Şimdi Ara

HB MAGDURLARI ViewSonic VX2252MH 21.5' Monitör - 195TL (67. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.470
Cevap
56
Favori
86.858
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tnt-2

    Monitorunu almak isteyenler dediklerimi yapsın.

    urunun satıs sayfası resmi

    siparislerimde ilgili siparişin detayı için tıklayınız yazan yeri tıklayarak siparişin olustugu saat ve odemenın yapıldıgı gosterır banka ısmı ve taksıt v.b
    gozukecek sekılde resim

    Ve son olarak satıs sözlemesini tıklayın acılan yerde ctrl ve a tusuna basıp yazıları kopyalayın bir txt dosyası olusturup kaydedin.


    ihtiyacımız olan meteryal bu kadar bunları hazırlayın bekleyın. Bu belgelere ılave bir adet form eklenecek onuda tuketici hakem heyetınden verıryorlar
    gerekırse bende burdan verırım herkes yazdırır. herkes hazırda beklesin zafer inananlarındır arkadaslar...

    Noldu sonuç, alabildiniz mi?




  • Çankaya Tüketici ilçe hakem heyeti-III başvurusu sonuçlanan oldu mu? 2016 temmuzda başvurdum hala ses soluk yok. Bir kaç kere gittim çankaya tüketici heyetine ancak eğer gittiğimdeki gibi gevşek gevşek çalışıyorlarsa 2 seneye çıkmaz bu karar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alpi1905 -- 15 Mayıs 2017; 13:30:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: dOmi

    hocam çünkü etik olarak HAK kın değil,

    fiyat yanlış yazılmış bu kadar. diyorum ki bu tarz haksız olan şeylerle o kadar mesgul edip zarara ugratıyorsunuz ki firmalar baskı yapıp, çoğu "gerçek hak" kımızı da alabilirler emsal gösterip.

    en basitinden online siteler donanımhaberi gösterip bunların ihtiyacı yok suistimal ederek o fiyattan stok yapıyorlar veya yanlış yazıldığı için emsal karar var biliyorlar yanlış yazıldıgını ihtiyaçları yoksa bile alıyorlar diyip gösterebilir.

    size soru sordum, eğer bir elektronik market açsanız, rafa 1200 tl değil de 120 tl yazmış olsanız bir hp notebooku, ürünü alan adamı kasada görseniz verir miydiniz 120 den? bana bunun cevabını verin sadece..

    burada yanlış yazılmış yüzlerce kişiye verilmesinden bahsediyoruz bu konuda. ve siz HAKKIM diyorsunuz. bunu da geçtim başlığa bak "MAĞDURLARI" hocam ne yaptınız da mağdur oldunuz? hepsiburada size işkence mi etti?

    kayıt yılım 2005, post kasmak için atmıyorum bıktım sıcak fırsatlarda bir hata bug bekleyip sömürmek isteyen kitleden, toplumun sırtında yük bu insanlar malesef, üretmeyen açık yakalayan vatandaşlar...



    Kısmen katılıyorum ama arkadaşların dediklerini tam anlayamamışsın.Bazı firmalar çakal.Yanlış fiyat koydum ayağına milletten paraları topluyorlar.Havale ile ödeyenlerin parası zaten direk kasalarına giriyor.Kredi kartı ile ödeyenlerde ise firma bankaya gidiyor vadeli bekleyen kart çekimini uygun bir oran karşığında bozdurup bankadan parasının tamamını alıyor.

    Mesela 1000tl 9 taksit çektin.Sen işyeri olarak vadeni beklemek istemiyorsan örnek veriyorum %3 komisyon ödeyerek müşterinin taksitle ödediği paranın tamamını bankadan çekebiliyorsun.Nakite sıkışma diye bir tabir var bilirsin.Hah işte bazı çakal firmalar nakite sıkıştıklarında bu yöntemi kullanıyorlar.%3-5 zarar etmeleri çok önemli değil yani acil o parayı bulmaları lazım bir şekilde.

    Bu yazdıklarım herkes için geçerli değil tabi.Ama böyleleri de var bil istedim.Ayrıca mağduriyet yok diyorsun ama o da var.Adamın kart limiti zaten 2000tl.Kartındaki tüm limite el koymuş oluyor, adam onun borcu bitene kadar başka birşey alamıyor.

    Tüketicinin parasını kullanmak için yapılıyorsa o zaman iş değişir tabi fakat monitörü almak için değil paranın aynı yoldan kayıpsız geri iadesi için mücadela etme hakkı doğar. Ve bu tip firmalardan alışveriş etmeyerek cezalandırmak gerek. Benim anlamadığım bu şekilde kaç ürün satabiler, 1000 kişi alsa 190bin lira yapar. Bu tip büyük firmalar için saatlik ciro olması lazım bu rakamın. Her gün böyle fake fiyat girilmiyor sanırım.




