Öncelikle merhaba cihaz iadesi konusunda bir problemin var. Sizlere akıl danışmak istedim. 18.07.2015 tarihinde Hepsiburada.com'dan yaklaşık 1600 liraya Lumia 930 telefon aldım. 6 ay geçtikten sonra telefonun eller serbest modunda ve kamerasında mikrofonun çalışmadığını fark ettim. Bunun üzerine 29.01.2016 tarihinde cihazı tamir için Teleservice Ankara teknik servise verdim. 20 iş günü geçmesine rağmen tamir edilemedi. Bunun üzerine7 02.03.2016'da hakem heyetine ücret iadesi için başvurdum. 22.05.2017 tarihinde karar olumlu çıktı. Bunun üzerine satıcıdan talepte bulundum. Satıcı ücret iadesi için cihazı geri istiyor ancak teknik serviste kalan cihaz benim talebim olmaksızın bir alt model Lumia 830(yaklaşık 1000 tl)ile değiştirilmiş. Bozuk Lumia 930'u geri vermeyi de kabul etmiyorlar. Fatura, cihazı servise verdiğime dair belge, hakem heyeti kararı ve Lumia 930'un kutusu ve aksesuarları elimde. Bu şartlar altında ne yapabilirim. Satıcı cihazda ısrar ederse icra ile para mı alabilir miyim? ya da teknik servisten teslim ettiğim cihazı almanın bir yolu var mıdır?
cihazı almış olsanız zaten böyle bir başvuru yapmazdınız. o satıcının problemi, siz gidini kararı icraya koyun, satıcı gitsin servisten alsın telefonu
görüş için sağolun, satıcıdan haber bekliyorum negatif çıkarsa muhtemelen o yola başvuracağım
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme