Şimdi Ara

Yarın A101 aktüel ürünlerde uygun fiyata Lenovo dizüstü bilgisayar var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
9.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
35 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Pandeminin belirsizliğini sürdürdüğü şu sıralarda uzaktan eğitim için bilgisayar arayanlar varsa haftaya A101 marketlere bir göz atabilirler. Lenovo dizüstü yanında fare ve sinyal arttırıcı da var. 



    17 Haziran A101 aktüel teknoloji ürünleri



    Yarın A101 aktüel ürünlerde uygun fiyata Lenovo dizüstü bilgisayar var



    17 Haziran A101 aktüel teknoloji ürünleri arasında Lenovo Ideapad S145 dizüstü bilgisayar dikkat çekiyor. 15.6 inçlik HD ekran, 180 derece açılır menteşe, döneminin en iyi işlemcilerinden Vega 8 grafik birimli Ryzen 5 3500U, 4GB RAM, 256GB SSD, Dolby Audio gibi özellikleri olan dizüstü için 4299TL fiyat etiketi mevcut. Bunun yanında Lenovo 300 kablosuz fare modeli 69.95TL iken Mercusys sinyal arttırıcı da 89.95TL olarak satılıyor. 



    Ayrıca Bkz.Microsoft, önümüzdeki aylarda Cloud PC sanal masaüstü hizmetini başlatacak



    Diğer taraftan Android işletim sistemli 50 inçlik Toshiba 4K Android TV modeli için 4299TL fiyat etiketi belirlenmiş. Bir alt kalite Onvo 50 inçlik 4K Android TV ise 3299TL fiyat etiketine sahip. 



    Son olarak 6.1 inçlik HD ekran, 4 çekirdeli Helio A22 yonga seti, 4GB RAM, 64GB depolama, 8MP+0.3 MP çift arka kamera, 5MP ön kamera, 4080 mAh kapasiteli batarya, parmak izi okuyucu gibi özelliklere sahip Reeder P13 Blue Plus modeli de 1599TL olarak satılacak. 





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    17 Haziran A101 ve 18 Haziran BİM aktüel ürünler
    17 Haziran A101 ve 18 Haziran BİM aktüel ürünler
    17 Haziran A101 ve 18 Haziran BİM aktüel ürünler
    17 Haziran A101 ve 18 Haziran BİM aktüel ürünler
    17 Haziran A101 ve 18 Haziran BİM aktüel ürünler
    17 Haziran A101 ve 18 Haziran BİM aktüel ürünler
    17 Haziran A101 ve 18 Haziran BİM aktüel ürünler









  • Savunmuyorum çok gördüm HB veya başka yerlerde sorun yaşayan. 2. el konusu çok ayrı bir konu o. Benim demek istediğim HB kendi tarafında ürünü düzgünce kargolayıp size ulaştırdıysa, sorun çıkınca alıp garanti işlemini gerçekleştirdiyse HB burada üstüne düşeni yapmıştır mesela. Sıkıntı HB'de değil o seri üretim laptoptadır ve markası ne ise ondadır sorun. Asıl suçluyu bilirseniz kime nasıl davranacağınızı ve kimin neyi düzeltmesi konusunda tepki göstereceğinizi bilirsiniz.

  • Hbde 4300U lu swift 3 var şuan 4700 TL. O cihazı takip edin arada düşüyor fiyat. O daha iyi. Hatta hemen lazım diyorsanız o cihazı alın. 400 TL farkla full HD IPS panel ve +4 GB RAM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ussuz -- 12 Haziran 2021; 9:5:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ussuz

    Hbde 4300U lu swift 3 var şuan 4700 TL. O cihazı takip edin arada düşüyor fiyat. O daha iyi. Hatta hemen lazım diyorsanız o cihazı alın. 400 TL farkla full HD IPS panel ve +4 GB RAM

    HB MB gibi yerlerden pahalı elektronik cihazlar alınmaz. Risklidir..

