Şimdi Ara

Hepsiburada büyük rezalet !!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
193
Cevap
2
Favori
11.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 6 ay
  • Cevaplayan Üyeler 95
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 58
  • Ortalama Mesaj Aralığı 45 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 15
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Mekatroniks (58 mesaj) iDoctor (11 mesaj) hepsinerede (6 mesaj) TulparHAN (5 mesaj) spacenet (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (66 mesaj) Mobil (30 mesaj) Mini (7 mesaj) Uygulama (90 mesaj)
  • @
182 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Firmalar ile Yaşanan Sorunlar >> Hepsiburada büyük rezalet !!!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1477 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Öncelikle herkese iyi akşamlar ,

    9 kasım 2020 Tarihinde yani indirim haftası olarak bilinen haftada hepsiburada sitesi üzerinden 3 adet sipariş verdim . 2 adet aynı mağazadan levis pantalon , 1 adet 10litre gaz yağı . Pantalonlarla ilgili rezalet apayrı , gaz yağı daha da ayrı bir rezalet . 9 kasımda vermiş olduğum gaz yağı siparişi aşağıdaki resimlerde göreceğiniz üzere 16 kasımda kargoya verildi daha sonra 17 kasımda şubeden çıkıp başka şubeye gitti daha sonrada ilk verildiği şubeye geri döndü ,




    daha sonra ne mi oldu kargom satıcı tarafından teslim alındı :) evet yanlış duymadınız ben satın aldım ürün bana gelmedi satan kişi kargoyu kargodan aldı hemde firma adıyla aldı neyse buraya kadar da sorun görmeyenler olabilir . Dahası daha da komik :) tabiki hepsiburada mh yi aradım bir karışıklık olmuştur kargocu ya da satıcıyı arayın dediler , satıcıya ulaşamadım kargoyu aradım kargocu evet ürününüz teslim edilmiş hepsiburada ... isimli çalışanın bilgisi dahilinde satıcıya teslim etmişiz diye not alınmış dediler . Tamam dedim herhalde ücret iade edilecek .




    biraz önce hepsiburada uygulamasında taleplerime baktım birde ne göreyim bana hiç gelmemiş ürünü benden geri istiyorlar birde kod paylaşmışlar iade etmem için :) hemen yine mh yi aradım bir yanlışlık olmuştur , ya da kargoda sorun olmuştur firma geri almıştır ürünü dediler ama size paranız iade edilecektir dediler , firma hala satıyor neden tekrar yollatmıyorsunuz beni zarara sokuyorsunuz dediğimde de uygulamamız böyle dediler :) yani daha önce 100 tl ye satılan ürünü indirimde diye 67 liradan satın aldım ve şu anda aynı firma isim değiştirip başka isimle aynı ürünü 140 liradan 120 liraya düşmüş gibi gösteriyor ve benden o ürünü almamı bekliyorlar .




    Şimdi size soruyorum ben ne yapayım ? Hepsiburadaya güvendim oradan yaptım indirim haftasında alışverişi ama zararlı çıktım , başka bir siteden yapmış olsam ürünler çoktan sorunsuz şekilde elimdeydi belki . Devamını isterseniz lütfen yazın :) pantalonlarla ilgili süreçte bunun kadar iyi :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatroniks -- 19 Kasım 2020; 23:45:11 >







  • Hepsiburada son dönemlerde felaket bozdu zaten aldığı şikayetlerin haddi hesabı yok hatta geçen gün ekşide hepsiburada ile ilgili boykot bile başlatıldı sahte ürünlerle ilgili hep Trendyol'un adını duyarken şimdi Hepsiburada'da bu işe girişti.

    https://eksisozluk.com/19-kasim-2020-hepsiburada-boykotu--6738354?a=popular

    Size tavsiyem bu sitelerden çok uçuk indirimler yakalamadıkça asla ve asla alışveriş yapmayın şahsen ben sürekli Amazon kullanıyorum bulamadığım ürün olursada en kötü N11 ve Gittigidiyor'a bakıyorum o da çok nadir.
    Ekşideki başlıktan dolayı sahte ürün sattıklarını söyledim zaten işin içinde Sürat varsa ben siparişleri iptal ediyorum genelde zamanında bana çok çektirdi kendileri :)

    https://eksisozluk.com/buyuk-surat-kargo-boykotu--6476727

    Hepsiburada'da müşteri memnuniyeti diye bir şey yok zaten ben müşteri nasıl memnun edilirmiş Amazon'la öğrendim.

    Hocam net söylüyorum Sürat ile gönderen firmadan ürün almayın.

    Almayın arkadaşlar hb den elektronik ürün almayın.


    satıcı hepsiburada dan 128 gb sandisk sd kart ve samsung kablosuz sarj istasyonu aldım, sd kart klon çıktı, TB larca yazabilirsiniz bir F5 e bastığınızda sd kartın içi gene boş. internette genuine and fake fotolarına baktım şoku yaşadım.


    sarj istasyonu köprü altında satılan ürünler gibi şeffaf dandik plastik kutu içinde geldi çince yazılar. tabi seri numarasını vs yazınca ürünün alakası yok. sayfa linkinde samsung türkiye garantili diye parantez içinde yazmışlar. ürünün kodunu yazdığımda böyle bir ürün çıkmıyor.


    iade talebi oluşturdum tabi ki kabul etmediler.

    cimere şikayet edin. Dava açmakla uğraşmak istemiyorsanız, cimer, rekabet kurulu ve btk ya resmi kanallardan şikayet edin. Şu aralar denetleme olduğundan dikkate alinma ihtimali yüksek.

    Daha önce xiomi power bankın sahteside arkadaşıma gelmişti hepsiburada dan . Ürünü iade etmişti ancak satan firma satışını uzun zaman devam ettirdi . Kesinlikle aldıkları komisyona bakıyorlar .
  • Yüzbaşı
    817 Mesaj
    Hepsiburada son dönemlerde felaket bozdu zaten aldığı şikayetlerin haddi hesabı yok hatta geçen gün ekşide hepsiburada ile ilgili boykot bile başlatıldı sahte ürünlerle ilgili hep Trendyol'un adını duyarken şimdi Hepsiburada'da bu işe girişti.

    https://eksisozluk.com/19-kasim-2020-hepsiburada-boykotu--6738354?a=popular

    Size tavsiyem bu sitelerden çok uçuk indirimler yakalamadıkça asla ve asla alışveriş yapmayın şahsen ben sürekli Amazon kullanıyorum bulamadığım ürün olursada en kötü N11 ve Gittigidiyor'a bakıyorum o da çok nadir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 21 Kasım 2020; 18:16:42 >
  • Yüzbaşı
    817 Mesaj

    Ekşideki başlıktan dolayı sahte ürün sattıklarını söyledim zaten işin içinde Sürat varsa ben siparişleri iptal ediyorum genelde zamanında bana çok çektirdi kendileri :)

    https://eksisozluk.com/buyuk-surat-kargo-boykotu--6476727

    Hepsiburada'da müşteri memnuniyeti diye bir şey yok zaten ben müşteri nasıl memnun edilirmiş Amazon'la öğrendim.

    Hocam net söylüyorum Sürat ile gönderen firmadan ürün almayın.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    Mekatroniks kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4003 Mesaj

    Almayın arkadaşlar hb den elektronik ürün almayın.


    satıcı hepsiburada dan 128 gb sandisk sd kart ve samsung kablosuz sarj istasyonu aldım, sd kart klon çıktı, TB larca yazabilirsiniz bir F5 e bastığınızda sd kartın içi gene boş. internette genuine and fake fotolarına baktım şoku yaşadım.


    sarj istasyonu köprü altında satılan ürünler gibi şeffaf dandik plastik kutu içinde geldi çince yazılar. tabi seri numarasını vs yazınca ürünün alakası yok. sayfa linkinde samsung türkiye garantili diye parantez içinde yazmışlar. ürünün kodunu yazdığımda böyle bir ürün çıkmıyor.


    iade talebi oluşturdum tabi ki kabul etmediler.

  • Yüzbaşı
    455 Mesaj

    cimere şikayet edin. Dava açmakla uğraşmak istemiyorsanız, cimer, rekabet kurulu ve btk ya resmi kanallardan şikayet edin. Şu aralar denetleme olduğundan dikkate alinma ihtimali yüksek.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1477 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Daha önce xiomi power bankın sahteside arkadaşıma gelmişti hepsiburada dan . Ürünü iade etmişti ancak satan firma satışını uzun zaman devam ettirdi . Kesinlikle aldıkları komisyona bakıyorlar .