  • @SPaCeLoRD a bile posta koymaya çalışan var lan daha da girmem buraya ayaklar baş olmuş baş lar ayak
  • dOmi D kullanıcısına yanıt
    bende sizi anlıyamıyorum madem sevmiyosunuz bu işleri girmeyin bu konuya yorumda atmayın yani garipsiniz.
  • Yalnız işe yaramıştı. Zamanında bende vermiştim sipariş bundan iptal edilince 50 tl değerinde limitsiz kupon vermişlerdi. Bende 100 tl lik 64 gb hem micro hem normal usb 3.0 lı usb almıştım. İster telefon ister pc de kullan aralarında hızlıca veri transferi filan efsane ürün.
  • Bende almıştım ama yok mağduriyet yok o yok bu çok gereksiz, gönderse idi alacaktım göndermedi dünyanın sonu değil ayrıca hatırı sayılır bir miktar çek vermişlerdi sağ olsunlar. Şahsi düşüncem Türkiye'deki diğer online mağazaları baz alırsak gayet memnunum arada böyle hatalar olabilir.
  • Veri tabanı bilgi girişinde yaşanan hatalardan dolayı olabiliyor bu gibi durumlar. Bir keresinde HB de yine bir bilgisayar için 2000TL den 20 stok girileceğine 20TL den 2000 stok girilmiş. o zamanlar HB de çalışan bir arkadaş bahsetmişti. Stok takibi yapan bir çalışanın excel'i yanlış okumasından dolayı olmuş ve sipariş geçen herkese stokta olmayan ürün de sağlanamayacağından, ki satış sözleşmelerinde bu gibi durumlar için maddeler var hukuki olarak, hediye çeki kupon vs sunmuşlar.

    Yani evet mağazada bir kaç kalem üründe hatalı etiket varsa bunu bilemeyebilir heyecanlanabilir ve o etiket fiyatına ürün almak isteyebilirsiniz. Birebir satışta tüketici kanunlarında bu var. Ancak mesafeli satışlarda farklı kurallar işler, Hakem heyeti vs gibi uğraşarak vakit kaybı ve can sıkıntısı çekerek ancak hediye çeki alabilirsiniz. Çok nadiren de belki 0,1% ihtimalle o ürünü o gördüğünüz fiyattan alabilirsiniz.

    Alışveriş yaparken onayladığınız Satış sözleşmelerini detaylı olarak incelemekte fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohackmove

    Veri tabanı bilgi girişinde yaşanan hatalardan dolayı olabiliyor bu gibi durumlar. Bir keresinde HB de yine bir bilgisayar için 2000TL den 20 stok girileceğine 20TL den 2000 stok girilmiş. o zamanlar HB de çalışan bir arkadaş bahsetmişti. Stok takibi yapan bir çalışanın excel'i yanlış okumasından dolayı olmuş ve sipariş geçen herkese stokta olmayan ürün de sağlanamayacağından, ki satış sözleşmelerinde bu gibi durumlar için maddeler var hukuki olarak, hediye çeki kupon vs sunmuşlar.

    Yani evet mağazada bir kaç kalem üründe hatalı etiket varsa bunu bilemeyebilir heyecanlanabilir ve o etiket fiyatına ürün almak isteyebilirsiniz. Birebir satışta tüketici kanunlarında bu var. Ancak mesafeli satışlarda farklı kurallar işler, Hakem heyeti vs gibi uğraşarak vakit kaybı ve can sıkıntısı çekerek ancak hediye çeki alabilirsiniz. Çok nadiren de belki 0,1% ihtimalle o ürünü o gördüğünüz fiyattan alabilirsiniz.

    Alışveriş yaparken onayladığınız Satış sözleşmelerini detaylı olarak incelemekte fayda var.

    İlk başlık açıldığında sizin gibiler aman almayın etmeyin çıkmaz ceza yersiniz vs..
    Başvurduk aldık.. Sizin dediğiniz 0.1 ihtimal değil insanları hakkını aramak isteyenleri kandırmayın. Önceki sayfalara bakın okuyun aynı şeyleri yazmanın bir anlamı yok. Kanun açık madde açık açın okuyun.




  • TiRaNTx kullanıcısına yanıt
    Bizim gibiler nedir arkadaş, aynı terane dönüyor. bu fiyata bu ürün aldım diyeni son sayfalarda görmedim. Hayırlısı olsun alın kullanın. Ben kendi fikrimi paylaştım. Herkes sizinle aynı fikri paylaşmak zorunda değil. Sizinle aynı fikirde olmayan insanları "sizin gibiler" diyerek ötelemeye gerek var mı? Üzerinize alınmanıza bir gerek var mı? Sizin gibi olmak için 67 sayfayı okumaya niyetim yok dediğim gibi kendi fikrimi yazdım ana başlığı ve ilk sayfayı okuyunca. O kadar.


    Keyifli forumlar.
  • nohackmove kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım yanlış anlama lütfen. Konunun başından beri bu şekilde insanların haklarını aramalarını engelleyenler oldu. Blki trollük yapıyorlardı belki hepsiburada çalışanlarıydılar bilemiyorum. Biz başvurumuzu yaptık ardından bizlerin haklı bulunmasıyla o arkadaşlar kayboldu. Yok alamazsınız ceza yersiniz mahkemede sürünürsünüz vs. hatta biride yanlış hatırlamıyorsam "alırsanız bende ..." devamını hatırlamıyorum. Gibisinden bir mesajda vardı sanki. Çok birbirine giren söven sayan insanlar oldu. Bizler haklı çıkınca dediğim gibi kayboldular. Konu ortalarında birçok kişi kararı paylaştı örnek temsil için. Sonlarına doğru yine bu arkadaşlar geldi aynı şeyleri söylemeye başladılar. Sizde onlar gibi yorum yaptığınız için o kefeye koydum. İlk ve son sayfayı okumak yetmez geri kalanları okuyun veya okumayın burada bilmeden yorum yapmış görüş bildirmiş oluyorsunuz. Lütfen daha dikkatli olalım. Fazla değil bir belki iki sayfa geride bir mesaj yazmıştım bari onu okuyun belkide hak vereceksiniz.
    İyi forumlar.




  • Evet hukuken hak ederek alınmış olabilir. Ama forum gerçekten fırsatçı dolu.Piyasasının altında bir ilan gören forumdaş hemen bir sıcak fırsat konusu açıyor, ürünlerin gönderilip gönderilmeyeceği durumu tartışılıp merakla bekleniyor. Daha sonra bir kaç kişi belki doğru belki değil o fiyattan ürün alabildiğini belirtiyor. sonrasında evet bu konuya benzer sayfalarda arkadaşlar vakit geçirmeye başlıyor. Ancak bu gerçekten fırsatçılık. HB yada herhangi bir kuruluş ile herhangi bir alakam yok. Bilişim sektöründe çalışıyorum ve benzer firmalarda çok sayıda arkadaşım var farklı görevlerde. Onlardan ilk elden duyuyoruz. Bazı firmalar evet reklam kampanyası niyetinde bu tarz yanlış fiyatlandırmalar yapıyor. Bazıları müşteri memnuniyeti sağlamak adının kirlenmesini önlemek için satın alana ürünü yolluyor ancak karşılığında o fiyat hatasına sebep veren bir kişi ise o kişinin maaşından kesiyor. Bunu yapmıyorsa bir sonraki stok alımında bütçesi azalmış oluyor. Başka bir parti mal geldiğinde adet daha az geliyor. Ne oluyor yeni model bir monitör mü çıktı. bu sefer bin adet değilde 500 adet geldi. E o zaman stok daha çabuk bitecek. Belki bu sefer belirli bir kampanya için bekleyen potansiyel bir müşteri başka bir satıcıya yönelecek. Hem tüketici hem satıcı tarafından bakmak lazım. Bunu yapanda senin benim gibi bir insan. Dolayısı ile çok üstüne gitmeyi doğru bulmuyorum.

    Ben hiç mi böyle konularda bulunmadım. takip etmişliğim var. Ancak üretim maaliyetininde altında bir fiyat gördüğümde nefsime hakim oluyorum. beşte bir onda bir fiyata ürün satılırsa öncelikle satıcı zarar eder.

    Peki ya Düşünelim. Samsung firması Note 7 olayını biliyoruz. Note 8 çıkarsalar ve deseler ki biz bu cihazı bu seferlik tüm dünyada 50$'a satışa sunacağız. her yerde aynı fiyata satılacak. son kullanıcı bu fiyattan dünyanın neresinde olursa olsun aynı fiyattan alabilecek. böyle bir anons gelse.
    Ve aslında 500$ yazacaklardı diyelim. Hadi hem ikinci bir skandal olmasın hem müşteri memnuniyeti adına dediler de bu rakama gerçekten verseler. Parası olanda olmayanda ihtiyacı olanda olmayanda almak istermi? İster. Peki o fiyata o kadar telefon satabilir mi Samsung. Sağlayabildi ve sattı diyelim. Üretim maaliyeti ne kadardır? Ulaştırma ülkeler arası anlaşmalarda vergiler vs... Diyelim ki sağladılar ve herkes aldı. Evet herkeste bu telefon var. E ucuz güzel bir cihaz almış olduk. Çok iyi bir reklam olmuş olur. Ama şimdi adamlar finansal zarara girmez mi?

