Şimdi Ara

Half-Life 3 [ANA KONU] #Episode3 (340. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.904
Cevap
17
Favori
339.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..

    O dediğin (ki yapımcısı ve dağıtıcısı farklı şirket sadece grafik motoru source) oyunun dışındaki hiçbir oyunda optimasyon problemi görmedim ben. Source bana göre en iyi modlanabilen modlardandır. Sen gidip vampire bloodlines denen oyuna bakıyorsun ancak diğer oyunlarda ortada. Işıklandırma,fizikleri,animasyonları,keskinliği ile bence en iyi grafik motorları arasındadır. Ben source'un bazı özelliklerini cryengine'dan daha iyi buluyorum. Cryengine'ı küçümsedim diye algılama sakın bana göre Unreal III , CryEngine II ve Steam en iyi 3 grafik motoru listesini oluşturur. Cryengine varken Source'u övmek abes değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..

    Ben kusura bakarım, hiçte 5'le çarpacak birşey göremiyorum çünkü bahsettiğim şey sadece grafik kalitesi değil.Cryengine'inin nasıl bir optimizasyonundan bahsediyorsun, 2007'de Crysis çıktığında kaç kişi adam gibi oynayabildi, daha yeni yeni adam oluyor?Bahsettiğiniz vampir oyununu bilmiyorum ancak bir oyunun kötü optimize edilmesinin suçunu tamamen motora yıkman yanlış çünkü ortada Half Life 2, Team Fortress 2, Portal 1-2, CS Source gibi bir sürü deyim yerindeyse taş gibi örnekler var.Gelmiş geçmiş en çok modlanan motor demişsin , benim konuda elimde somut kanıt yok ancak bende en çok modlanan oyun Half Life 2'dir derim.Sen bir yere-rakamlara bakarak konuşuyorsan yer göster bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..

    O dediğin (ki yapımcısı ve dağıtıcısı farklı şirket sadece grafik motoru source) oyunun dışındaki hiçbir oyunda optimasyon problemi görmedim ben. Source bana göre en iyi modlanabilen modlardandır. Sen gidip vampire bloodlines denen oyuna bakıyorsun ancak diğer oyunlarda ortada. Işıklandırma,fizikleri,animasyonları,keskinliği ile bence en iyi grafik motorları arasındadır. Ben source'un bazı özelliklerini cryengine'dan daha iyi buluyorum. Cryengine'ı küçümsedim diye algılama sakın bana göre Unreal III , CryEngine II ve Steam en iyi 3 grafik motoru listesini oluşturur. Cryengine varken Source'u övmek abes değildir.

    half life 3ü cryengine 3 ile düşünemiyorum. deli bişi olur. aksiyon tavan yapar valla. :D




  • Game Developers Conferance'da yeni motorlar tanıtılmıyacak mı en azından unreal engine 4 tanıtılacak eğer ki source yeni motorunu göstermezse bizlere U4 tekelleşir yine yapacak birşey yok gerçi en iyi oyun motoru Unreal Engine tüm dünya kabul etmiş durumda adamlar her sektöre el atmış durumda helal olsun valla unreal engine 3 ile gayet güzel işler çıkarttılar bakalım unreal engine 4 ile neler gelecek umarım source ezilip büzülmez bu motorun altında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..

    Ben kusura bakarım, hiçte 5'le çarpacak birşey göremiyorum çünkü bahsettiğim şey sadece grafik kalitesi değil.Cryengine'inin nasıl bir optimizasyonundan bahsediyorsun, 2007'de Crysis çıktığında kaç kişi adam gibi oynayabildi, daha yeni yeni adam oluyor?Bahsettiğiniz vampir oyununu bilmiyorum ancak bir oyunun kötü optimize edilmesinin suçunu tamamen motora yıkman yanlış çünkü ortada Half Life 2, Team Fortress 2, Portal 1-2, CS Source gibi bir sürü deyim yerindeyse taş gibi örnekler var.Gelmiş geçmiş en çok modlanan motor demişsin , benim konuda elimde somut kanıt yok ancak bende en çok modlanan oyun Half Life 2'dir derim.Sen bir yere-rakamlara bakarak konuşuyorsan yer göster bakalım.

