Şimdi Ara

Halk Ucuza Ürün Alması Tarihe Karışabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
3.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
38 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millet zaten aç zar zor alışveriş yapıyor dar gelirli aileler hep bim şok a101 gibi marketlerden daha ucuz diye kendi markalarını alıyor. Devlet sınırlandırma getirecekmiş. Yani adamlar oturup düşünüyor bu halk daha nasıl geçinemez diye helal olsun.

    https://www.ortadogugazetesi.com/ekonomi/bim-a101-ve-sok-marketlerine-devlet-engeli-h8874.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Öncelikle bim a101 ve şok markalı ürün yok diye biliyorum. Varsada tek tük olabilir. Bu durum bu üç marketi ilgilendiriyormuş gibi görünsede, aslında bu durum. Migros gibi marketleri ilgilendiriyor. Çünkü migros markalı ürün var ve satılıyor. Diğer üç markette satılan ürünler, farklı isimlerde birer marka. Kabul gören marka dışında market markalı ürünlerin satışının artması, bu alanın büyümesine neden oldu. Migros sanırım oyundan dışarı çıkarılıp, bu alanı o malum üç markete bırakacak.
    Ülkemiz yeni bir ekonomi politikası uyguluyor. Tıpkı bir yay gibi önce en alt sonra sıçra. Alım gücünün yüksek olması yerli ürün tercihinde bir etkendir. Alım gücü yüksek bir kişi, kış lastiği alacağı zaman yerli üretim yerine alman malı satan oto lastikciye gidecektir. Bu durum market ve market markalı ürünler içinde geçerlidir.
  • Super bi haber, orta tabakayi bitirdiler, alt tabaka kalmisti.Onuda bitirsinler sonra sira kendilerine gelir, kendi kendilerinide bitirirler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bütün alışverişim genelde şok ve bim marketten

    böyle bir şey çok kötü olur
  • Beter olsunlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Akp'nin ne yapmak istediğini anlayan var mı?

    Zira kendine oy veren kesimin büyük bir kısmı, oralardan alışveriş yapıyor....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaten süt falan o kadar pahalı ki bim, şok gibi marketlerin sütünü alırken bile zorlanılıyor. Kim 1 kutusuna 5 liradan fazla verir ki?
  • Bence de önüne geçilmeli

    Tekel her zaman tüketicinin aleyhinedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yigit1044

    Bence de önüne geçilmeli

    Tekel her zaman tüketicinin aleyhinedir.
    20 yıl sonra mı farketmişler? Serbest Piyasaysan, İsteyen istediğini satar.

    Geçen sene "Ucuzluk adı altında merdiven altı üretim bile yapılıyor" diyorlardı, şimdi de "esnafın işlerini olumsuz etkiliyor" u bulmuşlar...

    yeni düzenlemelerle ilgili Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak, yapılacak düzenlemelerin sektörde rekabet koşullarını değiştirip yeniden düzenleyeceğini belirtti.

    Yeni düzenleme ile zincir marketlerin kendi markalarıyla sattıkları ürün oranı kısıtlanacak. Marketlere yöresel ürün satma zorunluluğu gelecek. İndirim marketlerinin açılması ise semtin nüfusu, gelir durumu, market sayısı gibi kriterlere göre belirlenecek. Böylece esnafın rekabete karşı korunması sağlanacak.

    Uçarmak, özel markalı ürünlerin bazı marketlerde yüzde 80’leri bulduğunu söyledi. Bunun da rekabeti bozduğu, üreticinin kendi ürünlerini kendi markasıyla satma imkanını kısıtladığını anlatıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Öncelikle bim a101 ve şok markalı ürün yok diye biliyorum. Varsada tek tük olabilir. Bu durum bu üç marketi ilgilendiriyormuş gibi görünsede, aslında bu durum. Migros gibi marketleri ilgilendiriyor. Çünkü migros markalı ürün var ve satılıyor. Diğer üç markette satılan ürünler, farklı isimlerde birer marka. Kabul gören marka dışında market markalı ürünlerin satışının artması, bu alanın büyümesine neden oldu. Migros sanırım oyundan dışarı çıkarılıp, bu alanı o malum üç markete bırakacak.
    Ülkemiz yeni bir ekonomi politikası uyguluyor. Tıpkı bir yay gibi önce en alt sonra sıçra. Alım gücünün yüksek olması yerli ürün tercihinde bir etkendir. Alım gücü yüksek bir kişi, kış lastiği alacağı zaman yerli üretim yerine alman malı satan oto lastikciye gidecektir. Bu durum market ve market markalı ürünler içinde geçerlidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • a101 bim şok da yapılan indirimle enflasyon düşüyor şimdi daha da yükselir.
  • Cem kullanıcısına yanıt
    Bunlar kendilerini bitirmez hiiç boşa umutlanmayın.. bak ortadoğuya, halkları insanları tükettiler ama prenslere şeyhlere tarikatlara hiçbir şey olmuyor, daha da palazlanıyor, bu işin kitabını yazdı ortadoğu, bizimkiler de aynı sistemi uyguluyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman fiyatları kontrol altına alacak devlet. Millet orayı tercih etmez o zaman.