  • Fortune 4 kullanıcısına yanıt
    Nereden almamızı önerirsiniz? Telefon, bilgisayar, beyaz eşya bir çok şeyi oradan aldım 1 kere sorun yaşamadım iadelerde veya değişimlerde. Oda spreyi aldım açtım baktım koku benim eski kullandığımdan farklı çıktı gönderdim HB aracı olmasına rağmen iade çıktı. Satıcı kaynaklı sorunlar yüzünden HB'yi kötülemek yersiz. Telefon aldım Redmi Note 6 Pro Hint modeli oldğu için iade ettim tak kabul edildi. Dolandırmak isteyen her türlü dolandırıyor, dolandırılacak her türlü dolandırılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DokuzKuyrukluTilki -- 12 Haziran 2021; 09:27:30 >
  • 4GB ram nedir ya ! Cep telefonlarında bile 8GB model kalmadı. SSD ye yükleniyor da verimsiz 8GB bile verimsizleşiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DokuzKuyrukluTilki

    Nereden almamızı önerirsiniz? Telefon, bilgisayar, beyaz eşya bir çok şeyi oradan aldım 1 kere sorun yaşamadım iadelerde veya değişimlerde. Oda spreyi aldım açtım baktım koku benim eski kullandığımdan farklı çıktı gönderdim HB aracı olmasına rağmen iade çıktı. Satıcı kaynaklı sorunlar yüzünden HB'yi kötülemek yersiz. Telefon aldım Redmi Note 6 Pro Hint modeli oldğu için iade ettim tak kabul edildi. Dolandırmak isteyen her türlü dolandırıyor, dolandırılacak her türlü dolandırılıyor.

    Siz sorun yaşamadınız diye herkes yaşamayacak şeklinde bir kural kaide yoktur.


    Ben belli limitin üzerinde olan ürünlerde, hiçbir zaman internet siparişi geçmem. herhangi bir mağazaya giderim, 200 - 300 fazla veririm. Satın almadan önce, cihazı kontrol ettiririm. Kabul edilmezse başka bir mağazaya geçer, kabul eden yerden alırım.


    4000 - 5000 TL gibi paralar verip de, kargoda çalınma riskine, ürünün arızalı çıkması riskine, iadeyle falan uğraşma streslerine kesinlikle gelemem..


    300 - 500 kar edeceğim derken, kendimi yorup böyle risklere girmeye değmez..


    Aha da BIM A101 herneyse orada.. Cebimde de peşin param.. Giderim derim bu ürünü alacağım, hele bir paketini açalım bakalım sağlam çıkarsa kabulümdür derim. Kabul ediyorlarsa alırım, etmiyorlarsa BIM'den A101'den de almam..


    Ben parayı vereceğim de, HB bana kargo yapacak da, kargodan bana sağlam gelecekte.. Ohooooo..


    300 liraya klavye mi alıyoruz?


    Kendini böyle zeki sanan bir sürü tip var bakın ağlıyorlar ürün satın aldık bozuk geldi iade edemiyoruz vırt zırt diye.. Tüketici Hakem Heyetlerinde falan aylarca uğraşıyorlar.. Ha ürün sonradan da bozulabilir ama diğer türlüsü daha kötü. Daha ilk günden uğraşıyorsun..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 12 Haziran 2021; 9:42:55 >




  • Uygun fiyata laptop mu? 😁🤣😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BİM'e laptop gelecek de biz de iyi bir şey geldiyse alacağım. Kargoda herhangi bir zarar gelmesine karşın teknolojik ürünleri kapıda açabilirsiniz özellikle kutu hasarlıysa her ne kadar kargocular bunu ık mık diyerek yok etmeye çalışsa da. Ürün size ulaşmadıysa (kahve dediniz ya kahvem gelmemişti ve siz de bunu ispat edebiliyorsanız para hesabınıza düşüyor herhangi bir sıkıntı yaşamamanız gerekiyor EĞER kargo ile satıcı anlaşmalı olarak bu işi yapmıyorsa. O yüzden satıcı en önemli etken. Amazon, HB neresi olursa olsun eğer sitenin kendisi satıcıysa daha pahalı olsa da bende pahalı olana yöneliyorum fakat gidip 200 TL farkla Mediamarkt'tan almıyorum yada gidip yarı özellik bir şeyi daha pahalıya almıyorum. Sizde bir önyargı oluşmuş. Evden çıkmadan ekmek almanın rahatlığına vardığınızda bunları düşünmüyorsunuz.


    Ayrıca sorun yaşamadım diye kimse yaşamayacak diye bir şey yok ve aynı şekilde başkası yaşadı diye ben yaşayacağım diye bir kural yok. Bu tamamı ile şans meselesi.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fortune 4

    Siz sorun yaşamadınız diye herkes yaşamayacak şeklinde bir kural kaide yoktur.


