Şimdi Ara

Hangi şehrin insanı daha düzgün?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çevrem beş para etmez insanlarla dolu. Hangi yöre, hangi şehrin insanları daha iyidir?




    _____________________________
  • iki adam bir zen ustasını ziyaret eder.

    ilki der ki "bu kasabaya taşınmayı düşünüyorum. nasıl bir yer?"

    zen ustası sorar: "eski şehrin nasıldı?"
    adam cevap verir: "korkunçtu. herkes nefret doluydu, nefret ettim."

    bunun üzerine zen ustası şöyle der: "bu kasaba da hemen hemen aynı. bence buraya taşınmamalısın."
    birinci adam gider ve ikinci adam gelir. "bu kasabaya yerleşmeyi düşünüyorum. nasıl bir yer?"

    zen ustası sorar: "eski şehrin nasıldı?"
    "harikaydı. herkes arkadaş canlısıydı ve ben mutluydum ama bir değişiklik istiyorum."

    zen ustası şöyle der: "bu kasaba da hemen hemen aynı. bence burayı seveceksin."

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 81 ilinde iyisi de var, kötüsü de var.

    Yani ne dersem yalan olur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    İKİ DEVLET BİR MİLLET, AZERBAYCAN - TÜRKİYE 🇹🇷 🇦🇿
  • E-) Hiçbiri

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Herkeste sütten çıkmış ak kaşık kendisi iyi, çevresi kötü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Her yerin iyisi kötüsü var ama benim gözlemim tunceli erzincan tarafının alevilerinin 10 da 8 i iyi insandır.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Polyannacılık oynayarak gerçeklerden kaçamayız. Biz kötüye kötü deriz. Ayrıca kötü toplumlarda yetişen insanda kötü oluyor. Toplumun kişi üzerinde çok büyük bir rolü var.

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kabus00 kullanıcısına yanıt

    Bireyin kötü olmasının nedeni zaten çevresi. Bu çevreden kurtarmadan insan kendini düzeltemez.

    _____________________________
  • Jiggly Puff kullanıcısına yanıt

    Yok tecrübe konuşuyor hocam

    Aynı okul hakkında bile o okul çok kötü diyen de var çok iui diyen de tamamen kişisel


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Turkiye nin en mutlu sehri Kirklareli galiba, levhasini gormustum yanlis hatirlamiyosam.
    Buyuk sehirler artik karisik.İyi kotu bir arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Hemen söyleyim Karadeniz genelde iyidir Zonguldak Kastamonu Giresun'un bazi kesimleri haric. Düzce'nin insanı da iyi. Bolu'nun Gerede iyi degil onun disi iyi. Karabuk Eskipazar iyi degil. Ankara Çankırı corum cömert sıcakkanlı. Eskişehir kendi insanı biraz soğuk ama iyidir. Ege'de uşak ve Manisa haric iyidir. Akdeniz de iyidir mersinin kendi yerli halkı iyidir. Doğu'da Kars Erzurum Elazığ hadi belki Urfa haric iyi değil. İç Anadolu Konya Kayseri Yozgat Sivas görürsen kaç hayatımda daha menfaatçi vefasız para için yapmayacağı şey kalmayan ve bencil insan görmedim. Onun dışındakiler hakkında çok bilmiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Biz iyi olursak, herkes bize iyi olur genellikle. Önce kendimizi düzeltmekle işe başlamalıyız.

    _____________________________
  • O okula iyi diyen daha iyisini görmediği için iyi diyor. Yani cahilliğinden. Afrikada içecek su bile bulamayan insanlarda mutlu. Çünkü başka ülkeleri görmemişler. Onların mutlu olması iyi şartlarda yaşadıkları anlamını taşımıyor.

    _____________________________
  • Mobidik kullanıcısına yanıt

    Ben o şekilde kendimi avutamıyorum.

    _____________________________
  • Verdiğin örneklere katılıyorum. Hayat tecrüben ve tanıdığın insan çok olmalı ki bu çıkarımları yapabilmişsin.

    _____________________________
  • Bizim bursa aslinda baya iyi insan olarak herkes cok kibar ne zaman gitsem sasiriyorum ama ve lakin çok göç aldi cok arab suri muri var onlar sehrin icine etti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    -----------------------------THE FORUMLORIAN--------------------------
  • ben de merak ediyorum bu konuyu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Eskişehir olur gibi

    _____________________________
    🇪🇺🏳️‍🌈
  • Bu konuyla ilgili sayfalarca felsefe matematik fizik konuşması yapabilirim ama gerek yok kısa özetle bu coğrafyada insan kalitesi düşüktür


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Dinden uzak durun. O hastalık sizi öldürür.

    Netspeed isp Referans Kodu : JZKQCJ
    12 boyunca indirim için.
  • Mutlucan96 kullanıcısına yanıt

    Eskişehir dünyanın en güvenli 39. şehri seçilmiş. Gayet iddialı.



    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.