Şimdi Ara

::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye) (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.880
Cevap
15
Favori
645.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • codelinker eklediğin için saol en kısa zamanda fotoları ekliycem
  • fatalerror arkadasım uzun yol yaptım gercekten cok ii cok rahat bende daha önce polo clasic vardı ama bu aracın hakkı en az 2000cc dir. ama 1.6 da diğer markalara göre cok cok önde bence...(avensis ve vectra kullandım)
    ,
    quote:

    Orjinalden alıntı: FatalERROR!

    @_greenday_
    bilmiyorum uzun yol yaptın mı? Yapmadıysan hemen çık bi yerlere o zaman passatı daha çok seversin
  • 1.6 vectra ve 1.6 passat ben de kullandım. Passat daha iyi kaçıyor. Ayrıca aracın yol tutuşu yeter.
  • Galericiler arabalarını anlatmasalar daha iyi olur.Kullanıcıların bilgileri şahsen benim için daha önemli.Galericinin amacı arabasını satmak;doğru bilgi vermeme ihtimali yüksek..Galeride kaç tane araba varsa,hepsinin kullanıcıları.seç birini,git evine..

    Fakat kullanıcıların fikirleri daha önemli çünkü onlar kullanıyor ve kullanmaya devam edecek..Galerici arkadaşlar fazla bilgi vermeseler iyi olacak..

    bettyonpower eğer kullanıcı isen kullanım bilgilerini verebilirmisin?memnunmusun değilmisin.memnunsan neden değilsen neden?2004 passatın kasası daha çok hoşuma gidiyor ondan almak istiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ensarım -- 2 Kasım 2006; 0:32:21 >
  • burada isteyen herkez istedıgı düsüncelerını yazar galerıcıler yazmasın dıye bırsey olamaz ve buna sen karar veremezsın kardes anladın mı

    o zaman tek yapacagın sey galerıcılerın soyledıklerını okuma ok

    iyi günler
  • Neyse arkadaşlar burda Passatı tartışalım bizler Size o halde benden bir soru. Passatın motor sesini seviyormusunuz dizel olsun benzinli olsun yorumlarınızı merak ediyorum. Ben başta da belirttiğim gibi 2.0 kullanıyorum 5000 devirdeki o gürleme eritiyor beni
  • yaw arkadaşlar be tsi motorlar passatlarda da iyi olmaz mı yaw mesela 170lik olan çok iyi gider diye düşünüyorum siz ne dersiniz???
  • selam codelinker.

    Passat ı beğeniyorum. Bugün aracımı değiştirecek olsam hem daha fazla performans ve kalite için vw passat ı alırım.

    Ancak her şey bu kadar da basit değil. 1. si 2.0 lt lit pompa meme teknolojili tdı uzun vadede terk edilecek gibi duruyor. Hem de gürültülü. 2. si artık 2.0 lt için 140 hp düşük kalıyor. BMW 163 HP, RENAULT 170 HP üreten motorları var.

    Yani vw den daha iyi bir makine bekliyorum. Ör 3 lt tdı 224 hp veriyor. Öngörüm şöyle ilk makyajda bu motor ya gider yada modifiye edilip gücü artar.

    Ben kalite sağlamlık kadar performansı da çok önemsiyorum o nedenle passat bu açıdan beni düşündürüyor. Şu da gerçek ki hala bu fiyat klasmanında daha iyisi yok kabul etmek gerek.

    2003 aralığından beri yani 3 yıldır 1.6 lt tdci 110 hp 240 nm(overboost 260 nm) makine kullanıyorum. Muhtemelen 3 yıl daha daha güçlüsü çıkmaz. Yani 5-6 yıl iyi bir makine kulllanmış oluyorum. Ama passat da öyle değil. 2 lt klasmanında bmw de çok daha güçlü bir alet var. VW ne bu nedenle kızıyorum.

    Konuya hiş böyle bir açıdan bakmış mıydın?
    SELAMLAR




  • tissot haklısın ama o da yani bmw. passat daha farklı bir araba ve fiyatına göre.
  • arkadaşlar bunlar pazarlama stratejileriyle ilgili şeyler vw nin de 2.0 170 lik gayet güzel bi dizel motoru var şuan golf gt ye uygulanıyo hatta sanırım avrupada passata da uygulanıyo ama ülkemizde malesef yok belki yakın zmnda gelir ve tsi de oludğu gibi (140-170) tdi de iki versiyon satılır 2.0 140 veya 170 seçim bize kalır
  • degerli arkadasim
    vw nin dizel teknolojisi eski olabilir ama rakiplerinden hic bir eksigi yok hatta fazlasi var.
    isterseniz test verilerine bakalim.
    2.0 tdi 140 hp duz sanziman.
    0-100 km ivmelenme:9.7 sn.
    100-0 km:36.9 m.
    bakin 100 km de icine aldigi ses bmw 320d den daha az.
    passat 64db,bmw 320d 69db...
    test tuketimi ortalama 7.8 litre ve bmw ile ayni tuketmis.
    fabrika verisi 5.9 litre(ortalama)