    Ben belli limitin üzerinde olan ürünlerde, hiçbir zaman internet siparişi geçmem. herhangi bir mağazaya giderim, 200 - 300 fazla veririm. Satın almadan önce, cihazı kontrol ettiririm. Kabul edilmezse başka bir mağazaya geçer, kabul eden yerden alırım.


    4000 - 5000 TL gibi paralar verip de, kargoda çalınma riskine, ürünün arızalı çıkması riskine, iadeyle falan uğraşma streslerine kesinlikle gelemem..


    300 - 500 kar edeceğim derken, kendimi yorup böyle risklere girmeye değmez..


    Aha da BIM A101 herneyse orada.. Cebimde de peşin param.. Giderim derim bu ürünü alacağım, hele bir paketini açalım bakalım sağlam çıkarsa kabulümdür derim. Kabul ediyorlarsa alırım, etmiyorlarsa BIM'den A101'den de almam..


    Ben parayı vereceğim de, HB bana kargo yapacak da, kargodan bana sağlam gelecekte.. Ohooooo..


    300 liraya klavye mi alıyoruz?


    Kendini böyle zeki sanan bir sürü tip var bakın ağlıyorlar ürün satın aldık bozuk geldi iade edemiyoruz vırt zırt diye.. Tüketici Hakem Heyetlerinde falan aylarca uğraşıyorlar.. Ha ürün sonradan da bozulabilir ama diğer türlüsü daha kötü. Daha ilk günden uğraşıyorsun..



    Alıntıları Göster

    Kimse senin gibi düşünmüyor, sıkıntı orada


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DokuzKuyrukluTilki

    BİM'e laptop gelecek de biz de iyi bir şey geldiyse alacağım. Kargoda herhangi bir zarar gelmesine karşın teknolojik ürünleri kapıda açabilirsiniz özellikle kutu hasarlıysa her ne kadar kargocular bunu ık mık diyerek yok etmeye çalışsa da. Ürün size ulaşmadıysa (kahve dediniz ya kahvem gelmemişti ve siz de bunu ispat edebiliyorsanız para hesabınıza düşüyor herhangi bir sıkıntı yaşamamanız gerekiyor EĞER kargo ile satıcı anlaşmalı olarak bu işi yapmıyorsa. O yüzden satıcı en önemli etken. Amazon, HB neresi olursa olsun eğer sitenin kendisi satıcıysa daha pahalı olsa da bende pahalı olana yöneliyorum fakat gidip 200 TL farkla Mediamarkt'tan almıyorum yada gidip yarı özellik bir şeyi daha pahalıya almıyorum. Sizde bir önyargı oluşmuş. Evden çıkmadan ekmek almanın rahatlığına vardığınızda bunları düşünmüyorsunuz.


    Ayrıca sorun yaşamadım diye kimse yaşamayacak diye bir şey yok ve aynı şekilde başkası yaşadı diye ben yaşayacağım diye bir kural yok. Bu tamamı ile şans meselesi.

    Tek kelime:


    Neden uğraşayım??????????????? Şans meselesi diye kendiniz de söylemişsiniz. Ben paramla kumar oynamam özetle..


    Ayrıca Kargocularla neden muhatap olayım? 200 TL için tüm bunları düşünmeye değmez. Ben 200 TL pahalıya alınca, kendimi kazıklanmış hissetmiyorum. aksine bu 200 TL'yi hem ürüne hızlı sahip olma, birkaç gün kargo beklememe, hem de çalıştığını, sorunsuz oldugunu bildigim ürünü güvenle satın alma lüksü olarak görüyorum..


    Siz istiyorsanız internetten alın tabii fakat ben almam. Yani olay HB meselesi değil, herhangi bir şekilde internetten 500 - 600 TL'yi geçen bir ürün satın almam. O topa girmem diyorum..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 12 Haziran 2021; 9:50:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fortune 4

    Tek kelime:


    Neden uğraşayım??????????????? Şans meselesi diye kendiniz de söylemişsiniz. Ben paramla kumar oynamam özetle..


    Ayrıca Kargocularla neden muhatap olayım? 200 TL için tüm bunları düşünmeye değmez. Ben 200 TL pahalıya alınca, kendimi kazıklanmış hissetmiyorum. aksine bu 200 TL'yi hem ürüne hızlı sahip olma, birkaç gün kargo beklememe, hem de çalıştığını, sorunsuz oldugunu bildigim ürünü güvenle satın alma lüksü olarak görüyorum..


