Şimdi Ara

Hepsiburada bitmiştir (kargo ücretine fatura kesmişler ürüne kesmemişler)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
4.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2014 yılından beri sürekli alışveriş yapardım bunlardan. Ama artık tamamen bitti benim için. 5 liraya bilgisayar koysalar alışveriş geçmem. Bu kadar basit.



    2 defa ürün aldım, faturası gelmedi. ürünlerden biri bozuldu garantiye götürdüm kardeşim bunun faturası yok diyip almadılar. daha 3 ay olmuş alalı. aradım hepsiburada'yı, maalesef fatura kayıp bik bik vs dedi geçiştirdi.


    braun traş makinesi aldım daha yeni, faturası yok yine. maile'de fatura atmıyorlar. arıyorum bakmıyorlar, mesaj atıyorum cevap vermiyorlar. yahu bu ürünün garantili olduğunu nasıl kanıtlayacam faturası yoksa? ayrıca yaptıkları e-ticaret'e aykırı. ne olursa olsun fatura yollamak zorundalar... eskiden bir mesaj atardım hemen bakar, yardımcı olurlardı. artık tamamen bitmiştir benim için. bu faturasız satılan ürünleri nereye şikayet edebilirim? ürünü iade etmek istesem yine faturası olmadığından edemiyorum. ama adamlardan almışım ürünü





    edit: mail geldi, faturam kargo ücretine kesilmiş. ürüne kesilen fatura yok.

    Hepsiburada bitmiştir (kargo ücretine fatura kesmişler ürüne kesmemişler)

    Hepsiburada bitmiştir (kargo ücretine fatura kesmişler ürüne kesmemişler)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RadioactiveRc -- 15 Ağustos 2017; 10:42:32 >







  • Her ne olursa olsun nerden alırsan al faturasız ürünü geri yollayacaksın

    Bende bir ürünün fatura örneğini istemiştim 2 gün sonra mail olarak yolladılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katılıyorum ben de geçen gün şampuan ve bulaşık deterjanı aldım içinden ne fatura çıktı ne bir şey.

    Daha vahimi Haziran'da klima aldım bu mafya bozuntularından. Ürünü almadan iade ettim hala paramı iade etmediler en son mahkemede bitecek bu iş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben samsung kulaklık amıştım.

    6 ayda sağ tarafı ses vermedi arızadan garantiye gönderdim belgeleriyle eksiksiz.

    1. kez gönderdiğimde yetkili servis samsungtur dediler geri yolladılar yapmadan bana. (Göndermeden zaten samsung da ki arkadaşlar aldığınız yere gönderip öyle işlem yapıyoruz dediler.)

    2. Kez gönderdiğimde 1. defa gönderdiğim de ki olanları anlattım tekrar yapılmadan gönderdiler bana.

    3. Kez gönderdim ve iade istedim. Tabi şikayetvar a da yazmayı unutmadım. Şikayet ettikten sonra ilgilendiler tabi. Servis raporum ve kulaklığı gönderdiğime dair kargo numaralarını ilettim.

    6 ayın sonunda hakkımı söke söke aldım.

    Siz siz olun arkadaşın dediği gibi hepsiburada ya eskisi gibi güvenmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: destinati0n

    Ben samsung kulaklık amıştım.

    6 ayda sağ tarafı ses vermedi arızadan garantiye gönderdim belgeleriyle eksiksiz.

    1. kez gönderdiğimde yetkili servis samsungtur dediler geri yolladılar yapmadan bana. (Göndermeden zaten samsung da ki arkadaşlar aldığınız yere gönderip öyle işlem yapıyoruz dediler.)

    2. Kez gönderdiğimde 1. defa gönderdiğim de ki olanları anlattım tekrar yapılmadan gönderdiler bana.

    3. Kez gönderdim ve iade istedim. Tabi şikayetvar a da yazmayı unutmadım. Şikayet ettikten sonra ilgilendiler tabi. Servis raporum ve kulaklığı gönderdiğime dair kargo numaralarını ilettim.

    6 ayın sonunda hakkımı söke söke aldım.

    Siz siz olun arkadaşın dediği gibi hepsiburada ya eskisi gibi güvenmeyin.

    Philips kulaklık almıştım, direk philips garanti servisine götürsem kabul eder mi? yoksa bu mafya hb'ye mi götürmek zorundayım?

    tek tarafından ses gitti alalı 2.5 ay oldu. 40 50 liraya aldım ama sonuçta garantisi olan bir şey. neden çöpe atayım?




  • Elektronik alisverisimi asla netten yapmiyorum belki daha ucuz ama yapmiyorum iste guvenemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RadioactiveRc


    quote:

    Orijinalden alıntı: destinati0n

    Ben samsung kulaklık amıştım.

    6 ayda sağ tarafı ses vermedi arızadan garantiye gönderdim belgeleriyle eksiksiz.

    1. kez gönderdiğimde yetkili servis samsungtur dediler geri yolladılar yapmadan bana. (Göndermeden zaten samsung da ki arkadaşlar aldığınız yere gönderip öyle işlem yapıyoruz dediler.)

    2. Kez gönderdiğimde 1. defa gönderdiğim de ki olanları anlattım tekrar yapılmadan gönderdiler bana.

    3. Kez gönderdim ve iade istedim. Tabi şikayetvar a da yazmayı unutmadım. Şikayet ettikten sonra ilgilendiler tabi. Servis raporum ve kulaklığı gönderdiğime dair kargo numaralarını ilettim.

    6 ayın sonunda hakkımı söke söke aldım.

    Siz siz olun arkadaşın dediği gibi hepsiburada ya eskisi gibi güvenmeyin.

    Philips kulaklık almıştım, direk philips garanti servisine götürsem kabul eder mi? yoksa bu mafya hb'ye mi götürmek zorundayım?

    tek tarafından ses gitti alalı 2.5 ay oldu. 40 50 liraya aldım ama sonuçta garantisi olan bir şey. neden çöpe atayım?

    Philips müşteri hizmetlerine durumu aktarın eğer hb ye gönderin derse bulunduğunuz yere yakın philips servisine ulaşın sorununuzu aktarın net bir cevap alırsınız.




  • Arkadaşlar benimde başımdan geçen bir olay var anlatayım içimde kalmasın, hepsiburada üzerinden alışveriş yaparken bir daha düşünmenizi öneriririm bu yazımdan sonra.
    13.04.2017 Tarihinde HepsiBurada üzerinden ayakkabı satın aldım satıcı Rodeo Spor diye bir firma önce kuşkularım vardı sonra bi sorun olursa hepsiburada var işin içinde diye sipariş geçtim, ayakkabı 3.ayında iç sağ tarafındaki yer yırtıldı ve ordaki plastik tabaka ayağımı aşırı acıtmaya başladı, hepsiburadayı aradığımda satıcı ile görüşmemi söylediler tamam dedim, satıcı firma olan rodeo sporu aradığımda ürünü bize gönderin garanti için servise yollayalım dediler(karşı taraf ödemeli kargo ile yollayın dedi görüştüğüm kişi) neyse ürünü yolladım sonra aradan bi kaç gün geçti kargo şirketinden bir numara aradı beni yolladığınız ürünü firma kabul etmiyor diye nasıl olur falan derken aradım firmayı aradım tekrar sözde yetkili denen şahıs ile (firmada 2-3 kişi çalışıyorlar herhalde her aradığımda aynı kişi çıkıp birine bağlıyor) 1 saat telefonla görüştük adam ürünü kabul etmemek için binbir takla attı ve başardı en sonunda sinirlenip alma geri gönder dedim ne desem herif kullanıcı hatasına bağlıyor,satarken 24 ay garantisi var diye sattıkları ürünün arkasında durmuyorlar,neyse ürün elime geri geldi,bende hepsiburadayı aramaya karar verdim onların yardımcı olabilecekleri ümüdiyle 1 haftadır en az 10 kere görüştüm tamam yardımcı olucaz diyip telefonda şikayet kayıdı oluşturmaktan başka yaptıkları hiç bir işlem yok,bana satıcı firmanın bilgilerini e-posta ile yollayıp yollayıp duruyorlar,firma ile görüştüğümü onların bana yardımcı olmadıklarını söylememe rağmen değişen bir durum yok aynı tas aynı hamam hesabı topu birbirlerine atıp atıp duruyorlar,bugün sert bir dille tekrar aradım ve yetkili biriyle görüşmek istediğimi sert bir dille belirttim, çağrı merkezindeki çalışanların bir cacık olmadığını anladım çünkü onların tek işi arayan kişiye şikayet başvurunuzu açıyorum sisteme diyip geçiştirmek, görüştüğüm kişi sizi yetkili biri arıcak 1 iş günü içerisinde dedi 1 gün daha beklicem sorunum çözülmezse tüketici hakem eyetine gidicem arkadaşlar sizler benim kadar sabırlı olmayın bu sözde şirket dediğimiz dolandırıcı firmalara uzun oldu kusura bakmayın yaşadığım sorun için bu kadar satır az bile,zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim umarım yardımcı olur size bu deneyimim.




