Şimdi Ara

Hangi Yağı Koymam Gerek?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.503
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle hepinize selam.

    Bir hafta önce 2007 model fd6 kasa Honda Civic 1.6 aldım. Araç Lpg li ve şu an 140 bin km de.
    Sormak istediğim şu; benden önceki sahibi 10-40 yağ kullandığını söyledi. Ben de aracın yağını değiştirmeyi düşünüyorum. Biraz araştırma yaptım ama kafam iyice bulandı.
    Bu araçlarda 0-20 kullanan var, 5-30 kullanan var, 5-40 kullanan var, yine 10-40 kullanan var. Bu araca ben kaç numara motor yağı koyacağım?
    Kimisi devirli motoru var 0 20 veya 5 30 koy diyor, kimisi onlar sıfır km araçlar için uygun diyor, kimisi direkt 5 40 koy diyor, kimisi de senin aracın km sine göre 10-40 uygun diyor...

    Ankara da yaşıyorum. Yazın 30-40 derecelerde kışın bildiğiniz kutup.

    Yardım ederseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eSSelamuAleykum -- 7 Temmuz 2017; 21:29:7 >



    _____________________________
    sabertooth 990fx am3 / amd fx8 8300 4.3ghz (hyper212evo) / sapphire rx480 8gb / corsair vengeance 4*2: 8gb 1600mhz / intel ssd 120gb / ixilence 750 w power / fullhd 23' samsung




  • Tam sentetik 5-40 olur sanırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 10w40 nedir yahu?

    Kullanım kılavuzunda yazmıyor mu? Yada Honda konusundakiler bilmiyor mu?
    _____________________________
    2025 MİNİ COUNTRYMAN E - SLATE BLUE.
    2017 BMW 118i ZF8 JOYPLUS LCI2 BEYAZ.



    *Çook uzun uzun yazanları, Sürekli marka/model savunanları *Konulara yerleşip herşeye "olur olmaz" cevap yarıştıranları *Tartışmaya her daim hazır olanları *Seviyesiz konuşma tarzlarını *Bilinen trolleri, engelliyorum; kim olduğuna bakmaksızın. "Arabayı almadan önce konulardan fayda sağlayıp, adıktan sonra whatsApp'a kaçanları; engelliyorum."
  • benim vtr de 5-30 yağ var . motor hacimleri aynı elf 5-30 kullanabilirsin
    _____________________________
    Citroën C2 HDi 70 DV4TD 8HZ - 2007
    Citroen C2 VTR 110 Tu5JP4 NFU - 2005
    Peugeot 3008 Premium Pack HDi FAP 110 DV6TED 9HZ - 2010
  • 5-30 veya 5 40 koymayı düşünüyorum ama kafama takılan şey aracın km sinden dolayı bu yağların ince gelip kaçak yapabileceği

    Ayrıca sürekli 10 40 kullandıysa benden önceki sahibi benim 5 40 veya 5 30 a dönmem motorda anormal bir düzensizlik yapabilir mi?
    _____________________________
    sabertooth 990fx am3 / amd fx8 8300 4.3ghz (hyper212evo) / sapphire rx480 8gb / corsair vengeance 4*2: 8gb 1600mhz / intel ssd 120gb / ixilence 750 w power / fullhd 23' samsung
  • FD6 varken ben de hep Castrol Edge 5W-30 doldurturdum Hatta gittiğim servis artık Eneos 0W-20 koyuyor görünce çok ince değil mi LPG ile kullanımda yağ eksiltmez mi dedim yok öyle bir sıkıntı olmadı hiç dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi humerus06 -- 8 Temmuz 2017; 12:49:10 >
    _____________________________


    Delilik yer çekimi gibidir ; sadece hafifçe itmek yeterlidir... The Joker
  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06

    FD6 varken ben de hep Castrol Edge 5W-30 doldurturdum Hatta gittiğim servis artık Eneos 0W-20 koyuyor görünce çok ince değil mi LPG ile kullanımda yağ eksiltmez mi dedim yok öyle bir sıkıntı olmadı hiç dediler.

    Anladım hocam. peki aracınız kaç bin km civarlarındaydı hocam 0-20 koyduklarında?
    _____________________________
    sabertooth 990fx am3 / amd fx8 8300 4.3ghz (hyper212evo) / sapphire rx480 8gb / corsair vengeance 4*2: 8gb 1600mhz / intel ssd 120gb / ixilence 750 w power / fullhd 23' samsung
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Servis antifriz koyar mı.
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • eSSelamuAleykum E kullanıcısına yanıt
    0W-20 koydurtmadım Hocam ben hiç. O zamanlar götürdüğüm özel serviste Castrol Magnatec 5W-30 koyuyorlardı ben biraz daha kaliteli olsun diye Edge serisinin 5W-30'unu alır onu koydurturdum. 57 binden 87 bine kadar bendeydi. Her 10 binde bir bahsettiğim yağdan koydurturdum. Hiç eksiltme olmamıştı. Ama orda gördüğüm 100 bin üzeri kilometrelerdeki LPG'li araçlara da koyuyorlardı 0W-20 yağı.

    Bence Castrol 5W-30 veyo Mobil 1 0W-40 sizin işinizi görecektir
    _____________________________


    Delilik yer çekimi gibidir ; sadece hafifçe itmek yeterlidir... The Joker
  • Ankarada tavsiyem 0w40 Mobil 1 New Life birde Liqui Molly Ceratec koyarsın çiçek gibi olur. Arabada ki farkı direk görürsün.
    _____________________________
    AFRUSTASI.COM PROFESYONEL AFR AYARI

    BUGRAHAN GÜLER GSM: 0553 984 8222 MERSİN

    2012 Mercedes-Benz C180 1.6K AMG

    Otogaz LPG Uzman.../
  • Kafam karıştı diyorsunda burdada farklı olmayacak her kafadan bir ses çıkacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    3008
  • www.hepsiburada.com
    Mobil 1 New Life 0W-40 4lt Benzinli Dizel LPG Motor Yağı Fiyatı
    http://www.hepsiburada.com/mobil-1-new-life-0w-40-4lt-benzinli-dizel-lpg-motor-yagi-p-OTM652071


    Senin yağın bu...

    LPG li araca 0W20 mi konurmuş.Hem pahalı hem uygun değil.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: die_caprio

    Tam sentetik 5-40 olur sanırım.

    tam yada full yazıyorlar iyi bakmak lazım % 100 olmalı sentetikliği...
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.