    Aynen Valve hangi oyunu yaptıysa mod desteği var.

    Valve nin hangi oyunu olursa olsun .exe sine -game komutu ve yanına modun ismini girerseniz sorunsuz çalıştır.
    Valve nin tüm oyunları sınırsız mod destekleye bilir. Ana oyundaki hiç bir dosyayı bozmadan. Bu yüzden en iyi modlar Valve nin elinden çıkıyor.

    Mod desteği olan oyunlara bakınca
    Half-Life
    Half-Life 2
    Left4dead
    Left4dead 2
    Portal 2
    Ve
    CSGO
    (Bilmediğimde olabilir.)
    Bunlar ana oyunlar
    Ve bunlar ile sınırsız sayıda mod yapılıyor.




  • 6 ayda bir konuya göz gezdiriyorum aynı muhabbetler devam ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom667

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..

    O dediğin (ki yapımcısı ve dağıtıcısı farklı şirket sadece grafik motoru source) oyunun dışındaki hiçbir oyunda optimasyon problemi görmedim ben. Source bana göre en iyi modlanabilen modlardandır. Sen gidip vampire bloodlines denen oyuna bakıyorsun ancak diğer oyunlarda ortada. Işıklandırma,fizikleri,animasyonları,keskinliği ile bence en iyi grafik motorları arasındadır. Ben source'un bazı özelliklerini cryengine'dan daha iyi buluyorum. Cryengine'ı küçümsedim diye algılama sakın bana göre Unreal III , CryEngine II ve Steam en iyi 3 grafik motoru listesini oluşturur. Cryengine varken Source'u övmek abes değildir.

    half life 3ü cryengine 3 ile düşünemiyorum. deli bişi olur. aksiyon tavan yapar valla. :D

    Rezalet olur tek kelime ile, bir kere Crysis 2'de gördüğümüz üzere Cryengine 3 motoru fizik hesaplamaları yapmıyor.Half Life'ın da bu motorla yapılması demek ne cisimleri kullanarak çözdüğümüz eğlenceli bulmacalar ne de bir oyunda gördüğüm en zevkli silah olan gravity gun'ın oyunda olmaması demek.Kısacası crysis gibi boş bir oyun olur.
    Bu source neden bu kadar küçümseniyor anlamıyorum cidden, daha geçen ay tekrar oynadım Half Life 2'yi grafikleri güncellenmiş haliyle benim gözümde bir 2012 oyunundan eksiği yok fazlası var.Tek sayılabilecek kusur yan karakterlerin düşük poligonlu yüzleri, ancak bu da çok normal bu yüzler gelen grafik güncellemesi ile geliştirilmedi hala 2004 yılındaki haliyle duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom667

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..

    O dediğin (ki yapımcısı ve dağıtıcısı farklı şirket sadece grafik motoru source) oyunun dışındaki hiçbir oyunda optimasyon problemi görmedim ben. Source bana göre en iyi modlanabilen modlardandır. Sen gidip vampire bloodlines denen oyuna bakıyorsun ancak diğer oyunlarda ortada. Işıklandırma,fizikleri,animasyonları,keskinliği ile bence en iyi grafik motorları arasındadır. Ben source'un bazı özelliklerini cryengine'dan daha iyi buluyorum. Cryengine'ı küçümsedim diye algılama sakın bana göre Unreal III , CryEngine II ve Steam en iyi 3 grafik motoru listesini oluşturur. Cryengine varken Source'u övmek abes değildir.

    half life 3ü cryengine 3 ile düşünemiyorum. deli bişi olur. aksiyon tavan yapar valla. :D

    Rezalet olur tek kelime ile, bir kere Crysis 2'de gördüğümüz üzere Cryengine 3 motoru fizik hesaplamaları yapmıyor.Half Life'ın da bu motorla yapılması demek ne cisimleri kullanarak çözdüğümüz eğlenceli bulmacalar ne de bir oyunda gördüğüm en zevkli silah olan gravity gun'ın oyunda olmaması demek.Kısacası crysis gibi boş bir oyun olur.
    Bu source neden bu kadar küçümseniyor anlamıyorum cidden, daha geçen ay tekrar oynadım Half Life 2'yi grafikleri güncellenmiş haliyle benim gözümde bir 2012 oyunundan eksiği yok fazlası var.Tek sayılabilecek kusur yan karakterlerin düşük poligonlu yüzleri, ancak bu da çok normal bu yüzler gelen grafik güncellemesi ile geliştirilmedi hala 2004 yılındaki haliyle duruyor.

    ben source motorunu küçümsemiyorum. Cryengine 3 ile yapılsaydı harika olurdu diyorum. Çünkü o motorda gerçekçilik üst düzeyde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom667

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..

