Şimdi Ara

Hepsiburada.com Para İadesi hakkında

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
46
Cevap
1
Favori
3.892
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Ekran kartı >> Hepsiburada.com Para İadesi hakkında
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Arkadaslar merhaba. 2ay garantisi kalan zotac 1060 6gb ekran kartimin fani arızalanmıştı. Hb ye gönderdim servise göndersinler diye para iadesi yapmışlar bugün. 1170 lira iade mevcut ancak ben o parayla şuan 1050 ti bile alamam. Kartı da iade olduğu için geri göndermiyorlar benzeri ürünle değişim de yapmıyorlar. Bu işin işleyiş şekli bumu başka bir hak talep edebilirmiyim bilgili arkadaşlar bir yardım ederse sevinirim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • Değişim için diret. Yan çizmeye devam ederlerse hakem heyeti/tüketici mahkemesi'ne (hangisi tam bilmiyorum) başvur. Süreç sıkıcı bir şekilde uzar; ama senin istediğin şekilde sonuçlanır.
  • Yarbay
    4246 Mesaj
    dolar kurundan dolayı değişim yapmıyorlar direk para iadesi. Uyanıklık yapıyorlar yapacak bir şey yok gibi bu zamanda servise yolladınmı direk para iadesi yaparlar.
    |
    |
    _____________________________
    Fx 8350, Gtx 1070ti Windforce.
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    İban bilgilerimi daha girmedim para henüz hesabıma yatmadı kod halinde duruyor bilgi girmem bekleniyor. Başka yapabileceğim birşey yoksa gireceğim bilgileri.

    Yalnız ben kartı neden geri alamıyorum iyi kötü idare ederdi o beni ??



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    6444 Mesaj

    Hakkini aramani tavsiye ederimmm kendileriyle görüşüpp israrla ve sert şekilde ben bu karti garantili diye aldim kullanip ariza verip parami geri iade ediceksiniz diye göndermedim demen gerekli o zamanin dolar kuruyla aldim demen gerekli şuan bu fiyati ne yapayim falan filan şekilde görüşmen lazim ben olsam itiraz ederim..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    CodyTravers kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1581 Mesaj
    sen kartı gönderirken değişim istediğini notla ve/veya onlara mail yoluyla açıkça belirttin mi?
    _____________________________
    mıymıntı musa suşi yerken halıya ispirto döktü
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj

    Onarım istediğimi belirttim evet




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CodyTravers -- 17 Ağustos 2018; 2:1:17 >
    |
    |
    shruikan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1581 Mesaj

    Değişim için diret. Yan çizmeye devam ederlerse hakem heyeti/tüketici mahkemesi'ne (hangisi tam bilmiyorum) başvur. Süreç sıkıcı bir şekilde uzar; ama senin istediğin şekilde sonuçlanır.
    |
    |
    CodyTravers kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    mıymıntı musa suşi yerken halıya ispirto döktü
  • Yarbay
    7291 Mesaj
    Hırsızlık yapıyorlar NET hiç beklemeden tüketici masasına başvur onlar sana hakların konusunda yardımcı olurlar buralarda vakit kaybetme



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________






    █▌▌▌Rise of the Dark ۩ ▌▌█▌



  • Yarbay
    7291 Mesaj
    kartı geri göndermiyoruz diye birşey söyleyemezler tüketicinin talebi doğrultusunda işlem yapmak zorundalar yaşın kaç bilmiyorum seni deneyimsiz yada toy gördülerse belki bir umut şanslarını denemek istiyorlardır ama bu yaptıkları gaspa girer. benim bildiğim kadarıyla bu tip bir olayda müşterinin 3 hakkı vardır. 1 tamir, 2 muadil ürünle değişim 3 para iadesi 4 tüketicinin malına öyle el koyamazlar. öyle para iadesi oldu paranı gel al diye kafalarından iş yapamazlar rezil rüsva olurlar azıcık hakkını aramasını bilen sert kayaya çarparlarsa. hangi servis o bunu yapan doğrudan hepsiburada.com mu sana ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 17 Ağustos 2018; 3:42:11 >
    _____________________________






    █▌▌▌Rise of the Dark ۩ ▌▌█▌



  • Yüzbaşı
    307 Mesaj

    Kartı direk hepsiburada ya gönderdim, hepsiburada kendisi servise gönderdi hocam



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    WarSaw kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    11895 Mesaj
    Dell monitorume degisim raporu cikarmisti. Hepsburada rapora uymayip bana iade yapti. Hepsiburada degisim yapmiyor hocam. Bana bu konu hakkinda yasal haklariniz saklidir dedi. Dusunebiliyor musunuz Sirf 150 lira urun fiyati artti diye degisim yapmadilar. Daha da alisveris yapmam oradan.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    828 Mesaj
    benzer şekilde benimde başıma geldi ürünü indirimle 282 tl ye aldım.indirimden faydalanmıştım.

    ürün 2 gün sonra geldi arızalı çıktı. geri gönderdim birebir değişim talebiyle.araya cumartesi pazar girdi 2 gün bekledi ve stokta yok diyerek para iadesi yapıldı.müşteri hizmetlerini aramama rağmen sonuç alamadım.





    aradan yine bir hafta sonra aynı ürün 350 tl den tekrar satışta ve şu an
    https://www.hepsiburada.com/toshiba-p300-high-performance-3-5-sata-3-0-2tb-sabit-disk-hdwd120uzsva-p-BD804048

    476
    |
    |
    _____________________________
    İ5-9600K ** MSI Z370 Pro Carbon ** 8x2=16 gb Gskill 3600 mhz RGB ram ** Xfx RX 5600 XT ** James Donkey 512 M2x2 Raid ** Thermaltake 1050 Watt Platinum ** Corsair 275R tempered ** Asus TUF VG278VQ**MSi GK30**MSİ GM50**Steelseries Qck+




  • Yüzbaşı
    307 Mesaj

    Size de geçmiş olsun hocam yazık olmuş.Ben anlamıyorum milyar dolarlık şirketler ne 100 lira için ne 1.000 lira için müşteri kaybetmeyi göze almamalı. Bugün bi arıyacağım bakalım. Sonuç değişmezse benim de son alışverişim olur ne yapalımm..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ` quaD. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5297 Mesaj
    Yasal olarak, ürünün tamiri mümkün olmayan ve ürünü değişimini sağlayamayacakları durumda para iadesi yapılabilir. Bu genelde tüketicinin lehine olan bir durumdur. Fakat dolar yüzünden şu an tüketicinin aleyhine olan bir durum.



    150 TL için Hepsiburada'nın çakallık yaptığını da düşünmüyorum. 1050 TL fiyat etiketi ile 9 Ağustos gecesi HB'dan ürün satın aldım. 10 Ağustos'ta malum dolar 6,80 leri gördü. Aldığım ürünün fiyatı 1.600 TL yi gördü. Fakat HB ürünü gönderdi. Şu an bile aynı ürün 1.400 civarında. Ayrıca Hepsiexpress in aracı tıka basa kargo doluydu. Demek ellerinde olan malları göndermişler. Henüz bundan kaynaklı bir mağduriyet okumadım.



    Fakat şöyle bir durum da aklıma gelmiyor değil. Ürün nihayetinde DeLL, Zotac vs firmalardan dolar olarak alınıyor. Garanti dolmadan ürünün iadesi demek, Zotac tarafından veya Türkiye'ye getirilen ana dağıtıcı, ithalatçı tarafından şirkete dolar karşılığında bir ödeme yapılması demek. Bu da şirkete ek kazanç sağlamasına sebep oluyor olabilir. Prosedür nasıldır bilmiyorum sadece varsayım olarak ifade ettim.
    _____________________________
    17 / 110

    "En güzel isimler O'nundur."




  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Birebir değişim veya onarım yapamıyorlarsa kartımı bana sağ sağlim geri göndersinler. O iade parasiyla suan anca 1050 alınır.

    Ben o kartı burda yapar veya yaptırım elbet.

    Sonuçta ürünü geri isteme hakkım olsa gerek. Sabah saat 10 da konustum durumu izah ettim talep olusturdular bakalım.

    Bu arada yaşım 23 hb den 2014 den beri alisveris yaparim totalde 30 bini geçmiştir alisveris tutarım. Genelde hep yardımcı oldular. Umarım tekrar olurlar.

    Gelişmeleri burdan bildireceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CodyTravers -- 17 Ağustos 2018; 12:36:49 >
  • Binbaşı
    1348 Mesaj

    Değişim veya para iadesi tüketici kararına bağlıdır. Hepsiburadaya para iadesi değil ürün değişimi istiyorum diyin. Kabul etmezlerse de tüketici mahkemesine başvurun olumlu yanıt alırsınız.
    |
    |
    CodyTravers kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12464 Mesaj
    Hb başka bir marka 1060 gönderemiyor mu? Satmaya gelince yok demiyorlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1534 Mesaj
    1150 liraya ordaki personal 1060 sahibi olmuş siz hepsiburadaya göndermekle büyük hata yapmışsınız.

    arayın kendilerini iade istemiyorum kartımı istiyorum diyin kartı alın aliexpresten soğutma sipariş edin takın sakın bu parayı kabul etmeyin
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4350 Mesaj
    ya bir fan için koca kart nasıl onarılamıyor deniliyor çok ilginç
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj
    Kendileriyle gerekli görüşmeyi yaptım bakalım en geç pazartesi geri dönüş yapıcaklar. Umarım gereksiz yere uğraştırmazlar gerekeni yaparlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
kolayoto.com
Media Sözlük
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.