Şimdi Ara

::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.879
Cevap
15
Favori
634.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 308
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 411
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 19 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Favoriye Eklediklerim 15
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Taner Göde (1239 mesaj) LİTEON (489 mesaj) Aatabay (471 mesaj) Hayvansı Terlik (411 mesaj) lloyd (393 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Vw >> ::Hadi Bakalım Passat Severler Toplanalım:: (78 Üye)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    94 Mesaj
    Orjinalden alıntı: _codelinker_

    kardes ekledim seni.
    aramiza hosgeldin.umarim yararli oluruz birbirimize.
    selam ile...




    eyvallah kardes sagolasın
    |
    |
    _____________________________
    okumadan imzalamam:)
  • Teğmen
    245 Mesaj
    beyler bu passatta trendline comfortline highline arasındaki farklar nedir fark varmı yoksa yok mu?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1547 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ***T-MAC***

    beyler bu passatta trendline comfortline highline arasındaki farklar nedir fark varmı yoksa yok mu?

    dostum hiç fark olmaz mı donanım olarak baya fark var ztn fark olmasa o kadar fiyat farkı olur nu?
    www.vw.com.tr sitesinden ayrıntılı olarak herşeyi bulabilirsin
    |
    |
    _____________________________
    we are just a moment in time
    agiegas
  • Yarbay
    2069 Mesaj


    1.Arkadaslar gecen babamlada bu knuyu tartıstık bu araba genclere yakısmıyormu Ben arabamı sevıyorum ama askere gıdecem o yuzden satayımmı satmayımmı karar veremedım. /2004/1.8T/Hİngline/46 binde/
    86'lıyım
    Kararsızım uff
    2.Bide müzik dinlerken yolda 150-160 cıkıtığımda sesteki baslar kısılıyor cok daha basarsam sadece tızlar cıkıyor ne iştir anlamadım bu teyblerin kullanım kılavuzunu nette bulabılırmıyım benımkın kaybettım.
    3.Yol bilgisayarında servis zamanı geldi diye her calıstırdıgımda uyarı verıyordu ve 2000 km 600 km ye kadar bu km düştü ve 2 gün öncede nedense almancadır herlede Service JETZY di galıba bu ne anlama geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Gamemaster_ -- 24 Ekim 2006; 15:13:54 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    selam arkadaşlar yeni aldığım araba ile ilk uzun yol deneyimimi yaşadım .yola çıkmadan önce 621 km deydi şuan 2111 km de mazot ışıgı yanıyodu ve 146 ytl ye fulledim sonrada 95 ytl lik mazot aldım ve şuanda yarım deponun 2 alt çizgisinde.sizce nasil yakmış?arabayı çok hassas kullandim basmadim?araba alisinca dahada düşer mi?ayrıca ön plastiğin kalitesini pek beğenmedim kötü yolda çıtırtı yapıo.bide yüksek hızda hafif rüzgar sesi verio içeriye.yorumlarsaniz sevinirim ama sanki bana biraz fazla yakti gbi geldi eski passatim (110 hp olan) daha az yakiodu.

    yorumlariniza tşk
    |
    |
    _____________________________
    vınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    demiorum artik benzinim kalmadi.
  • Onbaşı
    35 Mesaj
    Ne alakası var genç yaşlı bence arabada en önemli şey güvenlik tek kapılı belki bir spor araba alabilirsin ama şimdi yeni çıkan modeller karton gibi ALLAH korusun bir kaza anında düşün bir.Geçen bir kaza ya tanık oldum duran Passat a çarptı markasını vermeyeceğim bir araba ön tarafı cama dayandı nerdeyse passat ın şaselerinde hiç bir şey yok.Çevreden duyduklarını dikkate alma (yaşlı arabası değil passat sadece ARABA gibi araba) sonra çok ararsın passat ı.Biraz modifiye yaparsın harika olur.Sana örnek bir araba linki(gerçi fiyat biraz yüksek ama) artık yaşlımı gençmi sen karar ver:)