    2014 ile 2019 sepetleri arasında bu kadar fark olursa millet ucuza yönelir tabii.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baranel

    Öncelikle bim a101 ve şok markalı ürün yok diye biliyorum. Varsada tek tük olabilir. Bu durum bu üç marketi ilgilendiriyormuş gibi görünsede, aslında bu durum. Migros gibi marketleri ilgilendiriyor. Çünkü migros markalı ürün var ve satılıyor. Diğer üç markette satılan ürünler, farklı isimlerde birer marka. Kabul gören marka dışında market markalı ürünlerin satışının artması, bu alanın büyümesine neden oldu. Migros sanırım oyundan dışarı çıkarılıp, bu alanı o malum üç markete bırakacak.
    Ülkemiz yeni bir ekonomi politikası uyguluyor. Tıpkı bir yay gibi önce en alt sonra sıçra. Alım gücünün yüksek olması yerli ürün tercihinde bir etkendir. Alım gücü yüksek bir kişi, kış lastiği alacağı zaman yerli üretim yerine alman malı satan oto lastikciye gidecektir. Bu durum market ve market markalı ürünler içinde geçerlidir.
    Migros % olarak bim,a 101 ve şoka gore kendi urununu daha az barindiriyor.Migrosta her urunun 4 5 marka alternatifi var. Migros bu olaydan en az etkilenen marketlerden birisi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bob Seger -- 4 Aralık 2019; 13:25:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Halk Ucuza Ürün Alması Tarihe Karışabilir
    Halk Ucuza Ürün Alması Tarihe Karışabilir
    Halk Ucuza Ürün Alması Tarihe Karışabilir
    Bu 2 üründen sadece biri market markalı ürün. Bu piyasa
    50 milyar liraya yükselmiş durumda.
    B 202 sattığı ürün başlı başına bir marka, yani bir market markası taşımıyor.
    Bir çok tüketici daha ucuz diye söz konusu 3 markete gidiyordu. Xm gibi marketler kendi ürünlerini çıkarıp rekabete katıldı. X marka yoğur daha ucuz diye x martete giden tüketici, x marka yoğutla beraber diğer ihtiyaçlarınıda x marketten almayı tercih etti. Bu şuna benzer bir bakkalda diğer ürünleri sattıran sigaradır. Şayet kişi market markalı ürün satın alamayacaksa, bu durumda kişi malum 3 markete gitmek zorunda kalacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Burada yapılmak istenen doğru uygulanırsa tüketicin lehine olur. Ev geçindiren herkes market market gezer herkes bunu bilir Şok, Bim, A101 piyasanın sahibi konumunda ve bu üç markette de neredeyse fiyatlar eşit seviyede yani bir sepet erzak alımında bu üç market arasında en fazla 10 lira kar edebiliriz. Bu tekelleşmeyi kırmak gerek ve yerel marketlerin rekabet gücünü artırmak gerek. Foruma bakıyorum bir kesim hebe hübele diyerek saçma sapan yorum yapıyor sırf muhalefet olmak için.
  • istanbulda olanlar için hakmar şuan daha iyi
  • Bu olayın migrosla çok alakası yok.
    Migros kendi ürününü kendi markası ile satıyor.
    Diğer muhafazakar marketler kendi ürünlerini, başkaca isimlerle kurdukları markalar ile satıyor.
    Migros yoğurdunun migros un malı olduğu belli.
    Ama le colanın bimin olduğu belli değil, ama bimden başka yerde de satılmıyor.
    A101- bim böyle markalarla dolu.
    Bu durum tüketiciyi yanıltıyor, haksız rekabet yaratıyor.
    Bu uyduruk markalarda hile çıkınca hemen başka markaya geçiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alsancak

    Burada yapılmak istenen doğru uygulanırsa tüketicin lehine olur. Ev geçindiren herkes market market gezer herkes bunu bilir Şok, Bim, A101 piyasanın sahibi konumunda ve bu üç markette de neredeyse fiyatlar eşit seviyede yani bir sepet erzak alımında bu üç market arasında en fazla 10 lira kar edebiliriz. Bu tekelleşmeyi kırmak gerek ve yerel marketlerin rekabet gücünü artırmak gerek. Foruma bakıyorum bir kesim hebe hübele diyerek saçma sapan yorum yapıyor sırf muhalefet olmak için.
    Tüketicinin lehine olacağını mı düşünüyorsunuz gerçekten? Ben size olacağı söyleyeyim, bunu yapan marketlere,firmalara ceza kesecekler bu cezaları karşılamak adına firmalar ürünlerine gene zam yapacak.

    Akp ne zaman tüketicinin lehine bir şey yaptı ?
    Noldu tanzim satış vardı seçimden önce o da belli başlı illerde. Diğer şehirlerde yaşayan hayvan mı?

    Fiyatlara yanmasın, bim şok a101 olmasa insanlar batar bakın bir fiyat kıyaslanırken bim a101 şoktan örnek veriliyor sonra başka bir ürünle karşılaştırılıyor.


    2020 lirayla neyine geçineceksin bim a101 şok ucuza vermemiş olsa?
    Markette 75 krş olan gofret bakkalda 1.50 TL. Sadece burada gofreti örnek verdim.


    Marketten 2-3 şey alıp 35-40'tan aşağı çıkamazken bakkaldan veya büyük marketlerden alsak 60-70 TL vermeden çıkamayız.
    Dün Kanal D Avrupa'yı açtı annem televizyondan domates salçası 0.99 €, bizde 7.40 TL indirimli 6.95 TL o da bim,a101,şok diğer marketlerdeki fiyatlara değinmiyorum bile.


    Birisi de haberin altına yazmış meyve sebzeyi satmayı yasaklamalılar manavlara, pazarlara bırakmalılar diye.

    Pazardaki ürün marketteki halk günlerde satılan ürünlerden çok daha pahalı.

    Satarken serbest piyasa deniyor ama alırken mecbur mu bırakılacak?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Worcestershire -- 5 Aralık 2019; 13:16:5 >




  • bu marketler ucuz mu? ciddi misiniz hepsinin fiyatı ucmuş durumda biri zam yapınca öteki anında zam yapıyor pul biberin kilosu 50tl baharatcıda 20tl karabiber 120tl baharatcıda 40tl yogurt kilosu 5tl kendin yapınca 2tl bir zahmet kaptırmayın
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.