Şimdi Ara

hachiko'ya ne oldu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • kral sürekli tepecikli ile uğraşıyordu en sonunda banlandı forumdan, olayın arkaplanını bilmiyorum duyduğum kadarıyla tepecikli'yi beyaz masaya şikayet etmiş, tepecikli bu yüzden işinden olmuş. sonrasında kendini forumdan sınırsız uzaklaştırmış. is that true?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • kendini uzaklaştırmadı,tepecikli onu şikayet etti,suan başka bir forumda ara ara görüşüyoruz
    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • zibidi gonzales kullanıcısına yanıt
    Selamlarımızı ilet. Buralarda onu arıyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hachiko reis özletiyor kendini
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whippoorwill

    Selamlarımızı ilet. Buralarda onu arıyoruz.
    iletirim
    _____________________________
    Tofaş Doğan SLX

    Intel 4460/Sapphire R9 380X/Gskill 8GB RipjawsX/Msi H-81M Pro-Vd/WD 1TB Caviar Blue/Zalman R1/Pionner/Logitech G300/Logitech G103/Logitech F310/Sony Xperia X
  • zibidi gonzales kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sahibi vefat edince oda öldü rahmetli oldu. Heykelini yaptılar, filmini çektiler. Rahmetli çok akıllı bir kopekti. Rip hachiko

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    WISDOM'a Ne Oldu?
    7 yıl önce açıldı
    Beni de seven bir kız olur mu
    5 yıl önce açıldı
    İnsan 2.kez aşık olur mu ?
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tw Scott

    Sahibi vefat edince oda öldü rahmetli oldu. Heykelini yaptılar, filmini çektiler. Rahmetli çok akıllı bir kopekti. Rip hachiko
    Ayıp ayıp şu dediğin laflara bah ya


    Ben saa daa ne diiim cucum

    Tanri dede akil fikir virsin
    _____________________________
    Unutmayın ! Demokratik bir hukuk ülkesinde yaşıyorsunuz. Dini inancınıza "arabesk" yaşantınıza göre kurallar belirleyemezsiniz. Eğer ki hakiki bir inanca ve sadakate ihtiyacınız var ise onları ancak hak hukuk ve adalette bulabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Cheritto

    Ayıp ayıp şu dediğin laflara bah ya


    Ben saa daa ne diiim cucum

    Tanri dede akil fikir virsin

    Alıntıları Göster
    Film olan hachikoyu sormuyor mu? japon dayının kopegi olan hani

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.