    Bu firma pazardan çekilir rekabet azalır. Ya da tam tersi, Kıyasla daha iyi fiyata daha rekabetçi özellikler sunmaya çalışan bir marka olmadığı için diğer markalar daha yüksek fiyatlar verir mesela. O zaman insanlar vücudun bir parçası gibi bağımlı olduğu bir eşyayı almamaya mı başlar. Aksine daha fazla ödeyerek daha fazla para kaybederek aynı şeyi almak zorunda kalabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nohackmove -- 16 Mayıs 2017; 22:44:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohackmove

    Veri tabanı bilgi girişinde yaşanan hatalardan dolayı olabiliyor bu gibi durumlar. Bir keresinde HB de yine bir bilgisayar için 2000TL den 20 stok girileceğine 20TL den 2000 stok girilmiş. o zamanlar HB de çalışan bir arkadaş bahsetmişti. Stok takibi yapan bir çalışanın excel'i yanlış okumasından dolayı olmuş ve sipariş geçen herkese stokta olmayan ürün de sağlanamayacağından, ki satış sözleşmelerinde bu gibi durumlar için maddeler var hukuki olarak, hediye çeki kupon vs sunmuşlar.

    Yani evet mağazada bir kaç kalem üründe hatalı etiket varsa bunu bilemeyebilir heyecanlanabilir ve o etiket fiyatına ürün almak isteyebilirsiniz. Birebir satışta tüketici kanunlarında bu var. Ancak mesafeli satışlarda farklı kurallar işler, Hakem heyeti vs gibi uğraşarak vakit kaybı ve can sıkıntısı çekerek ancak hediye çeki alabilirsiniz. Çok nadiren de belki 0,1% ihtimalle o ürünü o gördüğünüz fiyattan alabilirsiniz.

    Alışveriş yaparken onayladığınız Satış sözleşmelerini detaylı olarak incelemekte fayda var.

    thh ile %01 ihtimal enteresan. Hepsiburada bu tip müşteriyi hafife alma işini alışkanlık yaptığından beri bende düzenli olarak monitör alıyorum. İlk olarak 27 inch benq marka monitörde bu olayı yaptı. Gece boyu satışta kalan ürünü yaklaşık 1300 lü fiyata değilde %67 indirim yaptım diyerek 350 li gibi bir fiyata sabaha kadar satışa sundu. ben gece 2 gibi aldım arkadaşım sabah 8 gibi aldı . ögleye doğru 11 gibi sistemsel hata yanlış fiyat vs diyerek iptal etti. sonuç hizmetin tahhüt edilen fiyattan tekrar işleme konması oldu. yani sizin deyiminizle %99,99 ihtimal ile 50 tl çeki anında tanımlamışlardı ve anında harcadı herkes çeki. daha sonra %0.1 lik ihtimal gerçekleşti ve aynı paraya üst model 2 adet samsung curve ekran aldım. halbuki çamura yattığı benq leri verse samsung kadar iş görmezdi . neyse aradan zaman geçti bu sefer viewsonicte aynı durum oldu. her yıl benzer aylarda alışkanlık işte duramadı hb ve yine yaptı bir saçmalık. yine 2 adet 21.5 monitör için başvurdum aradan 4 ay geçti ve yine hizmeti tekrarla dedi thh. sizin %0.1 lik ihtimal her yıl tekrarlanır oldu. telefonda kadir bey diye birisi ile muhatab olmaya başladık. durmadan arıyor muadil ürün listesi gönderdim ordan seçin diyor. bende listedkiler alt model muadil değil dedim ve listede olmayan ürünlerden bi kaç model söyledim. bana karlı dağlardan su getirdi olmaz dedi şu dedi bu dedi bende listedeki asuslardan seçtim aldım. neyse benden 3 gün sonra arkadaşım bu sefer kadir beyle görüşüyor ve bana olmaz dediği modelleri ona olur diyor . derkende sakın kimseye söylemeyin diğer kazananlara vermedik duymasınlar diyor. bende bunu öğrenince uzun bir mail attım ve doğru dürüst iş yapmadıklarını bir kez daha belirttim. bir dedikleri bir dediğini tutmuyordu. baktım bunlar bizle dalga geçiyor ,aynı monitörden kardeşimde almıştı ama hakkını aramamıştı . kadir beye kızdım ve aldım onuda thh ye götürdüm başka bir ilden şimdi yine kazandık. %0.1 lik ihtimal durmadan gerçekleşiyordu hattrick yapmıştık . bu sefer bir bayan aradı . dedim sizde kadir bey gibi yapacaksanız ben tıpatıp aynısını istiyorum . dedi o arkadaşın işine son verdik o yok artık . son sefer hiç zorluk çıkarmadan istediğim bir model vardı onu almış bulunmaktayım. hepsiburadanın yaptığı bu gevşeklik sonucu 5. monitör elime geçmiş bulunmakta. siz sanki hatayı mahalle bakkalı yaptıda bizde parasına malına çöktük gibisinden yazmışsınız. çok denk geldik 50 yerine yanlışlıkla dalgınlıkla 100 tl para üstü veren kasiyer.ne yaptık anında uyardık fazla verdiniz dedik aman dikkatli olun dedik. bu tip gerçekten yapılan hatalarda dedikleriniz %100 doğru .bariz hata yapıyor karşındaki ve gerçekten işinde gücünde birileri. ben hepsiburada nın hata dediğine inanmadım açıkcası ve direk gidip thh de hakkımı aradım. en başta görmediğim ciddiyetsizliği ,thh sonucu kazanılmış hakkı elde ederkende göremedim malesef.
    alırken imzalamış olduğumuz sözleşme ile aldık bu ürünleri .
    Satıcının bu tutumu “4822 Sayılı Kanun İle Değişik 4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun”unun Satıştan Kaçınma ile ilgili maddelerine aykırıdır. 

