Bildirim
Hafıza Kartından Format Atılır mı ?
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
güncel _____________________________ -
atılır ama isoburner programı ile isoyu usbye yazdırmalısın ama xp dışında hiç denemedim ama xp oluyor.. _____________________________ -
dosyaları flash yerine hafıza kartına yazdırıcam olur diyorsunuz yani _____________________________ -
DENE istersen ama 2gb usb de denedim oldu ama hafıza kartında yapamadım belki seninki olur... _____________________________ -
hafıza kartı okuyucusunun bileşenleri ya da ne biliyim driverı felan varsa yüklü olmayacağı için belki görmeyebilir denemeden denemeden bilemezsin windows 7 atıcaksan microsot un kendi programı var windows 7 usb/ dvd tool diye onu kur dene hafıza kartına iso dosyasını atabiliyor musun diye
_____________________________
bilcümle avratlar saçlarıma deli oluyorlar
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler






