Şimdi Ara

::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.879
Cevap
15
Favori
634.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 308
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 411
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Favoriye Eklediklerim 15
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Taner Göde (1239 mesaj) LİTEON (489 mesaj) Aatabay (471 mesaj) Hayvansı Terlik (411 mesaj) lloyd (393 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Vw >> ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1515 Mesaj


    Bu navigasyon,dvd,tv için ne tür lcd takılmalı?Orijinal vwnin ekranları işçilik dahil ne kadara maloluyor ve sadece passata mı takılabiliyor bunlar?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    @elninom1
    ne yazikki sorun havada kalacak gibi.
    bunu yaptiran arkadas yani @fcg pek takilmiyor galiba.
    halbu ki ondan ogrenecegimiz cok sey var.
    galiba aracina taktirdigi sistemleri yurt disindan getirdiyor ve tr de taktiriyor.
    navigasyon sistemi yanlis bilmiyorsam tr de calismiyor ama bunun icin ugrasiyordu son zamanlarda.
    telefon guzel olmus farkli kilmis.
    aracin dis fotolarini merak ediyorum.
    en son jant taktiracakti ne yapti bilmiyorum.
    foruma ugrarsa benimde soracagim cok sey var.

    selam ile...
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Yüzbaşı
    740 Mesaj
    codelinkere katılıyorum
    eski kasanın koltukları oldukça alçak konumlandırılmış.
    hatta passattan inip fiesta gibi şehir içi araçlarına bindiğm zaman kendimi cipe binmiş gibi hissediyorum.
    ancak ben alçak koltukları seviyorum.arka koltukta oturmadığım için hiç arka koltuğun nasıl olduğunu denemedim ve binenlere de sormadım nasıl olsa benim işim yok diye

    ben kendi aracımın sevdiğim ve sevmediğim yönlerini sıralayım;
    aracım 2004 passat 1.6 trend.

    -araç öncelikle bana çok ferah geliyor koltuğu en alt seviyesine indirdiğim zaman bile bir karış hatta bir buçuk karış tavan ile kafam arasında boşluk kalıyor.orta seviyede kullanıyorum ve yine bi karıltan fazlaca boşluk var.
    -elektronik klimasının olması gayet iyi fakat bazen sıcak asfaltta düşük suratlerde yol aldığım zamnalar fan en düşük hızda iken klimanın gaz sesini duyuyorum.beni çok rahatsız ettiği söylenemz ancak çok iyi soğuttuğu bir gerçek.
    -gösterge tablosu vs si gayet iyi takip edilebiliyor.
    -viites geçişleri gayet iyi ve hiç takılmadan sağlanıyor

    sevmediğim yönleri
    -aracın arkasını par ederken pek kontrol edemiyorum bu sebeple küçük hasarlara sebep olmamak için park sensörü taktırdım.(2003 aralıkda sanırım 230 milyona taktılar)
    -şehiriçi trafiğinde dreksyon biraz ağır kalıyor yani çok yumuşak değil özellikle de fiesta gibi şehir içi aracı ile kıyasladığım zaman
    -1,6 olması sebebi ile çok atik değil fakat beni tatmin ediyor 100 ü fazla geçenlerden değilim.(uzun yollar hariç)
    -cd çalarım yok maalesef ve bu beni hasta ediyor !!!
    -torpido gözü bu kadar büyük bir araba için oldukça küçük kalıyor be kasetlerim sığıyor ne de başka bişey.

    yakıt tüketimi ise bence o kadar abartıldığı kadar yok.

    şehir içi trafik durumuna göre değişiyor ancak ist da trafiğe çok takılmadan atatürk hava alanı kadıköy yaptım ve 7,4 ortalama gösterdi
    fakat köprüde çok durkalk yaparsam özellikle de barboros bulvarında falan o zaman 10 lt leri çok rahatlıkla yakaladığını söyleyebilirim.

    şehirlerarası yolda ise gidişe göre oldukça değişik ortalamalar çıkabiliyor.
    örneğin yaz tatilinde istanbul kuşadası yaptım 4 kişi ve oldukça kalabalık bi bagaj ile full klima açık (zaten kış harici kapatmama) 8 lt ile geldim.oldukça da hızlı idim otobanda falan

    tek başıma izmir istanbul yaptım klima kapalı tek başıma 6,8 lt yaktım


    aslında bence o kadar abartılı yakmıyor.yani aracın büyüklüğünü ve ağırlığını düşündüğüm zaman.
    çünkü bindiğim d segment bi araç kompakt sınıf bi oto olsa o zmn bu kadar yakması fazla derdim ancak passatın bana vermiş olduğu rahatlık v güven verdiğim benzin parasını unutturuyor....
    |
    |
    _____________________________
    teknoloji olmada asla...