    http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2980745



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raikonnen -- 27 Ekim 2006; 11:44:59 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2069 Mesaj
    sagol usta güzel araba bende kararsız kaldım tek kapılı spor olarak audi tt düsünüyorum ama baska kucuk araba bana yakısmaz(TT de bassetmiyom) şahsen 1-88 boy bide yapılıyım nedemek istedigim anlamıssınızdır kuuck arabaları sevmıyorum artık bu passat ta satmazsam askerden gelınce jant-filim-ince cita arka rüzgarlık alıcam-bide balataları kırmızıya boyatıcam cok hoş gözüküyor
    Radyo hakkında fikri olan yok mu
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    kardes problem mı yadın anlayamadım
    sen km de kac km yaktıgından bahset.
    anlayabıldıgıme kadar baya bı az yakmıs...

    bu arada @gamemaster sana daha once de dedım eger aracında yanı passatta kendını mutlu hıssedıyorsan mıllete bakma takıl kafana gore.
    sunu da soyleyeyım.passat konforuna genıslıgıne performansına alısıp c segmentı yanı genc kesımlerın kullandıgı aracları alırsan alısman cok zor olacak.
    yegenım suanda benım eskı aracı 2002 tdı passayı kullanıyor.o da senın gıbı genc sayılır.
    bı ara bızım bu 2002 tdı ye ıyı bı fıyat vermıslerdı degıstırmeyı dusunuyorduk.
    sıfır km leon tarzı bır arac dusunuyorduk sonradan vazgectık...
    cunku bu kalıteyı konforu performansı ozellıkle hacmı c segmentı araclarda bulmak cok zor.
    karar senın...

    selametle...
    quote:

    Orjinalden alıntı: turbo_diesel

    selam arkadaşlar yeni aldığım araba ile ilk uzun yol deneyimimi yaşadım .yola çıkmadan önce 621 km deydi şuan 2111 km de mazot ışıgı yanıyodu ve 146 ytl ye fulledim sonrada 95 ytl lik mazot aldım ve şuanda yarım deponun 2 alt çizgisinde.sizce nasil yakmış?arabayı çok hassas kullandim basmadim?araba alisinca dahada düşer mi?ayrıca ön plastiğin kalitesini pek beğenmedim kötü yolda çıtırtı yapıo.bide yüksek hızda hafif rüzgar sesi verio içeriye.yorumlarsaniz sevinirim ama sanki bana biraz fazla yakti gbi geldi eski passatim (110 hp olan) daha az yakiodu.

    yorumlariniza tşk
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Çavuş
    43 Mesaj
    hakkaten passatın üzerine araba yok! o ne güç öle.nasip olursa 2000 20001 passat 1.8 t alacam 7. aya
    |
    |
    _____________________________
    baho
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    yok canım o kadar da degıl yav.
    arac alırsanız 2000 ıle 2001 arasında makyaj farkı var.
    ımkanınız varsa 2001 model alın.
    hele ki arka farları mukemmel.
    fakat eskı kasanın yenı kasaya oranla yanı 2005 sonu cıkan yenı kasaya oranla bır haylı eksıgı var
    ıstersenız yenı kasayı da deneyın o zaman passat askınız daha da artacaktır

    selam ıle...
    quote:

    Orjinalden alıntı: toyota 1.3 sol mmt

    hakkaten passatın üzerine araba yok! o ne güç öle.nasip olursa 2000 20001 passat 1.8 t alacam 7. aya
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Yüzbaşı
    461 Mesaj
    _codelinker_ dostum resim ekleyemedim ama bi sorum daha olacak sana.senin araban yüksek hızda (200 civari) içeri rüzgar sesi aliyo mu???
    |
    |
    _____________________________
    vınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    demiorum artik benzinim kalmadi.
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    eski kasa da aliyordu yani 2002 tdi de.
    yeni kasada 200 km de lastik sesi aliyor.
    benim eski kasada en sevmedigim seylerden birisi aracla 170-180 giderken karsidan bi kamyon geldimi sizin yaninizdan gecerken biraktigi ruzgar sizi yan taraftan etkiliyor.tabi hava kosullarida onemli.
    yeni kasada boyle bi problem yasamadim.fakat dedigim gibi lastik sesini yuksek hizlarda az da olsa aliyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: turbo_diesel

    _codelinker_ dostum resim ekleyemedim ama bi sorum daha olacak sana.senin araban yüksek hızda (200 civari) içeri rüzgar sesi aliyo mu???
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Çavuş
    53 Mesaj
    arkadaslar benimde 2006 model passat var 1.6 benide ekleyin ... ya bu passat ı gün gectike ben daha cok seviyorum gercekten cok ii araba yapmışlar ve ben vw cok seviyorum:)
    |
    |
    _____________________________
    2006 vw passat 1.6 trendline
    met.gümüş
  • Yüzbaşı
    888 Mesaj
    SELAM CODELİNKER.
    Forum topiğini baştan sona okudum. Passatları bilirdik ama güzel bilgilerle yeni bilgilerle güncellendik.
    Yeni dsg passatın anladığım kadarı ile tdi. Yaşadığın güç kaybını ben de kendi aracımda uzun yolda yaşadım(ford c max tdci ghia) servis ziyaretinde hata kodu alıp turbo pallerinde sıkışma olmuş deyip turboyu(garret turbo) komple değiştirdiler. Bu arızayı yaptığında araç 3000 devri geçmedi gaz yemedi ve tüm kamyonlar beni solladı, tüm yokuşlarda hızım 60 a kadar düştü.Beyin kendini korumaya almış.
    Sonuçta senin araçtaki turbo ne marka. Bildiğin üzre vw turbo üretmiyo,satın alıyor tedarikçilerden.
    Benzer arıza olabilir.
    Bir de dsg den detaylı bahsedebilir misin? manuele nekadar yaklaşmış merak ediyorum. 0 100 km ve ara hızlanma verileri manual den kötümü iyi mi.

    Selam ile
    |
    |
    _____________________________




  • Kurmay Yarbay
    6014 Mesaj
    Buda Benim Passat. Biraz geç oldu fotolar için artık kusura bakmayın Fotografların çözünürlüğü çok fazla. Beklerseniz Internet Explorer küçültüyor tam sagıdırıyor. Tabi ben 7 sürümünü kullanıyorum eski sürümü yapıyor mu denemek lazım. Sizde sorun yaşıyorsanız söyleyin sadece link vereyim.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FatalERROR! -- 31 Ekim 2006; 2:00:21 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    degerli arkadasim oncelikle tesekkur ederim.sizlerle birlikte umarim daha guzel konulara deginecegiz.
    oncelikle turbonun markasini bilmiyorum.ama ogrenirim.hic merak etmemistim vw uretiyor diye biliyordum.senin icin arastiririm.
    zaten benim aracin turbo sorunu olmadi.mesajimda yazdigim gibi elektronik unite arizasi verdi.
    fis denilen kucuk bir parcayi degistirdiler ve sorun giderildi.su anda oyle bi sorunum yok.

    gelelim dsg sanzimana.
    vw bu dsg sanzimanla benim beklemedigim kadar gelisme gostermis ve cok severek kullaniyorum.keske her otomobilde olsa.
    simdi manueli aratmayan ozellikleri var performans konusunda.
    0-100 arasi olcum yapmadim ama hissettiklerime gore pek bi farki yok.
    ara hizlanmalarda eger arac sport modda ise cok guzel ivmeleniyor.
    fakat sport modunda degilse gaza fazla basmak gerekiyor fakat arac diger otomatik sanzimana sahip araclar gibi degil kisa surede hemen kendini topluyor.ben genelde otomatikte kullaniyorum fakat arac sollayacagim yerler cogalinca tptronige aliyorum isimi garantiye aliyorum.tiptronik vitesi cok kullanisli ve inanamayacaginiz hizda vites degistiriyor.aracin vitesine dokunmaniz yeterli oluyor.
    ben surekli istanbul a gelip gidiyorum.belki bilirsiniz bozuyuk den baslayan ve asagi yukari pamukova ya kadar uzanan yol biraz rampali ve bol virajli.boyle yollarda seyir halindeyken tptronik vites arac sollama ve ivmelenme konusunda otomatik vitesten daha rahat.
    kisa bir sure icinde uzun vaktim olursa dsg sanzimanla ilgili bi kac video cekip aracin ivmelenmesini gostermek istiyorum.