    O dediğin (ki yapımcısı ve dağıtıcısı farklı şirket sadece grafik motoru source) oyunun dışındaki hiçbir oyunda optimasyon problemi görmedim ben. Source bana göre en iyi modlanabilen modlardandır. Sen gidip vampire bloodlines denen oyuna bakıyorsun ancak diğer oyunlarda ortada. Işıklandırma,fizikleri,animasyonları,keskinliği ile bence en iyi grafik motorları arasındadır. Ben source'un bazı özelliklerini cryengine'dan daha iyi buluyorum. Cryengine'ı küçümsedim diye algılama sakın bana göre Unreal III , CryEngine II ve Steam en iyi 3 grafik motoru listesini oluşturur. Cryengine varken Source'u övmek abes değildir.

    half life 3ü cryengine 3 ile düşünemiyorum. deli bişi olur. aksiyon tavan yapar valla. :D

    Rezalet olur tek kelime ile, bir kere Crysis 2'de gördüğümüz üzere Cryengine 3 motoru fizik hesaplamaları yapmıyor.Half Life'ın da bu motorla yapılması demek ne cisimleri kullanarak çözdüğümüz eğlenceli bulmacalar ne de bir oyunda gördüğüm en zevkli silah olan gravity gun'ın oyunda olmaması demek.Kısacası crysis gibi boş bir oyun olur.
    Bu source neden bu kadar küçümseniyor anlamıyorum cidden, daha geçen ay tekrar oynadım Half Life 2'yi grafikleri güncellenmiş haliyle benim gözümde bir 2012 oyunundan eksiği yok fazlası var.Tek sayılabilecek kusur yan karakterlerin düşük poligonlu yüzleri, ancak bu da çok normal bu yüzler gelen grafik güncellemesi ile geliştirilmedi hala 2004 yılındaki haliyle duruyor.

    +1
    En son Portal 2 de gördük Source'un geldiği noktayı, CS:GO de daha da ileri gitmiş, yeni bir HL yapılsa Grafikler kesinlikle sırıtmaz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom667

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    http://kotaku.com/5900538/is-this-footage-from-valves-mysterious-space-game

    Şu sitedeki videoyu izleyerek Source motorunun grafikleri ve animasyonlarının ne kadar muazzam olduğunu görebilirsiniz. Bence Frostbite grafik motoruna bile taş çıkaran yıkılma animasyonlarına sahip Source.

    Edit : Videoyu nedense ortaya alıpta başlatıyor. Başa alıp izleyin

    Scripted sahnelerde olsa yıkılma efektleri çok iyi, Frostbitemış cryenginemiş yalan bunlar.Bana göre şu an piyasada ki en verimli grafik motorudur.

    frostbite ile ilgili konusacak kadar bilgim yok ama cryengine sourceyi ve ondan önce çıkan bütün motorları üst üste koyar 5 le çarpar kimse kusura bakmasın.. oyunlara dx8 nasıl bir devrim olarak geldiyse cryengine de oyle bir devrim seklinde gelmiştir.. gerek optimizasyon gerekse teknik açıdan bambaşka bir dünya.. zaten gelmiş geçmiş en çok modlanan motor oldugunu söyleyebilirim..

    ayrıca haa verimliden kastınız nedir bilmiyorum ama optimizasyon ise source ile alaksı yok diye düşünürum.. çünkü glemiş geçmiş en optimize özürlü oyunda source ile yapıldı.. (vampire bloodlines) vellasıl güzel motor çokta tercih edildi zaten ama 2012 yılında en azından bir cryengine varken sourceyi övmek bence çok abestir..

