Şimdi Ara

::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.879
Cevap
15
Favori
634.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 308
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 411
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Favoriye Eklediklerim 15
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Taner Göde (1239 mesaj) LİTEON (489 mesaj) Aatabay (471 mesaj) Hayvansı Terlik (411 mesaj) lloyd (393 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Vw >> ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    245 Mesaj
    Bu kadar hassas olduğunu bilmiyordum.Almayı düşündüğüm araçlardan biri.Tabii eski model 1.8T.Muhtemelen bozuk yollarda kullanılacak.

    Bir sorum var:
    Acaba,ortalama kaç km."de bir passat motor ister?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1490 Mesaj
    passatı olan arkadaşlardan radyoyu çıkarıp LCD taktıran varmı ? pioneer , jvc gibi cihazların fiyatlarını netten bakabilceğimiz bir yer varmı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    simdi motor isteme olayi cok farkli bir durum.
    mesela bizim mitsubushi L300vardi.yaklasik 7 sene once yanilmiyorsam arac 390 bin km yol yapmisti.
    passat nerden baksan 500bin km yol yapar.hatta milyon km ye bile yaklasir.

    passat cok hassas bi arac degil aslinda biz hor kullaniyoruz.
    gercekten tr yollari cok berbat.
    yol calismasi olmadan once yani duble yol olmadan once burdur-antalya yolu su anki halinden cok daha kaliteli bir yola sahipti.
    inanin 180-190 ile duz yolda stabil gidebilirken simdi 160 ile giderken zorlaniyorum.
    cunku aracin icinde rahat durmak imkansiz.yollar yeni yapilmasina ragmen her tarafta yama var ve yol duz ve stabil degil.
    160 ile giderken aracin icinde hoplayip duruyorum.
    tabi bole yollara arac biyerden sonra dayanamiyor.
    aldigimiz mazota hic dikkat etmiyoruz.
    turbonun calisma sitiline gore aracimizi kullanmiyoruz.
    zamaninda servise gidemiyoruz vs.

    etrafimda gordugum passatlara bakiyorum adamlar hic sorun yasamamislar ama nedense bizde ya sans yok ya da araba kullanmayi bilmiyoruz arac sorun cikariyor.
    gerci son cikardigi yni bu yeni aracimin ilk cikardigi sorun onemli bisey degildi ama bu sorunlar neticesinde aracimda tereddut ediyorum.
    galiba araci hep hirpaliyoruz.
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    forumda fcg diye bi arkadas vardi.
    gerci halen arasira giriyor.
    o aracina navigasyon ve dvd taktirmisti galiba.
    vw bolumunde yani vw kulubunde aracinin ic fotolari vardi.
    istersen bi bak.3-4 ay oluyor fotolari koyali.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sith

    passatı olan arkadaşlardan radyoyu çıkarıp LCD taktıran varmı ? pioneer , jvc gibi cihazların fiyatlarını netten bakabilceğimiz bir yer varmı?
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    evet buldum fcg arkadasimizin passatinin ici.





    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Binbaşı
    1490 Mesaj
    eyvallah ... güzel olmuş bence.. hatta jvc ve pioneer ın çok süper modelleri var...
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    245 Mesaj
    "Ağır bakım"dan kasdedilen nedir?Bildiğim kadarıyla passatlarda 90.000 ağır bakımı oluyor.Bunda sadece triger ve bir kaç küçük değişim mi yapılıyor ve dolayısıyla ortalama 1.000 ytl bir masrafla geçiştirilebiliyor?
    Ancak bir passat sahibi ile yaptığım görüşmede-umarım burada yazmamın kendisi için bir sakıncası olmaz- aracın 200.000"de olduğunu ve 4-5000 ytl"lik bir masrafla bakım yapıldığını,pistonların vs. değiştiğini öğrendim.Bu motor yenileme olmuyor mu?

    Kısaca,alacağım passat-ki alırsam- 100.000"i devirmiş ve 98-99 model olacak.Çıkabileceğim en yüksek bütçe.Bana milyarlaca tl masraf çıkarmasını istemiyorum ki zaten kimse de istemez.

    Servis almayı düşündüğüm aracı götürdüğümde aracın tüm eksiklerini kalan motor süresini vs çıkarabilir mi?

    Kullanım konusuna katılıyorum.Dün passatlara baktım 4-5 tane.-Eğer gerçek ise- 100.000 km"de,99-00 model olmasına rağmen ,derileri dökülmüş,döşemeleri yıpranmış...Bendeki 10-15 yıllık araç onlardan 15 kat temiz.

    quote:

    etrafimda gordugum passatlara bakiyorum adamlar hic sorun yasamamislar


    Bu sorunsuzlardan satılık görürsen haberim olsun codelinker.
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1042 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    olabilir degerli kardesim fakat pek gercekci oldugunu dusunmuyorum.
    ve size aciklama yapann arkadasin bilgisine bagli bisey.

