Şimdi Ara

Hepsiburada 16 - 21 Mart Hediye Çeki Kampanyası (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
2
Favori
9.788
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sabah sabah sinirlerimi zıplatmayacağım. Öğleden sonraya kadar bekleyelim, çek tanımlanmamışsa arayıp kalayı basarım.
  • Çekler tanımlanmamış Hayret ya uğraş dur şimdi. Acaba resmi tatil olduğu için mi? tanımlanmadı.yarınımı beklesek yazımı yazsak. çeki tamımlanan varmı? arkadaşlar.
  • Benimki de tanımlanmamış.Motor yağı alacaktım, bunu bekliyorum kaç gündür.
  • sanırım hiç kimseye tanımlanmamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oohh be bir tek ben değil mişim
    İşte donanımhaber'de bunu seviyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • takip,

    bende de tanımlanmamış
  • Var mi ceki tanimlanan arkadaslar?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim çekim de tanımlanmamış. Müşteri hizmetlerine mesaj yazdım. Bekliyorum.
  • Benimkide tanımlanmamış,mesaj attım cevabını bekliyorum. Umarım uğraştırmazlar...
  • Çeklerinizi kullanmak için son anı beklemeyin arkadaşlar , ben saat 23,59'a kadar süresi olan çekimle 23,50'de alışveriş yapmaya çalıştım ancak site sürekli hata verdi ve çeki sepete uygulamadı alışverişi yapamadım.Müşteri hizmetlerine mesaj attım İnşallah düzeltirler.
  • bende o tarihler arasında 2500 tl lik bir alışveriş yaptım arkadaşlar ama benim hesabada tanımlanması gereken 50
    tl lik hediye çeki tanımlanmamış.Herkeste durum aynı sanırım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vaypcnet

    Çeklerinizi kullanmak için son anı beklemeyin arkadaşlar , ben saat 23,59'a kadar süresi olan çekimle 23,50'de alışveriş yapmaya çalıştım ancak site sürekli hata verdi ve çeki sepete uygulamadı alışverişi yapamadım.Müşteri hizmetlerine mesaj attım İnşallah düzeltirler.

    Ben de benzer bir durum yaşadım ve müşteri hizmetleriyle yaptığım uygun üsluptaki ısrarcı yazışmalar sonucu küçük bir uzatma daha yaptılar, o sayede çeki kullanabildim. Biraz uğraştırsalar da muhatap bulabiliyorsun hepsiburada.com'da ve şu ana kadar çözülmeyen hiç problemim olmadı.

    Meselâ bu, son yazışmamızda verdikleri cevaptan alıntı:

    Cevap: Değerli Müşterimiz ;

    İlettiğiniz bilgi dahilinde siparişiniz kontrol edilecektir.

    Saygılarımızla.


    24.04.2013 18:48:41
    Cevap: Değerli Müşterimiz ;

    Kullanamadığınız ilettiğiniz ................. kodlu hediye çekinizin süresi son kez 5 günlüğüne uzatılmıştır. 29 Nisan 2013 tarihi gelmeden, çekinizi genel çek koşullarına göre kullanmanızı rica ederiz. Aksi durumda çek iptal olacak ve tekrar süre uzatım uygulaması yapılamayacaktır.

    Hediye çekleri; süpermarket ürünleri, temizlik malzemeleri temel tüketim ürünleri, bebek bezi, bebek maması altın, hediye ve TL kartları gibi ürünlerde kullanılamaz. Bu nedenle çeki kullanmak istediğiniz sepetiniz içerisinde bu ürünlerinde hiç birinin bulunmaması gerekmektedir.

    Saygılarımızla.


    24.04.2013 20:08:59
  • Arkadaşlar müşteri hizmetlerini arayın, bana 48 saat içinde tanımlanacak dediler. Sistem güncellemesi midir nedir, bir şeyler söyledi, üstelemedim.

    0850 252 4000 aradıktan sonra 5'e basın, boşuna dinlemeyin menüyü falan.

    Bakalım herkese farklı şeyler mi söylüyorlar. :) Ayrıca arar aramaz bağlandım, hiç beklemedim. İlginç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 1 Mayıs 2013; 14:01:34 >
  • Mesaj sayım bir anda sıfırlanınca ürktüm birden ama sanırım burası 2.el forumu o yüzden böyle oluyor değil mi?
  • Değerli müşterimiz,

    Kampanyamızdan kazanmış olduğunuz hediye çekiniz 02.05.2013 tarihinde üyelik hesabınıza yüklenecektir.Yaşanan gecikmeden dolayı siz değerli müşterimizden özür diler ilgili ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3nK35

    Değerli müşterimiz,

    Kampanyamızdan kazanmış olduğunuz hediye çekiniz 02.05.2013 tarihinde üyelik hesabınıza yüklenecektir.Yaşanan gecikmeden dolayı siz değerli müşterimizden özür diler ilgili ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.

    Aynı cevap banada gönderildi. Bakalım yarını bekleyeceğiz artık...
  • Benimde tanımlanmamış yarını bekleyelim
  • yatmamış benimki de...
  • yarın yatarsa iyi...
  • mayıs 15 tede benimki yatacak unutmayım diye kayıt almıştım birde böle yatırmıyorlarsa sağlam bir fırça cekmek lazım hb ye
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.