    Siz istiyorsanız internetten alın tabii fakat ben almam. Yani olay HB meselesi değil, herhangi bir şekilde internetten 500 - 600 TL'yi geçen bir ürün satın almam. O topa girmem diyorum..



    Alıntıları Göster

    Peki hocam. Siz kimseyle muhatap olmayın. Hatta BİM'e gittiğinizde çalışanlara da ürünleri parmakla gösterin onlarla da muhatap olmayın, ürün bozulursa iadesinde de artık bir yol bulursunuz sorunu çözmek için.





  • Ussuz kullanıcısına yanıt
    swift 3 fiyatına göre çok iyi bir bilgisayar. okul ve ofis için. Ben biradere aldırdım. Malzeme kalitesi de fiyatına göre çok iyi. sadece windows kurduktan sonra ses ile ilgili yazılımsal sorunlar oldu. oda bir şekilde aşıldı. şu an sorunsuz. 4599 a almıştık. arada düşüyor yine o fiyata.

  • DokuzKuyrukluTilki kullanıcısına yanıt
    Hepsiburada kendi sattığı leptoplarda sıkıntı olma şansı gayet yüksek. Kendim zar zor bilgisayar aldım ürün daha 3. gününde garantiye gitmek zorunda kaldı. Satıcısıda Hepsiburadaydı. Zaten ürünü alan ve sorunlu çıkan başkalarıda vardı. Hatta 2. el ürün bile yollanan vardı. Siz sorun yaşamadınız diye markaları futbol takımı gibi savunmaya gerek yok

  • quote:

    Orijinalden alıntı: DokuzKuyrukluTilki

    Peki hocam. Siz kimseyle muhatap olmayın. Hatta BİM'e gittiğinizde çalışanlara da ürünleri parmakla gösterin onlarla da muhatap olmayın, ürün bozulursa iadesinde de artık bir yol bulursunuz sorunu çözmek için.



    Alıntıları Göster

    Öyle yapıyorum hocam zaten. Muhatap olmayı sevmem. Bir seferinde bir bilgisayarcıdan, LCD ekran alacağım.. Adama dedim ki, kutuyu açalım bakalım, ölü piksel çıkarsa diğer monitörle değiştirelim.. adam dedi ki, firma ölü piksel güvencesi vermiyor.. Bayağı oluyor yani.. O zaman hatta ergen yaşlardayım lisedeyim.. Yine de hakkımı koruyorum yani.. Eğer piksel çıkarsa ben bu monitörü kime satacam falan diyor? Dedim o benim problemim değil.. Sen kabul etmezsen eden bulunur haydi eyvallah dedim.. Adam gel tamam açalım dedi..


    Bu konularda sonradan mağdur olmamak için başından sağlam olacaksınız. Peşin para sizdeyse güç sizdedir.. Onlar o malları size satmak için uğraşıyorlar.. Mesele budur..


    Cebimde parayla HB'ye 1000 KM uzaktan paramı vereceğim de, aman ürün sorunlu çıkmasın diye fingers crossed yapacam.. ya da bizim kültürde işte sübhaneke falan okuruz.. Yarın A101 aktüel ürünlerde uygun fiyata Lenovo dizüstü bilgisayar var 


    Yalnız mağazadan alınan ürünlerde keyfi iade söz konusu değil.. Sadece bu açıdan biraz sorunlu fakat sonuçta mağazada inceliyorum neden geri iade etme ihtiyacı duyayım? Sonradan bozulursa prosedür zaten aynı fakat başından bozuk çıkmasın o çok daha kötü..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 12 Haziran 2021; 10:3:0 >




  • 4 GB ram yetersiz, 1 GB ram de APU kullanacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • daha önce AMD kullandım
    şim ise
    intel'in 3in1 CPU + GPU + RAM in tek bir yonga setinde olduğu chipleri bekliyorum.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-F79B393CF

    Hepsiburada kendi sattığı leptoplarda sıkıntı olma şansı gayet yüksek. Kendim zar zor bilgisayar aldım ürün daha 3. gününde garantiye gitmek zorunda kaldı. Satıcısıda Hepsiburadaydı. Zaten ürünü alan ve sorunlu çıkan başkalarıda vardı. Hatta 2. el ürün bile yollanan vardı. Siz sorun yaşamadınız diye markaları futbol takımı gibi savunmaya gerek yok

    Savunmuyorum çok gördüm HB veya başka yerlerde sorun yaşayan. 2. el konusu çok ayrı bir konu o. Benim demek istediğim HB kendi tarafında ürünü düzgünce kargolayıp size ulaştırdıysa, sorun çıkınca alıp garanti işlemini gerçekleştirdiyse HB burada üstüne düşeni yapmıştır mesela. Sıkıntı HB'de değil o seri üretim laptoptadır ve markası ne ise ondadır sorun. Asıl suçluyu bilirseniz kime nasıl davranacağınızı ve kimin neyi düzeltmesi konusunda tepki göstereceğinizi bilirsiniz.





