Şimdi Ara

GUNCEL İnsanların önyargısı nasıl kırılır? Hyundai i30 meselesi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
289
Cevap
5
Favori
42.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lady GarGara

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2008 yılında i30 euro ncap testi yandan olan çarpışma testine lütfen iyi bakın 50 saniye başlıyor


    2008 yılında yapılan vw golf EURO ncap testi yine yan çarpışma testine bakın 37 saniye başlıyor


    http://www.euroncap.com/results/hyundai/ix35/2010/406.aspx


    http://www.euroncap.com/results/vw/tiguan/363.aspx


    Bunlarda yeni İX35 ile tiguan sonuçları. YANİ HYUNDAİ'DE BAZI ŞEYLERİN DEĞİŞTİĞİNİN BELGESİ.

    ÇOCUK GÜVENLİĞİNDE %10 DAHA FAZLA BAŞARI SAĞLAMIŞ. ALLAH NASİP EDERSE ÇOCUK SAHİBİ OLACAKSIN. ŞİMDİ TİGUAN YERİNE İX35 ALACAKMISIN ?


    Hocam keşke Tiguan ile ilgili bir şeyler paylaşmasaydınız ya.

    Cihanair'den başka VW'yi içinde yaşayanlar damlayabilir çünkü.



    Tiguan beğendiğim bi araç. Fiyatı yüksek orası ayrı. Ayrıca güvensiz veya aşağılayıcı birşey yazmadım. Sonuçlar ortada. Cihan madem öyle diyor bak sonuç ortada tiguan yerine bunu alırmısın diye soruyorum. Tiguan'a karşı herhangi bi kötüleme yapmadım.

    Biliyorum da ben başka bir şeyi kastetmiştim. Tiguandan bağımsız.




  • 2008 yılında yapılmış bir i30 ve golf euro ncap testi paylaştım hala hyundai diyorsunuz pes ediyorum


    tamam i30 daha iyi alana hayırlı olsun allah kaza bela vermesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2008 yılında i30 euro ncap testi yandan olan çarpışma testine lütfen iyi bakın 50 saniye başlıyor


    2008 yılında yapılan vw golf EURO ncap testi yine yan çarpışma testine bakın 37 saniye başlıyor


    http://www.euroncap.com/results/hyundai/ix35/2010/406.aspx


    http://www.euroncap.com/results/vw/tiguan/363.aspx


    Bunlarda yeni İX35 ile tiguan sonuçları. YANİ HYUNDAİ'DE BAZI ŞEYLERİN DEĞİŞTİĞİNİN BELGESİ.



    konumuz tiguan değil anıl

    şunu unutma tiguan en sağlam tavanlı SUV araç IIHS, VW Tiguan En Sağlam Tavanlı SUV en yüksek puanı alarak birinci oldu



    KOnumuz tiguan değil zaten. Hyundai. Bende bazı şeylerin değiştiği gösteriyorum. Bana lafı çevirtmene gerek yok. En sağlam tavan ama o sıralamada sportage ve hyundaide zaten 3. sırada olması lazım.

    Ve ayrıca senin çok önemsediğin ncapde sonuçlar ortada. Yeni i30'unda golf kadar net sonuç alacağını düşünüyorum. Çünkü birşeyler değişmiş diyorum. Belgeliyorum.

    Başka işlerin peşinde koşuyorsun. Tavanmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 25 Mart 2012; 0:48:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2008 yılında yapılmış bir i30 ve golf euro ncap testi paylaştım hala hyundai diyorsunuz pes ediyorum


    tamam i30 daha iyi alana hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

    Bizim konumuzda 2008 değil şimdi cihan. Ama sen anlamayacaksın artık bende anlatmayacağım. ADAMLAR MARKA İMAJINI YUKARI TAŞIMA PEŞİNDELER.
  • anıll
    2008 yılındaki sonuçlara göre birşeyler değişti ise yeni euro ncap testini bekliycez elimizdeki olanla konuşuyoruz

    GÜVENLİK ANLAMINDA GOLF 2 ADIM ÖNCE
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    2008 yılında yapılmış bir i30 ve golf euro ncap testi paylaştım hala hyundai diyorsunuz pes ediyorum


    tamam i30 daha iyi alana hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

    Bizim konumuzda 2008 değil şimdi cihan. Ama sen anlamayacaksın artık bende anlatmayacağım. ADAMLAR MARKA İMAJINI YUKARI TAŞIMA PEŞİNDELER.

