Şimdi Ara

Hat fiziksel durumu kapalı dsl ışığı yanmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 hafta kadar önce türknete başvuru yaptım.modemin ekiple birlikte geleceğini düşünüyordum ekip geldi bağlantıları yaptı modem geldiği zaman bağlayınca girebileceğimi söylediler.Ankastreye etiket takıldı.Ancak modem geldikten sonra ayarlarını da yapmama rağmen internetim gelmedi dsl ışığım yanmıyor desteğe yazdım hat fiziksel durumu kapalı yazıyor 3,4 gün kontrol ettiler iç tesisatta sıkıntı olduğunu söylediler fakat evin benden öncekş sahibi internet kullanıyordu ve sıkıntı yaşamıyordu.dün ücretli ekip istedim ve dün geleceklerini söylediler gelmediler benle alakalı durum yok bide ekibe para mı ödeyeceğim doktora derslerim var bir an önce halledilmesini istiyorum 1 haftadır madurum sürekli kontrolleriniz yapılıyor diyor ama icraat yok.en kısa zamanda çözülmesini istiyorum mobil verimden yiyorum canlı dersleri kısa zamanda çözülmesse değiştireceğim.
    Müşteri no:1972443



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Julyanis09 -- 6 Ocak 2021; 14:39:3 >







  • Yardımm @TurkNetDestek
  • Julyanis09 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım kurulum ekiplerine bildirimde bulunmuştur. Ekipler tekrar sizinle iletişime geçerek adresinize gelecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Aynı durumu bende yaşıyorum. Daha önceki tecrübelerime göre ve çevremdekilerden aldığım bilgilere göre Türk Telekom çok taş koyuyormuş. Sürekli yanlış yere bağlayıp, yıldırma politikasını uyguluyormuş. Arıza kayıtları oluşturup, Türk Telekom saha ekibini sıkıştırmayı planlıyorum artık. İşini düzgün yaptırana kadar göndermeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • swissguvnor S kullanıcısına yanıt
    Bende öyle düşünüyorum bugün ücretli saha ekibi gelicek sizce bağlantı yerine bakıp hallederler mi? İç teissatta sıkıntı olmadığını düşünüyorum
  • Türk Telekom’daki sığır doğru düzgün yere takana kadar süründürecekler sanırım bizi. Bana da ekip gelecek bugün Türknetten. Ama etiketin yanlış olduğuna adım kadar eminim. Rahat 2-3 hafta uğraştıracaklar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • swissguvnor S kullanıcısına yanıt
    Etiketi türknetten gelenler halledemez mi?
  • swissguvnor S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gelen kurulum ekipleri hat üzerinde sinyal olup olmadığını kontrol ederek bağlantı yapacaktır. Sinyal yoksa arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçecektir. Sorun yaşarsanız benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Julyanis09 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerinde destek ekipleri ankastre kutusunu önce kontrol edecektir. Sinyal yoksa sizden ücret almayıp arkadaşlarım sorunu yerleşik operatöre tutanak ile birlikte gönderecektir.
  • 19 gündür bizde aynı sorundan müzdaribiz, modemi adsl modunda kullanıyoruz idareten

  • sarpbalcı S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, atlak bağlantı arızası ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Arkadaşlarım sürecin uzaması üzerine yerleşik operatör ile yazışma başlatarak bilgi talep etmiştir. Güncel bilgi aldıklarında sizinle iletişime geçecekler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.