Şimdi Ara

Havayolu şirketleri bir bir iflas ediyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
3.182
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 33
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 38 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • V2 (4 mesaj) carlitoss (3 mesaj) laylaylaylom (3 mesaj) OnurFB1453 (2 mesaj) CheckVizoR (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (15 mesaj) Mobil (17 mesaj) Uygulama (9 mesaj)
  • @
12 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • https://haber.aero/sivil-havacilik/covid-19-ve-iflas-eden-havayollari//


    Uzak iki şehide 400 liraya bilet zor bulunurken şimdi 150 liraya kadar düşmüş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Corona gecince acisini cikarirlar. Sirada batmayi bekleyen daha cok sirket var, en kötüsüde batan sirketlere Coronadan nemalanan buyuk sirketler bedavaya konacak. Bircok is alani ya buyuk sirketlerin eline gececek yada kontrolune. Buna ufak islerde dahil. Rekabette esitlik kalmadi, parasi olan olmayani hepten yutacak.

    Serbest piyasa ekonomisinin rezilliği işte.Talep yükselince fiyatlarda yükseloyor Talep azalında fiyatlar düşüyor.Oysaki talep fazla olduğundada cuzi fiyata satsalar herkes yararlansa işte nedesek boş Dünya bu şekilde batmaya mahkum elinde sonuda.Herşeyin belirli bir fiyatı olmak zorunda ne azalıcak ne çıkıcak.

    batsın iyi oldu diyen arkadaşların kaçırdığı bir nokta var batan firmaların çoğu ufak firmalar düşük fiyata bilet satan firmalar. bu firmalar battığında sektör tekelleşecek daha sonra tekel olan firma fiyatları istediği kadar yukarı çekebilecek. Rekabet sağlayacak firma kalmazsa bu sefer hiç uçamazsınız.


    pegasus kapıları kapatsın türk hava yollarıyla kaç paraya uçarsınız bir düşünün  

    Simdi mustahak diyenler tabi havayolu sirketlerinin 400 tl ye de ic hatlarda zararina uctugunu bilmez hatta hiç bir halt binmez bu yenilmez-kinciler :D. Varsa yoksa, batsın, yansın, idam edilsin, linç edilsin klasik ergenlik işte fazlada şaşırmıyorum. Ha ucuz olsun o ayrı ama o ucaklar 120 milyon dolardan basliyor hesabinizi yapin. Diger konu ise bir hava sirketti batarsa rekabet azalacagi icin 600 tl ye de bilet bulamazsin, kalan sirket kafasina gore fiyat belirler oh iyi oldu diye bir durum yok cikan yine senden cikar. Zaten 2 şirket var elde Atlas Battı, Onur Air koronada uçmuyor diyebiliyorum zaten iyice azaltmıştı. Elde zaten bir thy var bir pegasus var başkada yok bildiğim. 3-5 şirket olsa iyi olur rekabet olsun.

    Turkiyede bu gidisle sadece Thy kalacak gibi o zaman goruruz bakalım siz bu fiyatlari ucaga binebiliyormusunuz daha otobusle gidersiniz 20 saat.
  • bir gün sonrası için 300-400 tl altına bulamadığım ankara-izmir şimdi 120 tl. müstehak bu havayolu şirketlerine. normal zamanda millette geçirdiler. şimdi yolcu bulamıyorlar.

  • Fırsatçılar beter olsun. Kolonyanın kilosunun 70 lira olduğunu da gördü bu gözler. Şimdi sürüp sürüp yatsınlar 8-9 liraya kimse yüzüne bakmıyor. İğrenç bir ülkeyiz her alanda.

  • Hepsine müstehak madem bu fiyatlara satabiliyordun neden daha önce satmadın demezler mi adama? Haydi iyi batışlar. Azalarak bitmeniz ve geride kalanların da ders çıkarması ümidiyle...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Corona gecince acisini cikarirlar. Sirada batmayi bekleyen daha cok sirket var, en kötüsüde batan sirketlere Coronadan nemalanan buyuk sirketler bedavaya konacak. Bircok is alani ya buyuk sirketlerin eline gececek yada kontrolune. Buna ufak islerde dahil. Rekabette esitlik kalmadi, parasi olan olmayani hepten yutacak.

  • Serbest piyasa ekonomisinin rezilliği işte.Talep yükselince fiyatlarda yükseloyor Talep azalında fiyatlar düşüyor.Oysaki talep fazla olduğundada cuzi fiyata satsalar herkes yararlansa işte nedesek boş Dünya bu şekilde batmaya mahkum elinde sonuda.Herşeyin belirli bir fiyatı olmak zorunda ne azalıcak ne çıkıcak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Demekki bu fiyatlara da kâr ediliyormuş...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Havacılıktan herkes mi bihaber bu forumda. Yorumlara bak akıllara zarar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extra34

    Havacılıktan herkes mi bihaber bu forumda. Yorumlara bak akıllara zarar

    Hangi yorum akıllara zarar mesela ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eric Theodore Cartman.

    Demekki bu fiyatlara da kâr ediliyormuş...

    Kar yaptıklarını nerden biliyosun. Şuan zarar üstüne zarar yazıyolardır eminim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Hahaha. Serbest piyasa ekonomisi ve onun olmasını sağlayan Kapitalizm olmasa ekonomi sınıfı diye bir şey de olmazdı.


    Uçuş yapan 1 uçağın kârının büyük çoğunluğu first class ve vip’den yapılır. Bir şeyden haberiniz yok.


    Talep düşünce fiyat da düşüyormuş, iyi işte değerlendir o zaman.


    Ne fakirlik sevdasıymış bu Türk solcularındaki arkadaş.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aykut291 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Thy durumuda kotu sanirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozggr

    bir gün sonrası için 300-400 tl altına bulamadığım ankara-izmir şimdi 120 tl. müstehak bu havayolu şirketlerine. normal zamanda millette geçirdiler. şimdi yolcu bulamıyorlar.

    Mesajından cahillik akıyor cahillik.

  • Bu ülkede "ben kur'a bakmıyorum' diyen ekonomi bakanı var şirketlerin iflas etmesini normal karşılamak gerekir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Simdi mustahak diyenler tabi havayolu sirketlerinin 400 tl ye de ic hatlarda zararina uctugunu bilmez hatta hiç bir halt binmez bu yenilmez-kinciler :D. Varsa yoksa, batsın, yansın, idam edilsin, linç edilsin klasik ergenlik işte fazlada şaşırmıyorum. Ha ucuz olsun o ayrı ama o ucaklar 120 milyon dolardan basliyor hesabinizi yapin. Diger konu ise bir hava sirketti batarsa rekabet azalacagi icin 600 tl ye de bilet bulamazsin, kalan sirket kafasina gore fiyat belirler oh iyi oldu diye bir durum yok cikan yine senden cikar. Zaten 2 şirket var elde Atlas Battı, Onur Air koronada uçmuyor diyebiliyorum zaten iyice azaltmıştı. Elde zaten bir thy var bir pegasus var başkada yok bildiğim. 3-5 şirket olsa iyi olur rekabet olsun.

    Turkiyede bu gidisle sadece Thy kalacak gibi o zaman goruruz bakalım siz bu fiyatlari ucaga binebiliyormusunuz daha otobusle gidersiniz 20 saat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V2 -- 20 Ekim 2020; 10:59:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elazığ-Ankara biletlerine bakıyorum 1 ay sonrasına bile 200TL altı bilet yok, THY pek zor durumda değil sanırım. Ya da Elazığlılar gezmeyi seviyor  

  • Bodrumdayken Rize de bir akraba vefat etti,cenazeye yetşmek için İzmir,Ankara,Erzurum her türlü denklemi yaptım. Sekiz dokuz saat aktarma mı olur,en sonunda anadolu jet bodrum-sabiha ordan pegasus sabiha - trabzon yaptım. Benim anlamadığım Sabiha - Bodrum 120 TL iken,İstanbul Hav. - Bodrum niye 300-400 TL.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

  • Rekabet yok ondan sadece thy var ordan genelde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Anlam veremediğim bünyesinde binlerce insan çalıştıran ve ülke ekonomisine doğrudan katkısı bulunan havayollarının zarar etmesini geçtim iflas etmesinden keyif duyan bir kitle var . Her şeye muhalefet her şeye zarar bunlar

    |
    |
    extra34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Batsın bitsin diyorsunuz da özel şirketler batarsa o ucuz yolculukları unutun. THY affetmez öpüverir. Ayrıca bu fiyatlara da oluyurmış demeyin. Milyonlarca Dolar zarar var her şirkette. İnşallah havacılık kalıcı hasar görmez. Hem ekonomi için hem yolculuk seven vatandaşlar için...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.