Şimdi Ara

Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU] (155. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.537
Cevap
57
Favori
147.768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onemlibirisidegil

    komple yenilemekte fayda var değerleriniz yine de kötü özellikle hatalar çok fazla

    Orası da Türk Telekom işi artık ama ne gelen var ne giden

  • arkadaşlar fiber hatta hat değeri oluyor mu ?

  • xsabitx kullanıcısına yanıt

    Hayır


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    Bugün Hat Değerlerim Sabahtan belli 3 kere anca geldi internet ve 3 sn falan durdu hemen kopuyor vallahi bıktım artık 3 Ay olacak neredeyse

  • Tyres kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim.
  • Selamlar hat değerlerim nasıl

    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vdsle geçmek istiyorum. Hat değerlerim nasıl? Sizce kaldırır mı?
    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    Bu Karşı Komşumuzda bulunan kutu Turknet gelen arkadaş böyle bağladı acaba yanlış mı bir bağlantı yaptı

    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    Bu da Bizim Kapıdaki Yaptığı bağlantı yine gün boyu internet yoktu maalesef

    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    Bu da şimdiki Hat Değerlerim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tyres -- 14 Mayıs 2021; 19:46:42 >




  • Tyres kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun çözüm sürecinin uzaması üzerine arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek ortak çalışma talep etmiştir. 17.05.2021 tarihine randevu alınmıştır. Hem bizim hem de yerleşik operatöre ait saha ekipleri randevu tarihinde kontrol etmek için adrese gelecektir.
  • 43832508 numaralı destek kaydını açtım.


    Konu kısaca şöyle, evimdeki android cihazın kablosuzu sürekli koptuğu için modemden dns ayarı yapıyordum. Yanlışlık ile "hiçbiri" seçeneğinde bırakmışım. Sonuç olarak internet ışığı görünse bile cihazlarım herhangi bir siteye giremedi.


    Bu noktada destek kaydı açtım ve Türk Telekom ekipleri 2 kere gelip inceleme yaptı ve sorunun iç hat kaynaklı olduğunu belirtti.


    Asıl sıkıntı ise burda başlıyor. Ben DNS ayarını düzeltince internet doğal olarak geldi ama bu sefer de 1-2 saatte bir kopma, ardından 3-5dk sonra geri bağlanma, düşük hız (normal hızım 25-30mbit arası idi, şu an 10-15mbit arası) sorunları baş gösterdi.


    Apartman içi kutuda kablolamam aynı görünüyor. Yani ne yapıldı bilmiyorum ama düzgün olan hat bozuldu. Ne yaptılar ise eski haline çevirmelerini istedim. Bu sefer de Türk.net bunun için iç hatta sorun olduğu illa inceleme için 108tl ücret ödenmesi gerektiğini söylüyor. Bana çözüm olmadı maalesef.


    İç hatta ne kablo değişti, ne DNS harici başka bir ayar değiştirildi. Tek yapılan 2 kere Türk Telekom ne yaptı ise o.





    Hat değerlerim şu şekilde:


    VDSL Training Status:  Showtime

              Mode:  VDSL2 Annex B

          VDSL Profile:  Profile 17a

          Traffic Type:  PTM Mode

           Link Uptime:  0 day: 0 hour: 24 minutes

    ============================================================================

        VDSL Port Details    Upstream     Downstream

            Line Rate:   5.626 Mbps    14.575 Mbps

      Actual Net Data Rate:   5.603 Mbps    14.535 Mbps

         Trellis Coding:     ON        ON

           SNR Margin:    7.9 dB      7.9 dB

          Actual Delay:     0 ms       0 ms

         Transmit Power:    9.0 dBm     13.3 dBm

          Receive Power:    6.4 dBm     -29.1 dBm

           Actual INP:    0.0 symbols    0.0 symbols

        Total Attenuation:    2.6 dB      42.4 dB

    Attainable Net Data Rate:   5.547 Mbps    12.780 Mbps

    ============================================================================

       VDSL Band Status  U0   U1   U2   U3   D1   D2   D3

     Line Attenuation(dB): 40.5  40.4  47.9   N/A  40.9  43.0  57.6  

    Signal Attenuation(dB): N/A  40.4  50.0   N/A  40.9  43.0  57.6  

        SNR Margin(dB): N/A   7.9   0.0   N/A   7.9   7.9   7.9  

      Transmit Power(dBm): N/A   5.6   6.4   N/A  10.4   7.9   6.3  

    ============================================================================


          VDSL Counters


          Downstream    Upstream

    Since Link time = 24 min 41 sec

    FEC: 683 0

    CRC: 409 0

    ES: 185 0

    SES: 0 0

    UAS: 0 0

    LOS: 0 0

    LOF: 0 0

    LOM: 0 0

    Latest 15 minutes time = 3 min 51 sec

    FEC: 39 0

    CRC: 55 0

    ES: 34 0

    SES: 0 0

    UAS: 0 0

    LOS: 0 0

    LOF: 0 0

    LOM: 0 0

    Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec

    FEC: 604 0

    CRC: 299 0

    ES: 117 0

    SES: 0 0

    UAS: 0 0

    LOS: 0 0

    LOF: 0 0

    LOM: 0 0

    Latest 1 day time = 5 hours 48 min 51 sec

    FEC: 10342518 0

    CRC: 61125 6

    ES: 2201 6

    SES: 393 0

    UAS: 85 86

    LOS: 23 0

    LOF: 32 0

    LOM: 9 0

    Previous 1 day time = 0 sec

    FEC: 0 0

    CRC: 0 0

    ES: 0 0

    SES: 0 0

    UAS: 0 0

    LOS: 0 0

    LOF: 0 0

    LOM: 0 0

    Total time = 5 hours 48 min 51 sec

    FEC: 10342518 0

    CRC: 61125 6

    ES: 2201 6

    SES: 393 0

    UAS: 85 86

    LOS: 23 0

    LOF: 32 0

    LOM: 9 0

    ============================================================================




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Odysseus348 -- 15 Mayıs 2021; 17:32:51 >




  • Nereden bakıyorsunuz bu hat değerlerine?

  • akikara kullanıcısına yanıt
    192.168.1.1'den. Google arama çubuğuna 192.168.1.1 yazın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızın kontrol edebilmesi için teknik uzmanlarımıza bildirimde bulundum. www.turk.net/oim sayfamızdan açık destek kaydını çözülmedi olarak güncelleyebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Çözülmedi olarak güncelledim. Tek istediğim ne yapıldıysa eski haline çevrilmesi. Başka hiçbirşey istemiyorum. Durduk yere sağlam hat bozuldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tyres

    Bu Karşı Komşumuzda bulunan kutu Turknet gelen arkadaş böyle bağladı acaba yanlış mı bir bağlantı yaptı

    Bu da Bizim Kapıdaki Yaptığı bağlantı yine gün boyu internet yoktu maalesef

    Bu da şimdiki Hat Değerlerim

    Hocam böyle bir bağlantı olmaz bunu yapan adam telekomcuyum diye gezmesin piyasada o kablo açık halde hemen oksitlenir ayrıca gerçek internet hızınızı bu şekilde alamazsınız.

    Turknet ise telekom ekibini gönderecek olmuş türktelekom gelen hat hızını kontrol edip gider bağlantıyı düzeltmez turknet'i düşman gibi görüyorlar turknet'in kurulumunu yapan kişinin gelip düzeltmesi lazım turknet oralı olacak mı orasıda ayrı konu tabi yada kontrole gelen telekom ekibine rica edip yak-1 attırırsanız sorununuz büyük ölçüde düzelecektir.


    netspeed altyapı sorgulama ekranından sorgulama yapıp çıkan sonuç ekranını buraya atabilir misiniz ? saha dolabı uzaklığınız nedir ona kıyasla ne kadar hız alıyorsunuz buna göre daha iyi yorum yapılabilir.





  • Odysseus348 O kullanıcısına yanıt
    Teknik uzmanlarımız yerleşik operatör ile iletişime geçerek sorunun çözülmesi için ellerinden geleni yapacaktır. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    galiba hat değerlerim baya iyi.


    100 mbit turk.net ten paket istediğimde ping 60 70 lere çıktı. şu anda 20 lerde. 80 mbit olarak kullanmaktayım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Teknik uzmanlarımız yerleşik operatör ile iletişime geçerek sorunun çözülmesi için ellerinden geleni yapacaktır. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.

    Umarım düzelir. Bence çok basit bir sorun var. Modem fiziksel bağlantı yok hatası veriyor. Kesin telekom ekibi kablolar ile oynayıp bozup gitti. Anladığım iş olsa kontrol edicem ama muhtemelen orda elektrik bandıyla bağlanmış kablolar var, onlardan birinde temassızlık var.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fırsat bulduğumda bende kablo uçlarını boncuklu bağlantı yaptıracağım. Nemden, yağmurdan yada taşınan komşuların elektrikçilerinin yanlış temaslarından etkilenebiliyor. En sağlamı boncuklu bağlantı.

  • Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    Hat değerlerim nasıl?Alt yapı hız testlerinde 59 mbps yi destekleniyor çıkıyor.Türknet üst pakete geçtim.Modemden snr değerini 5,6,7,8 yaparak modeme gelen hızımı kopmasız en üst seviyede almak istiyorum. Bu ne kadar sağlıklı olur?

    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 17 Mayıs 2021; 11:29:12 >




  • 
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.