    O dediğin (ki yapımcısı ve dağıtıcısı farklı şirket sadece grafik motoru source) oyunun dışındaki hiçbir oyunda optimasyon problemi görmedim ben. Source bana göre en iyi modlanabilen modlardandır. Sen gidip vampire bloodlines denen oyuna bakıyorsun ancak diğer oyunlarda ortada. Işıklandırma,fizikleri,animasyonları,keskinliği ile bence en iyi grafik motorları arasındadır. Ben source'un bazı özelliklerini cryengine'dan daha iyi buluyorum. Cryengine'ı küçümsedim diye algılama sakın bana göre Unreal III , CryEngine II ve Steam en iyi 3 grafik motoru listesini oluşturur. Cryengine varken Source'u övmek abes değildir.

    half life 3ü cryengine 3 ile düşünemiyorum. deli bişi olur. aksiyon tavan yapar valla. :D

    Rezalet olur tek kelime ile, bir kere Crysis 2'de gördüğümüz üzere Cryengine 3 motoru fizik hesaplamaları yapmıyor.Half Life'ın da bu motorla yapılması demek ne cisimleri kullanarak çözdüğümüz eğlenceli bulmacalar ne de bir oyunda gördüğüm en zevkli silah olan gravity gun'ın oyunda olmaması demek.Kısacası crysis gibi boş bir oyun olur.
    Bu source neden bu kadar küçümseniyor anlamıyorum cidden, daha geçen ay tekrar oynadım Half Life 2'yi grafikleri güncellenmiş haliyle benim gözümde bir 2012 oyunundan eksiği yok fazlası var.Tek sayılabilecek kusur yan karakterlerin düşük poligonlu yüzleri, ancak bu da çok normal bu yüzler gelen grafik güncellemesi ile geliştirilmedi hala 2004 yılındaki haliyle duruyor.

    Source grafik motorunun tek kusuru çizimlere özen gösterilmemesi.

    Mesala Frosbite 2 deki bir binaya full ayarda bakın, Birde Source deki bir binaya full ayarda bakın Source Kesin çuvallayacaktır. Çünkü 2002 yılında tamamlanmış bir grafik motoru Güncellense bile bazı şeyler değişmiyor. Portal 2 nin de 2002 yılınd çıkmış source grafik motorunun bir meyvesi olduğunu unutmuyalım. 2011 de çıkmış bile olsa 2002 yılının grafik motorunun güncellenmiş halini kullanıyor. Ve sonuçta onunda grafikleri düşük. Yeni bir grafik motorunu hl3 ile göreceğiz ep3 ile değil eğer ep3 çıkarsa yine source ile çıkacak ama güncellenmiş hali ile.
    Ama hl3 çıkarsa çıkarsa başlıbaşına valvenin yaptığı 3. ana oyun olacak ve grafik motoru yeni bir grafik motoru olacak ve haliyle sistem gereksinimleri artacak.

    Ep 2 , Ep1 in bir mod , Ep1 de hl2 nin bir modu. Ep 3 çıkarsa ep2 nin bir modu olacak.

    Ayrıca valve başlı başına 2 tane oyun yaptı , Half-Life ve Half-Life 2 ,Left4dead Portal 2 gibi oyunlar HL2 Nin grafik motorunun güncellenmiş hali ile çıkartılmış oyunlar.

    Ve bu arada Yan karakterler de güncellendi.




  • CryEngine'da Half-Life mı? Yapmayın yahu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom667

    ben source motorunu küçümsemiyorum. Cryengine 3 ile yapılsaydı harika olurdu diyorum. Çünkü o motorda gerçekçilik üst düzeyde.

    Dostum tamam iyi grafikleri varda, fizik motoru yok diyorum yani hiç bir nesnenin hareket etmemesi demek.Kütük gibi duran, ateş ettiğinizde yerinde yerinden kımıldamayan çevre öğeleri demek.Half Life'ın en büyük eğlencelerinden olan bulmacaların oyunda olmaması demek, gravity gun gibi bir silahın direk iptal olması demek bu.

