Şimdi Ara

Hepsiburada.com Mağduriyet ( Çözüm bekliyor)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • geçen haftada ben tefal marka bir düdüklü tencere aldım.
    bende farklı bir mağduriyet yaşadım. siparişimden sonraki ilk iş günü kargo çalıştığım şirkete geldi.
    şirket sahibine aldım ürünü şirket adına faturasını kestirdim.
    kurye getirdi bıraktı ürünü sağlam ambalajı bozulmamış olduğu için güvenerek teslim aldım.
    akşamına teslim ettim kargoyu ertesi gün baktınız mı ürüne diye hali ile sordum kendisi bana ürün içerisinde çizik olduğunu belirtti bende akşam eve gittiği zaman bir fotoğraf atmasını istedim. hepsiburada sitesine resim ekleyerek değişim talep etmek için.
    o akşam resim geldi bana geç saat olduğundan dolayı ertesi gün hepsiburada sitesinden iade işlemini başlatmak istedim site hata verdiği için müşteri hizmetlerini aradım yardımcı olsunlar diye.

    karşıma çıkan müşteri hizmetlerindeki bayana yaşadığımız sorunu anlattım detaylı bir şekilde.
    müşteri hizmetleri görevlisi bayan bana ürünü teslim alırken hasar olması durumunda tutanak tutulması gerektiğini söyledi bende cevaben ürün dış kutusunda her hangi bir sorun olmadığını ve gelen tencerenin dış kısmında da sorunun olmadığını ürünün içerisinde olduğunu sorunun anlatmaya çalıştım ama bayan ısrarla kargo firmasından geleceklerini ve tutanak tutulacağını o tutanakla benim kayıt açtırıp öyle değişim talep edebileceğimi belirttiler. bende kargo firmasının kutu içindeki ürün için kargo firmasının hasar tutanağı tutmayacağını belirtmeme rağmen ısrar ettiler.
    bende kargo firmasını aradım durumu anlattım kargo firmasının yetkiliside böyle bir işlemin kendilerinin yapamayacağını hepsiburada firmasını aramamı kargo şirketinin böyle bir şekilde işlem yapmayacağını belirtmemi istediler.
    bende tekrardan hepsiburada sitesini aradım ve biraz çıkışarak görüşme sağladım ve bana bir kargo kodu verdiler o kod ile ürünü iade edebileceğimi değişim / iade işleminin red olabileceği bilgisini verdiler neden sorduğum zaman ise hasar tutanağı olmadığından diye belirttiler.
    sonrasında bende gelen ürünün faturasındaki firmayı arayayım belki bir insan evladı karşıma çıkar işimi çözer dedim fatura üzerinde yazan telefon numarası hatalı düşmüyordu.

    sistemin saçmalığı ürünleri getiren kurye arkadaşlar diğer kargoları yetiştirebilmek için zamanla yarışırken adamlara 5 dakika bekle ürüne bakayım birşey yoksa teslim alayım mı demek lazım ?

    hepsiburada sitesi birde kolay iade diye başlık atıyor ya gerçekten komik ötesi işler bunlar.

    bugün kargoyu gönderdim ekte fotoğrafı var bakalım ne cevap gelecek.
    gelişmeleri paylaşacağım.


    Hepsiburada.com Mağduriyet ( Çözüm bekliyor)Hepsiburada.com Mağduriyet ( Çözüm bekliyor)







  • Musasi kullanıcısına yanıt
    ilk önce 'lan' gibi cümleler kullanmazsan sevinirim.
    ikincisi kendine bir ürün alırken çizik olması yada defolu olması durumunu önemsemiyorsan o senin kişisel tercihindir.
  • Geçmiş olsun, can sıkıcı bir durum.

    Genelde çoğumuzun yaptığı hata kargoyu alırken açıp kontrol etmemek oluyor. Kutunun dışında bir hasar olmaması içindeki üründe bir hasar olmayacağını ya da içerideki ürünün başka bir ürün olmayacağını garanti etmiyor maalesef. Sizin yasal olarak kutuyu kargo görevlisi önünde açma hakkınız var. Çoğumuz ya uğraşmak istemiyoruz ya da kargo dağıtım görevlisinin baskıcı tavrı sonucu kontrol etmekten vazgeçiyoruz. hal böyle olunca da kargo şirketi asla bir sorumluluk kabul etmiyor.

    Bu konuya bu can sıkıcı tecrübeden sonra daha da dikkat etmenizi tavsiye ederim.

    İade/ değişim sürecine gelirsek eğer ;

    Maalesef söylenen gibi ürünü teslim alırken bunu yazılı bir belge ile kayıt altına alsaydınız sonuna kadar haklıydınız ama şu anda karşı firma böyle bir şey olmadığı için ve ürüne sizin bir şekilde zarar verip veremeyeceğinizi bilmediği için ürünü geri almama ya da değiştirmeme gibi davranışta bulunabilirler.

    Başıma benzer bir olay gelmişti farklı bir büyük alışveriş sitesinden yapmış olduğum siparişte :


    Araba için çakmaklık ile çalışan küçük kompresör aldım 2 adet. Bir tanesi geyet güzel çalışırken aynı olan diğer ürün çalışmıyordu. Denedim denedim olmadı. Sonrasında hemen satın aldığım alışveriş sitesine girip iade sürecini anlatıkları şekilde uyguladım. Ürünün birebir değiştirilmesini talep ettim. Ürünü fatura kopyası ile birlikle anlaşmalı kargo şirketiyle adreslerine gönderdim. Ürünün inceleneceğini ve buna göre değişim yapılacağını söylediler. Sonrasında haklı bulundum ve birebir değişim sağlandı.
    Kargoda herhangi bir sıkıntı yoktu ve ürünü çalıştırınca öğrendim sorun olduğunu.

    demek ki siteden siteye değişiyor politikaları ve bu üzücü bir şey tabii.

    Hakkınızı - eğer ki ürün reddedilirse - kesinlikle tüketici hakem heyetinde aramanızı tavsiye ederim.

    Süreç konusunda buradan bilgilendirmelere devam ederseniz sevinirim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.