|
Selamlar, Son birkaç aydır yurt dışı gönderiler için havayolu taşımacılığı seçeneğini araştırıyorum. Özellikle zaman kritik olduğu durumlarda kara ya da deniz yolu çok yavaş kalıyor. Birkaç firma ile ön görüşme yaptım ama süreçlerle ilgili net bir şey oluşmadı kafamda. Mesela; hangi aşamada hangi belgeler gerekiyor, uçuş planları neye göre şekilleniyor, ağırlık/hacim sınırları nasıl hesaplanıyor gibi detaylar biraz karmaşık geldi açıkçası. Daha önce bu yöntemi kullananlar varsa ya da bu alanda çalışan biri buradaysa, sistemin işleyişiyle ilgili birkaç örnek ya da yaşanmış durum üzerinden konuşabiliriz diye düşündüm. Konuya hâkim olanlarla biraz fikir alışverişi yapmak iyi olur. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






