Şimdi Ara

Hangi aracı almalıyım? SUV veya HB

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aylardır araştırıyorum,

    1-2 ay sonra anca alabilecrğim.


    Skoda Kamiq, Fabia

    Kia Xceed,

    VW Taigo,

    Jeep Avenger,

    Nissan Juke

    Renault Clio


    Bu araçlar nasıl? Siz hangisini alırdınız? Sıralamanız nasıl olurdu?

    donanımıyla, sürüşüyle beni 10 sene götürsün istiyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 28 Eylül 2025; 18:14:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • İmkan varsa C suv yoksa B suv kamiq 1. sırada olurdu hocam, her şekilde mutlu eder

    _____________________________
  • HeredotEngin kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. C SUV bir tek Xceed var sanırım burada.

    Bir de Juke’u ve Qashqai’yi merak ediyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peacifullord -- 28 Eylül 2025; 18:15:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu kamiq neden bu forumda bu kadar övülüyor gerçekten anlamıyorum. Fiyat avantajı olsa belki diyeceğimde. Ofiste 3 arkadaşımda var hepsi ya trim sesi ya kapı şıngırtısı gibi problem yaşıyor. Ben olsam xceed alır geçerim bunlar arasında.
    Jeep avanger ise deneyimsel bir şey olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 28 Eylül 2025; 18:19:26 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Skoda kamiq den başkasına bakma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Moueson kullanıcısına yanıt

    Hocam sen Audi'den Skoda fanboyluguna mi düştün 😅


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Peki Egea Crossa ne dersiniz:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Mokali Amca kullanıcısına yanıt
    Bu eleman bir ara da meganecıydı. Çok ciddiye alma



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metufkcr -- 28 Eylül 2025; 19:21:12 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Peacifullord kullanıcısına yanıt

    Yok Juke ve xceed bsuv, crossover geçer, Qashqai bir tek C suv, Sportage Tucson...

    _____________________________
  • Onlara param yetmez gibi. Belki Qashqai’nin en boşu. O da nasıldır donanım olarak bilmiyorum. Temiz ikinci ele mi yönelsem?
    Bu araçlardan bana sıkıntı çıkaracak olan var mı? Şeytan diyoe en ucuzunu al geç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peacifullord -- 28 Eylül 2025; 19:35:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • https://forum.donanimhaber.com/cupra-formentor-jeep-avenger-t-roc-ds--160686850-2

    Avengeri daha önce elemistiniz, bütçe aynı

    8 aydır araba alamadınız mi , daha 2 ay demişsiniz

    E dünya zarar demek bu zam geldi,2 ay sonranin zammı var daha




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9D393252F -- 28 Eylül 2025; 19:42:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Valla para bekliyorum gelmesi henüz 1-2 ayı bulur. Araba aldığım güne kadar kararsız kalırım gibi aklıma çok yatan bir araç olmazsa :)) O zaman bayi gezmeyi fiyat almayı hiç düşünmemiştim. Sarı sitede ne varsa ona bakıyordum. Arabadan da anlamam çok. Formentor çok beğenmiştim ama artık hayal.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Peacifullord kullanıcısına yanıt

    Bence siz parayı hazır edince konu açın, çünkü şuanda konuştuğunuz araçları da 2 ay sonra alma imkanı olmayabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 10 sene satmayacaksam xceed, 2-3 sene binilip satılacakda taigo alırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Metufkcr kullanıcısına yanıt

    Polo’nun İbiza’nın bir kaç santim yüksek hali. Binen de SUV biniyorum sanıyor. B segment araç. Bir tek Türkiye’de şişik fiyatı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Merhaba.Xceed veya giriş seviye şu an satılan qq ideal olanıdır belirttiklerinizde.

    _____________________________
    MERHABA
  • 2026 Şubatta yeni Clio çıkıyor..o zamana kadar parayı işlet Ocakta yazıl Şubatta bin..1,2 TCE 115 HB EDC Esprit Alpine

    _____________________________
    Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir. SOKRATES
  • Hocam öncelikle bütçen ne kadar tam olarak onu bir belirlemelisin. Şu anda ne desek havada kalır.


    Ondan sonra neye ihtiyacın var ona bakmalısın. Bizim ülkede kolay kolay kimse 10 sene aynı aracı kullanmaz. Emekliler falan yapıyor artık onu.


    Aracı kaç kişi kullanacaksınız? Evde çocuk, yaşlı falan varmı? şehir dışına çıkacak mısınız? Araçla gazlamayı falan sever misin? Yakın tüketimi senin için ne kadar önemli? Bu aracı dediğin gibi uzun süre kullanabilirsin ama günün sonunda satmak isteyeceksin 10 sene de kullansan. İkinci el değeri senin için ne kadar önemli? Mesela ben genelde araç şekilli olsun, tutulmasa da olur derim. Gerekirse 2 ayda satarım, uygun fiyatlı alır uygun fiyatlı satarım sorun etmem. Ama kimisi araç 1 hafta satılmazsa tribe girer. Bu gün aldığı araç yarın %10 kar etmiş olsun ister vs. sen hangi kafadasın?


    Bu gibi soruları cevaplayıp ona göre kendiniz cevabı bulabilir, en azından şıkları azaltabilirsiniz bence.

    _____________________________
    özlü sözler yazacaktım ama durdum, o zamanlar eskilerde kalmış. vaz geçtim yazmaktan...




  • Valla hocam bu saatten sonra taş çatlasın bir çocuğum olur, şu an yok.
    O yüzden öyle cok geniş bir araç bakmıyorum. Ama biraz yüksek olabilir. İkinci el değeri önemli tabi. Çok düşsün istemem.
    Onun haricinde keyfine gazlamayı pek sevmem. Uzun yola cıkıp da bomboş yol görmedikçe pek hız yapmam.
    Şimdi araştırıyorum ki para tamamlanınca o muydu bu muydu demeyeyim.
    Bakalım artık, hayırlısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peacifullord -- 29 Eylül 2025; 22:30:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 10 sene binmeye araba arıyorsan bence toyota chr al.


    güncel bir model ve 10 yıl garantisi var.


    motor-sanzıman sorunu yok, debriyaj balatası fren balatası derdi neredeyse yok.


    arka süspansiyon bağımsız ve c segmenti platformunda... adas sistemleri de en son nesil.


    daha hesaplı bir şey arıyorsan da hyundai i30 al. bu arabalardan xceed haricinde hepsinden üstün, xceedle de zaten aynı araba sayılır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 29 Eylül 2025; 23:22:41 >
    _____________________________
    ortada gerçekten bir tedarik sorunu olsaydı
    aralık 2022 son 5 yılın rekoru,
    ocak ve şubat 2023'de tüm zamanların satış rekoru kırılamazdı.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.