Şimdi Ara

hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
2
Favori
2.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://www.google.com.tr/amp/www.hurriyet.com.tr/amp/ekonomi/ust-uste-dorduncu-kez-yilin-motoru-secildi-40859944



    Üst üste 4. kez ödül aldı bu motor. TSİ ın bu konuda hiç iddiası olmadı olamaz da. Bende aynı motorun turbosuz olanı var. 1.2 VTİ 82 HP 308. 100 sabitle 5.1 ortalamayı tutturmuşluğum var. Üstelik ağır kasaya,atmosferik motora ve rakım çıkmama rağmen bu ortalamayı tutturabilmiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    Bir tek şu ağır kasaya takıldım

    Şimdi baktım araç 1075 kg görünüyor hocam?

    Segmentine göre tüy siklet demek bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bir tek şu ağır kasaya takıldım

    Şimdi baktım araç 1075 kg görünüyor hocam?

    Segmentine göre tüy siklet demek bu.
    Bu yorgunlukla üşenmedim arabaya kadar gittim ruhsatı aldım. 1075 kg ACCESS yani en boş paketin ağırlığı olabilir. ACTİVE ve ALLURE paketler kesinlikle 1075 kg

    hep TSİ cılar mı açacak ! bir de puretech yakıt esprisi olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    İnternette 82 hp access 1075 görünüyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    İnternette 82 hp access 1075 görünüyor
    Olabilir Hocam. Benimkisi Active yani orta paket. C sınıfında ortalama ağırlıkta. Hatta bazı Yeni nesil C sınıfı araçlarından daha ağır. Örnek:Astra K ve Makyajlı Golf ve Leon. Aklıma gelenler bunlar. Başka araçlarda vardır mutlaka. Tabi bu her zaman iyi bişey değil 1075 olmasını 1345 olmasına tercih ederdim. Daha az yakardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    Donanım farkı, LPG sistemi, falan ağırlığı artırmış tabi. Şu kilosuyla iri kıyım diyebiliriz hafiften



    Ama hiç biri benim eski cruze gibi olamaz, tam 1460 kg

    C sınıf hb, yersen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Sanziman tork konvertorlu?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Farfaraway21

    Bu yorgunlukla üşenmedim arabaya kadar gittim ruhsatı aldım. 1075 kg ACCESS yani en boş paketin ağırlığı olabilir. ACTİVE ve ALLURE paketler kesinlikle 1075 kg

    olamaz.

    Alıntıları Göster
    Bu aracın nereden baksanız en az 450 kg taşıma kapasitesi var, ki bu değer c segmentindeki otomobillerde 500 kg’dır.



    1670 kg taşıma kapasitesine göre aracınızın ağırlığı 1200 kg seviyelerinde.





    Aracınızın 1345 kg olmasının mümkünatı yok, 308 EMP2 platformu sayesinde bir hayli hafifledi. Aracınızın kilosu maksimum 1200.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Donanım farkı, LPG sistemi, falan ağırlığı artırmış tabi. Şu kilosuyla iri kıyım diyebiliriz hafiften



    Ama hiç biri benim eski cruze gibi olamaz, tam 1460 kg

    C sınıf hb, yersen
    Var Astra J. Zaten aynı mokun laciverdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Bu aracın nereden baksanız en az 450 kg taşıma kapasitesi var, ki bu değer c segmentindeki otomobillerde 500 kg’dır.



    1670 kg taşıma kapasitesine göre aracınızın ağırlığı 1200 kg seviyelerinde.





    Aracınızın 1345 kg olmasının mümkünatı yok, 308 EMP2 platformu sayesinde bir hayli hafifledi. Aracınızın kilosu maksimum 1200.

    Alıntıları Göster
    Üşenmedim gidip aracın bütün evraklarını karıştırdım. Muayene raporunu bulamadım. Muayene raporunu galiba trafik aldı ruhsat için sanırım öyleydi. Ama LPG dönüşüm faturasını buldum. LPG takılmadan önceki net ağırlığı 1280 kg mış. LPG den önceki ruhsatta öyle yazıyordu şimdi hatırladım. Muayenede yanlış tartım yapacaklarına pek ihtimal vermiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    Sanziman tork konvertorlu?
    evet eat6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğinde dur kalk klima açık ortalama hız 15 km/s'in altında değerlerinizi beklerim hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Bu olay bmw olsun opel olsun ya da sizinki yani marka farketmiyor tek ortak ozellik tork konvertorlu sanziman. Bu sorunu bizde yasiyoruz. Bir arkadas fren hidroligini degistirerek olayi cozdu. Bunu tavsiye ederim. Eger ise yaramazda maf sensorunu temizletin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tafo0911

    Yuksek musadenle bir veri paylasayim karari sen ver.

    Şehir:bursa

    Ortalama hiz:35

    Gidilen yol:853

    Alinan yakit:50.5lt/304.5tl(litresi6.02tl)

    Pompa verisi:5.9lt/100km

    Yol bilgisayari verisi:5.8lt/100km

    Klima : neredeyse hic kapanmadi
    5.vites 50 ile keyifli sürüşler
  • HardLoveBaby H kullanıcısına yanıt
    ben 18 ayda bakıma verdiğim 300 tl dışında hiç masraf yapmadım.

    trafik yoğun olmasa uzun yol gibi gittiğim bir yerde 70 civarı olurdu. bana göre diyelim. size göre yada istanbula göre trafik bile denmeyebilir. zaten çok kısa mesafe.
  • nightbringer kullanıcısına yanıt
    hayır hocam. o 308'lerdeki kronik sorun. 208'de de vardır belki. ben motorun lütfen klimayı kapat der gibi zorlanma sesine demiştim. performansı etkilemiyor ama sesi değişiyor.
  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    siz lpg ile efsane oluyorsunuz.
  • Farfaraway21 kullanıcısına yanıt
    lijistisyen hocamın haklılık payı var. 208 ile 308 arasında kataloga göre çok az fark var. 208 lerimiz de ruhsatta daha fazla olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.