Şimdi Ara

GÜNÜMÜZ ARABALARI (DH otomobil genel emektarları içeri)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
13
Cevap
0
Favori
300
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> GÜNÜMÜZ ARABALARI (DH otomobil genel emektarları içeri)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    Arkadaşlar bu forumda bir sürü araç kıyaslama yapıyoruz. Ama eskiden bugüne baktığımızda artık teknolojinin çok geliştiğini, o eskiden küçük darbeyle hurdaya dönen accent lerin üreticisi hyundai nin bile kendini çok geliştirdiğinin hepimiz farkındayızdır. Yani artık bu devirde premium markalarla alt sınıf markaların arasında uçurum yok. Bence artık araba alınırken alınacak sınıf belirlenip göze hoş gelen alınmalıdır. Tamam premiumlar detaylarda kaliteli ama artık her araç euroncap tan 5 yıldız almaya başladı. Kötü araç kalmadı. Ben böyle düşünüyorum sizin de yorumlarınızı merak ediyorum ve bekliyorum...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2944 Mesaj
    euro ncpa konusuna değineceğim. fakrındasınızdır ki euro ncap son zamanlarda çok benimsenmeye başlandı. tüm araçlar 5 yıldız peşinde koşar oldu. euro ncape burada görev düştü. daha fazla hızda test etmeli araçları. böylece her araç yıldız kaybedecek. tekrar 5 yıldızı kazanmak için araçları dahada güvenli hale getireceklerdir.
    _____________________________
    SAGA Virtual Airlines - IVAO
  • Yüzbaşı
    956 Mesaj
    Haklısınız ama ne kadar kaliteli araç yapsalar da geçmişteki izleri insanları bu araçlara karşı bir korku ile yaklaşmasına sebep oluyor. Örneğin benim gibi Hyundai markasına karşı bir düşmanlığım yok ama geçmişte söylenen şehir efsaneleri benim bu markanın aracına yaklaşımım da korkutmuyor da değil. Ama yeni çıkardıkları i serileri güzel alternatifim olmasa tabi ki de alınacak araçlar.
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    euro ncpa konusuna değineceğim. fakrındasınızdır ki euro ncap son zamanlarda çok benimsenmeye başlandı. tüm araçlar 5 yıldız peşinde koşar oldu. euro ncape burada görev düştü. daha fazla hızda test etmeli araçları. böylece her araç yıldız kaybedecek. tekrar 5 yıldızı kazanmak için araçları dahada güvenli hale getireceklerdir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    euro ncpa konusuna değineceğim. fakrındasınızdır ki euro ncap son zamanlarda çok benimsenmeye başlandı. tüm araçlar 5 yıldız peşinde koşar oldu. euro ncape burada görev düştü. daha fazla hızda test etmeli araçları. böylece her araç yıldız kaybedecek. tekrar 5 yıldızı kazanmak için araçları dahada güvenli hale getireceklerdir.

    katılıyorum ya hız arttırma gibi yeni sistem uygulamalılar ya da 5 yıldız için standartlarını yükseltmeliler



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1980 Mesaj
    Teknoloji gelişiyor, artık üretilen her üründe kullanılan materyal kalitesi artıyor.

    98'de kullandığımız cep telefonlarındaki kaliteyle şimdikileri kıyaslayalım. Rekabet ortamında firmaların birbiriyle yarışması ve daha kaliteli ürünler üretmesinden daha doğal bir şey yok. Ama son bir kaç yıldır iyi araç üretiyoruz diye firmalar ve distribütörler tüketiciye de inceden geçiriyorlar..

    Son olarak belirteyim ki bu konu Hyundai markası ekseninde yürüyecek gibi.. Az sonra tartışma başlar, ben çekileyim
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Haklısınız ama ne kadar kaliteli araç yapsalar da geçmişteki izleri insanları bu araçlara karşı bir korku ile yaklaşmasına sebep oluyor. Örneğin benim gibi Hyundai markasına karşı bir düşmanlığım yok ama geçmişte söylenen şehir efsaneleri benim bu markanın aracına yaklaşımım da korkutmuyor da değil. Ama yeni çıkardıkları i serileri güzel alternatifim olmasa tabi ki de alınacak araçlar.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Nazarnet58

    Haklısınız ama ne kadar kaliteli araç yapsalar da geçmişteki izleri insanları bu araçlara karşı bir korku ile yaklaşmasına sebep oluyor. Örneğin benim gibi Hyundai markasına karşı bir düşmanlığım yok ama geçmişte söylenen şehir efsaneleri benim bu markanın aracına yaklaşımım da korkutmuyor da değil. Ama yeni çıkardıkları i serileri güzel alternatifim olmasa tabi ki de alınacak araçlar.

    şahsen ben de yaklaşık 5 sene önce hyundai accent in arkadan bir aracın çarpmasıyla yarısına kadar arabanın içeri girdiğini görmüştüm. Ve o gün bugündür hyundai showroom una uğramadım :) - bu arada çarpan araçta pek hasar yoktu ne marka olduğunu hatırlamıyorum :D-



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    arkadaşlar yukardaki anımdan ötürü hyundai yi örnek verdim yoksa bir alıp veremediğim yok :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    485 Mesaj
    Euro NCap benim için bir ölçü olmaktan çıkmıştı zaten, önüne gelen her arabaya 5 yıldız vermişler. Teşbihte yanlış anlaşılma olmasın kimsenin aracını yermiyorum ama bir MB e200 ile Megane II yi bir tutan test o kadar da kââle alınmamalı.
  • Yarbay
    2536 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ASKER.