    yani vw nin 2.0 tdi motorunda kullanilan teknoloji eski olabilir ama dedigim gibi rakiplerinden pek bir farki yok.
    yukardaki yazdigim degerler autozeitung dergisinin yaptigi bir test.bmw ile passati karsilastirmis.
    http://www.autozeitung.de/index.php?page=2er-vergleichstest&action=detail&id=1199&tb=8&current=3

    gelelim motor sesine.bakin passatin eski modelinde yani bir onceki 1.9 130hp lik modelinde gercekten ses fazla geliyordu.dizel sesini sevmeyen bir insan icin rahatsiz edici olabilir.fakat yuksek hizlarda yani 160-180 gibi hizlarda seyir etmesseniz motor sesi iceriye cok az geliyor.
    gelelim 2.0 tdi ye.bu motorda inanilmaz bir degisme yasanmis.
    benim aracim 2.0 tdi dsg-tptronik ve inanin 2500 dd ye kadar aractan tik ses gelmiyor.2500 dd den sonra benzinli araclarin cikardigi gibi garip bi ses cikariyor.aracin dizel oldugunu unutuyorsunuz.
    bos bi zamanimda bunun videosunu cekip butun foruma gosterecegim.yada gidin test surusu yapin.
    yeni yani 2.0 tdi ye cok ses cikariyor derseniz ayip ederseniz.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: tissot1853

    selam codelinker.

    Passat ı beğeniyorum. Bugün aracımı değiştirecek olsam hem daha fazla performans ve kalite için vw passat ı alırım.

    Ancak her şey bu kadar da basit değil. 1. si 2.0 lt lit pompa meme teknolojili tdı uzun vadede terk edilecek gibi duruyor. Hem de gürültülü. 2. si artık 2.0 lt için 140 hp düşük kalıyor. BMW 163 HP, RENAULT 170 HP üreten motorları var.

    Yani vw den daha iyi bir makine bekliyorum. Ör 3 lt tdı 224 hp veriyor. Öngörüm şöyle ilk makyajda bu motor ya gider yada modifiye edilip gücü artar.

    Ben kalite sağlamlık kadar performansı da çok önemsiyorum o nedenle passat bu açıdan beni düşündürüyor. Şu da gerçek ki hala bu fiyat klasmanında daha iyisi yok kabul etmek gerek.

    2003 aralığından beri yani 3 yıldır 1.6 lt tdci 110 hp 240 nm(overboost 260 nm) makine kullanıyorum. Muhtemelen 3 yıl daha daha güçlüsü çıkmaz. Yani 5-6 yıl iyi bir makine kulllanmış oluyorum. Ama passat da öyle değil. 2 lt klasmanında bmw de çok daha güçlü bir alet var. VW ne bu nedenle kızıyorum.

    Konuya hiş böyle bir açıdan bakmış mıydın?
    SELAMLAR




  • ya bu versiyonlari geirseler tabi ki guzel olur ama bence gerek yok.
    2.0 tdi 140 bg bence yeterli.
    yani surekli yaris halinde olmayacaksaniz normal bi performansim ve yakit tuketimim dusuk olsun diyorsaniz 2.0 tdi bence cok iyi.
    acikcasi benim icin yeterli.
    tabi daha yuksek motor gucune sahip olan vw ler gelse daha iyi olurdu.herkes diledigini alirdi.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas

    arkadaşlar bunlar pazarlama stratejileriyle ilgili şeyler vw nin de 2.0 170 lik gayet güzel bi dizel motoru var şuan golf gt ye uygulanıyo hatta sanırım avrupada passata da uygulanıyo ama ülkemizde malesef yok belki yakın zmnda gelir ve tsi de oludğu gibi (140-170) tdi de iki versiyon satılır 2.0 140 veya 170 seçim bize kalır




  • yani ben de aynen onu dedim codelinker dostum sen ben ve belki de çoğu için 2.0 140 gerçekten çok yeterli benim derdim vw motor yapamıyor dizelleri kötü fln diyen arkadaşlara bi örnek vermekti gerisi dediğin gibi arz talep meselesi...
    herkese iyi forumlar
    quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    ya bu versiyonlari geirseler tabi ki guzel olur ama bence gerek yok.
    2.0 tdi 140 bg bence yeterli.
    yani surekli yaris halinde olmayacaksaniz normal bi performansim ve yakit tuketimim dusuk olsun diyorsaniz 2.0 tdi bence cok iyi.
    acikcasi benim icin yeterli.
    tabi daha yuksek motor gucune sahip olan vw ler gelse daha iyi olurdu.herkes diledigini alirdi.

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas

    arkadaşlar bunlar pazarlama stratejileriyle ilgili şeyler vw nin de 2.0 170 lik gayet güzel bi dizel motoru var şuan golf gt ye uygulanıyo hatta sanırım avrupada passata da uygulanıyo ama ülkemizde malesef yok belki yakın zmnda gelir ve tsi de oludğu gibi (140-170) tdi de iki versiyon satılır 2.0 140 veya 170 seçim bize kalır





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Başar AKTEN -- 4 Kasım 2006; 19:26:28 >




  • Değerli arkadaşlarım merhaba..

