Şimdi Ara

Hafta sonu YETKİLİ SERVİSE GİDİLMEZMİŞ BUNU ANLADIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar hangi servis olursa olsun benim tecrübe ettiğim servisler

    VOLKSWAGEN SEAT SKODA VOLVO RENO

    Hafta sonu bakıma gidilmez bunu anladım

    Sadece yağ değişimi bile saatler alıyor

    Çalışan işçiler aşırı yoruluyor herhalde hafta sonuda zaman biran önce geçsin eve gidelim diye baştan savma iş yapıyorlar

    Aynı şekilde pazartesi günüde servise gidilmez neden derseniz

    Hafta sonu arıza yapan araçlar pazartesi gününe kadar bekliyor pazartesi günü bakılıyor bu araçlar

    Servisler yine aşırı yoğun oluyor

    Benim görüşüm salı çarşamba perşembe cuma servise gitmek

    Misal dün yetkili servise gittim bakım için aşırı yoğunlardı işim bugüne kaldı



    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!




  • Cumartesi çalışan usta sayısı az olur, her alanda sadece 1 usta nöbetçi kalır o nedenle işlemler uzun sürer ve sıra gelmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Cumartesi çalışan usta sayısı az olur, her alanda sadece 1 usta nöbetçi kalır o nedenle işlemler uzun sürer ve sıra gelmez.

    Zorunlu olmadıkça kesinlikle cumartesi günü servise gidilmez Bence
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • Pazartesi malum hafta başı ve genelde tüm servisler dolu olur. Örn. Hasarlı araç sayısı fazla olur ilk gün. Cumartesi de herkes bitse de gitsek modunda olduğundan dolayı bu iki gün için haklsınız ben götürecek olsam perşembe veya cuma günlerini seçerdim.
    _____________________________
  • Senin için üzüldüm Cihan'cım, o zaman pazartesi gitmek daha mantıklı

    Hani yeni bir haftaya çok enerjik başlarlar düşüncesi ile..
    _____________________________
  • O zaman ben şanslıyım. Bağdatlılardan ne zaman randevu istesem hafta içine veriyor. Fakat hiç bir zaman götürdüğüm gün alamadım arabayı. Mutlaka bir veya iki gün geciktiriyorlar. Ben de geç olsun, temiz olsun diyorum. Sabrediyorum.

    Mart ayında rutin bakım için götürdüm. Yağ, hava ve mazot filtresi değişecek. Eksratad iş çıktı. Yakıt pompası hava yapıyormuş. Onu onardılar. fazladan 2 gün kaldı yine. Fakat şimdi sorun yok. gayet iyi oldu.

    Geç olsun. Temiz olsun.
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaşlar hangi servis olursa olsun benim tecrübe ettiğim servisler

    VOLKSWAGEN SEAT SKODA VOLVO RENO

    Hafta sonu bakıma gidilmez bunu anladım

    Sadece yağ değişimi bile saatler alıyor

    Çalışan işçiler aşırı yoruluyor herhalde hafta sonuda zaman biran önce geçsin eve gidelim diye baştan savma iş yapıyorlar

    Aynı şekilde pazartesi günüde servise gidilmez neden derseniz

    Hafta sonu arıza yapan araçlar pazartesi gününe kadar bekliyor pazartesi günü bakılıyor bu araçlar

    Servisler yine aşırı yoğun oluyor

    Benim görüşüm salı çarşamba perşembe cuma servise gitmek

    Misal dün yetkili servise gittim bakım için aşırı yoğunlardı işim bugüne kaldı

    Dün bizzat bunu fiat servisinde yaşadım 1 saat dedikleri iş 3,5 saatte bitti.
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • markaya, servise göre değişiyor durum demekki... ben coltu periyodik bakıma götürdüm cumartesi günüydü gayet güzel ilgilenip kısa sürede teslim ettiler, ilgi alaka çok iyiydi
    _____________________________
  • 2011 FİAT DOBLO ( ŞİRKET ARACI ) 100BİN BAKIMI İÇİN CUMARTESİ SABAH 9 DA VERDİM. PAZARTESİ SABAH 9 DA ALIRNISINIZ DEDİLER. SAAT 12:30 FALAN OLDU ANCA VERDİLER.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    markaya, servise göre değişiyor durum demekki... ben coltu periyodik bakıma götürdüm cumartesi günüydü gayet güzel ilgilenip kısa sürede teslim ettiler, ilgi alaka çok iyiydi

    Markanın çok veya az satılabilirlik durumu da etkili bu konuda. Ben Dacia arabamı egsoz muayenesi için Bağdatlılara götürdüm. Çok yoğunuz, rica etsek başka yerde yaptırın dediler. Mitsubishi Yetkili servisine götürdüm. İşim 5 dakikada bitti. İçerde fazla mitsubishi araç yoktu.
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.
  • Salı, Çarşamba, Perşembe mantıklı.
    _____________________________
  • Allah kolaylık versin size de, gün geçmiyor ki yeni bir servis macerasıyla konu açmadığınız.
    _____________________________
    “Gelişmiş ülke, fakirlerin araba sahibi olduğu bir yer değil, zenginlerin toplu taşıma araçlarını kullandığı yerdir.”
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    markaya, servise göre değişiyor durum demekki... ben coltu periyodik bakıma götürdüm cumartesi günüydü gayet güzel ilgilenip kısa sürede teslim ettiler, ilgi alaka çok iyiydi