  • Yüzbaşı
    642 Mesaj
    Artık ben de Passatçıyım,hayırlısıyla ayın 20.sinde elime geçecek araç.Passat 2007 1,6 Fsı Comfortline. Bayiye sormayı unutmuşum;comfortline'nın torpido gözü soğutmalı mı???Siteye baktım Jetta'da var ama Passat için herhangi bir bilgi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talkie77 -- 13 Ekim 2006; 22:44:15 >
    |
    |
    _____________________________
    2016 A3 Sedan/2015 Qashqai Platinium Premium DCI/2010 Yamaha YBR/2014 Carraro Sportive 227
  • Yüzbaşı
    740 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: talkie77

    Artık ben de Passatçıyım,hayırlısıyla ayın 20.sinde elime geçecek araç.Passat 2007 1,6 Fsı Comfortline. Bayiye sormayı unutmuşum;comfortline'nın torpido gözü soğutmalı mı???Siteye baktım Jetta'da var ama Passat için herhangi bir bilgi yok.


    büyük olasılıkla soğutmalıdır hele ki comfort ise.
    zaten soğutmalı torpido gözü denen şey klima hava kanalından torpido gözüne giden küçük bir delik .
    |
    |
    _____________________________
    teknoloji olmada asla...
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    sevmediğim yönleri
    -aracın arkasını par ederken pek kontrol edemiyorum bu sebeple küçük hasarlara sebep olmamak için park sensörü taktırdım.(2003 aralıkda sanırım 230 milyona taktılar)
    -şehiriçi trafiğinde dreksyon biraz ağır kalıyor yani çok yumuşak değil özellikle de fiesta gibi şehir içi aracı ile kıyasladığım zaman
    -1,6 olması sebebi ile çok atik değil fakat beni tatmin ediyor 100 ü fazla geçenlerden değilim.(uzun yollar hariç)
    -cd çalarım yok maalesef ve bu beni hasta ediyor !!!
    -torpido gözü bu kadar büyük bir araba için oldukça küçük kalıyor be kasetlerim sığıyor ne de başka bişey.


    degerli @bettyonpower arkadasim.
    bu soylediklaerinin hepsini eski kasa da yasiyorum(motor-performans haric bizimkisi 1.9 tdi)
    dreksiyon gercekten de sehiricinde agir kaliyor.fakat yeni passatta bu sorunu halletmisler hatta servo dreksiyon koymuslar.gerci benimkisi full opsiyon.dusuk opsiyonlarda var mi bilmiyorum.aracin hizina gore dreksiyon hafifliyor ve manevra kabiliyeti daha da arttirilmis.
    benim dreksiyon konusunda en buyuk sikayetim deri olmasi.uzun yolculuklarda ellerim cok fazla terliyor.tabi bu soylediklerim eski kasa icin gecerli.
    yeni kasada bunu da cozmusler
    eski kasanin aynalari da tuhaf.park ederken ayna sagi ve solu cok uzak gosteriyor halbuki saga ve sola cok yaklamisiz haberimiz olmuyor.
    cd calar malesaf comfortline ve trendline da sunulmuyordu(eski kasa)bende ipli kasetle yani elektronik kasetle mp3 u teybe bagliyordum.
    dediginiz gibi torpido gercekten cok kucuk.(eski kasa icin).yeni kasada bunu da asmislar.hatta kapidaki bolmeler cok buyuk.bu da cok ise yariyor.

    yani sonuc olarak yeni kasada bir cok seyi duzeltmisler.eski kasanin sevmedigim ozellikleri tamemen degistirilmis.
    su anda yeni kasada ic mekan olarak sorunla karsilasmadim.

    selam ile...
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    kardes aramiza hosgeldin seni de ekliyorum basa.
    umarim arabani gelince begenirsin.
    paylasimlarini bekliyorum.

    @bettyonpower
    seni de ekledim kardes.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: talkie77

    Artık ben de Passatçıyım,hayırlısıyla ayın 20.sinde elime geçecek araç.Passat 2007 1,6 Fsı Comfortline. Bayiye sormayı unutmuşum;comfortline'nın torpido gözü soğutmalı mı???Siteye baktım Jetta'da var ama Passat için herhangi bir bilgi yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayvansı Terlik -- 13 Ekim 2006; 23:18:21 >
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Yüzbaşı
    740 Mesaj
    sağolasın codelinker
    |
    |
    _____________________________
    teknoloji olmada asla...
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    kardesler kimse de foto yok mu yav.
    araclara baksaydik.donanimlar arasi karsilastirma falan yapsak.
    ya da ne bileyim araciniza taktirdiginiz bi aksesuar varsa onlara baksak.

    bu konuda fcg arkadasimizin arabasi cok iyi cok ugrasiyor ama foruma pek takilmiyor ya da bu topigi gormedi herhalde.
    varsa foto paylasalim lutfen
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Binbaşı
    1490 Mesaj
    geçen akşam yokuşta geri geri park ederken , auto hold la el frenin devreye soktum . Bildiğim kadarıyla gaza yüklenince auto holdu bırakması gerekiyor araç. ama geri giderken bırakmadı , biraz zorlandı , hafif bir yanık kokusu geldi sanırım balataları fazla zorladık :). Bu auto hold tam olarak nasıl çalışıyor ? neden devreden çıkmadı fikri olan varmı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    nasil olur yav.
    hem geri geri hem de one dogru ben hic bir sorun yasamadim.
    senin el freni cekik olmasin.(bu ihtimalde cok dusuk)
    ben gaza bastigimda yani arac torkunu buldugunda tam kalkis aninda devreden cikiyor auto hold.
    bazen kirmizi da egimli bir yerde duruyorsam bile otomatik devreye giriyor araci tutuyor.
    yani durma pozisyonuna geldigimde eger egimli bi yerdeysem kendisi devreye giriyor ve gaza basinda torkunu toplayinca devreden cikiyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sith

    geçen akşam yokuşta geri geri park ederken , auto hold la el frenin devreye soktum . Bildiğim kadarıyla gaza yüklenince auto holdu bırakması gerekiyor araç. ama geri giderken bırakmadı , biraz zorlandı , hafif bir yanık kokusu geldi sanırım balataları fazla zorladık :). Bu auto hold tam olarak nasıl çalışıyor ? neden devreden çıkmadı fikri olan varmı?
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Onbaşı
    35 Mesaj
    Ben de 98 yada 2000 model arası bir temiz Passat almak istiyorum ama 1.8T yoksa düz 1.8 mi alayım karar veremedim.Yakıt olarak fabrika değerlerine baktım Turbo olan daha az yakıyor diye yazıyor ancak piyasada Turbo alma arızası çok ve çok yakıyor diye bir söylenti var siz ne dersiniz?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    sorun cıkarmaz ve sorun cıkarır dıye bırsey yok her arac sorun cıkarır

    gecen ay 1.8t da sorun yasadım duman atıyordu ben agrasif kullanıldıgı ıcın belkı yag yakmıstır dıye sorun etmedım ama sureklı devam edıyordu gecen hafta antalyada basarı dıye vw özel servıs var gıttım turboda bır parcanın degısmesı gerektıgını soyledıler degıstı sorun ortadan kalktı

    ama zamanında bakımları oldugu surece kolay kolay sorun yasatacak araclar degıl

    bende 2000 1.8t var ve satılık
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    35 Mesaj
    turbolumu turbosuzmu yakıt olarak ne kadar fark var?Turbo hariç arada ne fark var .Birde internetten bakıyorum fiyatlar çok garip 1999 model 1.8 Trendline 15 000 ytl ye de var 20 000 e kadar çıkıyor tuhaf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raikonnen -- 16 Ekim 2006; 17:32:13 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ikinci el cogu aracta bu tip fiyat ucurumlari var.
    birde galericiler bazen su donanim seviyesini yanlis yaziyor olabilirler.
    aracin yanina gidip incelemek gerekir.

    1.8t mi 1.8 mi demissin...
    kesinlikle turbolu 150 bg guc ureten 1.8t tavsiye ederim.
    trbo arizasi yasamis olsun ya da olmasin bu araci tercih et.
    ama alirken aracin performansina ve yol bilgisayarindaki yakit tuketimine dikkat et.
    hic olmadi kaputu actir gaza bas turbo sesini dinle.herhangi bi ugultu ya da turbo sesini degistiren bisey var mi incele.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: raikonnen

    turbolumu turbosuzmu yakıt olarak ne kadar fark var?Turbo hariç arada ne fark var .Birde internetten bakıyorum fiyatlar çok garip 1999 model 1.8 Trendline 15 000 ytl ye de var 20 000 e kadar çıkıyor tuhaf
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Çavuş
    94 Mesaj
    bertugdogan 2001 passat tdi tiptronik. ama düz vites tercihimdir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bertugdogan -- 19 Ekim 2006; 2:51:34 >
    |
    |
    _____________________________
    okumadan imzalamam:)
  • Onbaşı
    35 Mesaj
    Bu konu hakkında net bir bilgin varmı acaba ilk gelen motorlar audi felan diyor ilanı incele zamanın varsa?

    Tüm bakımları vw yekili servislerinde yapılmış ve orjinal parçalıdır. Highline (en üst modeldir.) İlk gelen modeldir (özelliği extradan 7Bg klima için toplam 157bg) Ön camlarda ithal yan cam rüzgarlıkları vardır. Lastikler yenidir (2 aylık ve garantili) / farlar eylül ayında yenilenmiştir ayrıca beyaz philips ampül takılıdır. Bu modelin genel üstünlüğü Audi A4 motoru olmasıdır. Turboşarjlıdır ve motor hacmi ufaktır. Az yakıt harcama ve gücü bir arada bulabileceğiniz nadir araçlardandır. Ayrıca 20V teknolojisi vardır.. (16V araçlardan daha üstündür. Silindir başına 3 emme 2 egzost) uzun yıllar kullanmamızın sebebi yukarda belirttiğimiz özellikleridir
    http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3058643

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    ikinci el cogu aracta bu tip fiyat ucurumlari var.
    birde galericiler bazen su donanim seviyesini yanlis yaziyor olabilirler.
    aracin yanina gidip incelemek gerekir.

    1.8t mi 1.8 mi demissin...
    kesinlikle turbolu 150 bg guc ureten 1.8t tavsiye ederim.
    trbo arizasi yasamis olsun ya da olmasin bu araci tercih et.
    ama alirken aracin performansina ve yol bilgisayarindaki yakit tuketimine dikkat et.
    hic olmadi kaputu actir gaza bas turbo sesini dinle.herhangi bi ugultu ya da turbo sesini degistiren bisey var mi incele.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: raikonnen

    turbolumu turbosuzmu yakıt olarak ne kadar fark var?Turbo hariç arada ne fark var .Birde internetten bakıyorum fiyatlar çok garip 1999 model 1.8 Trendline 15 000 ytl ye de var 20 000 e kadar çıkıyor tuhaf


    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    kardes ekledim seni.
    aramiza hosgeldin.umarim yararli oluruz birbirimize.
    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: bertugdogan

    bertugdogan 2001 passat tdi tiptronik. ama düz vites tercihimdir.


    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    kardes ilandaki arac fena degil gibi.
    yani ozellikleri ve fiyati iyi gibi.
    ama kmsi biraz fazla.araci git incele.
    dedigim gibi turbo da bi ariza varmi?sonra aracin egzozuna bak.calisir durumdayken mavi duman atiyor.
    egzoztaki dumana falan bak.kokpite bak derilerde soyulma var mi?
    ama en onemlisi dedigim gibi turboya bak aracin performansina bak.
    eger bunlarda sikayet yoksa gonul rahatligi ile alabilirsin.
    fakat 170 bin km deki arac ne kadar saglikli olur orasini bilemem.
    quote:

    Orjinalden alıntı: raikonnen

    Bu konu hakkında net bir bilgin varmı acaba ilk gelen motorlar audi felan diyor ilanı incele zamanın varsa?

    Tüm bakımları vw yekili servislerinde yapılmış ve orjinal parçalıdır. Highline (en üst modeldir.) İlk gelen modeldir (özelliği extradan 7Bg klima için toplam 157bg) Ön camlarda ithal yan cam rüzgarlıkları vardır. Lastikler yenidir (2 aylık ve garantili) / farlar eylül ayında yenilenmiştir ayrıca beyaz philips ampül takılıdır. Bu modelin genel üstünlüğü Audi A4 motoru olmasıdır. Turboşarjlıdır ve motor hacmi ufaktır. Az yakıt harcama ve gücü bir arada bulabileceğiniz nadir araçlardandır. Ayrıca 20V teknolojisi vardır.. (16V araçlardan daha üstündür. Silindir başına 3 emme 2 egzost) uzun yıllar kullanmamızın sebebi yukarda belirttiğimiz özellikleridir
    http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3058643

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    ikinci el cogu aracta bu tip fiyat ucurumlari var.
    birde galericiler bazen su donanim seviyesini yanlis yaziyor olabilirler.
    aracin yanina gidip incelemek gerekir.

    1.8t mi 1.8 mi demissin...
    kesinlikle turbolu 150 bg guc ureten 1.8t tavsiye ederim.
    trbo arizasi yasamis olsun ya da olmasin bu araci tercih et.
    ama alirken aracin performansina ve yol bilgisayarindaki yakit tuketimine dikkat et.
    hic olmadi kaputu actir gaza bas turbo sesini dinle.herhangi bi ugultu ya da turbo sesini degistiren bisey var mi incele.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: raikonnen

    turbolumu turbosuzmu yakıt olarak ne kadar fark var?Turbo hariç arada ne fark var .Birde internetten bakıyorum fiyatlar çok garip 1999 model 1.8 Trendline 15 000 ytl ye de var 20 000 e kadar çıkıyor tuhaf




    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Onbaşı
    35 Mesaj
    Doğru diyorsun km en fazla 75 - 80 bin olmalı bence.Sonuçta son sahibi olmak istemiorum.Biraz daha para biriktirir bi üst kasa alırım belki ama bu modellerde çok hoşuma gidiyor
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bitcoin
Sohbet
Radyo Dinle
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,719
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.