Şimdi Ara

Hepsiburada.com TELEFON ve TABLETLERİ iade almıyor. Dikkat edin . Alışveriş yapmadan önce düşünün!! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
1
Favori
15.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
97 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • nesini iade alacak kullanmis garantisini baslatmissin iyi yapmislar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence hepsiburada hiçbir şeyi iade almıyor. Maalesef iade ettiğim ürünleri hep tüketici hakem heyetleri kararlarıyla iade ettim.Tüketici mahkemesini kaybedeceklerini bile bile müşterilerine aylarca meşgul ediyorlar, paranızla rezil olmanın doruklarını yaşadığım ilk sitedir. Bu siteden ürün alırken inşallah iade etmem gerekecek bir durum olmaz diye dua ederek alıyorum. Ha birde sahte yorumlar var asla ve asla ürünün altındaki yorumlara bakarak ürün almayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sörms kullanıcısına yanıt

    Ben gittigidiyor, n11, trendyol ve saymadığım bir çok siteden iade yaptım. Hiçbirinden ürün alma olur mu, lütfen :) Sana benim kullandıgım ürünü gönderirler yoksaa

  • quote:

    Orijinalden alıntı: EsasHakkındaMütalaa

    Şaşkınlık içindeyim. İadenin etik olmadığını söyleyen var, hiç mi incelemedin diyen var, senin kullandığın cihazı bize sıfır diye satacaklar diyen var, var da var....

    Yapmayın arkadaşlar.

    Tamam kimseden bir hakim ya da avukat olmasını beklemiyorum ama şu forumu kullanabilecek kadar bilginiz olması bile bazı net kanunları bilmeniz için yeterli.

    Yasa açık tekrar yazmama gerek yok. Müşteri ürünü bırakın ekranını beğenmemeyi açık açık ben ürünü kullandım hevesim geçti o kadar da güzel değilmiş iade ediyorum dese bile iade eder. Hiç bir sebep göstermek zorunda değildir. Tartışmasız nettir bu yasa.

    Hakkın kötüye kullanılması konusundan bahsedenler olmuş. Bu ise tam anlamıyla zırva. Evet zırvalamak, saçmalamak boş boş konuşmak. Nasıl isterseniz öyle söyleyin işte...

    Burada yanlış hiçbir durum yok. Yasal olarak buna hakkınız var ve istediğiniz zaman da kullanabilirsiniz.

    Bunun etik olup olmadığı, ne şartlarda iade alınabileceğini belirleyecek olan müşteri ya da satıcı değil kanun koyucudur.

    Mevcut durumda yasa neyse o kapsamda iade hakkını kullanmak gayette uygundur.

    Değilse yasa değiştirilir. Var olan yasayı kullanmak olması gerekendir.

    Yahu az ingilizce bilseler yurt dışında forumlarda neler konuşuldugunu bilseler bunu yazamazlar. Adamlar black friday indiriminde hem şu markadan hem bu markadan hem de bundan ürün aldım ( aynı ürün, farklı marka diyelim telefon ya da monitör ) hepsi gelsin en beğendiğimi kullancam diğerlerini iade edeceğim yazıyor. Onlarda amazon gibi bir marka var, gıkını cıkarmadan iade alıyor fakat bizde tükletici bile öyle şey mi olur iyi ki iade almamışlar diye neredeyse kıçlarına kına yakacaklar.





  • Hocam üzülerek söylüyorum HB haklı, elektronik ürünlerin içerisine sim kart takılmamış, wi-fi ye bağlanmamış olması lazım. Ekstradan birkaç madde daha vardır ancak eğer wi-fi'ye bağladıysanız ürünü geri almak zorunda değiller. İyi araştırırsanız görebilirsiniz.

