Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Halo 4'ün Multiplayer ve Senaryo Ayrıntıları

5
Cevap
0
Favori
1.175
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyun Haber, İnceleme, Ekran Görüntüleri >> Oyun Haberleri >> Halo 4'ün Multiplayer ve Senaryo Ayrıntıları
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • General
      4905 Mesaj
      09 Nisan 2012 12:13:17 Konu Sahibi




       
           Game Informer'ın yeni sayısının kapağını Halo 4 süsledi ve haliyle oyun hakkında yeni açıklamalar da dergiyle birlikte gün yüzüne çıktı. 343 Industries'in yeni oyunuyla ilgili hikaye ve multiplayer detayları derginin okuyucularıyla paylaşıldı. Hikaye ile ilgili olan kısım seriyi oynamamış olanlar için rahatsız edecek bilgiler içerebilir.
       
           Senaryo Halo 3'ün bittiği yerden dört sene sonra Master Chief'in uyanmasıyla başlıyor. Cortana, Master Chief'in gemisinde bir yabancı olduğunu keşfeder. Bu yabancı, geminin dışındaki Covenant istilacılarını gemiye almak konusunda tehdit oluşturmaktadır. Covenant'ın orada ne işi olduğuyla ilgili bir ayrıntı bilinmiyor.
       
           Oyunun senaryo bölümü yine dört kişilik co-op moduyla birlikte geliyor ve yeni silahlar içeriyor. Ayrıca multiplayer modu da senaryoyla bağlantı içeriyor. Microsoft HaloInfinity.net ve HaloInfinityMultiplayer.com alan adlarını satın almıştı. Bu Infinity senaryoyla bağlantısı olacak. Henüz detaylar paylaşılmadı.
       
           Spartan Ops ise oyunun kendi senaryosundan ayrı bir hikayeye sahip olacak ve yine dört kişilik co-op desteği barındıracak. Çeşitli hedefler içeren görevlerle sinematikler bulunacak ve bunlar haftalık olarak eklenerek Spartan Ops'un içeriği sürekli güncellenecek. Bu güncellemeler Halo 4'ün çıkışından aylar sonra bile oyuncuları bağlı tutmak adına gelmeye devam edecek.
       
           Bir diğer değişiklik de Halo 4'ün silah setlerinde göze çarpıyor. Artık herkes aynı silahlarla başlamak yerine artık kişiselleştirilebilir silah setleri tercih edilebilecek. Birinci ve ikinci silahlar, zırh yetenekleri, bomba tipleri gibi pek çok ayar yapılabilecek. Elbette bu haritanın etrafında silah bulmayacağınız anlamına gelmiyor.
       
           Son bir kaç yenilik de artık her oyuncunun depar atabilecek olması ve Forerunner Vision ile duvarların arkasını görebilecek olması. Batman tarzındaki X-ray görüntüsü zırhınıza yapacağınız bir geliştirme ile ekleniyor. Spartan Point'lerinizi harcayarak bu tip yetenekler açabilecek ve Ops görevleri ile görsel geliştirmeler kullanabileceksiniz.
       





      |
      |




    • Yüzbaşı
      423 Mesaj
      09 Nisan 2012 13:03:10
      gelısmeler cok guzel duruyor. Temel yapıyı bozmadan bunları eklerlerse oyun tadından yenmez. 4 kısı co op un ayrı bı guzellıgı olmus. Cok umıtlıyım 343 ten. Merakla beklıyoruz.. ( onur burak yavuz bensız co op dusunulemez :p )
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4650 Mesaj
      09 Nisan 2012 17:26:32
      Forerunner Vision ve Default Sprint + Ability olayı ve Weapon Spawn'ı bozmaları bitirmiş MP'yi hayal kırıklığı.
      _____________________________

      Appl
      ASUS N56VZ-4257H & Sony KDL-46HX850
      Xbox 360 Elite 120 GB & Sony PlayStation 3 SS 500 GB
      Waiting For Grand Theft Auto V || WATCH_DOGS || Gran Turismo 6
    • Bölüm Yetkilisi
      8576 Mesaj
      09 Nisan 2012 21:01:42
      yeni yetenekler güzelde umarım silahlar konusunda bir dengesizliğe sebep olmaz..kişileştirilebilir olmaları güzel olmuşda,görüntüleri dışında etkisel farklılıklara sahip olursa işde o zaman MP gerçekten cıvkı çıkar..Renk ve görünümleri değiştirilebilir olsun yeter..Zırh ve kask camları gibi!
      |
      |
      _____________________________

      - SALFORD CITY FC -
      Efsanevi FM18 Kariyeri

      5 Şampiyonlar Ligi, 6 Premier Lig, 4 Dünya Kulüpler Kupası, 2 Avrupa Ligi, 6 Süper Kupa, 3 FA Cup, 4 Carabao Cup, 5 Community Shield, 1 Sky Bet Lig One, 1 Sky Bet Lig Two, 1 Vanarama National Lig, 1 Vanarama National North Ligi
    • Yarbay
      3914 Mesaj
      10 Nisan 2012 21:32:53
      Senaryonun devam bölümü gerçekden güzel olmuş yani bitti efektinden sonr aiyi bir başlangıç:))
      |
      |
      _____________________________
      Önemli olan bilgi hazineni geliştimek, "eğitim" öğrenilen bilgiler unutulduktan sonra geriye kalan şeydir...
    • Onbaşı
      30 Mesaj
      15 Nisan 2012 20:27:06
      oyun mütiş görünüyor özzelikle spartanops mütiş olmuş ama en kötü yönü ise firefight tın gitmesi spartan ops firefight ın yerine geçti (bilmiyenler için)
      |
      |
      _____________________________
Reklamlar
sohbet
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
#0850 Numara Tahsisi;#0850 Hat;#IP Santral;#Toplu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,180
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.