    1.8 t ile 260 gormek zor olsa gerek.
    ben enfazla 230 gordum 1.9 tdi 130 hp ile.
    o da yokus assagi.
    duz yolda en fazla 225.zaten bu hizla 5 dakkika falan gitseydim arac patlardi herhalde.
    yeni kasa ile cok denemedim en son denedigimde 225 yapti o da.


    yok kardeş hiç bi zorluk çekmedi en kötü ve bakımsız halinde bile 230 u gördük...ona binmeden önce passatlardan nefret ederdim ne .oktan araba derdim ama şu anda 2000 ve sonrası tüm passatlara hayranım...
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    degerli kardesim 100 bin yada 150 bini devirmis cogu arac sorun cikaracaktir.
    bu sorunlarda kucuk sorunlar olmayacak cebini yakacaktir.
    bu passat olsun golf olsun ne bileyim megane olsun vectra olsun hepsinde neredeyse durumlar bu sekilde olur.
    bastan soyleyeyim aracini temiz kullanirsan bakimini yaptirirsan eger arac fabrikadan sorunlu cikmadiysa aracin sorun cikarmasi cok zor.

    bi de soyle bi durum var.
    alacagin arac d sinifi bir arac.
    yani herkesin hemen elde edebilecegi bir arac degil.
    bunun sonucunda masraflari da agir olacaktir.
    sen simdi passatin ya da d sinifi bir aracin bakim masraflariyla c sinifi ya da b sinifi bir aracin bakim masraflarinin ayni olmasini istersen ve passat aldiginda bakimlar senin cebini yakarsa bu arac sana uygun degildir.almani tavsiye etmem.

    simdi biz 2002 tdi passati bugunlerde satmayi dusunuyoruz.ya da satmayabiliriz belli olmaz.
    almaya konusmaya anlasmaya gelen adamlara bastan soyluyorum.
    bu arac 135 bin km yol yapmistir.zaman zaman hor kullanilmistir servise bazen vaktinde gidememistir.iki kere turbo arizasi birkac defa da klima arizasi cikarmistir.bazen sabahlari gec calisma ibi bi huyu da vardir diye tembihliyorum.
    yani araci aldiktan sonra benim yanima gelip iste servis masraflari cok bu aractan soyle soyle arizalar cikiyor gibi laflar etme diyorum.
    bu araci gercekten sviyorsan gulun yaninda dikene katlanacam diyorsan ve masraflari cebimi yakmaz diyorsan oyle al diyorum.
    bu tavsiyem senin icin de gecerli.
    hatta bu tavsiyem tum ikinci araclar icin gecerli.
    hesabini yapacaksin bakacaksin aracin artisi ne eksisi ne masrafi ne eger belini bukmeyecekse ve araci seviyorum dersen alacaksin.
    sana hicbir firma aracin ariza yapmaz diye garanti vermez.

    ekonomik durumun d sinifi bir aracin masraflarini karsilayacaksa al.
    karsilamiyorken alipta araci evin onunde yatiracaksan hic girme bu ise.benim tavsiyem budur sana.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: francoli

    "Ağır bakım"dan kasdedilen nedir?Bildiğim kadarıyla passatlarda 90.000 ağır bakımı oluyor.Bunda sadece triger ve bir kaç küçük değişim mi yapılıyor ve dolayısıyla ortalama 1.000 ytl bir masrafla geçiştirilebiliyor?
    Ancak bir passat sahibi ile yaptığım görüşmede-umarım burada yazmamın kendisi için bir sakıncası olmaz- aracın 200.000"de olduğunu ve 4-5000 ytl"lik bir masrafla bakım yapıldığını,pistonların vs. değiştiğini öğrendim.Bu motor yenileme olmuyor mu?

    Kısaca,alacağım passat-ki alırsam- 100.000"i devirmiş ve 98-99 model olacak.Çıkabileceğim en yüksek bütçe.Bana milyarlaca tl masraf çıkarmasını istemiyorum ki zaten kimse de istemez.

    Servis almayı düşündüğüm aracı götürdüğümde aracın tüm eksiklerini kalan motor süresini vs çıkarabilir mi?