    Markanın çok veya az satılabilirlik durumu da etkili bu konuda. Ben Dacia arabamı egsoz muayenesi için Bağdatlılara götürdüm. Çok yoğunuz, rica etsek başka yerde yaptırın dediler. Mitsubishi Yetkili servisine götürdüm. İşim 5 dakikada bitti. İçerde fazla mitsubishi araç yoktu.

    tabiki oda önemli bi unsur, haklısınız ama yinede ilgi alaka iyi. Bu arada Bağdatlılar yenibosnadaki sanırım
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    markaya, servise göre değişiyor durum demekki... ben coltu periyodik bakıma götürdüm cumartesi günüydü gayet güzel ilgilenip kısa sürede teslim ettiler, ilgi alaka çok iyiydi

    Markanın çok veya az satılabilirlik durumu da etkili bu konuda. Ben Dacia arabamı egsoz muayenesi için Bağdatlılara götürdüm. Çok yoğunuz, rica etsek başka yerde yaptırın dediler. Mitsubishi Yetkili servisine götürdüm. İşim 5 dakikada bitti. İçerde fazla mitsubishi araç yoktu.

    tabiki oda önemli bi unsur, haklısınız ama yinede ilgi alaka iyi. Bu arada Bağdatlılar yenibosnadaki sanırım

    Evet. Yenibosna'da. Eskidji'nin oralarda. Eskiden Exper bilgisayar fabrikası olan yer şimdi Bağdatlılar Yetkili Servisi.
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête

    markaya, servise göre değişiyor durum demekki... ben coltu periyodik bakıma götürdüm cumartesi günüydü gayet güzel ilgilenip kısa sürede teslim ettiler, ilgi alaka çok iyiydi

    Markanın çok veya az satılabilirlik durumu da etkili bu konuda. Ben Dacia arabamı egsoz muayenesi için Bağdatlılara götürdüm. Çok yoğunuz, rica etsek başka yerde yaptırın dediler. Mitsubishi Yetkili servisine götürdüm. İşim 5 dakikada bitti. İçerde fazla mitsubishi araç yoktu.

    tabiki oda önemli bi unsur, haklısınız ama yinede ilgi alaka iyi. Bu arada Bağdatlılar yenibosnadaki sanırım

    Evet. Yenibosna'da. Eskidji'nin oralarda. Eskiden Exper bilgisayar fabrikası olan yer şimdi Bağdatlılar Yetkili Servisi.

    servis ustaları nasıl bilmem ama, ilgi alaka 0 bi araç soruyorum ne zaman gelir diye... bilmiyorum, fiyatı tahmini en olur diyorum... işte 5 bin tl daha koy bu fiyatın üstüne diyor vs. Sanki adamdan bedava araç alıyoruz
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Salı, Çarşamba, Perşembe mantıklı.

    Cumada gidilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conquête


    servis ustaları nasıl bilmem ama, ilgi alaka 0 bi araç soruyorum ne zaman gelir diye... bilmiyorum, fiyatı tahmini en olur diyorum... işte 5 bin tl daha koy bu fiyatın üstüne diyor vs. Sanki adamdan bedava araç alıyoruz

    Böyle yerlerde kesinlikle bayanlarla muhatap olun. İşlerini layıkıyla yapıyorlar. Biz Çobançeşme Bağdatlılar'a gittik. Bayan bize arabayı bir anlattı. Ağzımız açık dinledik. Sanırsınız ki arabayı o imal etmiş. Şurasını bilmiyorum bir broşüre bakıyım filan demedi. Tam bilgi sahibiydi araba hakkında. Keza Ford'a gittiğimizde de tam olarak aynı durumu yaşadık. Orada da bayan ile muhatap olduk. Her konuda bilgi verdi bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaz42 -- 21 Mayıs 2013; 13:48:44 >
    _____________________________
    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: conquête


    servis ustaları nasıl bilmem ama, ilgi alaka 0 bi araç soruyorum ne zaman gelir diye... bilmiyorum, fiyatı tahmini en olur diyorum... işte 5 bin tl daha koy bu fiyatın üstüne diyor vs. Sanki adamdan bedava araç alıyoruz

    Böyle yerlerde kesinlikle bayanlarla muhatap olun. İşlerini layıkıyla yapıyorlar. Biz Çobançeşme Bağdatlılar'a gittik. Bayan bize arabayı bir anlattı. Ağzımız açık dinledik. Sanırsınız ki arabayı o imal etmiş. Şurasını bilmiyorum bir broşüre bakıyım filan demedi. Tam bilgi sahibiydi araba hakkında. Keza Ford'a gittiğimizde de tam olarak aynı durumu yaşadık. Orada da bayan ile muhatap olduk. Her konuda bilgi verdi bize.

    bir dahaki sefere orayı deneyelim, teşekkürler...
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.