|
Merhaba Arkadaşlar bende Symbol 2009 benzinli araç var motor ısındıktan sonra yani ibre 90 a geldiikten sonra aracın ön camlarını kapattığımda ( elektrikli ) hararet ibresi iki yada üç kademe yükseliyor camlar kapatiktan sonra ibre eski yerine geliyor konu ile bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürlerimi sunarım saygılarımla Not ; Fan açıyor , fan rölesi değişti, Şahse yerleri zımparalandı, Hararet müşürü değişti ama sorunum çözülmedi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoğanKayan -- 3 Ekim 2025; 12:28:25 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