    TAMAM ABİ İNŞALLAH Değişmiştir bizde görürüz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    test edince mekanik anlamda beni pek tatmin etmeyecek gibime geliyor.

    Hem su ana kadar kulagimagelen yorumlardan hem de fabrika verilerinden.

    Bu arabanin dizel motorundan ve otomatik sanzimanindan eksi puan alacagini dusunuyorum.

    Asil sorun da burda zaten.

    Arabayi araba yapan iki sey kotuyse gerisi iyi olsa nolur derim.


    Mesrla bmw 320d kokpit yapisi, donanim olarak tam takir.

    Ama o surus keyfi yeter.

    Biz donanim degil araba kullanmak istiyoruz!


    Onyargilisin olmasin bu yazdiklarim.


    Aktarma'da bi kayıp falan yok. Tam otomatik şanzımanlada ben gayet keyif aldım.Haluk abi'ninde bahsettiği o dizel tork'unu hissettirmiyor. Ama ki bu bence önemli bi ama motor diğer dizeller gibi hemen kesilmiyor. Verdiği gücü biraz daha uzun devir aralığnda veriyor. Sürekli dizel kullanan için o tork yetersiz olabilir ama benim için hem çekiş hemde o tork fazlasıyla iyidi. Çünkü araçta 4 kişiydik birde.

    Şimdi yarı otomatik koysa konforsuz diyeceksiniz , cift kavrama koysa patlar denilecek , tam otomatik koyunca kayıp şu bu diyorsunuz.

    E adamlar ne yapsın artık. Belliki sorun istemiyorlar tam otomatik şanzıman kullanmışlar.

    Kardes 1 litre artirrsin eyvallah derim.

    5 litreyi 7 litre yapiyor.

    Kabaca yuzde 50 arttiriyor tuketimi.

    Ayni sanzimani 2 litre dizel ix35 te surdum.

    Guzel sanziman, konforlu, kararli, stabildi.

    Ama 184 hp olan hyundai motoru hic bmw 20d gibi gitmiyordu.

    Bunun en buyuk etkeni sanzimandir.

    Tuketimi cok arttirmasa performans kaybini onemsemem. Ama tuketim artiyor o buyuk eksi.

    Tamam da adamlar ne yapsın diyorum bende. Ben düşünüyorum en mantıklı olanı yapmışlar.

    Bmw'nin 8 ileri şanzımanı gibi bi şanzıman koyamazlar maliyet yükselir. Yarı otomatik (çift veya tek kavrama) şanzımanmı olmalıydı diyorum ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blue rondo

    Onyargi nasil kirilir? Golf'u ornek vermissiniz, oradan gidelim:

    2012 model bir Hyundai i30
    2012 model bir VW Golf

    Ayni siniftaki bu iki arac da 10 yil boyunca benzer ozenle ve kullanim karakteristikleriyle diyelim yilda 10 bin km kullanildiginda, seneler 2022'yi gosterirken, i30 dosemesiyle, kaportasiyla, boyasiyla, motoruyla, yuruyen aksamiyla Golf'ten daha diri durdugunda, ikinci elde Golf'ten (ilk alim fiyatina oranla) belirgin olcude daha yuksek fiyata alici buldugunda, kirilir.

    Araba pazarina ciktiginda "Adamlar yapmis abi, 10 yasinda, hala tas gibi. Bir sunun durusuna bak, bir de yanindaki Golf'e bak. Ikisi de ayni kilometrede, Golf dokulmus, her tarafindan ses geliyor, i30 hala dipdiri" dedirtmesi lazim.

