Şimdi Ara

hep aynı şeyler. hep aynı konu. ve hep aynı yorumlar ama yine de yazacağım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
279
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hep aynı konuları açıyoruz ve şu aşağıda anlatacaklarımı yapanlar bunları okuyor ama yine aynı şeyi yapıyorlar.ahanda demin yaşadığım ve sinşir küpü oldupğum bir durum daha.

    lanelerde ezmişiz toptan 2 kule bottan 2 kule midden bir kule indirmişiz. killde 10 killlden fazla fark var. ama karşı sakat team. kasılırsa dağıtacak türden. yaz yaz yaz gelin bitirelim kule alın, kule odaklanın, oyunu kill alınca adama vermiyolar v.s ama beyhude. . adamlar azcık item yapınca ve de tabi kendini süpermen sanan az gelişmişlerin de sayesinde bi başladılar kuleleri indirmeye ve oyun gitti.

    hemen ergen diyoruz ama bence çoğunuz aynı naneyi yiyor.

    şimdi

    1- bu oyunun mantığında şu yok. kim çok kill alırsa oyun onun olur.

    2- oyunun kazanman için kuleleri alıp en son nexusu indirmen gerekir.

    3- 10 kill önde olmak demek 3000 3500 altına tekamül eder. 5 kişiye bölsen 700 altın düşer. 700 altınlık bir farkla süpermen olunmaz. 10 kill öndeyiz ezdik diye düşünme. 10 kill dediğin 1 tf ve sonrası 2 kule ile hiç olur.

    4- oyun başlarında avantaj kapmak önemlidir ama daha önemlisi o avantajı iyi kullanabilmektir. iyi kulklanmanın yolu da tf ler sonrası b atmak veya mal gibi orman dolanmak değildir.öncelikle kule, dragon veya barona yönelmektir.

    5- oyunun 20 dksından sonra harita kontrolü iyice önemli hale gelir. bir sup en fazla 3 tane haritaya totem koyabilir. diğer oyuncularda hep aldıkları ama hiç kullanmayıp turşusunu bastıkları totemleri de gerekli yerlere koymalıdır. (paraylan alın demiyorum ha. beleş olanı kullanın barii)

    6-özellikle 20 dk dan sonra karşı takım tf arıyortsa ve toplu dolanıyorsa takımdan ayrı kalmamak önemlidir. her an tf ye başlanacak şekilde pozisyon alınmalıdır.

    7- totem bulunmayan orman içlerinde dolanmak hele de karşı takımın ormanının içlerinde dolanmak hele de karşı takımdaki ormancı veya karşı takımın oyuncularından br kaçı piyasada yokken dolanmak tehlikelidir. aynen şunu benzerr. "Canı isteyen var mıııı????"

    8- oyun sırasında gözün hep haritada olması önemklidir. atılan pinglere dikkat edilmeli veya senin gördüğün bir şeyi hemen uygun şekilde harita üzerinde işaretlşemek çok önemlidir.özellikle lanelarınızdaki rakip takımdakiler ortadan kaybolduysa bu çok önemlidir.

    9- doğru şampiyonu picklemek, karşıda picklenen şampiyonun skillerini ve neler yapabileceğini iyi bilmek önemlidir. gerçi çoğumuz biliriz ama nedense buna göre oynamayız.


    unutmayın iyi oynayabilirsin ama ne kadar iyi olursan ol karşıda toplu bir takım varsa ve toplu hareket ediyolarsa oyunu alamazsın.







  • hangi birine anlatcan kardes, metin2den cikma bebeler gelmis mac sonu ws gel diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yararli konu. 700 goldla cokboyun farki bu arada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu oyuncunun özellikle Gold Plat ayarındakilerin çoğu oyunu bitirmek konusunda çok beceriksiz. Şöyle ki her şey iyi gidiyor ama bir türlü kule alamıyoruz veya her şey iyi gidiyor maç ortada biraz öndeyiz ama Baron'u alamıyoruz gibi. Mesela kule altına dive yapılsa TF'yi kaybediceksin ya da Baron'a girsen canın eriyecek TF'yi kaybediceksin. Karşı yemliyor yemliyor ve sabırla bekliyor en sonunda biri dayanamayıp dive atıyor peşinden herkes girince oyun dönüyor. Halbuki base ine sıkışmış kalmış olan rakibinin ormanını sömürsen, ejderi kaçırmasan, bir kişi de ayrık ittirip tehlike yaratıp kaçsa(ölmese) bunların hiçbiri olmayacak güle oynaya kazanacaksınız. Burada önemli kısım ayrık ittirerek rakibi takım olarak oynamaktan alıkoymak ve taşıyıcılardan birini tek başına yakalayıp aradan çıkartmak. Eksik kalan ve zaten geride olan rakip için oyun bitmiş oluyor her halukarda.

    Oyunda kazanmak istiyorsa bir takım ya görevleri yapmalı veya yapamıyorsa karşıya yaptırtmamalı. Maçın anahtarı kule, ejder ve barondan geçiyor. Kill falan geç oyun uzadığı zaman herkes 40. dakikadan itibaren zaten full item oluyor. En kötü ihtimalle son 1 itemin kalıyor, yani fark oyun uzadıkça kapanıyor.

    Bir diğer hata da şu; Erken bir inhibitör kulesi kaybında 2-3 kişi ölmüş karşıda 4-5 kişi hayatta halen rakibe girmeye çalışan adamlar var. Halbuki diğerlerinin doğmasını beklese ve sadece oyalasa(burada önemli olan yakalanmamak) oyun o zaman içerisinde bitmeyecek. 5 olup karşı saldırı yapıp muhtemelen kulenin ve erimiş rakibin yardımıyla katliam alacaksınız ve oyun dönecek. Bu çok sık yapılan bir hata, panik olup aha oyun gidiyor diye girip ölüp hepten oyunu vermek. Eşit sayıya ulaşana dek kesinlikle kuşatmaya yanıt vermemeniz lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi L.J -- 16 Haziran 2014; 19:21:54 >




  • Trde skor 0-3 den itibaren gg yazıyorlar :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bronze talks, low elo stuff

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TR'nin en büyük sorunu FLAME yani öyle insanlar varki takımdan biri ölünce susmak bilmeyen, haliyle ne oluyor adam yazmaktan oyununu oynayamıyor odaklanamıyor, sonra ? LOSE



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By Salus -- 17 Haziran 2014; 12:31:01 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Neden bu kadar karışık?
    5 yıl önce açıldı
    Bu sefer farklı
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yapilan en buyuk hatalardan biriside bilmedikleri lane'i almalaridir. (Ranked)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekleme yapamayacağım çünkü hepsini yazmışsın

    Oyunu çevirmek için rakip takımın ormanına totem atmak şart

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.