  • 2013 senesinden itibaren kullanıyorum.Şimdiye kadar aldığım her ürünün satıcısı HepsiBurada'ydı.Geçenlerde Xiaomi Mi Band 2 aldım şarj sorunu çıktı.En az 20 gün dayanması gereken cihazın pili 2 gün demeden bitiyordu.İade hakkımı kullandım,itirazsız iade aldılar.Önceki alışverişlerimde de iade ettiğim oldu itiraz etmediler.Her ürünün faturası yollandı.Son zamanlarda e fatura seçtiğim için faturalar posta adresime gönderiliyordu.Oradan yazdırıp işlemimi yapabiliyordum.Ben şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım mi band haricinde.Forumda son zamanlarda bu tür şikayetlerin arttığını görüyorum.HepsiBurada vb internet alışverişlerini zorunlu olmadıkça kullanmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende sorun yaşamadım şimdiye kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Devlet devlet olsa başımıza bunlar gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elektronik alışverişlerini incehesap'dan yap güvenilir site
  • siz ciddimisiniz eğer fatura göndermedilerse telefon falan almam oradan mail falandamı yok ?
  • Fatura yollamadıysa şikayet edecek bi yer yok mu acaba? Fatura kesmiyorlar diye etsen, devlet ooo para diye çökerler gibi geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zQrba -- 14 Ağustos 2017; 23:22:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master Mirror

    siz ciddimisiniz eğer fatura göndermedilerse telefon falan almam oradan mail falandamı yok ?

    Hayır son ürünlerimin hiçbirinde ne normal fatura ne e-fatura yollanmadı. Şikayetvar başlığı açtım hala kayıt oluşturmadılar.

    Önerim uzak durun hocam. Bundan sonra elektronik alışverişimi bizzat avm'den yaparım. 100 200 lira fazla veririm elimde imzalı garanti belgesi olur.
  • Geçen sene faturasını kaybettiğim telefonu garantiye vermek için yeni fatura göndermelerini istemiştik. Sorunsuz olarak gönderdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bi mailini tekrar kontrol et . Doğru mail adresine girdiğine emin ol . Anında e fatura geldi bana cünkü .
  • Ben de tam ütü almayı düşünüyordum ya siteden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeterince fazla alışverişim oldu, iade de ettim garantiye de yolladım sorun yaşamadım, sorunlu ürün de gelmedi.

    Konuyu görünce şaşırdım, yeni yeni mi hizmet anlayışlarını değiştirmişler acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zQrba

    Fatura yollamadıysa şikayet edecek bi yer yok mu acaba? Fatura kesmiyorlar diye etsen, devlet ooo para diye çökerler gibi geliyor

    İl ticaret müdürlüğüne dilekçe yazılsa kan alırlar hb'den
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.