    Hem dunyada, hem Turkiye'de tuketicilerin onemli bir bolumu bir aracin 2-3 oyuncaginin az-fazla olmasindan ya da dis tasarimindan cok, muadilleriyle karsilastirildiginda zamana nasil meydan okuyacagina daha fazla onem verir.

    Onyargilar uzun zaman icinde, buyuk kitlelerin deneyimleri sonucunda olusur. Degismeleri de ayni sekilde uzun zaman alir.





    son zamanlarda yapılan en aklı başında yorum tebrikler teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    anıll
    2008 yılındaki sonuçlara göre birşeyler değişti ise yeni euro ncap testini bekliycez elimizdeki olanla konuşuyoruz

    GÜVENLİK ANLAMINDA GOLF 2 ADIM ÖNCE



    Ama A3 değil.
  • Belirtilen bilgiler ışığında yola çıkıldığında araç alınabilir, bir süre kullanılır,emekleme olarak belirtilen dönemde büyümesine yardımcı olan tüketiciler ile şanslı ise ilk seri üretim içerisinde sorun çıkarmadan yola devam edilir. Satmak istenildiğinde ise ön yargılı vatandaşlar tercih edilmez her malın bir alıcısı vardır sözünden yola çıkarak doğru kişiye teslim edilir ve bir başka otomobil sevdası için planlar yapılır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    anıll
    2008 yılındaki sonuçlara göre birşeyler değişti ise yeni euro ncap testini bekliycez elimizdeki olanla konuşuyoruz

    GÜVENLİK ANLAMINDA GOLF 2 ADIM ÖNCE



    Ama A3 değil.

    öyle abi şuanda elimizde olanla öyle


    alman cam olsa audiye mail atıcam doğuşa atsam sonucu biliyorum hiç uğraşmıyorum




  • nasıl bi iştir anlamak mümkün değil konu i30 ama daha çok adı geçen tosba, ne arabaymış arkadaş varsa bildiğiniz bizede söyleyin içinde gizli düğme var basınca ferrari'ye filanmı dönüşüyor. Gerçi tsı 170 bg+ 98 oktan=M3 killer , ferrari mi neden olmasın
  • Audi kalitesine yakısmayan q3 üm nasıldır benim cihan bey


    Bu arada yok arkadas 2.0tdi tiguan yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Audi kalitesine yakısmayan q3 üm nasıldır benim cihan bey


    Bu arada yok arkadas 2.0tdi tiguan yok.

    2.0 dizel 4x4 ix35 verelim size. Daha güvenli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    anıll
    2008 yılındaki sonuçlara göre birşeyler değişti ise yeni euro ncap testini bekliycez elimizdeki olanla konuşuyoruz

    GÜVENLİK ANLAMINDA GOLF 2 ADIM ÖNCE



    Ama A3 değil.

    öyle abi şuanda elimizde olanla öyle

    alman cam olsa audiye mail atıcam doğuşa atsam sonucu biliyorum hiç uğraşmıyorum

    1. alman cam olsa fransız metal olur.

    2. alman cam olsa ingiliz perde olur.

    3. alman cam olsa hiç kırılmaz.

    4. alman cam olsa samanlık seyran olur.

    5. alman cam olsa toyota corona.


    Gece gece neler yazdırttın Cihancım yaa!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    anıll
    2008 yılındaki sonuçlara göre birşeyler değişti ise yeni euro ncap testini bekliycez elimizdeki olanla konuşuyoruz

    GÜVENLİK ANLAMINDA GOLF 2 ADIM ÖNCE



    Ama A3 değil.

    öyle abi şuanda elimizde olanla öyle

    alman cam olsa audiye mail atıcam doğuşa atsam sonucu biliyorum hiç uğraşmıyorum

    1. alman cam olsa fransız metal olur.

    2. alman cam olsa ingiliz perde olur.

    3. alman cam olsa hiç kırılmaz.

    4. alman cam olsa samanlık seyran olur.

    5. alman cam olsa toyota corona.


