Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Habersiz yapılan sınav

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
10
Cevap
1
Favori
206
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Habersiz yapılan sınav
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    854 Mesaj
    Cuma günü raporluydum ve kimya sınavı vardı. Kimya perşembe günü diye bende çalışmamıştm. Bugün sabah daha ilk derse girmeden hoca aldı götürdü beni sınava diye sınıfa gidene kadar söyledim hocam çalışmadım hiç bilmiyorum diye. Sınav kağıdını verdi ismimi yazdım uzattım kağıdı bişiler yaz oğlum hiçbişi bilmiyon mu falan dedi bende bilmiyorm çalışmadım dedim doğru yanlış varmış 2 tane salladım geri verdim kağıdı. Sınav habersiz olduğu için müdüre dilekçe yazsam sınav iptal olur mu?



    |
    |
    _____________________________
    ---w210 1996 Mercedes-Benz E200 Elegance---
    ---1976 6600cc v8 Koldan 8 Otomatik İmpala---
    c C c
  • Yarbay
    2186 Mesaj
    Normalde zaten rapor bittikten sonra hemen yapılması gerekir yazılının. Boşuna uğraşma.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    854 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İrem-

    Normalde zaten rapor bittikten sonra hemen yapılması gerekir yazılının. Boşuna uğraşma.

    Hocam bi haber vereydi en azından ben derste yapacak diye çalışmadım. Cuma günü birde geometri sınavımız vardı o hoca kendi dersinde yapacak mesela
    |
    |
    _____________________________
    ---w210 1996 Mercedes-Benz E200 Elegance---
    ---1976 6600cc v8 Koldan 8 Otomatik İmpala---
    c C c
  • Yarbay
    2186 Mesaj
    Hocadan hocaya değişir ama yazılı olan budur.
    Senin bunu bilip gitmen gerekiyordu. Hocanın haber verme zorunluluğu yok malesef.
    Geçmiş olsun yapacak birşey yok.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    Hoca sana haber verdi ve sen perşembe günü olarak biliyorsan yapacak bir şey yok.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    377 Mesaj
    Hoca donanım habere girmiş ve senin nick i görmüş. Sonra ilk gördüğü yerde uygulamış
    |
    |
    _____________________________
    | 24 | Boys Over Flowers | Breaking Bad | City Hunter | Death Note| Dexter | Game Of Thrones | Hannibal | Heroes | Kyle XY| Lie To Me | | Lost | Lost Girl | Merlin | Personal Taste | Prison Break | Person Of Interest | Spartacus | Supernatural | The Lost Room| | The Mentalist | The Vampire Diaries |
  • Yüzbaşı
    854 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İrem-

    Hocadan hocaya değişir ama yazılı olan budur.
    Senin bunu bilip gitmen gerekiyordu. Hocanın haber verme zorunluluğu yok malesef.
    Geçmiş olsun yapacak birşey yok.

    1 gün sabretmedi ama sabahtan beri sövmekten dilimde tüy kalmadı. Zaten ders anlatamıyo bide sınavından çaktık
    _____________________________
    ---w210 1996 Mercedes-Benz E200 Elegance---
    ---1976 6600cc v8 Koldan 8 Otomatik İmpala---
    c C c
  • Yüzbaşı
    449 Mesaj
    o nick ne
    |
    |
    _____________________________
    Panzerjager V Jagdpanther Sd. Kfz. 173
  • Yarbay
    2186 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Skip-_-60

    quote:

    Orijinalden alıntı: İrem-

    Hocadan hocaya değişir ama yazılı olan budur.
    Senin bunu bilip gitmen gerekiyordu. Hocanın haber verme zorunluluğu yok malesef.
    Geçmiş olsun yapacak birşey yok.

    1 gün sabretmedi ama sabahtan beri sövmekten dilimde tüy kalmadı. Zaten ders anlatamıyo bide sınavından çaktık

    Sıkı çalışır düzeltirsin fazla takma kafaya
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    854 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aRŞ-ı aZaM

    Hoca donanım habere girmiş ve senin nick i görmüş. Sonra ilk gördüğü yerde uygulamış

    Sansürden yedin hocam cezayı hayırlı uğurlu olsun. Ben şikayet etmedim ama biri şikayet edecek
    |
    |
    _____________________________
    ---w210 1996 Mercedes-Benz E200 Elegance---
    ---1976 6600cc v8 Koldan 8 Otomatik İmpala---
    c C c




  • Yüzbaşı
    854 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: İrem-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Skip-_-60

    quote:

    Orijinalden alıntı: İrem-

    Hocadan hocaya değişir ama yazılı olan budur.
    Senin bunu bilip gitmen gerekiyordu. Hocanın haber verme zorunluluğu yok malesef.
    Geçmiş olsun yapacak birşey yok.

    1 gün sabretmedi ama sabahtan beri sövmekten dilimde tüy kalmadı. Zaten ders anlatamıyo bide sınavından çaktık

    Sıkı çalışır düzeltirsin fazla takma kafaya

    Ders anlatmadığı için o biraz sıkıntı


    Bu arada hepinize söylüyorum nickime bişi söylemeyin sansürden cezayı siz yiyosunuz
    |
    |
    _____________________________
    ---w210 1996 Mercedes-Benz E200 Elegance---
    ---1976 6600cc v8 Koldan 8 Otomatik İmpala---
    c C c




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
üniversite
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.