Şimdi Ara

Güney Kore eğitim sistemini dijital ortama taşıyor, tüm kitaplar elektronik oluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
28
Cevap
0
Favori
5.032
Tıklama
Tüm Forumlar >> Kültür ve Bilim >> Kültür, Güncel ve Tarih >> Güncel >> Güney Kore eğitim sistemini dijital ortama taşıyor, tüm kitaplar elektronik oluyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1457 Mesaj
    @theyapici


    Şüphesiz hayatımda iyi öğretmenler oldu, onlar sayesinde şu anki yerlerdeyim. Hepsinden Allah razı olsun, ama bunları bahsetmek yersiz. Bunlar zaten olması gereken şeyler, allah aşkına burda benim, okuldaki öğretmenlerim çok güzel ders anlattılar, zamanında iyi eğitim verdiler, derslere düzenli geldiler, derslerde gitar! keman! satranç! gibi (matematik dersi) aktiviteler yerine müfredattan ders işlediler dememin bir anlamı yok. Bunlar onların görevi, onların amacı. Adı üstünde "öğretmen" onlar bu mesleğe baş koyduğunda bana bunları sağlamakla yükümlüdürler zaten. Biz burda eksikleri, aksayan yönleri belirttik ki daha iyi seviyelere ulaşabilelim eksikliklerimizi görelim. Derslerdeki genel performansıma gelince, bu konuda rahat olun ben derslere zamanında gelmektense, öğretmenler odasına kısır, çay keyfi yapan "gün kadınları" modunda insanlara sitemlerimden dolayı bu notu aldım(!). Ki derslerde kalem olmadığı(!) bahanesi ile ders işlemeyen, asayişin sıfır olduğu, arkada kimisinin gitar çalıp, kimisinin yemek yediği, kimisinin kağıt oynadığı, kendi sorduğu soruları çözemeyen bir öğretmen(!) den de matematik dersi aldım. Kendisini MEB şikayet etmiş, ve benim dersimden sonraki ders satinde müfettişlerin baskını ile aynı kişiliksiz tavırlarına devam ederken basılmış ve gerekli işlemler yapılmıştı. Ben daha lisede o yaşımda iken bu bilince sahiptim. Biz oraya sınavla, seçilerek gelmiştik. Çogumuzun ailesi dersanelere, hocalara paralar döktü çocukları iyi bir eğitim alsın diye. Dualarla yolladılar çocukalrnı o sınavlara, ne için bir tane kendini bilmez devlet küskünü matematik dersinde satranç oynasın diye mi(!) Sadece burda şunu belirtmek istiyorum, ögrencilik hayatımda çok iyi hocalara da dek geldim, ama bunların anlatmanın bize faydası yok. Bunlar olması gereken şeyler, çağdaş medeniyetler seviyesini yakalamak istiyorsak bunlar olmalı. Ben burda "bizim" millet olarak eksikliklerimizi vurgulamak istemiştim, son olarak benimde ailemde polis, asker, öğretmen gibi bilimum devlet memurları mevcut hepsinede saygım sonsuzdur, herhangi bir meslek grubuna bir saldırıda bulunuyor gibi görünmek istemem.

    Saygılar....
    |
    |




  • Binbaşı
    1185 Mesaj
    Teknolojinin +larıda var -leride ama bizim ülkemizin başındakiler gibi internet varsa pornoda vardır ozaman internet kötü mantığı varsa bizde zor zaten 50 sene geriden geliyoruz..
    |
    |
  • Binbaşı
    1133 Mesaj
    bize gelmesin abi bize gelirse zaten zar zor okuyo cocuklar bıde gelınce hayatta okumazlar hoca gormuyo dıye oyun oynayıp yazıyomus gıbı yaparlar eminim türküz sonucta yapacaz ...
    |
    |
  • Çavuş
    87 Mesaj
    bu uygulamaları gördükçe aklıma gelen ilk şey nedense şu olur:bilirsiniz tarih öncesi uygarlıkların bizden çok daha gelişmiş olduklarını düşünenlerin sayısı azımsanmayacak kadar büyük.onlara karşı ileri sürülen tezlerden bazıları ise 'neden arkadalarında bir kanıt bırakmadılar peki,neden onca arkeolojik kazıya rağmen mısırdaki fiber optik kablo miti dısında bir bilgiye sahip degiliz.zaman ilerledikçe maddelerin boyutları küçülmekte hatta soyutlaşmakta.1960 larda ki radyo miktarı ile şu ankini karşılaştırınız.bu yeni uygulamalar ise kitapları,belgeleri belki de ilerde kağıtı tedavülden kaldıracak ve ihtiyaç duymayacagız.150 yıllık teknoloji geçmişimizde inanılmaz yol katettik,ediyoruz.konudan sapmamak için diyeceğim odur ki dünyanın teknolojik gelişmesine şahit oldugu ilk nesiller olmadıgımıza olan inancım artmakta.sanki bir kısır döngü var ve insanoglu kendi sonunu kendi getirmekte herşeye yeniden kendinisi başlamakta.büyük insanlar neden sorusunu degil nasıl sorusunu akla getirenlerdir derler.bu noktada katılmıyorum burda nasıl olduğu açık sorulması gereken ise neden?
    |
    |
    _____________________________




  • Misafir Üyelik
    62971 Mesaj
    ÖNCE OKULLARDAKİ EĞİTİM SİSTEMİNİ DÜZELTSİNLER, ELOKTRONİK SİSTEM ŞURDA KALSIN http://yurtdisiegitimakademisi.com
    |
    |
  • Yarbay
    2895 Mesaj
    Kolejlerimizde bu uygulama yeni yeni ortaya çıkmaya başladı.. Ama devlet okullarına yayılması önümüzde ki 100 yıl mümkün görünmüyor diye düşünüyorum..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    998 Mesaj
    kalemsiz eğitim olmaz.

    elektrik kesildiğinde nasıl üşüyorsanız,

    ulaşımınız duruyor, hastaneleriniz çalışmıyorsa,

    piliniz bittiğinde,

    siz de bitersiniz.
    |
    |
  • Yarbay
    3505 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Rock_Rage

    quote:

    Orijinalden alıntı: MEMO1



    ben küçükken sokakta top oynamakdan,erik,muşmula çalmaktan eve gelmezdim,şimdi bi bakıyorumda sadece ekmek almaya dışarıya cıkıyorum.. bence teknoloji bize yaramadı (yada bana)




    Valla hocam suanki genclik sıfır tek zevkleri pc ve konsol.Biz sokakta plastik topla mac yapmaktan asfalta dusup yara bere içinde kalıp maca devam etmekten,İnsaatlardan boru toplayıp tuf tuf atmaktan,Mistek oynamaktan,Karınca dovusu yaptırmaktan,agac ev yapmaktan,saklambac oynamaktan,bisiklete binmekten ,kaykay surmekten,kacak atari salonuna gitmekten,guresmekten zevk alırdık aradada farklılık olsun diye evde atari oynardık commodor ,micro genius, atari 800 falan nerde o eski cocuklar :)Simdi bunların bir cogunu yapacak ne mahalle var nede agac.Zaten almanlarda arastırma yapmıslar 90 yılında doganlarla 2000 yılında doganları 10 yası geldiklerinde sportif testlere sokmuslar 2000 yılındakiler dokulmusler.Biz agaca tırmanmaktan kas yapmıstık simdikilerde gamepadde kas yapıyor.



    SAYGILARLA

    ne güzel zamanlarımızdı...yazacaklarımı aynen yazmışsın.
    |
    |
    _____________________________
    V40 D2 POWERSHİFT TİTANYUM GRİA3 SEDAN 1.6 TDI AMBİTİON STRONİC KIRMIZI




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Mobilya Takımları
üniversite
son dakika
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.