    Euro NCap benim için bir ölçü olmaktan çıkmıştı zaten, önüne gelen her arabaya 5 yıldız vermişler. Teşbihte yanlış anlaşılma olmasın kimsenin aracını yermiyorum ama bir MB e200 ile Megane II yi bir tutan test o kadar da kââle alınmamalı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: msasker

    Euro NCap benim için bir ölçü olmaktan çıkmıştı zaten, önüne gelen her arabaya 5 yıldız vermişler. Teşbihte yanlış anlaşılma olmasın kimsenin aracını yermiyorum ama bir MB e200 ile Megane II yi bir tutan test o kadar da kââle alınmamalı.

    İkiside Ncap kriterlerini karşılıyorsa -ki burdaki kriterler aracın sağlam kalması değil araç içindekilerin ve yayaların sağlam kalması- neden marka ayrımı yapsın ki ncap?
    |
    |
    _____________________________
    R 1 3 5 
    ╚╬╬╣ 
       2 4 6




  • Yarbay
    3740 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    euro ncpa konusuna değineceğim. fakrındasınızdır ki euro ncap son zamanlarda çok benimsenmeye başlandı. tüm araçlar 5 yıldız peşinde koşar oldu. euro ncape burada görev düştü. daha fazla hızda test etmeli araçları. böylece her araç yıldız kaybedecek. tekrar 5 yıldızı kazanmak için araçları dahada güvenli hale getireceklerdir.
    quote:

    Orijinalden alıntı: tLqA

    euro ncpa konusuna değineceğim. fakrındasınızdır ki euro ncap son zamanlarda çok benimsenmeye başlandı. tüm araçlar 5 yıldız peşinde koşar oldu. euro ncape burada görev düştü. daha fazla hızda test etmeli araçları. böylece her araç yıldız kaybedecek. tekrar 5 yıldızı kazanmak için araçları dahada güvenli hale getireceklerdir.

    mantıklı
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ASKER.

    Euro NCap benim için bir ölçü olmaktan çıkmıştı zaten, önüne gelen her arabaya 5 yıldız vermişler. Teşbihte yanlış anlaşılma olmasın kimsenin aracını yermiyorum ama bir MB e200 ile Megane II yi bir tutan test o kadar da kââle alınmamalı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: msasker

    Euro NCap benim için bir ölçü olmaktan çıkmıştı zaten, önüne gelen her arabaya 5 yıldız vermişler. Teşbihte yanlış anlaşılma olmasın kimsenin aracını yermiyorum ama bir MB e200 ile Megane II yi bir tutan test o kadar da kââle alınmamalı.

    tabiki bir değil. Euroncap ın ölçütlerini arttırıp 5 yıldızı her arabaya vermemesi lazım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1972 Mesaj
    Euro ncap artık bir çok yeni özellik getirdi çarpışma testlerinde 5 yıldız alabilir ama güvenlik donanımlarının bolluğu aktif olarak ne derece çalıştığı, esp'lerin tepkimeleri gibi birçok şey var bütün arabalar sadece çarpışma testlerinde 5 yıldız almaya başladılar. Bence 65km 'yi artık 80km'lere çıkarmaları gerek.
    Premium arabaların malzeme kalitesi, uzun ömürlülükleri, yürüyen aksamın özenilmesi gibi birçok ayrıcalığı var. Şimdi bir Mercedes E-series ile WV Polo'yu karşılaştıramayız bence.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    286 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 35turka

    Euro ncap artık bir çok yeni özellik getirdi çarpışma testlerinde 5 yıldız alabilir ama güvenlik donanımlarının bolluğu aktif olarak ne derece çalıştığı, esp'lerin tepkimeleri gibi birçok şey var bütün arabalar sadece çarpışma testlerinde 5 yıldız almaya başladılar. Bence 65km 'yi artık 80km'lere çıkarmaları gerek.
    Premium arabaların malzeme kalitesi, uzun ömürlülükleri, yürüyen aksamın özenilmesi gibi birçok ayrıcalığı var. Şimdi bir Mercedes E-series ile WV Polo'yu karşılaştıramayız bence.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 35turka

    Euro ncap artık bir çok yeni özellik getirdi çarpışma testlerinde 5 yıldız alabilir ama güvenlik donanımlarının bolluğu aktif olarak ne derece çalıştığı, esp'lerin tepkimeleri gibi birçok şey var bütün arabalar sadece çarpışma testlerinde 5 yıldız almaya başladılar. Bence 65km 'yi artık 80km'lere çıkarmaları gerek.
    Premium arabaların malzeme kalitesi, uzun ömürlülükleri, yürüyen aksamın özenilmesi gibi birçok ayrıcalığı var. Şimdi bir Mercedes E-series ile WV Polo'yu karşılaştıramayız bence.

    kesinlikle euroncap zorluk derecesini arttırmalı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,421
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.