  • bu sisteme 2500 TL den fazlasını vermek israftan başka bir şey değil !

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fortune 4

    Öyle yapıyorum hocam zaten. Muhatap olmayı sevmem. Bir seferinde bir bilgisayarcıdan, LCD ekran alacağım.. Adama dedim ki, kutuyu açalım bakalım, ölü piksel çıkarsa diğer monitörle değiştirelim.. adam dedi ki, firma ölü piksel güvencesi vermiyor.. Bayağı oluyor yani.. O zaman hatta ergen yaşlardayım lisedeyim.. Yine de hakkımı koruyorum yani.. Eğer piksel çıkarsa ben bu monitörü kime satacam falan diyor? Dedim o benim problemim değil.. Sen kabul etmezsen eden bulunur haydi eyvallah dedim.. Adam gel tamam açalım dedi..


    Bu konularda sonradan mağdur olmamak için başından sağlam olacaksınız. Peşin para sizdeyse güç sizdedir.. Onlar o malları size satmak için uğraşıyorlar.. Mesele budur..


    Cebimde parayla HB'ye 1000 KM uzaktan paramı vereceğim de, aman ürün sorunlu çıkmasın diye fingers crossed yapacam.. ya da bizim kültürde işte sübhaneke falan okuruz..  


    Yalnız mağazadan alınan ürünlerde keyfi iade söz konusu değil.. Sadece bu açıdan biraz sorunlu fakat sonuçta mağazada inceliyorum neden geri iade etme ihtiyacı duyayım? Sonradan bozulursa prosedür zaten aynı fakat başından bozuk çıkmasın o çok daha kötü..



    Alıntıları Göster

    Çok sıkıntı yapıyorsunuz , internetten belki 500k mal aldım sadece bir firmada(yanlış firma seçimi) iade sorun çıktı uğraşmamak için garantili servisinde yaptırıp o telefonu da 6-7 sene kullandık.

    Senin dediğin gibi 300-400 fazla vere vere , 40k para cebimden fazlaca çıkacaktı ..

    Kullandığınız tüm mallar sarf malzemeleri cep telefonu, laptop , araba vs. Bunlar bizimle yaşamayacak şimdi araba aldın sıfır , arabanin kapısını sürttun ne yapacaksın arabayi mi satacaksin. Yani kısaca bir sorun çıkmasın diye kasmaya gerek yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DA7034F2D

    Çok sıkıntı yapıyorsunuz , internetten belki 500k mal aldım sadece bir firmada(yanlış firma seçimi) iade sorun çıktı uğraşmamak için garantili servisinde yaptırıp o telefonu da 6-7 sene kullandık.

    Senin dediğin gibi 300-400 fazla vere vere , 40k para cebimden fazlaca çıkacaktı ..

    Kullandığınız tüm mallar sarf malzemeleri cep telefonu, laptop , araba vs. Bunlar bizimle yaşamayacak şimdi araba aldın sıfır , arabanin kapısını sürttun ne yapacaksın arabayi mi satacaksin. Yani kısaca bir sorun çıkmasın diye kasmaya gerek yok.



    Alıntıları Göster

    LCD monitorse kasarım çünkü piksel konusunda takıntılıyım.. Ayrıca 4000 5000 TL falansa da kasarım hocam. O paralar kolay kazanılmıyor. Siz kolay kazanıp, kolay harcıyorsanız riske giriyorsanız bir sey diyemem.. O sizin kendi seçiminizdir.. Internetten ben de çok şey aldım hatta madalyalı GG hesabım var ama söyledigim gibi belli bir limitin üzerindeyse almam riske girmem.. Özellikle Bilgisayar, LCD, Cep telefonu gibi şeylerde sorun çıkma ihtimali de görece yüksektir..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 12 Haziran 2021; 10:21:19 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.