    Kullanım konusuna katılıyorum.Dün passatlara baktım 4-5 tane.-Eğer gerçek ise- 100.000 km"de,99-00 model olmasına rağmen ,derileri dökülmüş,döşemeleri yıpranmış...Bendeki 10-15 yıllık araç onlardan 15 kat temiz.

    quote:

    etrafimda gordugum passatlara bakiyorum adamlar hic sorun yasamamislar


    Bu sorunsuzlardan satılık görürsen haberim olsun codelinker.
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    valla o zaman 1.8 t ler son hiz olarak iyi gidiyorlarmis.
    ben tdi ile aralarinda 10 km oynar diye dusunuyordum.
    bir cok 1.8t kullanma firsati buldum.ara hizlanmalarda ve 0 dan kalkista tdi den cok daha iyi oldugunu biliyordum ama bu kadar surat yapabilecegi aklimdan gecmemisti.

    selamlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    olabilir degerli kardesim fakat pek gercekci oldugunu dusunmuyorum.
    ve size aciklama yapann arkadasin bilgisine bagli bisey.

    1.8 t ile 260 gormek zor olsa gerek.
    ben enfazla 230 gordum 1.9 tdi 130 hp ile.
    o da yokus assagi.
    duz yolda en fazla 225.zaten bu hizla 5 dakkika falan gitseydim arac patlardi herhalde.
    yeni kasa ile cok denemedim en son denedigimde 225 yapti o da.


    yok kardeş hiç bi zorluk çekmedi en kötü ve bakımsız halinde bile 230 u gördük...ona binmeden önce passatlardan nefret ederdim ne .oktan araba derdim ama şu anda 2000 ve sonrası tüm passatlara hayranım...

    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    codelinker zor falan degıl dusunsene senın 1.9tdi ile araların da 20 hp lik bir fark var + benzinli yani aslında senın araca gore az bıle sınırlandırılmıs olması ..........


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    olabilir degerli kardesim fakat pek gercekci oldugunu dusunmuyorum.
    ve size aciklama yapann arkadasin bilgisine bagli bisey.

    1.8 t ile 260 gormek zor olsa gerek.
    ben enfazla 230 gordum 1.9 tdi 130 hp ile.
    o da yokus assagi.
    duz yolda en fazla 225.zaten bu hizla 5 dakkika falan gitseydim arac patlardi herhalde.
    yeni kasa ile cok denemedim en son denedigimde 225 yapti o da.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    passat gercekten motor olarak cok saglam uretılmıs araclardandır duzgun bır sekılde kullanıldıgı surece emınım kı 800.000 km yı rahatlıkla gorebılır..

    hatırlıyorsanız opel 1 milyon km ye garantı verıyordu opel 1 milyon yaparsa vw motoru en az onun kadar yapar dıye dusunuyorum

    ki motor bakımından aralarında daglar kadar fark var....gecen sene istanbul da bır esnaf arkadasta 360.000 küsür km de 2000 model 1.8t arac gordum ve kullandım benımkınden farkı olmadıgını gordum yanı 360.000 km de sorunsuz olan performanstan dusmeyen arac rahat rahat 1 milyona yaklasır derım ama arac sahıbı hıcbır sekılde bakımlarını aksatmamıs aksıne 2.000 km once falan yaptırmıs bence cok ıyı bır rakam

    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    simdi motor isteme olayi cok farkli bir durum.
    mesela bizim mitsubushi L300vardi.yaklasik 7 sene once yanilmiyorsam arac 390 bin km yol yapmisti.
    passat nerden baksan 500bin km yol yapar.hatta milyon km ye bile yaklasir.

    passat cok hassas bi arac degil aslinda biz hor kullaniyoruz.
    gercekten tr yollari cok berbat.
    yol calismasi olmadan once yani duble yol olmadan once burdur-antalya yolu su anki halinden cok daha kaliteli bir yola sahipti.
    inanin 180-190 ile duz yolda stabil gidebilirken simdi 160 ile giderken zorlaniyorum.
    cunku aracin icinde rahat durmak imkansiz.yollar yeni yapilmasina ragmen her tarafta yama var ve yol duz ve stabil degil.
    160 ile giderken aracin icinde hoplayip duruyorum.
    tabi bole yollara arac biyerden sonra dayanamiyor.
    aldigimiz mazota hic dikkat etmiyoruz.
    turbonun calisma sitiline gore aracimizi kullanmiyoruz.
    zamaninda servise gidemiyoruz vs.

    etrafimda gordugum passatlara bakiyorum adamlar hic sorun yasamamislar ama nedense bizde ya sans yok ya da araba kullanmayi bilmiyoruz arac sorun cikariyor.
    gerci son cikardigi yni bu yeni aracimin ilk cikardigi sorun onemli bisey degildi ama bu sorunlar neticesinde aracimda tereddut ediyorum.
    galiba araci hep hirpaliyoruz.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ne bileyim bana biraz tuhaf geldi.
    260 cok yuksek bi rakam.
    zaten 260 lik ibre var.sonuna kadar dayaniyor o zaman.
    o kadar gidecegini bilmiyordum.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cosmos8727

    codelinker zor falan degıl dusunsene senın 1.9tdi ile araların da 20 hp lik bir fark var + benzinli yani aslında senın araca gore az bıle sınırlandırılmıs olması ..........


    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    olabilir degerli kardesim fakat pek gercekci oldugunu dusunmuyorum.
    ve size aciklama yapann arkadasin bilgisine bagli bisey.

    1.8 t ile 260 gormek zor olsa gerek.
    ben enfazla 230 gordum 1.9 tdi 130 hp ile.
    o da yokus assagi.
    duz yolda en fazla 225.zaten bu hizla 5 dakkika falan gitseydim arac patlardi herhalde.
    yeni kasa ile cok denemedim en son denedigimde 225 yapti o da.


    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Er
    6 Mesaj
    merhabalar chip tuning işinde ben sadece yazılım kısmını yaptırdım. arabanın sorun çıkaracagını sanmıyorum.Çünkü yeni yüklenen yazılımı almanyadan aldık. aldığımız kişiler tüm dünyaya yazılım satan garantili kişiler. o yüzden sorun olacaggını sanmıyorum.
    saygılarla
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    degerli kardesim sorun cikip cikmamasina kimse garanti veremez.
    cunku vw nin fabrikasi boyle biseyi onaylamiyor.
    evet gercekten de cok iyi performans veriyor ama motor omrunu yiyor.
    aracin yipranmasini daha kolay gerceklestiriyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: entronic

    merhabalar chip tuning işinde ben sadece yazılım kısmını yaptırdım. arabanın sorun çıkaracagını sanmıyorum.Çünkü yeni yüklenen yazılımı almanyadan aldık. aldığımız kişiler tüm dünyaya yazılım satan garantili kişiler. o yüzden sorun olacaggını sanmıyorum.
    saygılarla
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Binbaşı
    1042 Mesaj
    bugün arkadaşımın caddy sini servise göürdüm.dedimki bi de passata bakayım...arabayı iyice inceledim bu sefer daha da çok hoşuma gitti...ama o da ne fiyatına baktım aynen şöyle yazıyodu (59.330 YTL)ve bu metalik boyasız fiyat...araçta 1.6fsi comfortline idi...dumur oldum... yanındaki EOS ta 59.880 idi... bu nasıl bi fiyattır yaa? hemde 1.6 passat için...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    fiyatlar aslinda cok degil.
    neden degil?
    euro nun 1.9 ytl odugunu dusunursen bu fiyatlarda normal gelir.
    haa tabiki diger rakiplerine gire biraz yuksek.fakat avantajlari cok.

    ben 82 ye aldim 2006 2.0 tdi dsg-tptronik full
    su anda almaya kalksan en az 90-95 civari.
    euro dusmedikce fiyatlar hep tavan yapacaktir.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss

    bugün arkadaşımın caddy sini servise göürdüm.dedimki bi de passata bakayım...arabayı iyice inceledim bu sefer daha da çok hoşuma gitti...ama o da ne fiyatına baktım aynen şöyle yazıyodu (59.330 YTL)ve bu metalik boyasız fiyat...araçta 1.6fsi comfortline idi...dumur oldum... yanındaki EOS ta 59.880 idi... bu nasıl bi fiyattır yaa? hemde 1.6 passat için...
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Binbaşı
    1042 Mesaj
    hayır işin garibi dsg 2.0 tdi comfortline ın fiyatı 75000 ytl olmuş... 1.6 motorda bi yamukluk var dizelin fiyatı düşmüş...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    degerli arkadasim donanim seceneklerinde fazladan biseyler vardi belki.
    iyi arastirmak gerekiyor.
    hatta tek bayiden degil bir kac bayiden fiyat almak gerekiyor.
    ayni donanimlarda 5 milyara yakin fark oluyor bazen
    fakat biraz arastirinca o 5 milyar fazlaya satan bayi donanima ek bir kac donanim daha koyuyor.
    dedigim gibi arastirmak lazim.

    75 bin ytl 2.0 tdi dsg icin pahali degil.
    demekki duz vitesleri 71-72 bin ytl ye alinabilir.
    rakipleriyle neredeyse ayni sayilir fiyat.
    ha sen gidip focus-astra-golf ile karsilastirirsan o zaman yanilirsin.
    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss

    hayır işin garibi dsg 2.0 tdi comfortline ın fiyatı 75000 ytl olmuş... 1.6 motorda bi yamukluk var dizelin fiyatı düşmüş...
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Er
    4 Mesaj
    arkadaşlar ben yeni üye oldum bu forma ve ben 2007 passat aldım 1.6 trendelin fikirleriniz bekliyorum umarım ii bir iş yapmışımdır.
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Cancer Clinical Trials
SEO
Radyo Dinle
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,266
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.