  • tüketici kanuna saygım sonsuz, hakkınızı aramanız gayet mantıklı fakat bura avrupa değil. media markt tan alınan tv yi servis kurulumu yapıldığı için iade almadığını yine bu forumdan okumuştum. Bizim kanunlarımız onlarında kendilerince uydurdukları savunmaları var.


    ama değinmek istediğim başka bişey var; Telefon yada küçük boyutta elektronik eşya alacağım zaman zincir mağazalarda gider halka açılmış olarak denenebilen ürünlerde merak ettiğim kısımlarını detaylıca inceledikten sonra karar veririm. O sebepten beğenmediğim ürünü de sipariş etmedim bu güne kadar. ha aldığımda hatalı çıkarsa herkez gibi iade etmek isterim ama dışarıda zibilyon tane deneme şansı olan ürünü denemeden alıp sonra beğenmeyip birde buraya konu açmak.....


    hepsiburadanın avukatı değilim fakat sen birde vivense den alışveriş etde gör günün. 2 tane avize aldım. ikisinide aynı ürün göndermişler sinirlendim ve iade etmek istedim. ama ne göreyim. iade et butonu yok. tamam dedim müşteri hizmetlerini arıyayım. aradım müşteri hizmetleri muhatab bile olmuyor; direk telefonu kapatıp mesaj atıyorlar online destek talebi diye bişey varmış. talebi oluşturup ürünü iade etmek istediğimi yazdım. gelen cevapta ürün hangi kargo ile geldi ise gelen kargo ile ürünün geldiği adrese geri yollayın diye.


    sanırım ürün tedarikçiden geliyor ama kargo şirketinin etiket yada amblemide yok. iş iyice samanlıkta iğne aramaya dönüştü. sonradan gelen tel mesajlarından ups kargo olduğunu anladım. kargo şubesi olmadığı için kurye bekle.. .. .. bıla bıla bıla. sonuç bekliyoruz.. meçhul...


    hepsiburadada n11 de felan filan en azından iade et butonu, kargo için iade kodu falan oluşturuluyor.


    iyiki vivense kadar başınıza taş düş memiş.





  • Bu yasanın kesinlikle değişmesi gerekli bozuk gelmeyen ürünün iadesi olmamalı yada 3 gun olmalı o 3 günde kutu açılmamış şekilde iade edilmeli. Yoksa böyle hem satıcı hemde 2. alıcıya sıkıntı oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uçanayı kullanıcısına yanıt

    iade edilen ürünler tekrar satılamaz ya , cahillik ne güzel bir şey.

  • Uçanayı kullanıcısına yanıt

    Bu yasa gayet doğru, Türkiye'nin kırsal yerlerinde kargolar mobil çalışıyor, haftada 1 gün gelen kargo firmaları var. Kullanıcı sözleşmeyi uzaktan yapıyor, ürünü elden ve görerek almıyor. Bu yasa ürünün özelleştirilmemesi, tekrar satılabilirliği bozulmadığı taktirde tüketicinin ve aynı zamanda üreticinin yanında. Sıkıntı yasaları tam olarak bilmemekte. Malesef zaman zaman hepimiz bazı nüansları bilemeyebiliyoruz veya basiretimiz bağlanabiliyor.

  • Hepsiburada bu arkadaşa yaptığı karalamadan ötürü itibarını zedelediğini için dava açsa yeridir.


    Satılan ürünün detayları açıklama kısmında yazıyor. Sana vaad edilenden farklı bir ürün mü gelmiş? Ayıplı ürün mü gelmiş? Cevap: Hayır.



    Tamamiyle kurnazlık.

  • Yeni bir ürün varken neden refurbished ürünü tercih edeyim?

  • smalsrol S kullanıcısına yanıt

    Konu hakkında hiçbir şey bilmeyen elemanlar kesinlikle gibi ifadeler kullanıyorlar ya nasıl ayar oluyorum anlatamam. Biz var ya her konuya hakimiz, bize verseler tüm Anayasayı değiştiririz, niye her şey yanlış da ondan kardeşim, en iyi biz biliriz, yok yok kesinlikle bu kanunun değişmesi gerekli ksjlfjklsjkldjslsj

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Katiller de Ağlar

    Hepsiburada bu arkadaşa yaptığı karalamadan ötürü itibarını zedelediğini için dava açsa yeridir.