    @mehmetbaba07 ; yan karakterler derken Alyx'i, Dr Kleiner gibi karakterleri kastetmedim.Sağda solda gördüğümüz isimsiz NPC lerden bahsediyorum.Ancak genede Barney gibi bazı önemli karakterlerinde yüzleri günümüz şartlarına göre kötü kalıyor ancak zamanına göre yeterli seviyede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Phantom7 -- 11 Nisan 2012; 19:15:53 >




  • Valla half life olsun ister cryengine ile yapsınlar ister mario grafik motoruyla yine oynarım. Hikaye devam etsin 2-d olsun yine oynarım. Şunlara bak oyun çıktıda cryengine olmasın diyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantom7

    quote:

    Orijinalden alıntı: freedom667

    ben source motorunu küçümsemiyorum. Cryengine 3 ile yapılsaydı harika olurdu diyorum. Çünkü o motorda gerçekçilik üst düzeyde.

    Dostum tamam iyi grafikleri varda, fizik motoru yok diyorum yani hiç bir nesnenin hareket etmemesi demek.Kütük gibi duran, ateş ettiğinizde yerinde yerinden kımıldamayan çevre öğeleri demek.Half Life'ın en büyük eğlencelerinden olan bulmacaların oyunda olmaması demek, gravity gun gibi bir silahın direk iptal olması demek bu.

    @mehmetbaba07 ; yan karakterler derken Alyx'i, Dr Kleiner gibi karakterleri kastetmedim.Sağda solda gördüğümüz isimsiz NPC lerden bahsediyorum.Ancak genede Barney gibi bazı önemli karakterlerinde yüzleri günümüz şartlarına göre kötü kalıyor ancak zamanına göre yeterli seviyede.

    Tamam Güncellendi ama biz fark edemiyoruz.

    EP1 in sonunda barney trene binerken sırtında olan yansımalar çok gerçekciydi.

    Zaten Tüm insan modellemeleri güncellendi ama sadece yüz olarak değerlendirmemek lazım

    Bu arada Cryengine 3 ve Rage karışımı bir oyun olsa süper olurdu.

    Rage fizik
    Cryengine 3 ise grafik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exent4246o -- 11 Nisan 2012; 20:00:11 >




  • Episode 3 ün grafiklerinin portal 2 den üstün olacağını tahmin ediyorum ve oynanış süresininde 6 saat ila 10 saat arasında olacağını tahmin ediyorum çünkü bu episode half-life 2 nin bitişi olacak sonunda da half-life 3 e bir ipucu felan verirlerse çok iyi olur sabırsızlıkla bekliyorum haziran ayını bu sene oyun ve filme doyucaz valla süper bir yıl oldu 2012 inşallah doom 4 üde bu yıl içinde görürüz
  • arkadaşlar cryengine ile fizik yok vs. kalitesiz tarzı yorumlar yapabilmenizin nedeni gün teknolojisinin çok ilerinde olduğundan hiçbirşeyi adam gibi kullanılamamasındandır.. yani kimse merak etmesin... source zamanıda iyibir motordu çok yerde de kullanıldı ama cryengine 2 ile baraber 2.sınıf motor olarak kaldı..

    örnek fizik videosu isteyen youtube dan bakabilir yüzlercde var..
    http://www.youtube.com/watch?v=FekWcbFMHSA&feature=related

    mod olayına gelince..
    http://www.crydev.net/viewforum.php?f=306 adresinde binlerce mod, harita vs. bulunabilir vaziyette zaten.. sadece 2500 tane harita baslıgı var.. source ile de oldukca fazla mod yapıldı tabiki ancak cryengine tamamen geliştirilebilir yapısı ve sandbox ile yine 1 adam öndedir.. yani evet 5 e katlıyor yapacak bir şey yok..

    optimizasiyonda ise crysis çıktıgında kimse oynayamadı belki ama yine neden günün çok ötesinde bir oyun olmasıdır.. hala gelmiş geçmiş en iyi grafik ve fizik animasyonu veren oyun 1-2 mod atılmış bir 2007 yapımı crysistir.. yani şimdi sen gidipte codda optimizasyon süper dersen 60 fps ile crysis 5 katı grafiği sana 25fps de veriyor.. 5 katı yarı yarıya fpsye saglıyorsa optimizasyon iyidir derim kimse kusura bakmasın..

    neyse arkadaşlar burası ne cryengine övme yeri nede başka bir yer uzatılcak bir durum oldugunuda dusunmuyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sangokudbgt -- 11 Nisan 2012; 20:11:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MALTHAEL