    Gece gece neler yazdırttın Cihancım yaa!!!



    Kahkaha attım yemin ediyorum.




  • Bu arada almanyada audi fabrıkasına gıtmıstım 2 sene once tezgahları ıspanyol markasıydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    anıll
    2008 yılındaki sonuçlara göre birşeyler değişti ise yeni euro ncap testini bekliycez elimizdeki olanla konuşuyoruz

    GÜVENLİK ANLAMINDA GOLF 2 ADIM ÖNCE



    Ama A3 değil.

    öyle abi şuanda elimizde olanla öyle

    alman cam olsa audiye mail atıcam doğuşa atsam sonucu biliyorum hiç uğraşmıyorum

    1. alman cam olsa fransız metal olur.

    2. alman cam olsa ingiliz perde olur.

    3. alman cam olsa hiç kırılmaz.

    4. alman cam olsa samanlık seyran olur.

    5. alman cam olsa toyota corona.


    Gece gece neler yazdırttın Cihancım yaa!!!





    Bende alman Camıyla alakalı ne konuşuyorsunuz diye bakınıyorum. Meğersem Cihan A l m a n c a s ı n d a n bahsediyormuş .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    test edince mekanik anlamda beni pek tatmin etmeyecek gibime geliyor.

    Hem su ana kadar kulagimagelen yorumlardan hem de fabrika verilerinden.

    Bu arabanin dizel motorundan ve otomatik sanzimanindan eksi puan alacagini dusunuyorum.

    Asil sorun da burda zaten.

    Arabayi araba yapan iki sey kotuyse gerisi iyi olsa nolur derim.


    Mesrla bmw 320d kokpit yapisi, donanim olarak tam takir.

    Ama o surus keyfi yeter.

    Biz donanim degil araba kullanmak istiyoruz!


    Onyargilisin olmasin bu yazdiklarim.


    Aktarma'da bi kayıp falan yok. Tam otomatik şanzımanlada ben gayet keyif aldım.Haluk abi'ninde bahsettiği o dizel tork'unu hissettirmiyor. Ama ki bu bence önemli bi ama motor diğer dizeller gibi hemen kesilmiyor. Verdiği gücü biraz daha uzun devir aralığnda veriyor. Sürekli dizel kullanan için o tork yetersiz olabilir ama benim için hem çekiş hemde o tork fazlasıyla iyidi. Çünkü araçta 4 kişiydik birde.

    Şimdi yarı otomatik koysa konforsuz diyeceksiniz , cift kavrama koysa patlar denilecek , tam otomatik koyunca kayıp şu bu diyorsunuz.

    E adamlar ne yapsın artık. Belliki sorun istemiyorlar tam otomatik şanzıman kullanmışlar.

    Kardes 1 litre artirrsin eyvallah derim.

    5 litreyi 7 litre yapiyor.

    Kabaca yuzde 50 arttiriyor tuketimi.

    Ayni sanzimani 2 litre dizel ix35 te surdum.

    Guzel sanziman, konforlu, kararli, stabildi.

    Ama 184 hp olan hyundai motoru hic bmw 20d gibi gitmiyordu.

    Bunun en buyuk etkeni sanzimandir.

    Tuketimi cok arttirmasa performans kaybini onemsemem. Ama tuketim artiyor o buyuk eksi.

    Tamam da adamlar ne yapsın diyorum bende. Ben düşünüyorum en mantıklı olanı yapmışlar.

    Bmw'nin 8 ileri şanzımanı gibi bi şanzıman koyamazlar maliyet yükselir. Yarı otomatik (çift veya tek kavrama) şanzımanmı olmalıydı diyorum ?

    Yo bence de konvertorlu isabet olmus.

    Ama biraz mesai harcamalari lazim.

    Tuketim artisi 1 litreye duzeyine gelirse basarili olurlar.

    Tuketim harici basarili sanziman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka




    Alacam oglm aracı eleştirmeyin. Son zamanlarda hiçbi araca bu kadar ısınmamıştım.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.