Şimdi Ara

HDD bozuldu mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
1
Favori
755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Yardımcı olan arkadaşlara çok müteşekkir olacağım. Sorunu anlatayım.

    Arkadaşımın bilgisayarı açılmıyordu ve bana getirdi. Ama pili bitik ve şarjı da düzgün çekemiyor. Dosyaları kopyalarken kapanırsa hdd bozulur diye şarj olmasını filan bekledim biraz. Ama o dosyaları bir daha asla göremedim. Kesinlikle data transferi varken müdahale etmedim.

    Sonra bir daha göremediğim gibi ne güvenli modda ne başka bi şekilde açamadım (avira rescue, ubuntu live, windows cdsi vb)
    Her neyse şimdi kutu buldum kendi bilgisayarıma bağladım. Uzun süre yanıp sönüyor ışığı, 10 dk sonra donanım takılma sesi çıkıyor. Ama Bilgisayar altında görünmüyor. Disk yönetiminde çıkıyor ama bende yazma korumalı diyor. Kardeşimin W8 bilgisayarında ise Erişim engellendi diyor. Hafızası filan da yazıyor 300 gb diye.
    Donanımı güvenle bile kaldırabiliyorum. Ama hiçbir şey yapamıyorum.

    İçindeki dosyaları geçtim. Hdd'ye ihtiyacımız var. Arkadaşımın da yenisini alacak durumu yok.

    Bozulmamıştır deyin, şunu yap deyin... Lütfen yardım edin...



    _____________________________
    sıkıldım artık...




  • pandistanbul kullanıcısına yanıt
    disk yönetimi ile biçimlendirmeyi denediniz mi ve bölümler görünüyor mu
    _____________________________
    Başarıya ulaşanlar, rahatından ödün verenlerdir.
  • axelfoly kullanıcısına yanıt
    disk yönetiminde başlatılmamış olarak görünüyor. başlat dediğimde yazma koruması var diyor. kardeşiminkinde de erişim engellendi diyor.
    cmd'den format denedim olmadı. chkdsk de olmuyor. sadece büyüklüğü göründüğü ve takınca ses çıkardığı için biraz umudum var, o kadar :/
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • Notebook da şifre var mıydı?
    _____________________________
    "Sizi gülümsetebilen insanların peşine takılın, çünkü sadece bir gülümseme karanlık bir günü aydınlatabilir."
    MOLİER
  • Cango34 kullanıcısına yanıt
    hayır yoktu.

    daha önce görebilmiştim ayrıca içindekileri.

    bu arada regeditle yapılacak disk yazma koruması kaldırma olayı var. onu da yaptım ama o da fayda etmedi.
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • bu forumdan umutluydum ama dh bitmiş... :(
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • Format cd si ile silmeyi drnedinmi yani taamen eger yinede olmaz ise

    Bjk__murat İn konusu var hddyi tamamen silme onu deneyebilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HDD bozuk mu değil mi yardım
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ...DeAtH...

    Format cd si ile silmeyi drnedinmi yani taamen eger yinede olmaz ise

    Bjk__murat İn konusu var hddyi tamamen silme onu deneyebilirsin

    ilk mesajımda belirttiğim gibi "evet denedim".

    o konuyu nerden bulcam bilmiyorum ama bakayim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pandistanbul -- 19 Ocak 2014; 22:01:17 >
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • _____________________________
  • ...DeAtH... . kullanıcısına yanıt
    kendisine ulaştım zaten ama sağolasın ;)

    sonuçlanırsa buraya da yazarım.
    _____________________________
    sıkıldım artık...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.