    Episode 3 ün grafiklerinin portal 2 den üstün olacağını tahmin ediyorum ve oynanış süresininde 6 saat ila 10 saat arasında olacağını tahmin ediyorum çünkü bu episode half-life 2 nin bitişi olacak sonunda da half-life 3 e bir ipucu felan verirlerse çok iyi olur sabırsızlıkla bekliyorum haziran ayını bu sene oyun ve filme doyucaz valla süper bir yıl oldu 2012 inşallah doom 4 üde bu yıl içinde görürüz

    Eğer öyle olursa boyutu 25 gb dan aşşağı olmaz ayrıca 10 saat oynanış daha ekle 20 gb
    çünkü half-life 2 nin 2010 güncellenmesi gelmeden boyutu 4 gb
    geldikten sonra boyutu 5,5 gb
    Ep 1 2010 güncellemesi gelmeden boyutu 2 gb
    güncelleme geldikten sonra ki boyutu 3gb
    ep 2 nin boyutu 4 gb
    Bunların bir kısmını kullanacak 8 gb
    + kendi boyutu 6 gb
    eşittir 12 gb
    Eğer Portal 2 den üstün olacak diye düşünürsen her oyuna 2 gb ekleyeceksin.
    22 gb

    Birde
    10 saat oynanış
    3 gb

    25 gb yaptı

    Ayrıca güncellemeler tf2 ,dods,css,hl2dm

    ye de gelecek 2 gb daha fazla boyutu olacak.

    Özetle harddisk de yer kalmaz.

    Bu söylediklerimde ciddiyim Ep 3 , Ep 2 ye ihtiyaç duyuyor.
    Ep2 ,Ep1 e ihtiyaç duyuyor,Ep 1 de hl2 ye ihtiyaç duyuyor.




  • Şu Crybilmem ne konusunu kapatsak artık arkadaşlar, çok fazla uzamasın zira bu başlığın ömrü açısından iyi olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sangokudbgt

    arkadaşlar cryengine ile fizik yok vs. kalitesiz tarzı yorumlar yapabilmenizin nedeni gün teknolojisinin çok ilerinde olduğundan hiçbirşeyi adam gibi kullanılamamasındandır.. yani kimse merak etmesin... source zamanıda iyibir motordu çok yerde de kullanıldı ama cryengine 2 ile baraber 2.sınıf motor olarak kaldı..

    örnek fizik videosu isteyen youtube dan bakabilir yüzlercde var..
    http://www.youtube.com/watch?v=FekWcbFMHSA&feature=related

    mod olayına gelince..
    http://www.crydev.net/viewforum.php?f=306 adresinde binlerce mod, harita vs. bulunabilir vaziyette zaten.. sadece 2500 tane harita baslıgı var.. source ile de oldukca fazla mod yapıldı tabiki ancak cryengine tamamen geliştirilebilir yapısı ve sandbox ile yine 1 adam öndedir.. yani evet 5 e katlıyor yapacak bir şey yok..

    optimizasiyonda ise crysis çıktıgında kimse oynayamadı belki ama yine neden günün çok ötesinde bir oyun olmasıdır.. hala gelmiş geçmiş en iyi grafik ve fizik animasyonu veren oyun 1-2 mod atılmış bir 2007 yapımı crysistir.. yani şimdi sen gidipte codda optimizasyon süper dersen 60 fps ile crysis 5 katı grafiği sana 25fps de veriyor.. 5 katı yarı yarıya fpsye saglıyorsa optimizasyon iyidir derim kimse kusura bakmasın..

    neyse arkadaşlar burası ne cryengine övme yeri nede başka bir yer uzatılcak bir durum oldugunuda dusunmuyorum..




    CryEngine 2'de dehşet bir fizik sistemi vardı, onu inkar etmek mümkün değil ama arkadaşların bahsettiği motor C2 değil C3. Crytek sırf konsollarda da satmak için kırptı motoru, dolayısı Crysis 2'de ölü bir fizik var resmen.

    @Phantom7

    Aynen, cıvığı çıkmaya başladı.




  • 
Sayfa: önceki 338339340341342
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.