    “Madde 5- Üzerinde "numunedir" veya "satılık değildir" ibaresi bulunmayan bir malın; ticarî bir kuruluşun vitrininde, rafında veya açıkça görülebilir herhangi bir yerinde teşhir edilmesi halinde satıcı bu malların satışından kaçınamaz. ”
    bu üst kısmı hb nin kendi sitesinde yazmış olduğu sözleşmeden alarak thh ye sunduk.




  • Benim thh ye başvurum sonucu karar olumlu çıktı. Neredeyse 1 aydan fazla oldu. Geçen hafta islem@hepsiburada.com mail adresine kararın bir örneğini, sipariş numaramı ve telefon numaramı yazıp iletişime geçilmesini istedim. Ama arayan soran da yok. Karar sonrası arkadaşlar nasıl iletişime geçti. İcraya mı başvurmak lazım yoksa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sertaga

    Benim thh ye başvurum sonucu karar olumlu çıktı. Neredeyse 1 aydan fazla oldu. Geçen hafta islem@hepsiburada.com mail adresine kararın bir örneğini, sipariş numaramı ve telefon numaramı yazıp iletişime geçilmesini istedim. Ama arayan soran da yok. Karar sonrası arkadaşlar nasıl iletişime geçti. İcraya mı başvurmak lazım yoksa.

    ben ilk 2 sefer o şekil iletişim kurmuştum ama son sefer mail bile atmadım bi bayan aradı direk . mevcut karar ptt ile onlarada ulaştığı için ilk defa üzerine düşüp aradılar. o şekil aldım.
  • Campolist C kullanıcısına yanıt
    Hangi monitörü aldınız acaba sonuncuda?

    Banada muadil liste sunmuşlardı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaw bu sultanbeyli para iadesi diye karar vermiş. Böyle saçma şey olmaz. Değiştirin kanunu yönetmeliği biz de bilelim kimin tarafında olduğunuzu. Malın stokta bulunmaması ifa edememe sebebi değil diye madde koymuşlar ama hiç takan yok. Ürünleri gönderin diyorum para iadesi kararı çıkıyor. Rezillik resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün keçiören kaymakamlığından aradılar telefondaki kadın para iadesi yapıldımı tarafınıza diye sordu,evet dedim peki dedi ve kapatıyordu karar belli oldumu diye sordum.Para iadesi oldugundan magduriyet yok olumsuz olur dedi bende burada önce yazılan maddeleri okudum, emsallarin kazandıgını aynı itiraz dilekçesini verdiğimi belirttim teker teker, verdiği cevap tam olarak şu : ""Biz karar vermiyoruz heyet veriyor aldıkları savunmaya göre değişir.Biliyorsunuz ki hukuk cok esnektir."" yazıklar olsun resmen ne söylediğiniz o itiraz dilekçesine ne yazdıgınız zerre umurlarında değil
  • Arkadaşlar üç tane alıp da kararı olumlu çıkanlar oldu mu?
  • 
Sayfa: önceki 6566676869
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.