Şimdi Ara

Hepsiburada bilgisayar iade ettim paramı aldım (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
4.983
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dsmert kullanıcısına yanıt
    Ben de haksız çıkmayı çok isterim, benim haksız çıkmam arkadaşa bir şeyler kazandıracak çünkü. Sonrası bizim için de emsal olabilir.
  • Aynı markanın i5 ini arkadaşım aldı. Cihaz sorunluydu. Hepsiburada almak istemedi. Mahkemeye vereceğim v.s deyince artı olarak 2. el olduğunu cihazın servis kayıtlarından bulması üzerine parasını alabildi. Yoksa adamların para vermeye niyeti yokru. Tazminat davasıda açun işinizde kullanıyorsanız kayıplarınız için
  • ahmet0691 A kullanıcısına yanıt
    Paramı aldığıma şükretmeliyim demek ? Sizin düşünce baştan kaybetmiş :)

    Size internetten sattığı ayakkabıya siz bir hasar vermeden göndermişseniz ve iade almayıp sizi 3 ay beklettilerse tabiki tazminat davası açabilirsiniz. Hakkınızı aramak neden bu kadar ilginç geldi size anlam veremedim 3 mesajtır?

    Herkes iade almadılar diye tazninat davası açarsa o canavarlar altın yumurtlayan tavuğu bırakmaz merak etme ve en önemlisi bir daha kimseyi mağdur edemezler.

    Görüşmek üzere dostum. Iyi akşamlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • fearless_X kullanıcısına yanıt
    Umurlarında değil. "Nasıl olsa 100 kişiden 5 kişi yasal yollara başvurur" diye düşünüyorlar ve aynı şekilde devam ediyorlar. Umarım tazminatı alacam teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı ya da benzer seri bir levovoyu da kardeşime aldık. Aynı sıkıntılar var. O seride öyle imiş.

    Bizde media marktan almıştık. Direk servise yönlendirdi servis problem yok diyor ama internet şikayetten geçilmiyor.

    Sorun çözülmezse bizde aynı yola başvuracağız
  • sarkat kullanıcısına yanıt
    Doğrudur; çünkü gerçekten 10 yıllık bilgisayarın verebileceği tepkileri veriyor. Bırakmayın peşini, sonunda hakkınızı alamazsanız da media markt ve lenovoyu ömrünüzün sonuna kadar hayatınızdan çıkarırsınız ve çevrenizdeki herkese bu olayı anlatabilirsiniz. En büyük zarar bu olur onlar için.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aç bakalım mahkeme sonucu ne çıkacak, ne yazık ki çoğu kişinin uğraşacak zamanı olmuyor firmalarda bu yüzden rahat
  • Tebrik ederim doatum keşke herkes senin gibi hakkını arasa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lazkopik L kullanıcısına yanıt
    Helal olsun kardeşim. İcra masraflarının da kesinlikle peşini bırakma. Sana kesinlikle onu ödemek zorundalar. 70 lira 70 liradır. Ödemekten kaçma gibi bir lüksleri yok karara uymayan onlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ullumanitu U kullanıcısına yanıt
    Onu da halledecem inşallah. Sağolasın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • azmin için tebrik ederim kardeşim ama tazminat davasını ne için açacaksın onu anlamadım . zamanla alakalı mağduriyet için lehine karar çıkmaz , vergiye tabi olmadığın için yada gelir beyanında bulunmadığın için senin bilgisayar ile kazanman gereken para mahkeme heyetini lehte karara yöneltmez . dava demek masraf demek bence bunun için dava açman gereksiz olur yinede sen bilirsin .

    ama sana şunun aklını verebilirim ; malum dolar yükseldi , senin alım yaptığın tarihteki dolar kuru ile şimdiki dolar kuru arasında en az yüzde 20 fark vardır , bunun tespiti ve aradaki farkın tarafına ödenmesi konusunda bir araştırma yap , daha garanti ata oynamış olursun .
  • newrophat kullanıcısına yanıt
    Sağolasın dostum eyvallah. Valla kafaya koydum bu saatten sonra geri dönmem. Dolar kuru, icra harcaması ve zaman kaybı için dava açacam. Ki ben inanıyorum lehime karar çıkacağına. En olmadı "açılan bilgisayar geri iade alınmaz" maddesini sözleşmelerine eklettirirsem başka insanlar mağdur olmaz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazkopik

    Sağolasın dostum eyvallah. Valla kafaya koydum bu saatten sonra geri dönmem. Dolar kuru, icra harcaması ve zaman kaybı için dava açacam. Ki ben inanıyorum lehime karar çıkacağına. En olmadı "açılan bilgisayar geri iade alınmaz" maddesini sözleşmelerine eklettirirsem başka insanlar mağdur olmaz.
    sana masrafı ödemesi gerektiği halde yapmadıysa tahsilatı yapan kuruma durumu bildir . birde şuraya yaptığın yazışmaları resmi evrakları vs... adını kişisel bilgilerini karalayıp koyda insanlar için emsal niteliğinde bir konu olsun .
  • Hocam insanlar hakkı olanı elde etmeyi bile lüks görmeye başlamış. Dayaklıksın diyene mi yanayım, tazminatı boşver elindekinden fazla kaybedersin diyene mi..

    Sizib yaptığınzı gayet hakkınız olan bir bedeli, hepsiburadanın haksız tutumu karşısında yasal yollardan doğal olarak almak olmuş. Bir de ekmek teknenizden aylardır uzak kalıp maddi kaybınız olmuş. Hepsini paşa paşa karşılayacaklar, paşa paşa.. Tazminat da en doğal hakkınız.

    Burada muhalefet edenler ya hakkınızı arama başarınızı kıskanıyor, ya da böylesi doğal bir hakkı öğrenilmiş çaresizlik sebebiyle lüks yerine sayıyorlar.

    Azmini tebrik ediyorum, hepimize örnek olmanız dileğiyle...
  • newrophat kullanıcısına yanıt
    Şu işlemler bir bitsin hepsini buraya atacam. Herkesin bilgisi olsun, kimse mağdur olmasın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • evde 2 adet laptop vardı biri yeni i5 5. nesil diğeri 9 yıllık hp
    2 pc bile zor yetiyordu 2 kişiye ve geçen çarşamba hp bozuldu.
    hiç oyalanmadım perşembe gittim teknosaya bir acer beğendim ancak satış temsilcisi özellikle asus tavsiye etti ve sonunda 200 lira daha fazla verip asusu aldık. perşembe açtım bilgisayarı kullanılmıyor chrome açılmıyor siyah ekran hep donuyor. direk kararı verdim iade etcem cuma dokunmadım cmt götürdüm. %100 disk kullanımı sorunu var win10larda oluyor normal dedi. totalwar çalıştırmasıgereken pc chrome çalıştırmıyor neyi normal anlamadım. sonunda eleman pc yle gelen programlardan bazılarını kaldırdı pc yi performans moduna aldı 1 ay kadar kullanın açılır dedi ancak sanmıyorum. 24 saat beklemeden pc aldım yine tek pc ye kaldık. tabi düzelmedi ürünü ayıplı kabul etmiyorlar mağazada elden aldığım için cayma hakkımda yokmuş(madem teknosaya fazla para verdip aldığımızda + garantisi olmuyor n11 den iyi satıcılardan daha ucuza alalıma artık cayma hakkıda var)
    0 aldığım pc için servisle uğraşmak istemiyorum zaten 1 ay daha pc siz kalcam o durumda.
    yapabilceğim bir şey var mı ne önerirsiniz?
    https://www.teknosa.com/firsat-urunleri/outlet-urunleri/bilgisayar/notebook/63?q=[marka:asus,][islemci-teknolojisi:intel-core-i5,]&order=2
    ürün bu gördüğünüz gibi 11 adet kusurlu olarak satılmakta keşke almadan farketsedim anlaşılan sıkınıtlı bir ürün
    ben güya 0 ını 2699 a aldım ya da kusurlu ürün sattılar direk.
    servise gönderirsem hem uzun süre pc siz kalcam hemde 800 tl fazla verip tamir görmüş ürün almış olcam. bilsem direk tamir görmüşünü alırdım.




  • jayistic J kullanıcısına yanıt
    Valla öğrenilmiş çaresizlik doğru tabir gibi görünüyor, ben arkadaşların iyi niyetli olduklarını düşünüyorum. Çok sağol hocam umarım herkes her kulvarda hakkını aramasını öğrenecek ve peşini bırakmayacak. Iyi akşamlar. Tekrar sağolun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazkopik

    Şu işlemler bir bitsin hepsini buraya atacam. Herkesin bilgisi olsun, kimse mağdur olmasın.
    bizler gibi bir sürü insandan destek mesajları alıyorsun . konu içerisinde diğer üyelerin/insanların mağdur olmaması vs... için yaptığını özellikle söylemişsin . işin birinci ve en önemli kısmını kazanmışsın zaten . bundan sonra yapacağın işlemler tamamen senin keyfi işlemlerin olacak . yani illa paylaşım yapacaksan ilk müracaat ve sonucun işlemlerini paylaşman daha mantıklı , zaten süreç uzun olacak diğerleri de nihayete erdiğinde arzu edersen onları da paylaşırsın çünkü önemli olan zaten şu anda kazandığını söylediğin dava değil mi ?

    ayrıca şöyle bir durum daha var ; daha 2 gün önce üye olmuşsun ve sadece bu konu üzerinden gidiyorsun , aynı zamanda kendini ispatla mükellefsin forum csbden geçilmiyor çünkü , kim doğru söylüyor him hikaye yazıyor bilemeyiz değil mi ?




  • kullanıcı9999 K kullanıcısına yanıt
    Pc yi elden aldığınız için cayma hakkı olmuyor ama pc de sorun varsa servis yolunu gözardı etmeyin. Servisten de yine sorunlu olarak dönüş yaparsa pc yi iade etmek istediğinizi söyleyin. Iadeyi kabul etmeyeceklerdir siz de tüketici hakem heyetine başvurarak ücreti geri alırsınız.

    Bilgisayarsız kalacam diyerek işin peşini bırakmayın, hakkınızı arayın. 1 ay bilgisayarsız kalın. Ben hem derslerimden hem işlerimden geri kaldım ama pes etmedim. Şimdi de tazminatla bu mağduriyeti kapatmaya çalışacam. Siz de hakem heyeti kararından sonra duruma göre tazminat yolunu deneyebilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • newrophat kullanıcısına yanıt
    Haklısın. Ancak şöyle bir durum var; il hakem heyeti kararını buraya atacaktım zaten(kişisel bilgileri silip) ama çektiğim fotoyu bir türlü kabul ettiremedim. Boyutu büyük diye yüklemedi. Yoksa en başta konuyu açarken atacaktım kararı. Dediğin gibi yeni üye olduğum için beceremedim belkide. Mobilden olmadı belki de pc olduğu zaman tekrar atmayı deneyecem. Durum bundan ibaret dostum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.