    http://www.youtube.com/watch?v=5EdjEE0edPw
    buradan dsg sanzimanin nasil calistigini ve ne kadar hizli vites degistirdigini inceleyebilirsiniz.

    ayrica dsg sanzimanin soyle guzel bir ozelligi var(diger otomatik sanzimanlarda var mi bilmiyorum)
    aracin gazina verdiginiz tepkiye gore arac vites degistiriyor.
    mesela aracla giderken gaza cok nazik basiyorsaniz arac 80 km ile giderken 6. vitese kadar cikiyor.yani 6. viteste 80 km ile gitmeniz mumkun.bu sirada diyelim ki ivmelenmeye ihtiyaciniz oldu.gaza sonuna kadar basarsaniz arac hemen vitesi dusuruyor ve 3. vitese aliyor.daha sonra arac hemen kendini toplayip cok guzel bir sekilde ivmenleniyor...

    aklima gelenler bu kadar.
    selam ile...
    quote:

    Orjinalden alıntı: tissot1853

    SELAM CODELİNKER.
    Forum topiğini baştan sona okudum. Passatları bilirdik ama güzel bilgilerle yeni bilgilerle güncellendik.
    Yeni dsg passatın anladığım kadarı ile tdi. Yaşadığın güç kaybını ben de kendi aracımda uzun yolda yaşadım(ford c max tdci ghia) servis ziyaretinde hata kodu alıp turbo pallerinde sıkışma olmuş deyip turboyu(garret turbo) komple değiştirdiler. Bu arızayı yaptığında araç 3000 devri geçmedi gaz yemedi ve tüm kamyonlar beni solladı, tüm yokuşlarda hızım 60 a kadar düştü.Beyin kendini korumaya almış.
    Sonuçta senin araçtaki turbo ne marka. Bildiğin üzre vw turbo üretmiyo,satın alıyor tedarikçilerden.
    Benzer arıza olabilir.
    Bir de dsg den detaylı bahsedebilir misin? manuele nekadar yaklaşmış merak ediyorum. 0 100 km ve ara hızlanma verileri manual den kötümü iyi mi.

    Selam ile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayvansı Terlik -- 31 Ekim 2006; 2:03:48 >
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...




  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    @FatalERROR!
    tekrar hosgeldin aramiza hic gelmeyeceksin sandim
    aracin cok temiz duruyor.gule gule kullan.
    yorumlarini esirgeme...
    Allah kaza bela vermesin...
    selam ile...
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Kurmay Yarbay
    6014 Mesaj
    Teşekkür ederim Code. Araç en pis hali şu anda o hafta yagmur yagmıstı Daha temiz daha düzgün fotoları koyucam tabiki
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3322 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    kardes ekledim seni de.
    guzel paylasimlarimizla birbirimizi aydinlatiriz insallah araclarimizi daha guzel sekilde taniriz.
    foto varsa bekliyorum

    selametle...
    quote:

    Orjinalden alıntı: _greenday_

    arkadaslar benimde 2006 model passat var 1.6 benide ekleyin ... ya bu passat ı gün gectike ben daha cok seviyorum gercekten cok ii araba yapmışlar ve ben vw cok seviyorum:)
    |
    |
    _____________________________
    İnsanlar bir gün sonra unutulacak şeylerin hafifliği ile meşguller...
  • Kurmay Yarbay
    6014 Mesaj
    @_greenday_
    bilmiyorum uzun yol yaptın mı? Yapmadıysan hemen çık bi yerlere o zaman passatı daha çok seversin
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kripto para haberleri
Sohbet
Radyo Dinle
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.