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    AndrewRayel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3061 Mesaj

    Ekran fotografi aliyorum beni ugraştıranı ben de uğraştırırım...




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aliosman2323 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1477 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dediğiniz gibi üçkağıt yapan hepsiburada değil ama firma tedarik sorunu yaşamıyor aynı ürünü hala satıyor . Hepsiburada bu ürünü tekrar aynı fiyattan yollatmalı firmaya . Buna hiç yanaşmayıp tekrar satın alabilirsiniz demeleri çok garip çünkü şu anda 2 katı fiyata alabiliyorum . Müşteriyi koruması gerekiyor ama tam tersi yaptığıyla ya da sistemiyle satıcıyı koruyor ve alıcıyı mağdur ediyor .



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Santiago Munez kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1477 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Gerçekten doğru demişsiniz bu olayda avlanan keriz ben oldum . Firma ise hepsiburada tarafından korunuyor :) şu an aynı ürünü aynı firma başka firmaymış gibi 2 katı fiyatına satıyor ve hepsiburada tekrar alabilirsiniz ya da indirimi bekleyebilirsiniz diyor :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    hepsinerede kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7097 Mesaj

    Satıcı hepsiburada değilse alışveriş yapmam.

    İnsanları yanlış yonlendirmeyin. Bu yıllardır böyle olan birşey.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Mekatroniks kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1879 Mesaj

    bende kazıklandım

    hard dısk aldım 8 yıl kullanılmıs arıza yapmak uzere olan dısk geldı

    satıcıyıda men etmıyorlar o kadar soyledık

  • Yüzbaşı
    817 Mesaj

    Hocam bazen öyle boykotlar vardır ki yapmasını bilen çok güzel yapar örnek vermek gerekirse ben belirli şirket politikaları yüzünden çok uzun yıllardır Pınar markasını boykot ediyorum ve inanın markette bazen 5-10 liraya kadar fiyat farkı olabiliyor ama yine de o Pınar markasını asla ve asla almıyorum.

    Bir diğer örnek ise benim için Trendyol, bunlarla çok iğrenç bir geçmişim var ve o gün bugündür inanın Trendyol uygulamasını kullanmıyorum isterse 500 lira ucuz yapsın ben o uygulamayı kullanmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 20 Kasım 2020; 18:54:56 >
    |
    |
    mustyblack kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    122 Mesaj

    6 Kasımda hepsiburada satıcısından akülü araba aldım, en geç kargolama tarihi 9 kasım görünüyor. 20 kasımda kargoya verdiler, kaç defa yazıştık, ürünü yollayın diyorum 2 güne kargoya verilecek diyorlar. 2 gün geçiyor ortada birşey yok, iptal edin paramı yollayın diyorum, talep alındı diyolar 1 hafta geçti ne para var ortada ne ne ürünü yolluyolar. İyice cılkı çıktı hb nin. güvenilirliğini kaybediyor.

    |
    |
  • Yarbay
    6391 Mesaj

    Amazon'dan

    5 tane AA GP pil 1 tane AAA GP pil aldım.

    10 tane philips ampül aldım.

    Cuma gece 2 de kargoya verilip Cumartesi 13:45 de teslim ettiler. Ankarada oturuyorum.

    Ampüllerden 2 tanesi problemli çıktı Amazon hemen 2 ampül için ücret iadesi yaptı siz hayla Hepsiburada mı kullanıyorsunuz ?


    Satıcızı Amazon olacak şekilde sadece Amazon kullanın

    |
    |
  • Yüzbaşı
    817 Mesaj

    Hocam satıcı Amazon ise deneyiminiz daha yüksek olacaktır ama eğer pazaryeri satıcısından alışveriş yaparsanız, Amazon'un A'dan Z'ye Garanti Kapsamı'na dahil oluyor bu da baya kapsamlı bir Garanti.

