|
Selam. Biz mutfak dolabi taktirdik. Ama dolabin köseleri cok kötü. Aradik adam dalga geciyo isi siz biliyosunuz biz bilmiyoruz siz ustasiniz biz degiliz diye. Bunu nereye sikayet edebilirim? 2 tane fotograf attim ama dolabin tüm köseleri kiyilari bu durumda. Dolablari taktilar biz yurtdisindaydik. Seneye gelince bakariz demislerdi. Yani bu fotolar taktiklarindan birkac gün sonra. Yani hic kullanilmadi dolablar. ![]() ![]() < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







