hakkımı kullandırmadı. Heyetinizden cayma hakkımın tarafıma kullandırılarak satıcı firmadan fatura tutarının iadesini yapılmasını arz ederim.” Gibi bir yazıyla THH’ye şikayet edin. Ürünü de kullanın. 6 aya sonuçlanıyor. THH lehinize karar verecek. Çünkü yasal hakkınızı kullandırmadılar. Yine de iade almazsa THH kararıyla icraya çıkarsınız. Mecbur ödemek zorunda kalıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon amazon diye boşa demiyoruz. Amazondan almıyorsanız bari satıcı gönderici hepsiburada olan ürünleri alın . Esnaf muhiddin ustadan elektronikci kazım dayıdan ürün almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sürekli hb dan alışveriş yapan birisi olarak birkaç aydır amazondan yapıyorum.yani kesinlikle bulasmamak lazım hb ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynısını banada yapmışlardı zamanında, indirimvitrini - Ulaş Çehreli , 2 adet hard disk almıştım zamanında, 2 si de bozuk çıkmıştı, garantiye girsin - değişsin diye geri yolladım, ikisinide fiziksel olarak kırıp bana geri yolladı. Telefonla ardığım zaman kibar kibar bu hard diskler geri gelecek size diye konuştu, dükkanını basıp cinayet işlememek için kendimi zor tuttum.


    Bugün hala n11 de var, dikkat edin bunlardan alışveriş yapmayın!


    Sizin hatanız ise size 2. geri yolladıklarında kargoyu kabul etmemeliydiniz, hiçbir şekilde kargoyu kabul etmemeliydiniz. bu sayede size suç atamazlardı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sight -- 19 Mart 2022; 7:3:46 >
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt

    Bu çok güzel haber işte, zaten bu şekilde düşünüyordum da bu kadar net bilgiyi öğrenmek iyi oldu. Teşekkürler hocam desteğiniz için Çözüldü :) Hepsiburada'da satış yapan TANTECH firmasının rezilliği! 

  • weehwet kullanıcısına yanıt

    Normalde Amazon dışında alışveriş yapmıyordum da aldığım model en güvenilir yerler arasında sadece hb'de vardı. Ürün çok iyiydi de işte sorunlu çıkmasa :/

  • sight S kullanıcısına yanıt

    Ben ürün gelince hiç beklemedim. 15 dk içinde hb'ye yazdım fotoğrafları yolladım, her yere yazdım. Ne bileyim böyle şerefsizlik yapacaklarını :/

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.