|
s.a arkadaşlar valla gelince üst üste geliyor... arabadan yana başımız çok ağrıdı bu ara.. bugün e devletten mesaj geldi sabah 11 gibi aracımıza trafik cezası kesilmiş sebep taşıt yoluna park etmişisz arabayı okulun kenarına ama sorun şu ki ortada okul yok en son ki depremde çürük raporu alan okul yıkıldı yerine herkes arabasını park ediyor bizde okulun dışına park ettik diye 400 küsür lira ceza yazılmış. ben işsizim bu durumda ne yapabilirim itiraz hakkımız var mı acaba ?? bana göre polisin iş güzarlığı okul yıkılmadan önce arabamızı yıllarca park ettik ceza gelmedi okul yıkıldıktan sonra ceza geldi bu nasıl işdir ???? |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






