|
Burada okuyarak değil yaşayarak öğrendiğim şeyleri paylaşacağım Topluluk içinde az konuş ( forum vb değil akrabalar veya arkadaş grubu) Bir insan bir yanlışı doğru görüyorsa doğruyu bir kez söyle israr ederse haklısın de Borç verirken çok eleyici ol herkese verme. Hayat bireyseldir topluluk içeren hayaller kurma Toplumun kültürüne karşıt olan fikir ve düşünceleri içinde tut Mutlak doğruluk iyi değildir. Şimdilik aklıma gelen bunlar sizde ekleme yapabilirsiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