    Satılan ürünün detayları açıklama kısmında yazıyor. Sana vaad edilenden farklı bir ürün mü gelmiş? Ayıplı ürün mü gelmiş? Cevap: Hayır.



    Tamamiyle kurnazlık.

    Hadi açsın açabiliyorsa. Hadi totosu yiyorsa açsın da görelim. Ulan burası dingonun ahırı mı ? O zaman ben de ürün satarken iade asla kabul edilmez diye madde koyayım, sonra iade almayayım . Yahu bu forum bu kadar cahil insanlarla mı doluydu sonra mı böyle oldu anlam veremiyorum

  • Katiller de Ağlar kullanıcısına yanıt

    Refubish'in ne demek olduğunu bilmiyorsunuz sanırım. Belki Open-Box olabilir ama refubish olmaz.

  • Hepsibirada haklı.
    Kuyuyu açmadan iade etseydiniz kabul. Çünkü adamlar o cihazdan 300-400 TL kar ediyor, sizin gibi 100 kişi iade etse, o iade edilenleri satamasalar dükkanı kapatırlar.
  • Katiller de Ağlar kullanıcısına yanıt

    Refurbished ürün refurbished diye satılır, satıcı cakallık yapıp iade gelen ürünü sıfır diye satarsa istediğin kadar yasa koy ceza ver önüne geçemezsin. Yasalar acık, net ve bellidir. 14 gün boyunca iade ederim, bir allahın kulu karışamaz (hijyen ürünleri hariç) . Senin gibi n11 de bir satıcı kurulumu olan ürünü iade almıyoruz , geri gönderirseniz kargo ücreti ait size geri göndeririz dedi, yazışmaları aldım yasaya açık açık uymayacağınızı belirtiyorsunuz elimde kanıt var dedim tamam ürünü gönderin dediler. Kimse yasaları kafasına göre oraya buraya cekemez. Sonra avrupa bizi niye tınlamıyor diyorsunuz. Avrupalı su forumdaki muhabbetleri görse koşarak uzaklaşır burdan.

  • smalsrol S kullanıcısına yanıt

    Ben de anlayamıyorum...


    Ben bu konuyu açtığımda hem kendi mağduriyetimi belirtmek hem de insanların dikkatli olması için farkındalık yaratmak istedim.


    Gelin görün ki bazı arkadaşlar olayı çok farklı yönlerden değerlendiriyor. Kullanılmış ürünlerin kendilerine satılacağını düşünenler vb. gerçekten çok üzücü.


    İnsanların kendi haklarına sahip çıkmamak için resmen çaba göstermesine mi üzüleyim, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmalarına mı .. Şaşırdım doğrusu.


    Diyecek söz yok gerçekten. Çok enteresan.

  • alperen227 A kullanıcısına yanıt

    Ben de su hepsiburada haklı, çakallık yapıyorsun diyenlere ayar oldum :D

  • smalsrol S kullanıcısına yanıt

    (3) Satıcı cayma süresi içinde malı tüketiciye teslim etmişse tüketici, malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir; aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde de tüketici cayma hakkını kullanamaz.

  • amanhem kullanıcısına yanıt

    Kutuyu açmayla alakası yok her ürün grubunun kendilerine özgü iade şartları vardır, bazılarının ise paketi açılır açılmaz iadesi bozulur. Genellikle ürünün kişiselleştirilmemiş olması ve tekrar satılabilirliği gözetilir. Hepsiburada'nın da yapabileceği bir şey yok bu koşullara yasalarla sabittir. Yasa ne derse HB de onu uygulamak zorunda.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.