    Mesela yaşadığım bir deneyimde, Amazon üzerinden bir pazaryeri satıcısından 'Xiaomi WiFi Güçlendirici' almıştım ürün elime ulaştıktan sonra daha ucuza başka sitede buldum ve kutusuna bile dokunmadan iade işlemi başlattım.

    Satıcının iade kodu ve kargo bilgisi vermesi için 2 gün süre verildi ancak bana herhangi bir dönüş yapmadı. Amazon'a yazdım durum böyle dedim 'Tamam, satıcıya son bir kez mesaj gönderelim, 2 gün cevap verme hakkı var' dediler.

    Toplamda geçen 4 günün sonunda Amazon tarafıma şöyle bir dönüş yaptı 'Satıcının cevap vermemesi üzerine, ürünün ücretini size iade ediyoruz, ürün sizde kalabilir. Keylifli Alışverişler' işte ben o gün bugündür Amazon hayranlığı besliyorum içimde :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Eric Theodore Cartman. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    2062 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iDoctor

    Hocam satıcı Amazon ise deneyiminiz daha yüksek olacaktır ama eğer pazaryeri satıcısından alışveriş yaparsanız, Amazon'un A'dan Z'ye Garanti Kapsamı'na dahil oluyor bu da baya kapsamlı bir Garanti.

    Mesela yaşadığım bir deneyimde, Amazon üzerinden bir pazaryeri satıcısından 'Xiaomi WiFi Güçlendirici' almıştım ürün elime ulaştıktan sonra daha ucuza başka sitede buldum ve kutusuna bile dokunmadan iade işlemi başlattım.

    Satıcının iade kodu ve kargo bilgisi vermesi için 2 gün süre verildi ancak bana herhangi bir dönüş yapmadı. Amazon'a yazdım durum böyle dedim 'Tamam, satıcıya son bir kez mesaj gönderelim, 2 gün cevap verme hakkı var' dediler.

    Toplamda geçen 4 günün sonunda Amazon tarafıma şöyle bir dönüş yaptı 'Satıcının cevap vermemesi üzerine, ürünün ücretini size iade ediyoruz, ürün sizde kalabilir. Keylifli Alışverişler' işte ben o gün bugündür Amazon hayranlığı besliyorum içimde :)

    Vay be kaliteye bak hocam. Umarım bizim millet burayı da bozmaz. İyi niyeti suistimal eden insanlar çok  




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yarbay
    2270 Mesaj
    Burdan üçkağıt yapan senin ürünü aldığın firma ve sürat kargo. HB müşteri hizmetleri sana haksızsın dememiş belli bir prosedür izlemiş. Ama sen şikayetvara yaz yinede oraya yazınca daha hızlı sonuç alıyosun çok defa denedim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj

    hepsiburada tedarikçi içinde rezil bir durumdaydı son 1 yıldır.


    çoğu tedarikçi çekildi ,


    kafasına göre kampanya yapıp tedarikçiye sormadan indirim yapıyordu.


    tabi türkiyede satıcı içinde keriz bitmez bir satıcı satmassa öbür satıcı satıyor ,farkına varana kadar 6 ay geçiyor ve çekiliyor hepsiburadadan.(tüketici de zor durumda kalıyor)


    trendyol daha net bu konuda , n11 satıcı ve alıcı için iyi ama güveninirlik konusunda o kadarda tedbirli değil.


    keriz avlıyacağız diye (alıcı satıcı) kampanya yapıp millete rezil olmanın anlamı yok.


    birde bu siteler en uygunu vermiyor tüketiciye ,işine gelen tedarikçiye sattırıyor ürünleri


    siz yukardan filitre uygulasanızda en düşük fiyatı göster diye farketmiyor.


    alışveriş yaptığınız pazaryerinde güvendiğiniz dükkanlardan alışveriş yapın.

  • Yarbay
    2363 Mesaj

    Hepsiburadan çok alışveriş yaptım ama aşırı şekilde bozuldu bana kusurlu İPhone 11 yolladılar ve 14 gün olmamasina rağmen iade almayacaklarini söylüyorlar. Sorun değil bundan sonra asla ordan alışveriş yapmam bende amazondan sasmayacagim




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1477 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Thh ye şikayet edicektim cimere ve diğer yerlerede şikayet edeyim .



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Cinali1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Ko Cuce
triple negative breast cancer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,563
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.