    Benim passatım olmamasına rağmen,arkadasımda 2004 model 1.9 tdi model bir passat bulunmakta..

    Bence arabanın yol tutuşu mükemmel,kusursuza yakın yani arkadas 140 la bir viraja girdi ben şu an yaşadığıma şükrediyorum..

    Güvenlik açısından passat bence çok iyi ! Ara hızlanmalar ve o motorun sesi de süper !

    Saygılarla
  • eski kasada motorun sesi bazen can sıkıcı olabiliyor.
    heleki dizel sesinden hoslanmayanlar ıcın.
    bunun dısında her yonuyle benım cok hosuma giden bir arac.
    quote:

    Orjinalden alıntı: falcon246

    Değerli arkadaşlarım merhaba..

    Benim passatım olmamasına rağmen,arkadasımda 2004 model 1.9 tdi model bir passat bulunmakta..

    Bence arabanın yol tutuşu mükemmel,kusursuza yakın yani arkadas 140 la bir viraja girdi ben şu an yaşadığıma şükrediyorum..

    Güvenlik açısından passat bence çok iyi ! Ara hızlanmalar ve o motorun sesi de süper !

    Saygılarla
  • Passat dedin mi benim aklıma güvenlik ve yol tutuşu geliyor zaten. Ama yok mu o motor sesi bitiriyor beni.
  • Varsın tek eksiği olsun..

    Ben benzinliden farkını göremedim..Koltuğa yapıştırıyor resmen
  • Selam codeliner.,
    2007 vw ve özelde passat için çok şeylere gebe gibi.

    1. si 1.4 TSİ kasıp kavuracak ve kafalara yine dizel mi benzinli mi sorusunu getirecek. 1.4 tsi 170 hp ile 2.0 tdi dizel karşılaştırması çok toz çıkartır dostum.

    Tahminim ya vw bu 170 hp lik veriyonu dizelin önünü kesmek için getirmez( o da pek mümkün değil zira ford mondeo 2007 ilk çeyrekte geliyor hem de 1.6 tdci ile) ve 140 lık versiyonu getirir. Yada 170 lik tsi gelir ve bu 2.0 lt tdi nin türkiyede sonu olur .!

    1.4 170 hp tsi sanırım 60.000 ytl civarında olursa bu dediklerim gerçekleşir.
    Son olarak dişli rakipler geldikçe eli makum motorunu revize edicektir.


    Son söz 2.0 tdi nin çok uzun ömrü olmayacak kehanetinde bulunuyorum(yani bir 1.9 tdi gibi asla almayacak)
  • bence bunlari konusmak icin erken...
    hele ki dizel versiyonunun onune gececegi kanaatini konusmak erken.
    belki dizel icin daha fazla guc ureten ve az yakan bir motor gelistirebilirler.
    zaten bu turlu piyasadaki rekabet her zaman biz tuketicilerin isine gelir.
    aslinda beni pek ilgilendirmiyor.
    ben aracimi almis bulunmaktayim ve 3-4 sene icinde de degistirecegimi zannetmiyorum.
    o zaman surecinde hangi firma isimize gelirse onu aliriz.
    bu rekabetler suphesiz ki isimize arrayacak.
    su da kesin ki hem 1.4 tsi ve 1.6 170 bg mondeo da cok satacaktir.
    su mondeo bi ciksinda bi incelensin bi test edilsin karsilastirma yapilsin o zaman daha rahat gorme olanagimiz olacak.
    mondeo dan umitliyim.bu sefer seytanin bacagini kiracak gibi...

    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: tissot1853

    Selam codeliner.,
    2007 vw ve özelde passat için çok şeylere gebe gibi.

    1. si 1.4 TSİ kasıp kavuracak ve kafalara yine dizel mi benzinli mi sorusunu getirecek. 1.4 tsi 170 hp ile 2.0 tdi dizel karşılaştırması çok toz çıkartır dostum.

    Tahminim ya vw bu 170 hp lik veriyonu dizelin önünü kesmek için getirmez( o da pek mümkün değil zira ford mondeo 2007 ilk çeyrekte geliyor hem de 1.6 tdci ile) ve 140 lık versiyonu getirir. Yada 170 lik tsi gelir ve bu 2.0 lt tdi nin türkiyede sonu olur .!

    1.4 170 hp tsi sanırım 60.000 ytl civarında olursa bu dediklerim gerçekleşir.
    Son olarak dişli rakipler geldikçe eli makum motorunu revize edicektir.


    Son söz 2.0 tdi nin çok uzun ömrü olmayacak kehanetinde bulunuyorum(yani bir 1.9 tdi gibi asla almayacak)




  • bu yeni 1.4 motorlara 170 hp yüklemek mantiksiz bu motor 100.000 km gitmaz bence.

    ayrıca bizim dizel passat kaç gider sizce?yeni kasa
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.